Hymymymmyy

Hymyilettekö vastaan tuleville omasta aloitteesta? Mitä teet, jos joku hymyilee sulle? Huomaatko edes?

26

310

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdasdfasa

      En oikein osaa hymyillä itse mutta jos toinen nainen tai mies hymyilee mulle niin saatan hymyillä leveästikin.

      • naisen.hymy.kaunis

        itselle taas jos nainen hymyilee niin hymyilen itse takaisin mutta jos no eipä ole miehet paljon hymyilleet mutta jos hymyilee niin tulee kaksi asiaa mieleen eka onko homo tai vittuileeko mutta en pahemmin miehiä vahtaa sen verran katson jos niskaan tulee niin tempasen ja jos kysyy jotakin niin vastaan ja häivyn en halua tehdä tuttavuutta mutta naisten hymy on eri juttu se saa iloiseksi ja toivoo tulis juttelemaan ja olis sinkku


    • Hangonkeksi

      Hymyilen aina ja varsinkin jos joku hymyilee minulle. Sitä saa mitä tilaa; hymy hymystä, hali halista, suukko suukosta ...

    • En hymyile aktiivisesti kadulla kävellessä ihmisille, mutta toki toisinaan käy niin, että joku mielen juolahtava vanha vitsi, tai kuulokkeista kantautuva rujo kappale saa hymyn huulille.

      Jos tulee jonkinlainen suoranainen kontaktitilanne, vaikkapa samaan aikaan oviaukkoon tai hissiin sattuminen tms, lähestyn tilannetta ja ihmistä ystävällisesti hymyillen. Vastakappale tietenkin sitten tulkitsee omasta suunnastaan miten minun hymyn tulkitsee.

      Jos joku tuntematon hymyilee minulle, hymyilen luonnollisesti takaisin. Ainakin siihen saakka kunnes selviää mitä se haluaa.

      • Vähänisompiflikka

        Jaaa meinaat että hymyileminen on merkki että haluaa jotain? Eikö se tarkoita ihan vain ystävällistä suhtautumistapaa kanssaihmisiin. Paitse ehkä junttiuunoille, jotka kuvittelevat että joka flikka tahtoo heidät. Jotta olen oppinut joissain kohdissa olemaan hymyilemättä minäkin.


      • Vähänisompiflikka kirjoitti:

        Jaaa meinaat että hymyileminen on merkki että haluaa jotain? Eikö se tarkoita ihan vain ystävällistä suhtautumistapaa kanssaihmisiin. Paitse ehkä junttiuunoille, jotka kuvittelevat että joka flikka tahtoo heidät. Jotta olen oppinut joissain kohdissa olemaan hymyilemättä minäkin.

        Hymy on käsittääkseni ystävällinen lähestymisen ele ja singnaali: "Hei olen ystävällisillä aikeilla liikenteessä".. Pelin avauksen jälkeen asiat voivat päätyä jotakuinkin minne suuntaan vaan tilanteesta riippuen.. Usein ihmiset haluavat toisistaan jotain, juttuseuraa, palveluksia ja apua, pummata rahaa jne.. toisinaan vain ohittaa kohteliaasti rappukäytävässä.


    • Naisilla on aina jotain salakavalia juttuja mielessä, jos/kun ne hymyilee.....kannattaa kääntää katse äkkiä pois, jos ne yrittää hymyillä teille.....silloin niillä on aina jotain katalaa ja kammottavaa mielessä... ;P

      Teitä on Varoitettu.... ;D

      • Hui, minä en tiennyt tuota. :O Mutta olenkin välillä turhan luottavainen ihmisten suhteen.. Kiitos varoituksesta.


      • PikkuLikka kirjoitti:

        Hui, minä en tiennyt tuota. :O Mutta olenkin välillä turhan luottavainen ihmisten suhteen.. Kiitos varoituksesta.

        Tämä VakavaVaroitus oli annettu vain miehille.....Sä tulit vain taas sumuttamaan siihen.. ;P

        Ja kannattaa olla itsekin Hymyilemättä, eli pysykää Skarppina, ettei naiset näe teidän hymyilevän, kun niillä on paha tapa luulla varmaan, että Se Hymy on Muka niitä varten....Ne Penteleet voivat alkaa Hymyillä takaisin ja voivat yrittää saada vielä Kaiken Kauhun lisäksi KatseKontaktia teihin.....Pahimmat Voivat sopivissa olosuhteissa alkaa Siis Aivan käsittämättömän Röyhkeiksi ja tulla juttelemaan jotain Teille.. ;D

        Käsittämättömiä Ryökäleitä jotkut....ei siis minkään näköisiä KäytösTapoja ja Rikotaan Hävyttömällä tavalla toisen Koskemattomuutta HenkiselläTasolla..... ;P


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        Tämä VakavaVaroitus oli annettu vain miehille.....Sä tulit vain taas sumuttamaan siihen.. ;P

        Ja kannattaa olla itsekin Hymyilemättä, eli pysykää Skarppina, ettei naiset näe teidän hymyilevän, kun niillä on paha tapa luulla varmaan, että Se Hymy on Muka niitä varten....Ne Penteleet voivat alkaa Hymyillä takaisin ja voivat yrittää saada vielä Kaiken Kauhun lisäksi KatseKontaktia teihin.....Pahimmat Voivat sopivissa olosuhteissa alkaa Siis Aivan käsittämättömän Röyhkeiksi ja tulla juttelemaan jotain Teille.. ;D

        Käsittämättömiä Ryökäleitä jotkut....ei siis minkään näköisiä KäytösTapoja ja Rikotaan Hävyttömällä tavalla toisen Koskemattomuutta HenkiselläTasolla..... ;P

        No niin tulinkin.. ja hymyilen pirullisen maireasti juuri tälläkin hetkellä.


      • PikkuLikka kirjoitti:

        No niin tulinkin.. ja hymyilen pirullisen maireasti juuri tälläkin hetkellä.

        8-0......Mitäs kauheuksia mahtaa taas olla mielessä?... ;P

        SatuaVaiTotta.......ehkä EnnenMuinoin ei niinkään....mutta Nykyisin....Hiinä&Siinä...jos ei siis puhuta niistä pikaisista KullanMuruista & PikaHeiloista.....Eli Toimii jotenkin, mutta ei ehkä Biisin Tarkoittamassa merkityksessä... ;P

        https://www.youtube.com/watch?v=zbRNzLJLEg4


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        8-0......Mitäs kauheuksia mahtaa taas olla mielessä?... ;P

        SatuaVaiTotta.......ehkä EnnenMuinoin ei niinkään....mutta Nykyisin....Hiinä&Siinä...jos ei siis puhuta niistä pikaisista KullanMuruista & PikaHeiloista.....Eli Toimii jotenkin, mutta ei ehkä Biisin Tarkoittamassa merkityksessä... ;P

        https://www.youtube.com/watch?v=zbRNzLJLEg4

        Alkuperäinen versio....Innostuin kuuntelemaan....kuulostaa paremmalta... ;P
        https://www.youtube.com/watch?v=6hdq5KIc-PU


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        Alkuperäinen versio....Innostuin kuuntelemaan....kuulostaa paremmalta... ;P
        https://www.youtube.com/watch?v=6hdq5KIc-PU

        Voi sentäs, nyt alkoi jo vähän naurattaakin, mutta ihan hyvällä tavalla..;)

        Enemmät juonimiset pitää tällä erää jättää huomiseen, öitäpä öitä.


      • PikkuLikka kirjoitti:

        Voi sentäs, nyt alkoi jo vähän naurattaakin, mutta ihan hyvällä tavalla..;)

        Enemmät juonimiset pitää tällä erää jättää huomiseen, öitäpä öitä.

        Jeps, tuollaista se näämmä MuinaisAikoina IhmisenElo oli.... ;D

        ...Ei voi kuin HäNmästellä... 8-0...

        Öitä Möitä ja KuNmallisia Unia... =)


      • HymypojatPussailee
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        Tämä VakavaVaroitus oli annettu vain miehille.....Sä tulit vain taas sumuttamaan siihen.. ;P

        Ja kannattaa olla itsekin Hymyilemättä, eli pysykää Skarppina, ettei naiset näe teidän hymyilevän, kun niillä on paha tapa luulla varmaan, että Se Hymy on Muka niitä varten....Ne Penteleet voivat alkaa Hymyillä takaisin ja voivat yrittää saada vielä Kaiken Kauhun lisäksi KatseKontaktia teihin.....Pahimmat Voivat sopivissa olosuhteissa alkaa Siis Aivan käsittämättömän Röyhkeiksi ja tulla juttelemaan jotain Teille.. ;D

        Käsittämättömiä Ryökäleitä jotkut....ei siis minkään näköisiä KäytösTapoja ja Rikotaan Hävyttömällä tavalla toisen Koskemattomuutta HenkiselläTasolla..... ;P

        :DDDDDDDD


    • osaanhymyilläkin

      Nytkö pitää ruveta hymyilemään koko ajan.

      • MrSmiley

        Totta kai! Hymyily on kivaa:DDDDDDDDD


    • Työtön_ätmi

      Olen masentunut, ei paljoa hymyilytä.

    • Naiset hymyilee ainoastaan komeille miehille.

      • Linja-autonkuljettaja

        Naiset hymyilee vain omalle kännykälleen. Tosin sama kännykkäfetissi-ilmiö on myös miehillä. Normaaleja ihmisiä on enää hyvin vähän.


    • Mmmh.. joo mä päätin täs yks päivä alkaa hymyilee vastaan tuleville, kun muutama nainen hymyili mulle... jos joku kerta sit jompi kumpi sanois kans jotain.

    • Riippuu siitä, kuinka ajatuksissani olen milloinkin. Koirille ja lapsille hymyilen tosi usein. Jos joku hymyilee mulle, niin vastaan kyllä hymyllä. Tulee hyvä mieli.

    • Helsingissä oli aika uhh.. just.. kukaan ei ees katso vastaan tulevia, kaikilla niin kiire. Ehkä muutama ihminen huomas, ja junassa joku katso vähän pidempään.. mut kaikilla (minä mukaanlukien) oli vähän sellanen ahdistuneen epämääräinen hymy. Mä olin kyl aika väsyny, kun yöllä nukahti just ehkä tunniks...

    • Hymypoika5545

      Minä aion tänään hymyillä mahdollisimman monelle vastaantulijalle, katotaan kuinka käy:D

    • Yleensä hymyilen, ellen juuri puhu jotain kanssakulkijan kanssa. Mutta, jos nyt joku katsoo ylipäänsä kohti ja vielä hymyilee, niin tottakai hymyilen takaisin. Minusta se on kohteliasta. :)

      Olipa ihminen mies, nainen, nuori tai vanha.

    • jdjuzuzjz

      Homot hymyilee

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      182
      1398
    2. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      311
      1090
    3. RIP Lauri Paavola

      Kansalaisaktivisti ja freelance-journalisti Lauri Paavola on kuollut vain 31-vuotiaana. Hän tuli tunnetuksi hyvin kärjek
      Maailman menoa
      28
      1077
    4. Jokohan se viimein myöntäisi

      Vai onko vielä jotain epäselvyyttä sen asian suhteen?
      Ikävä
      144
      1044
    5. En pidä sinusta, en kirjoita viestejäni sinulle.

      Yritä nyt ymmärtää. En koskaan tule kiinnostumaan sinusta. Jätä minut rauhaan täällä.
      Ikävä
      97
      918
    6. Upea, kaunis ja menestynyt Martina menee onnellisesti naimisiin

      Mitäs palstan vihaajamönkeröt tähän? Kiehuttaako? Kaikki vain eivät ole kauniita ja menestyviä kuten Martina.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      227
      891
    7. Tiedätkö näen

      sinun pelisi hyvin kirkkaasti.
      Ikävä
      59
      855
    8. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      126
      851
    9. Asuntojen reaalihinnat alimmillaan 20 vuoteen

      Sääliksi käy niitä jotka pari vuotta sitten maksoivat itsensä kipeäksi. Kohta pankki ottaa asunnon haltuunsa ja huutok
      Maailman menoa
      84
      838
    10. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      92
      810
    Aihe