Katselen tässä tätä ruotsalaista sisustus ohjelmaa jota tullut seurattua jo monta vuotta. Joskus rinnakkaiskanaviltakin on tullut seurattua ohjelmia joissa tehdään kaikenlaista uutta kotiin.
Yksi asia on alkanut mietityttään. Miksi sitä ruuvin vetämistä täytyy näyttää lähikuvassa joka ikisessä sisustusohjelmassa? Onko se jotenkin muka seksikästä kun ruuvi porautuu puun tai kiviseinän tai metallilistan sisään?
Ruuvin ruuvaaminen
9
175
Vastaukset
- daagikseen
Saadaanhan siinä filmiä poltettua monta metriä ja aikaa kulutettua kun sä katsot sitä.
Se on jotenkin toden tuntuista. Kyllä noissa sunnuntai aamun luonto-ohjelmissakin paneudutaan etupäässä kunkin lajin paritteluun ja koska se kiima on parhaimmillaan.
Oikein paikkoja jäykistää kun katselee itsestään selvyyksiä. Tulis ihmisistäkin samanlainen luontokuva koska nainen on parhaimmoillaan kiimassa ? Se on siksi kun on kaikenlaisia kierteitä, ruuvattavia jengoja ja sitten niitä venäläisiä pystykierteitä. Tavalliset ruuvit ruuvataan, mutta niitä venäläisiä hakataan.
- smjen
Olen ihan omin silmin todistanut tapausta jossa venäläinen mekaanikko avaa pultteja....vasaralla:))) Lenkki-kiinto- tai hylsyavaimia olisi ollut muutaman metrin päässä.
Механика !! sanoi ryssä kun rautakangen näki. smjen kirjoitti:
Olen ihan omin silmin todistanut tapausta jossa venäläinen mekaanikko avaa pultteja....vasaralla:))) Lenkki-kiinto- tai hylsyavaimia olisi ollut muutaman metrin päässä.
Механика !! sanoi ryssä kun rautakangen näki.Heh, ei ole siis ihan pelkkä urbaani legenda tuo :)
Mikään ei ole niin ihana värkki kuin porakone ja varsinkin jos saat sen ruuvisi somasti onnistumaan juuri siihen oikeaan paikkaan, ei vikuroi ei kompuroi, ei lentele pitkin poikin lattioita, vaan suorassa se siinä seisoo ja sitten se siinä vielä pitää ja pitää. Voi sitä onnea, voi.
Vai onnea. Miten mä joudun aina voivottelemaan tällaista onnea kun on porakoneesta kyse :)
https://www.youtube.com/watch?v=51EKLdKynQk- voi-tätä-nykyaikaa
hmp.f kirjoitti:
Vai onnea. Miten mä joudun aina voivottelemaan tällaista onnea kun on porakoneesta kyse :)
https://www.youtube.com/watch?v=51EKLdKynQkVai onnea.
Hieno video! Noin minulle kävisi varmasti, jos nyt yrittäisin porakonetta käyttää. Olen hieman miettinyt, josko lainaisin vävyltäni tämän "ihmelaitteen", mutta en tohdi vuokra-asuntoni seiniä pilata.
Minun aikaan (silloin, kun tein jotain)naulat hakattiin vasaralla ja ruuvit kierrettiin ruuvimeisselillä ja sen minä hallitsen. Senkin opin, kun meidän taloa rakennettiin ja mieheni sanoi, että älä lyö sitä naulaa laippa edellä!! Siis, mikä hiivatin laippa?
Silti olen mielestäni aika "noheva" vävyyni verraten, kun on joskus koottu jos´jonkinlaista mööpeliä yhdessä. Minä olen kärsivällinen, mutta hän ei.
Nykyinen talkkari epäili, että en osaa vaihtaa jääkaapin sammunutta lamppua, koska hänkin oli saanut joskus sähköiskun, johon totesin, että onko pakko tunkea sormensa joka rakoon? Samoin putsaan itse pesuallas-viemärin, joka ei vedä, koska olen sinne "vahingossa"laittanut jotain?
Vai ei muka ole kehitys kulkenut eteenpäin tässäkin (porakone) asiassa? Ja missä kaikessa muussa ja joku vain hourailee Kekkosen ja Väyrysen ajoista ja viisauksista.D voi-tätä-nykyaikaa kirjoitti:
Vai onnea.
Hieno video! Noin minulle kävisi varmasti, jos nyt yrittäisin porakonetta käyttää. Olen hieman miettinyt, josko lainaisin vävyltäni tämän "ihmelaitteen", mutta en tohdi vuokra-asuntoni seiniä pilata.
Minun aikaan (silloin, kun tein jotain)naulat hakattiin vasaralla ja ruuvit kierrettiin ruuvimeisselillä ja sen minä hallitsen. Senkin opin, kun meidän taloa rakennettiin ja mieheni sanoi, että älä lyö sitä naulaa laippa edellä!! Siis, mikä hiivatin laippa?
Silti olen mielestäni aika "noheva" vävyyni verraten, kun on joskus koottu jos´jonkinlaista mööpeliä yhdessä. Minä olen kärsivällinen, mutta hän ei.
Nykyinen talkkari epäili, että en osaa vaihtaa jääkaapin sammunutta lamppua, koska hänkin oli saanut joskus sähköiskun, johon totesin, että onko pakko tunkea sormensa joka rakoon? Samoin putsaan itse pesuallas-viemärin, joka ei vedä, koska olen sinne "vahingossa"laittanut jotain?
Vai ei muka ole kehitys kulkenut eteenpäin tässäkin (porakone) asiassa? Ja missä kaikessa muussa ja joku vain hourailee Kekkosen ja Väyrysen ajoista ja viisauksista.DSähän oot kätevä emäntä :) Mulla on betoni- ja harkkoseinät, ja on kyllä niin kovaa, että puolen neliön rappaukset putoo. Puuseinät on helpot! Naulalla vaan aloitusreiän, ja sitten ruuvilla perään.
Eilen luin lehdestä, että sellaiset miehet, joilla on peukalo keskellä kämmentä, ovat kiinnostuneita askrteluohjelmista. Niille se on seksikästä, tuo ruuvaaminen.
Ja on siinä mainosjuttu, ensin näytetään tieten akkuporakoneen merkki, ja sitten, miten ruuvi uppoaa.
Muuten en ymmärrä sisistusohjelmia, ne on varmaan tarkoitettu naisille.
Jokaisella on oma maku, ja sisustaa sen mukaan. Mitä siinä ohjeita tarvitsee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen
Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o3064584Olen Päivi Räsäsen puolella
En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit3602677Ukrainan tiedustelun huippupotti - Iski ensin yhteen satamaan, sitten toiseen
Ukrainan tiedustelupalvelu SBU kertoo johtaneensa operaatiota, jossa on isketty drooneilla Venäjän tärkeimpiin satamiin1292534Ulkomaalaistaustaiset tulevat kalliiksi yhteiskunnalle.
Selvitys: Ulkomaalaistaustaiset saivat selvästi enemmän työttömyysetuuksia ja toimeentulotukea kuin suomalaistaustaiset.1712423Nuhteettomia edustajia
Korkein oikeus tuomitsi Päivi Räsäsen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan Kansanedustaja Päivi Räsästä (kd.) vastaan no2062349Päivi Räsänen tuomittiin rikoksesta...
...kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Tuskin tajuaa silti vieläkään, että raamattu ei ole lakikirja. https://yle.fi/a5221332Korkein oikeus antaa Räsäselle vastauksen klo 9. Varmaan vapautus
Miten veikkaat että Päiville käypi? Päivi pitää lehdistökonferenssin klo 9.30. Koko media on läsnä. 7 v taistelu on ohii4241227Huumeliika mellastaa Suomussalmella
Varastanut S-marketissa, jopa kolme kertaa päivässä. Päätekijä pitänyt kuumeorjanaan naistaan useita vuosia. Mies potki121171Ihana sinä (m)
Oispa kiva nähdä sua. Uskomatonta, miten paljon sä pyörit mun ajatuksissa. Oonkohan mä sun mielessä? Haluaisitko nähdä v38963- 94959