Minkä vitun takia oikeistosossu täällä viisastelet (tyhmistelet)?
Oikea sossu olisi kehumassa upeaa aatettaan sossusaitilla. HO HOO, HO HOO!
Mitä vittua oikeistosossu?
11
152
Vastaukset
- PunapäällKaljunen
HO HOO, HO HOO!
- Demari.tappaja.oli
räätäli, itse ylensi itsensä kenraaliksi.
Teki itselleen komean kenraalin univormun.
- MunakarvaJombenRakasJOHT
On siinä aatteessa ylistämistä ihan Mannerista, O-V Kuusisesta ja punakenraali Kaljusesta alkaen.
Et muuten Munakarva-Jombe vastannut vaikka selvästi asiaa tiedustelin??Onpas "Johtaja" herkällä tuulella. Oikeastaan tekisi "Johtaja" mieli sanoa sinulle että Haista Sinä Pitkä Vittu! Minä olen tällä palstalla tasan tarkkaan niin paljon kuin haluan. Jokainen voi tietysti vertailla kirjallisia aikaansaannoksiamme. On sanomattakin selvää että vaaka kallistuu Oikeistosossun suuntaan.
- MunakarvaJombnRakasJOHT
OikeistoSosDem kirjoitti:
Onpas "Johtaja" herkällä tuulella. Oikeastaan tekisi "Johtaja" mieli sanoa sinulle että Haista Sinä Pitkä Vittu! Minä olen tällä palstalla tasan tarkkaan niin paljon kuin haluan. Jokainen voi tietysti vertailla kirjallisia aikaansaannoksiamme. On sanomattakin selvää että vaaka kallistuu Oikeistosossun suuntaan.
olen jäävi asiaa arvioimaan. Niin olet sinäkin jäävi omien viestiesi suhteen.
Entä Tolliskomaan "luutnantti" Veikko Sippola?
Vain muutama sata murhaa sotatoimien ulkopuolella, ja täysin typerä, itsetehty luutnantti, ellei olisi TOLLISKOMAAN TOLLERO voisi tehdä näin?
Tolliskomaan " luutnantti" näytti osaamisensa Aunuksen retkellä.
Ettekö te syöttiläspaskiaiset tunne edes tolliskojen historiaa?- RäyhäRinne
osmium1 kirjoitti:
Vain muutama sata murhaa sotatoimien ulkopuolella, ja täysin typerä, itsetehty luutnantti, ellei olisi TOLLISKOMAAN TOLLERO voisi tehdä näin?
Ettekö te syöttiläspaskiaiset tunne edes tolliskojen historiaa?Mitä sossusosialisti kiukuttelee? Eikö sossusta tullutkaan kaljarahaa?
- Esikuntamunakarvanbestis
osmium1 kirjoitti:
Ettekö te syöttiläspaskiaiset tunne edes tolliskojen historiaa?Otetaan nyt kikkelikarva-Jombe ihan rauhallisesti?
- annelipaskanaama
Onko siellä elättietana? Sellainen, joka ei milloinkaan pystynyt omalla työllään itseään elättämään, perhesetään puhumattakaan.? Kuinka monta sukupolvea TE OLETTE LOISINET MUUIDEN TYÖN TULOKSISSA?
"Nopelin vysiikan palkinnon" saa Tolliskomaan "vysiikan laitos" se joka on keksinyt "veden" joka ei toimi lämpöopin mukaisesti. Ei Tolliskomaan "vesi" ole
fysiikan lakeja noudattava neste.... Eläköön Törnvän Hullujenhuoneen "vysiikka"
Elätit ovat elättejä, mitättämiä syöttiläitä.
Ei ikinä' pASKLIAISELÄTTIOEMNJ TUOTTEIRAYYAALLA- Olisi.korjaamista
Osmium kirjoittaa visiin jossain veneen alla.
Mikähän puliukko onkaan ? - Lääkkeet.loppu
Olisi.korjaamista kirjoitti:
Osmium kirjoittaa visiin jossain veneen alla.
Mikähän puliukko onkaan ?Osmolla loppui raha apteekissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5571828Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18887- 84873
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101806Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50729Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2717- 63715
- 68695
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74638- 65543