http://www.iltasanomat.fi/asuminen/art-2000001187544.html
Oletteko nussineet saunassa? Minä olen nussinut saunassa Monta kertaa.
Saako saunassa nussia?
16
637
Vastaukset
- tokisaajoshaluaa
Saa. Olen tietenkin.
- kaisanoasaa
En ole nussinut saunassakaan. Äiti on ainoa nainen jonka kanssa olen ollut saunassa ja siitäkin on aikaa vuosikymmeniä.
Jaa niin olen minä pikkuätminä saunonut siskonkin kanssa mutta siitäkin on niin paljon aikaa että se oli siihen aikaan ihan sama vaikka tytön kanssa saunoikin kun eroa ei juuri huomannut. - Kankiniemi
Ainakin eduskunnan saunassa nuhitaan.
Saa. Koitappa arvata. :)
- Sad-But-true
Saunassa just kiihottuu kun näkee oman naisen alasti siinä ja silloin alkaa muna seisomaan.
- eimullamuuta
suihkuseksi on mukavaa
- ex-palstalainen
Kyllä vain helliä hetkiä on siellä tapahtunut silloin kun en ollut sinkku.
- parisuhteessa-
Eilen viimeksi panin saunassa
- Hyi.hyi.hyi.teitä
Ei saa!!! Te kaikki jotka tuollaista teette, olette riettaita saunan väärinkäyttäjiä, ja erkaantuneet kauas suomalaisesta sielunmaisemasta. Sauna on suomalaiselle pyhä paikka. Siellä ei rietastella ja lihan iloja harjoiteta.
- SaunanHenki
Sauna taitaa olla sinulle pyhä ja tärkeä paikka?
- Anonyymi
Saa, jos tahtoo. Itselleni sauna on viimeisiä paikkoja, joissa suostuisin seksiä harrastamaan.
- Anonyymi
Oletko tehny sitä kahdeksankymmenen asteen löylyissä siinä meinaan on pumppu aika saatanan kovilla
- Anonyymi
Omalla kokemuksella ainakin
- Anonyymi
Olen monta kertaa ja oli oma sauna.
- Anonyymi
Ei mielellään se on peseytymis paikka
- Anonyymi
Ehkä mieluummin sellaiset kuumat alkulämmittelyt siellä josta voi siirtyä toisaalle jos tarvetta vielä on. Sauna on rentoutumista varten, en mä viitseis mihkään urheilusuorituksiin siellä ryhtyä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167170- 1992547
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1042002En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761538Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911079- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46959- 77863
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7718