En ymmärrä. Teinkö jotain väärin?

EpätoivonLähettiläs

Olen tuntenut erään naisen jo useamman kuukauden, olemme tehneet yhdessä kaikennäköistä, mutta emme vielä silloin mitään mikä olisi tehnyt meistä pariskunnan.

Pitkän keskustelun jälkeen tulimme siihen tulokseen, että kyllä meidät voi pariskunnaksi luokitella ja koimme myös ensimmäisen suudelman. Aluksi meillä oli todella kivaa vaikka olimme todella kiireisiä juuri tähän aikaan omien töidemme yms. takia. Yhtäkkiä nainen ilmoittaa minulle aika pitkälti ettei rakasta minua. Olen hänelle kertonut jo useasti kuinka tärkeä ihminen hän minulle on ja etten halua häntä työntää mihinkään suuntaan jota hän ei tunne mukavaksi. Naisella on tietynlainen sitoutumispelko ja haluan ymmärtää häntä tämän kanssa. Ei minulla kiire ole, minulla on vain aikaa.

Onko tämä häneltä jonkin kaltainen puolustusmekanismi muutoksia vastaan vai tuhlaanko minä vain aikaani turhaan unelmoiden? Olen hyvin ymmälläni enkä tiedä mitä enään voisin tehdä.

Haluaisin kuulla teiltä rakkaat ihmiset kokemuksia, ajatuksia ja selityksiä mikä tässä mättää. Koska itse en enään vain tiedä ja se sattuu kovasti...

- Kiven ja kovan paikan välissä.

2

332

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kunnioita-toisen-sanoja

      Näin vähäisillä tiedoilla kaikki on toki _mahdollista_, mutta kyllä minusta lähtökohtaisesti kannattaa uskoa, mitä toinen sanoo ja toimia itse sitten siltä pohjalta. Särjet turhaan sydämesi, jos takerrut haaveisiin ja ihastuneen mielesi keksimiin selityksiin. Päästä irti, kyllä hän tulee takaisin jos on tullakseen.

    • Annahänenolla

      Ehkä se on vain tunnetasolla se fiilis ettei tunne samoin sinua kohtaan ja haluaa pitää sinut mieluummin ystävänä. Sitoutumiskammoisen kanssa eläminen on sitä, että hän ottaa aina sen etäisyytensä, jos aletaan puhumaan suhteesta vakavalla tasolla eli ikinä et pääse itse sille tasolle, jossa haluaisit suhteen olevan, jos normaaliin parisuhteeseen itse haluat. Onhan tässä maailmassa montakin ihmistä, joille nuo ns. kevytsuhteet passaa, kun oma elämä on niin täynnä kaikkea. Mutta haluaisi sitä saada jotain yhteistäkin elämää ja yhteenkuuluvuuden tunnetta kuin pelkän seksisuhteen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      163
      6863
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      4067
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2055
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1999
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1839
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1666
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1583
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      1581
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1555
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1408
    Aihe