Eli siis otsikko kertoo paljon mutta etsiskelen juhliin kauluspaitaa mikä sopisi punaisen rusetin kanssa, mielellään joku muu väri kuin valkoinen?
Minkä värinen paita punaisen rusetin kanssa?
10
555
Vastaukset
- Kyybä
Oranssi ?
- Topless
Ei paitaa ollenkaan. Ajelet tisseistä karvat pois, rasvaat nännit ja rusetti kaulaan.
- vaaleansininen__
Kauluspaita voi olla joko valkoinen tai vaaleansininen.
Muut värit ovat yleensä tirehtöörien tai muiden pellejen värejä - oranssi on esim. Expertin myyjillä.- InhoggiGay
Ei ole pelle väri oranssi. Oletpas sinä inhottava muotitietoinen ....
- turvakauluspaita
Oranssi on huomioväri, jota käytetään turvaliiveissä. Se ei sovi kauluspaitaan, vaikka expertin myyjät niitä huumorimielessä käyttävätkin ja ovat vähemmän vakan näköisiä.
- Ainoaseikkako
Musta käy kaikkien muiden värien kanssa, sopiiko musta taas muuten tilaisuuteen...
- hikinen_väri
Mustassa kauluspaidassa tulee järkyttävä hiki vaikka ottaisi irtotakin pois. Parempi vain käyttää valkoista tai hyvin vaaleaa sinisen sävyä.
- Uunomän
Laita vittu vaikka verkkopaita !
- Auringon.alla
hikinen_väri kirjoitti:
Mustassa kauluspaidassa tulee järkyttävä hiki vaikka ottaisi irtotakin pois. Parempi vain käyttää valkoista tai hyvin vaaleaa sinisen sävyä.
Ei se väri mitään vaikuta, ainoastaan jos se on paksumpi kuin vaalea tai olet suorassa auringonpaisteessa...
- mätä
pinkki
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k324094- 542829
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut432771- 302513
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82485Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3192379- 382059
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t541775Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461653- 1411507