Vastaatteko aina sisarusten puhelinsoittoihin ?

oihoih

Yleensä oon vastannu,mutta nyt on pakko jättää vastaamatta. Alkoi käydä hermoille.

7

278

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • djdjsososos

En aina, kuten en aina kavereidenkaan puheluihin. Yleensä kyllä soitan sitten myöhemmin takaisin.

• freebirdy

en istu puhelin kädessä 24/7.
      Voi olla että puhelin on kotona ja minä jossain muualla vaikkapa 8-10h. En pidä puhelinta mukana myöskään ulkona liikkuessani. Tyhmää varmaan, mutta en ole puhelimen jatke.

Kaikki jotka minut tuntevat, tietävät tämän.
      Jos joku on soittanut, soittelen takaisin. Jos jollakin on tärkeää asiaa minulle, soittavat itse uudestaan ja/tai jättävät vastaajaan viestin.

• Eiaina

En suinkaan aina vastaa. Saataneen olla vessa, saunassa, lenkillä , teatterissa- en kuljeta puhelinta mukana tai se on äänestämällä. Ei aina tarvi olla tavoitettavissa

• siskon_vihaaja

En vastaa ikinä siskoni puheluihin, jos siis soittaa ja syy on hänen. Hän käyttäytyy minua kohtaan todella ilkeästi mm esti joitain vuosia sitten tietoisesti minun erään pitkäaikaisen haaveen toteutumisen. Sellainen nk "Moi.":Tuttu toki hänelle olen, mutta en suinsurminkaan enää mitään muuta!
      Pitäkööön oman paskan elämänsä muualla!

• Ujyhtr

En suinkaan vastaa aina. En kuljeta puhelinta aina mukana. Yöllä äänettömästi. En vastaa aina kavereidensa puheluihin

• eikiinnostakuunnella

en vastaa ainakaan viikonlopulla tai illalla sillä voi olla juominen menossa, ei koskaan soita selvinpäin ja jutut sen mukasia...

• mekkk

Minä en vastaan kenekään soittoihin jos ei huvita just silloin jutella ja voi soitaa takaisin myöhemmin kun en aina pidä puhelinta mukani. Esim. mökillä ei puhelin ole kokoajan taskussaa vaan sisällä tai terassin pöydällä niin ei siihen kerkiä vastata tai sitten tekee jotain ettei kuule. En vapaa-ajalla vastaaedes työpuhelimeen jos ei hyvitä ja riippuu siitä kuka soittaa,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      50
      2932
    2. Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa

että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet
      Naisen logiikka
      92
      2830
    3. Kysynkin sinulta nyt...

Tahdotko sinä minusta miehestä enää mitään..koskaan? Vastaa kyllä/ei/en tiedä ja siihen puhelinnumeroni kaksi viimeistä
      Ikävä
      39
      2416
    4. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      123
      2094
    5. Onkohan tämä jotain elämää suurempaa

Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m
      Ikävä
      38
      1728
    6. Missä paikassa ja minkälaisessa tilanteessa

Olit silloin kun tajusit ihastuneesi häneen?
      Ikävä
      102
      1556
    7. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      82
      1556
    8. En ole häneltä kylläkään koskaan nähnyt sellaista

Tottakai jos hän olisi jonkunlaisen selvän eleen tai jonkun jutun näyttänyt, että häntä kiinnostaakin niin tietenkin si
      Ikävä
      3
      1464
    9. Onko Estlink-2 kaapeli lainkaan vaurioitunut?

Vai onko kyseessä Naton operaatio Venäjän ns. varjolaivaston pysäyttämiseksi, ja kaapelivaurio vain simuloitu.
      Maailman menoa
      287
      1440
    10. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      117
      1294
    Aihe