niin, pilven ylenmääräinen lussuttaminen passivoittaa ja kääntää sielun sykkyrälle, sisäänpäin. oikeesti, ei kannata kokeilla kotosalla. ja nimenomaan salakavalan huomaamattomasti, pitkällä aikavälillä. nimim. eipä hieman kokemusta omaava, experienced?!?!
pilvenpoltto...
6
3061
Vastaukset
- peace man
Ja pahinta siinä on... No, mikä se nyt olikaan.. Ai niin,muisti menee!!!!
- rauhoittaa
sielun ja pistää kiireisen immeisen muutenkin tutkimaan itseään ja maailmaa ympärillään ihan eri pohjalta kuin selvinpäin. Sopii ainakin mulle.
- kannabis kahviloihin
Lähinnä katuhasis ja lyhyet komeroindicat ovat passivoivia, mutta Jamaicalla kasvaakin sativa joka ei ole missään määrin väsyttävää tai epäsosiaaliseksi tekevää. Oikeat rastat eivät pössytä mitään katuhasista tai tyypillistä skunkkia tai norttia jotka sopivat polteltavaksi lähinnä ennen päivänokosien ottamista, vaan kasvattelevat itse puhtaita sativoita jotka ovat stimuloivia ja miedosti psykedeelisiä.
- ukkeli
ja rastat polttavat poskareita.
Kyllä kunnon suomalainen vahva kukinto on maailman parasta, ei sovi aloittelijoiile. Pros only
- Sammakko.
Paskaa puhut.
- että näinkin
Ja keltaistaa silmät ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.1243626Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,763148SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.832598Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.72396Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.2212262Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a302141- 42929
- 95918
- 52806
Haapaveille jotain uutta!
Huoltoasema Haapavein keskustaan tulossa. Semmoista Jeppasissa jaappasevat.16770