niin, pilven ylenmääräinen lussuttaminen passivoittaa ja kääntää sielun sykkyrälle, sisäänpäin. oikeesti, ei kannata kokeilla kotosalla. ja nimenomaan salakavalan huomaamattomasti, pitkällä aikavälillä. nimim. eipä hieman kokemusta omaava, experienced?!?!
pilvenpoltto...
6
2999
Vastaukset
- peace man
Ja pahinta siinä on... No, mikä se nyt olikaan.. Ai niin,muisti menee!!!!
- rauhoittaa
sielun ja pistää kiireisen immeisen muutenkin tutkimaan itseään ja maailmaa ympärillään ihan eri pohjalta kuin selvinpäin. Sopii ainakin mulle.
- kannabis kahviloihin
Lähinnä katuhasis ja lyhyet komeroindicat ovat passivoivia, mutta Jamaicalla kasvaakin sativa joka ei ole missään määrin väsyttävää tai epäsosiaaliseksi tekevää. Oikeat rastat eivät pössytä mitään katuhasista tai tyypillistä skunkkia tai norttia jotka sopivat polteltavaksi lähinnä ennen päivänokosien ottamista, vaan kasvattelevat itse puhtaita sativoita jotka ovat stimuloivia ja miedosti psykedeelisiä.
- ukkeli
ja rastat polttavat poskareita.
Kyllä kunnon suomalainen vahva kukinto on maailman parasta, ei sovi aloittelijoiile. Pros only
- Sammakko.
Paskaa puhut.
- että näinkin
Ja keltaistaa silmät ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 438098
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14730- 724616
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373337Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483126Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella482838Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262795- 382570
- 412096
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731817