TIesittekö että rauha on liian tylsää. Meihin geneettisesti suunniteltuihin robotteihin on istutettu kiinnostus aggressioon jotta alienit voivat seurata sellaisen laboratorion toimintaa. Siksi meitä ihmisiä ei kiinnosta liika rauhallisuus!
Saisi jo tulla kunnon sota!
5
257
Vastaukset
Ja sitten jos sellanen sota tulee, niin sä oot ensimmäisenä juoksemassa karkuun...
- maailmanrumin
Joo ei nykymaailmasta löydy enää kunnon sotilaita muualta ku balkkanilta (palkkaa vastaan) ja isisistä (aivopesun tuloksena). Muut ollaan liian nössöjä ja huonokuntosia. Alienitkin voittas meidät 6-0 jos nyt älyäisivät tulla käväseen tällä pallolla.
Siitä vaan muukalaislegioonaan tai johonkin muualle pyrkimään. Kyllä vapaaehtoiselle tykiruualle aina hommia löytyy.
- Anonyymi
Loppuisikohan tämä Länsi-Eurooppaa tuhoava EU ilmiö.
- Anonyymi
Voisit pelata niitä sotapelejä, jos sotiminen kiinnostaa.
Sitäpaitsi oikeassa sodassa ei kuoleman jälkeen aloiteta alusta, vaan se
on ohi kerrasta.
Sotiminen typerintä mitä ihmiskunta toimii.
Muutama sotahullu johtaja määrää sotilaat sotimaan keskenään ja
siviilit kärsivät myös.
Nämä sotaherrat eivät sodasta kärsi millään tavoin, heitä suojellaan ja ovat kaukana sotatantereelta turvassa, mutta märäävät sotaan osattomat sotimaan ja varmaan kuolemaan.
Sotajohtajille ihmishengellä ei ole mitään arvoa, ihmiset ovat pelkkiä pelinappuloita sotajohtajille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591154Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11830Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75785- 53624
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83603Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45532Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33517Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36514Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43503Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40487