Uskominen johonkin tekee ihmisestä huonon!

Mitä hemmetin laihtumista tossa naisessa oli bikineineen (hyvännäköinen tuo bikini-kuva):

http://afx.tagcdn.com/dat/2fd474cd

Saakelin surkia näky kukkakeppinä!? :)

Naisessa on parasta että saa jostakin kiinni!? :)

22

215

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • A.Teisti

      No minä olen ihmetellyt samaa. Tuo tyttö valkoisissa bikineissähän on aivan järkyttävän kaunis!

      • Helkkarin kaunis! :P


      • juuri-näin

        Ja se nälkiintyneemmän näköinen on kuin sitruunaa puraissut. Jos pitäisi valita kumman ottaisin seksiseuraksi, ei valinta olisi vaikea.


    • sinullaonmielipide

      Sinä se osaat keskittyä olennaiseen asiaan täällä ja puhua jatkuvasti niin viisaasti palstan aiheesta.

    • muuanmiäs

      Oletko ateisti1982 koskaan tullut ajatelleeksi, että sillä asialla, miksi miehen silmää useimmiten miellyttää muodokas nainen, on ihmisen evoluutioon liittyvä syy? (Unohdetaan hetkelliset muoti-ilmiöt, kuten Twiggy, joka sinulle saattaa olla tuntematon) Sellainen syy, joka liittyy muinaisten esi-isiemme jälkeläisten suurempaan määrään ja parempiin selviytymismahdollisuuksiin. Seksuaalivalinta on eräs evoluutioprosessin "työkaluista".

    • ju7uu7u7

      hyvät tissit tuossa kuvassa on. muutenkin selvästi onnellisempi vähän isompana näyttää selvästi olevan kun vertaa noita kuvia. selvästi paineen alla laihduttanut kun kaikki muutkin tekee niin. voi sentään . todella hyvät tissit tuossa bikini kuvassa on. olis kiva päästä vähän pyörytteleen kukkoa noitten melooneitten väliin.

      • ju7uu7u7: Mikäs sitä kukkoa pyöritellessä melonien välissä? :)


    • vm41

      Tosiaan !
      Tuo "lihaisempi" >antaa kesällä heinätöissä varjoa ja talvella sängyssä lämpöä<
      Laihan pakaratkin ovat kuin kaksi kuivaa korppua olis kourassa.
      Kyllä ahterissa täytyy olla puuhaa kummallekkin kouralle.

    • Itse666

      Eihän tuo ole edes sama henkilö. Oletteko ajatelleet että ns. jälkeen laihdutuksen kuva voi olla otettu ennen. Myös näissä superlaihdutusohjelmissa on luultavasti otettu laiha ihminen joka on esim. vuoden aikana lihotettu sairaalakuntoon ja sitten TVssä esitetty, että henkilö on laihduttanut. TVssä mikään ei ole totta ja jos joku huijaus on mahdollista niin se on luultavasti jo toteutettu.

      • Kylhän se nyt tiedetään ettei kyseinen nainen ole sama, mutta se ei ollutkaan asian ydin vaan se uskottelu yms. ja mitä sillä voidaan saada aikaan mm. herkkäuskoisimmille henkilöille. :)


    • kyllä.taas.huomataan

      Ateistien jutut taas huokuvat lihan himioa ja eipä jäänyt vm41:ltä taaskaan mainitsematta "heinän"teko...

      • "Ateistien jutut taas huokuvat lihan himioa ja eipä jäänyt vm41:ltä taaskaan mainitsematta "heinän"teko..."

        Joo ja uskova mieshän ei voi valita naista jollei se ole uskova/neitsyt ja uskova nainenhan ei saa pukeutua noin paljastavasti kuin bikineihin. Naisen paikka pitää vaan olla kotona hellan ja nyrkin välissä?! Uskova naisen pitää uida vain vaatteet päällä ja silloinkin naisten seurassa ja aviomiehensä kanssa. Muutoin rannalta tulee lähteä, jos sinne tulee vieraita miehiä tai joku toinen pariskunta ja uskovan miehen kuuluu sitten teeskennellä taas vaimolleen, ettei kattonut sitä naista kun sillä toisella pariskunnan naisella on jaloissaan biksut ja riisuu vaatteitaan ja kävellä taaskin sitä pylvästä tai puuta päin kunnei saa kattoa kuin varpaisiinsa!?

        Luin aikoinaan jostakin keskustelupalstalta, jossa vaimo oli paheksunut kun joku toinen nainen oli tullut juoksulenkin jälkeen ostamaan kaupasta energiajuomapullon ja sillä sattui olemaan päällä tietysti erittäin piukat tekniset housut/juoksutrikoot ja sitä sitten sen mies oli katellut vaimonsa mukaan hieman liikaakin sen juoksijanaisen takamusta, jota vaimo oli sitten kai paheksunut, kun oli kirjoitellut siitä keskustelupalstalle. Otsikkona oli että julkisilta paikoilta tulisi naisilta kieltää juoksuhousut. :)

        Ruokakauppaan sopii mennä vaikka bikinit jalassa, eikä se ole mikään rikos (se ei tarkoita samaa kuin henkilö kulkisi alastomana). Ei siinä mitään pahaa ole, mutta se on jos uskovalla miehellä alkaisi kauppajonossa ottaa ekaa kertaa eteen jälkeen vaimonsa ja vaimo vielä näkisi sen ja huomauttaisi asiasta julkisesti niin että koko kauppa kuulisi! :)

        Lihanhimo ennemmin kuin uskovien Raamatun "sammumaton jano"!


    • Itse olen kiinnostunut etenkin naisen pakaroista, enkä liioin tissien koosta. Ne tulee siinä sitten aina päälliskauppana, kun naisen ottaa. :) Etumukseen kiinnitän myöskin katseeni ennemmin kuin tisseihin. :)

      Uskovat kun ovat avioliitossa niin tuskin saavat edes vilkuilla muita naisia kuin omaa vaimoaan vaan heidän tulee ennemmin törmätä siihen kadun ainoaan katupylvääseenkin. :)

      Kaikki seksuaalinen jännite tulee olla uskovalla miehellä aina vaimoansa kohtaan. Sekoohan siinä jo miehenkin pää kun pitää kulkea laput silmillä, ettei vaan katsele naisia. Katsominen ei todellakaan tee ketään naista vielä raskaaksi, eikä toisin päin miestä lapsen isäksi. Kyllä niitä pettämisiä aina on ilmassa, eikä uskominen "pyhään avioliittoon" tuo sitä, etteikö puoliso voisi KOSKAAN pettää!?

      HIV:n voi saada vaikka siinä "pyhässä avioliitossa" eläessään, eikä vain homoseksuaalit keskenään toisistaan. :) Ei heteroiden välinen "pyhässä avioliittoon" avioituminen takaa HIV-tartuntaa. Turha sitä on kuvitella...se on vain usein uskollisuus kysymys, ettei puoliso ole pettänyt häntä.

      Halusin tuoda tämän asian, että kuinkahan monta uskovaa on mahtanut petää lopulta puolisoaan vaikka elävätkin siinä "Pyhässä avioliitossaan"!? :D

      • toisella.tyylillä

        Minua taas naispastorissa kiinnostaa hänen saarnansa.

        Mutta minä en olekaan ateisti.


      • toisella.tyylillä kirjoitti:

        Minua taas naispastorissa kiinnostaa hänen saarnansa.

        Mutta minä en olekaan ateisti.

        "Minua taas naispastorissa kiinnostaa hänen saarnansa."

        Kuka tässä on naispastoreista puhunut? Ne näyttävät hyvin paljon miehiltä, jotka Vesa Kiertokarikin kiertää kaukaa.


    • JuuriniinJuuriniin

      Aivan niin ei tule uskoa kehenkään eikä mihinkään eikä tule luottaa kehenkään eikä mihinkään, eikäissään nimessä naapureihin, kansanedustajiin, poliitikkoihin ja uskovaisiin. Kaikki ovat yhtä epäillyttäviä, voi vain uskoa ja luottaa itseensä muuttei siihenkään. Hihtsi kun olen vainoharhainen, itteänikin kohtaan..

      • valintani.tein

        Minä olen valinnut aivan selkeästi, että en usko ateisteihin enkä heidän juttuihinsa.

        Melkein kaikkeen muuhun voi uskoa ihan vaaratta, mutta atet ja skepot ovat sellaisia vedättäjiä että ei kannata missään tapauksesa niiden völjyyn hairahtua.


      • Teuvoo
        valintani.tein kirjoitti:

        Minä olen valinnut aivan selkeästi, että en usko ateisteihin enkä heidän juttuihinsa.

        Melkein kaikkeen muuhun voi uskoa ihan vaaratta, mutta atet ja skepot ovat sellaisia vedättäjiä että ei kannata missään tapauksesa niiden völjyyn hairahtua.

        Ei ihme, jos tilisi on vähän väliä tyhjennetty tunnuslukujen kyselijöiden toimesta.


    • olette.juntteja

      Ateistinen poikakerho täällä esineellistää naisia. Epäilemättä kieltävät niin tekevänsä. Rasistikaan ei myönnä olevansa rasisti, raiskaajat kieltävät olevansa raiskaajia, ja niin edelleen. Etuoikeutetut poikakerholaiset eivät näe eivätkä myönnä omia ajattelun vääristymiään.

      • Te täällä jatkuvasti tuotte esille sitä ateistista yhteisöllisyyttä, vaikkei ateistit kuulu mihinkään yhteisöön ja nyt se pidätte sitä "poikakerhona", vaikka ateisteina on myöskin naisia ja onneksi myöskin lapsia ja nuoria.
        Kristityt miehet pitävät vaimojaan vain seksiorjinaan tai lapsentekotehtaina (muu on kiellettyä!), joten ei kannata avata suustaan mitään naisen "esineellistämistä" tai mistään ateistien etuoikeutetusta asemasta, kun yhä edelleenkin kristityt hallitsevat tätä valtiota ja tuomitsevat muita ihmisiä heidän ehkä ns. "epäkristillisestä" elämän tavoista johtuen tai muusta jota eivät itse voisi tehdä (kuten katsella naisia bikineissä tai puhumattakaan käydä nuristirannalla itse riisuuntumatta, eikö se ole yhtään perverssiä, kun muut ovat riisuneet vaatteensa -Yyterin nakurantaosalle ei kannata mennä uskovien pitämään härätyskokouksia tai saarnojaan). Haluatte kieltää kaikilta ihmisiltä elämästä aina ilon...ilonne elämässä taitaa olla vain teeskentelyä Raamattu kädessä!
        Kristityt väittävät, että Suomi on jo sekulaarinen vaikka sellaiseksi Suomea ei ole vielä julistettu, kuten muissa Pohjoismaissa on tehty. Taitaa Suomi olla sen verran takapajula, ettei tämä valtio mihinkään nykyään kehity pois konservatiivisuudesta.


      • Joku nakujuoksukin on teistä myöskin kamalaa, mutta sinnekin teidän pitää vissiin tunkea pitämään kaikenlaisia saarnojanne. Oliko Aatamilla ja Eevalla muuten vaatteet päällä?!


    • Panomies.69

      Komppaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      199
      4750
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      277
      2884
    3. 134
      1747
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      210
      1458
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1421
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1176
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1144
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1119
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1087
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1071
    Aihe