Ei mitään käsitystä mitä miehen mielessä liikkuu..

ldgldl

Olen pitänyt hauskaa jo kolme vuotta ihanan miehen kanssa... Neljä vuotta sitten erosin hankalasta suhteesta. No, aluksi ajattelin, ettei siinä ole mitään väärää, jos haluaa lemmiskellä silloin tällöin. No, sitten kävi niin, että ihastuin tähän mieheen tosi kovasti.. Mies on ujo ja hiljainen tai oikeastaan vähäpuheinen, hän yleensä aina vetää henkeä, ennen kuin saa sanotuksi jotain..... = D Ja itse vierastan ja ujostelen miestä, koska olen tottunut puheliaisiin ja avoimiin ihmisiin... Eli arvata saattaa mitä siitä seuraa; kaksi lähes mykkää, jotka kuitenkin harrastavat todella kiihkeää seksiä keskenään ja vetovoima välillämme on aivan uskomaton....

No, olen kuitenkin pian nelikymppinen, eikä tässä hirveästi kannata aikailla, jos meinaa vielä yrittää vaikka perheen perustaa jonkun kanssa... Olen jatkuvasti pähkännyt onko tämä mies vaan kova naistenmies vai yksinkertaisesti mies, joka ei osaa kommunikoida naisten kanssa eikä muutenkaan.... Olen mielikuvituksissani ajatellut vaikka mitä miehestä ja luullut, että hän on vaan seksin takia kanssani... Itselläni on hankalia kokemuksia ollut joskus miesten kanssa, joten sekin sekoittaa arviointikykyäni... Mutta yritän ottaa senkin vaihtoehdon huomioon, että entä jos hän ei vaan uskalla ehdottaa mitään vakavampaa vaikka hänellä olisikin tunteita... Ikinä ei ole edes vihjannut, että minun kannattaisi katsella muitakin... Joskus puhui kyllä ympäripyöreästi sellaisia, että niistä olisi voinut päätellä miehen vihjailevan yhteisestä matkasta tms. mutta en itse uskaltanut tarttua niihin milloinkaan kiinni..

Voinhan toki jatkaa näin ilman, että asiat koskaan selviää, harrastaa vain ihanaa seksiä hänen kanssaan... Olen yrittänyt aloittaa useaan otteeseen suhteita muiden miesten kanssa, tapaillutkin pitkään muutamien kanssa, mutta en todellakaan tiedä miten menettelisin tämän "hauskan miehen" kanssa.... Kovin vaikealta tuntuu luopua seksistä tämän ihanan miehen kanssa.... Tuskin koskaan pystyn aloittamaan mitään oikeasti vakavaa kenenkään muun kanssa ennen kuin olen selvittänyt asiat tämän "hauskan miehen" kanssa.... Yrittänyt olen monta kertaa....

Mistä ihmeestä saan voimaa joko lopettaa suhde tai selvittää asiat.... Pelkään, että tulee tosi isot sydänsurut, jos lopetetaan suhde ja onko mieskään valmis luopumaan suhteesta... Vai voinko vaan jatkaa näin kunnes kohtaan ehkä sen oikean ja sitten pystyn lopettamaan tämän suhteen vai mitä ihmettä pitäisi tehdä?????

35

724

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • make.it.stop

      Miksi kirjoitat jatkuvasti tuosta suhteestasi tänne kun sinun pitäisi puhua sen miehen kanssa..

    • kjkjkjkjkj11

      No, aina kun mies käy luonani, niin asia nousee pintaan... Ja sitten vähän ajan päästä kaipaus kuitenkin helpottaa.... Miksi tätä miestä on niin vaikea lukea???? Ja miksei mies uskalla itse puhua mitään... ?? Hänellä ei ole ollut koskaan pidempää suhdetta.... Ehkä on helpompaa kirjoittaa tänne kuin kohdata totuus... Tai ehkä en ole vaan valmis luopumaan miehestä ja pelkään, että puhumalla karkotan hänet....

      • Parempitehdäniin

        Nimenomaan puhumalla vakavasti saat selville juurikin sen, että mitä hän haluaa ja anna juosta karkuun, jos ei halua samoja juttuja kuin sinä, niin pääset eroon.


      • asasasa

        olette varmaan tuunareita. miehesi ei itsekään tajua etteei hän perimmiltään halua käytettyä muijaa lapsen tekoon. halu on tai ei sitä eivoi valita.


    • tarkistataustoja

      Salaako mies jotain tarkista onko varattu. Pelkääkö että haluat udella henkilökohtaisempia asioita.

    • jjkkkhh

      Olen 95 % varma, ettei mies ole varattu, on tullut useaan otteeseen keskustelun yhteydessä ilmi. Toisaalta olisi reilua harrastaa seksiä ihan avoimin kortein eli voisi jutella mistä vaan ja sopia yhdessä säännöt hommalle. Säännöt olisi pitänyt sopia jo alussa, niin oltaisiin vältytty tältä kaikelta päänvaivalta ehkä en olisi mennyt niin helposti ihastumaan, jos oltaisiin heti alussa sovittu vaan seksistä... Ja tosiaan kyllä mies ihan asiallisesti juttelee ja vastaa vähän henkilökohtaisempiinkin kysymyksiin.. Ja kovasti kyllä kyselee minun asioista, joista juttelen melko avoimesti, kun ei ole mitään salattavaa...

      • Parempitehdäniin

        No sinä et näköjään mitään vakavaa suhdetta edes halua eli älä puhu, vaan harrasta vain sitä seksiä.


    • ccbbn

      Itse asiassa taisin juuri keksiä ratkaisun tilanteeseen!!! Eihän minun ole mikään pakko kertoa miehelle tunteistani vaan voihan ne pelisäännöt sopia näin jälkeenkin päin. Voinhan aloittaa keskustelun kysymällä, että onhan tämä pelkkä seksisuhde vai mitä mies ajattelee. Jos mies toteaa, että on tyytyväinen pelkkään seksiin, niin sitten voisi sopia säännöt, että mitä tehdään, jos jompikumpi alkaa tapailla tai seurustella. Ja sitten saan muutenkin rauhassa miettiä haluanko jatkaa pelkkää seksisuhdetta vai lopetanko koko homman. Samalla voin myös todeta, että suhde loppuu, jos löydän jonkun ja että aioin treffeilla muitakin... Saapahan herrakin vähän pohdittavaa.... Ehkä toisi kaikinpuolin rentoutta suhteeseemme ja sitten ne asiat voivat alkaa edistyäkin, kun ei mieskään pidä minua enää itsestään selvyytenä.... Ja jos mies ihan neutraalista keskustelusta säikähtää, niin sitten häntä ei ole kyllä kanssani suhteeseen tarkoitettukaan.... Onneksi olen jaksanut vatvoa tätä asiaa, kun vihdoin taisin keksiä ratkaisun!!!! Eihän minun ole mikään pakko kertoa tunteistani, jos ei siltä tunnu... Nimenomaan tuo tunteista kertominen on pelottanut eniten, että joutuu jotenkin naurunalaiseksi tms.

      • Parempitehdäniin

        Ei pelkässä seksisuhteessa tarvita mitään sääntöjä, toinen ilmoittaa vaan sulle kylmästi löytäneensä uuden kumppanin, jonka kanssa haluaa seurustella vakavasti. Miltä sellainen kuulostaa? Itse en ainakaan jatkaisi pelkässä seksisuhteessa, jos omat tunteet olisivat heränneet ja toinen edelleen haluaisi vain pelkkää seksiä. Kannattaa keskustella vakavasti, suhteenne joko loppuun siihen tai jatkuu onnellisesti, jos toisellakin osapuolella on sitoutumishaluja ja niitä tunteita.


      • MikäLieOlikaan

        No sehän nyt vasta fiksua onkin valehdella niistä tunteistaan.

        Ja mitähän itse vastaisit jos olisit ujo ja mies ryhtyisi selittämään sinulle että "Niin tämähän on sitten pelkkä seksisuhde, minäpä tästä lähden treffeille teresan kanssa heippa!". Miksi minusta tuntuu ettet välttämättä olettaisi sen tarkoittavan "Olen lääpälläni sinuun ja toivon että välillämme olisi jotain enemmän..."?

        Sinähän käytännössä pelkästään annat pakit ennenkuin toinen on ehtinyt edes ajatella kysyvänsä mitään.

        No mutta idea on muuten ihan loistava! Käytä toki sitä. Minäkin olen käyttänyt samaa taktiikkaa, MUKA fiksua käänteistä psykologiaa. Ja olen yhä sinkku. Kusen kaikki suhteet nimenomaan peittelemällä tunteitani. Etten vaaaaaaan paljastaisi että minullakin on tunne-elämää ja emotionaalisia tarpeita.

        Jos lähdetään tonkimalla tonkimaan niin hylätyksi tulemisen pelko kielii varhaislapsuuden kiintymyssuhdetraumasta. Vanhempasi eivät vastanneet itkuusi tai kielsivät sinua itkemästä tai haluamasta syliin.

        TUNTEISSA ei ole mitään väärää. Sinulla on täysi oikeus tuntea tunteita. Sinulla on myös oikeus tarpeisiin. Muihinkin kuin seksuaalisiin.

        Sinulla on oikeus toivoa ja pyytää. Sinulla on oikeus ikävöidä, tuntea surua. Kaivata lohtua.

        Tähän loppuun sopisikin vaikka seuraava eheyttävä LOHTU biisi:
        https://www.youtube.com/watch?v=1wXjcuCikUA

        PS. Taidetaan painaa samaa äijää...


      • gkffkj

        Voitko vielä vääntää rautalangasta että miten niin annan pakit, ennen kuin mies ehtii edes kysyä mitään.. Olen kyllä itsekin ajatellut, että olen aika torjuva miestä kohtaan.. Mutta niin on kyllä mieskin, kun haluaa aina seksileikkien jälkeen lähteä kotiinsa, suhteen alussa sentään nukuttiin muutama yö yhdessä. Tosin viimeksi kun mies nukahti viereeni, niin piti minusta ensin hellästi kiinni, mutta sitten en enää itse pitänyt miehestä kiinni, kun en halunnut herättää.. Eli taisin olla aika kylmä itsekin... Mistäpäin sinun äijäsi on, jos veikkaat, että samaa painetaan.... ??


      • MikäLieOlikaan

        Tämä äijä on liikkuvaista sorttia. Savo - Keski-Suomi alueella käsittääkseni pyörii ja ihan vauhdikkaasti (tosipuhein olisi vähän turhan suuri sattuma mutta edellinen viestisi kuulostaa vielä enemmän juuri sille... ehkä kertoo silti vain jonkinlaisesta "kaavasta").

        No mutta väännetääs rautalankaa... :D

        Helpointa kun poimin lainaukset tekstistäsi jotta voin "osoittaa" mitä tarkoitan:

        "Voinhan aloittaa keskustelun kysymällä, että onhan tämä pelkkä seksisuhde vai mitä mies ajattelee. Jos mies toteaa, että on tyytyväinen pelkkään seksiin..."

        Jos sanot "Onhan tämä..." niin pelkkä kysymyksen asettelu aiheuttaa kuulijalle sellaisen tunteen että haluat vain varmistella että hän on käsittänyt oikein. Olen itse ihmissuhdesotkuissani (katastrofeissani) yrittänyt eräälle ihmiselle selittää joskus sitä että hänen tapansa "Kysyä" minulta kysymyksiä on sellainen etten ensimäiseen vuoteen edes ymmärtänyt hänen kysyvän mitään. Koska kysymykset olivat viestimuodossa tällaisia "Me grillataan. Sä et vissiin syö." Minusta tämä kuulosti ihan vi**uilulta! :D Mitäpä tuommoseen voi vastata muuta kuin "Aijaa. Okei. Aha.". No ehkäpä "Pesen pyykkiä." mutta useimmiten taisin vastata "Haista v***u.".

        Ymmärrettyäni lopulta että toteamuksessa oli jonkinlainen kysymys, yritin selittää sitä että erityisesti ottaen huomioon aiempi historiani, minulla on liian korkea kynnys väittää vastaan. Ensinnäkin kysymyksen asettelu negatiiviseen muotoon kuulostaa kaikkea muuta kuin että minä olisin kovinkaan tervetullut syömään. Toisekseen vastatakseni tuohon "kysymykseen", olisin myöntävän vastauksen sijaan joutunut antamaan VASTAVÄITTEEN.

        Aasinsilta. Sinunkin kysymykseesi "toivomasi" vastaus vaatisi tyytymättömyyden osoitusta ja "vastaan väittämistä". Kun kysyt "Onhan...", miehen pitäisi vastata "Eipäs!!!". Mikä olisi itseasiassa aika hälyttävää. Siitä kohta lisää, mutta "Onhan..." kysymykseen vastaukseksi odotetaan tietenkin ON ja tervejärkinen mies niin automaattisesti sinulle osaa myös vastata. Tähän liittyy seuraava lainaus:

        "Samalla voin myös todeta, että suhde loppuu, jos löydän jonkun ja että aioin treffeilla muitakin..."

        Tämähän ei ole kysymys vaan ilmoitusluontoinen asia. Tervejärkinen mies ei todellakaan sinua estele. JOS tämä kyseinen mies tuohon vastaisi "Ei!! Älä tee niin!!" niin PAKENE. Ja tee se lujaa. Kerran törmäsin tämmöseen vastaukseen ja siitä irti pääseminen veikin vuosia. Paljon viranomaisia, sairaalareissuja, rikosilmoituksia, päätyi se mies vankilaan sitten lopulta.

        Tervejärkinen mies ei riistä sinulta vapautta. Jos esität noin määrätietoisen lauseen aikomisistasi, se merkitsee että olet harkinnut ja HALUAT tehdä niin. Haluat tapailla muitakin ja aiot päättää teidän suhteenne jonain kauniina päivänä.

        Minulle eräs mies pari kuukautta sitten sanoi aikovansa tapailla muitakin. Saivarteli kyllä kokoajan enkä tiedä mikä se lopullinen tarkoitusperä sanomisissa oli. Mutta kyllä siitä tuli sellainen fiilis että aha, en kelpaa tolle enkä ole mitenkään erityinen. Pahoitin mieleni minkä seurauksena muutuin melko v...maiseksi enkä ottanut kuuleviin korviini hänen "korjausyrityksiään". Koska hän ei saanut sanottua suoraan että "En tarkoittanut sitä oikeasti", en kuullut häntä. Päähän jäi pyörimään vaan että jaha, näin tämä asia sitten on ja juoksee muiden perässä. Että meidän suhteemme tulee päättymään ennenpitkää. Minä aloin omassa mielessäni tehdä sitä päätöstä sille hommalle samantien.

        Muista että jos NYT sanot jotain vähän tyhmästi mitä et ihan tarkoita, se vaatii 10x saman määrän tunteiden tunnustamista avoimesti myöhemmin, korjataksesi typerän esityksesi välinpitämättömyydestä.

        Been There Done That.

        Loppuun on korostettava että minä itse kuitenkin ensin ja viimeksi mainittujen miesten kanssa ryssin kaiken. Se oli ihan omaa hölmöyttäni ja typeryyttäni. Koska olen hyvin impulsiivinen ja toteutan huonot ideani ennenkuin ne ehtivät kunnolla edes kehittyä.

        En siis TODELLAKAAN osaa antaa sinulle hyvää neuvoa. Osaan infota ainoastaan sen mikä kirpaisee kipeästi kantapäätä. Siinä olen hyvä. Mestari suorastaan. Toisaalta jos haluat joskus jostain tyypistä eroon niin kysy minulta! Minä tiedän miten se tapahtuu!

        On jokatapauksessa äärettömän hyvä että harkitset mitä aiot sanoa. Varaudu myös siihen että saattaa iskeä paniikki ja siinä vaiheessa tekee mieli perua kaikki puheet ja sitten sitä vasta typeriä asioita tuleekin möläyteltyä...

        Sori en jaksa oikolukea ajatuksenvirtaani, jos ei jostain saanut selvää, kysy tarkennus. Tällä kertaa on kyse ulosannistani, ei ymmärryskyvystäsi.


      • dgfkkk

        No, tietääkseni tämä mies pyörii Savo-Keski-Suomi alueella myös.. Olisihan se aika ihme, jos sama mies olisi... Mutta mies ei itse asu kummassakaan näistä edellä mainituista maakunnista. Vihjaa sen verran, että miltä seudulta tämä sinun tuntemasi mies on tai vaikka etunimen tai sukunimen alkukirjain... Toisaalta saisihan tämä tilanne ihan uuden ulottuvuuden, jos sama mies vielä olisi.... = D

        Mutta joo, vielä jonkin aikaa sitten mies itse puhui juuri kuten tuossa aiemmin kuvailit; mainitsi mm. että olisi kiva käydä eräässä huvipuistossa, mietti ääneen usealla kerralla, että haluaisi etelään ja selvisi, kun kysyin, että matkakaveri puuttuu, mainitsi, että asuntoonsa voi rakentaa lisätiloja jne. Mutta puhui noista kaikista asioista, niin hienovaraisesti, että ajattelin miehen vaan höpisevän itsekseen, enkä voinut edes kuvitella, että noihin puheisiin olisi voinut olla kätkettynä toivomus jostain.... Tuossa kohtaa, kun puhui etelänmatkasta ja selvisi, kun kysyin, että kaveri puuttuu, niin olin 95 prosenttisen varma, että mies vihjaili yhteisestä matkasta.... Ja olin silloin niin lähellä, että kysyn asiasta, mutta jänistin kuitenkin.... No, eipä ole mies enää noiden tilanteiden jälkeen kysellyt, eikä puhunut yhtikäs mitään "ympäripyöreitä"..... Niin ja kerran sanoin kesken hommien hänelle todella selkeästi, että tykkään hänestä ja mies katsoi minua erittäin kysyvästi pois lähtiessään, aivan kuin olisi itsekin halunnut saada selvää missä mennään.....

        Että tarkemmin ajateltuna onhan noita tilanteita ollut, jos vaan uskoisin niihin....


    • Parempitehdäniin

      Sinusta huomaa ettet ole tyytyväinen nykyiseen tilanteeseen ja haluat muutosta, mutta suhde nykyisen kanssa tyssää siihen puhumattomuuteen ja jos kolme vuotta olette jo tätä tehneet, niin eikö olisi jo aika lopettaa koko juttu, koska suhteenne ei muutoin toimi ollenkaan. Taidat olla vaan seksistä riippuvainen ja sen kanssa sun on tehtävä töitä, että saat itsesi riuhtastua suhteesta irti kokonaan.

      • lghlgk

        No, voi olla, että ole seksistä riippuvainen juuri tämän miehen kanssa.. En saanut edes exältäni näin ihanaa seksiä ja pelkäänpä, etten tule saamaan keltään muultakaan ikinä... Mies osaa koskettaa juuri oikealla tavalla ja mielikuvitusta ei leikeistä puutu, kukapa ei sellaista miestä omakseen haluaisi.....


      • vainpanosuhde

        omakseen Ha ha, sehän on Panomies !


      • herääjo

        aloittajalle - Olet toinen nainen.


      • kghgkhj

        No, totta kai olen ottanut senkin vaihtoehdon huomioon, että mies on panomies... Siksi onkin niin vaikea kysyä missä mennään, kun pelkään, että tulee takkiin ja mies pötkii pakoon.... En usko, että olen toinen nainen, mutta sen uskon, että miehellä voi olla useita naisviritelmiä.... Onhan itsellänikin toisinaan treffikavereita eli en todellakaan ole niin "sinisilmäinen", että luottaisin tässä tapauksessa vaan yhden kortin varaan....


      • kolmereikä

        olit 36v. Hankalasta suhteesta hyppäsit paskaan seksisuhteeseen
        kyllä panomiehelle on hauskaa, saa lisää seksiä


      • lfkglfkg

        Kiitos, eka viesti, joka antoi ajattelemisen aihetta... Totta tosiaan kun ajattelee tuon iän kannalta, niin aika monta vuotta on mennyt kiinni seksisuhteessa sen pohtimisessa... Vaikka olen tosiaan koko ajan käynyt treffeillä ja etsinyt oikeaa kumppania... On muutama pidempi tapailujuttukin ollut, mutta ehkä olisi jo aika tehdä jotain....


      • deittailuajanussimista

        Koko ajan olet käynyt treffeillä ja huorannut, tyypillinen suomihoro. Vittu te ämmät olette sekaisin päästänne. Vitun suotallaaja.


      • älyperses

        seksisuhteessa siis nussi ja etsii munaa treffipalstoilla . Ei ole varattu ei ole parisuhteessa, ei ole sinkku.
        REHELLISESTI
        profiili - Sinkku seksissä etsii tositarkoituksella elämänkumpania


    • jhgfdsasdfghjklkjhgfd

      Voi helvetti mitä paskaa ja idiootteja tämäkin palsta on täynnä!

      • 34ur34u834u034u5

        komppaan


      • helvetinhorot

        just niin!


    • Heräpätodellisuuteen

      Voihan olla niinkin, että tämä on sellainen ylimenovaihe sinulla. Ehkä tämä mies on vain herättänyt sinussa naisen. Epäilen, että miehellä on vakituinen. Mutta, kun irrottaudut tästä, eli sanonpa sinulle, että herää.
      Rakastut ja löydät oikean kumppanin.

    • öghlglh

      Todellakin mies on herättänyt minussa naisen... : ) Nyt tiedän miltä seksin kuuluu tuntua ja olen tehnyt tämän miehen kanssa ihan uusia juttuja.... Tosiaan käyn melko usein kuitenkin muiden miesten kanssa treffeillä ja keväällä oli lähes puolen vuoden suhde erään miehen kanssa... Mutta minkäs teet, viimeksikin kun olin treffeillä yhden miehen kanssa, niin mies oli tosi mukava ja pidin hänestä kovasti ihmisenä, mutta kun hän suuteli minua, niin se ei sitten tuntunutkaan enää niin kivalta, eikä mennyt jalat alta.... Sitten taas tämän "seksimiehen" kanssa seksi on taivaallista ja mutta muu keskusteluyhteys tökkii.... Eli mistä ihmeestä löydän miehen, jonka kanssa löytyy intohimon lisäksi myös syvempi keskusteluyhteys...??

      • persetön

        40v. aakka seksii seksii jokaisen ukon kanssa


      • Illastiltaavuodesttoisee

        Et sä löydä koskaan ketään muuta sopivampaa, jos et lopeta nykyistä suhdettasi ensin kokonaan.


    • simanainen

      Naekaa toki mutta samalla kusipaskasuulla ei pidä sitten ketään viattomia sivullisia suukotteleman.

    • lklhkgl

      Tein historiaa... Olen vieläkin aivan puulla päähän lyöty.. Näin tuossa joitain päiviä sitten miehen, meillä oli tosi ihanaa, kun hän teki taas tavalliseen tapaan lähtöään... Tällä kertaa ajattelin, että ei kai taas, etten voi tehdä tätä jälleen itselleni.. No, mies oli jo eteisessä ja meni hänen luokseen, että olen lähdössä loppukesästä matkalle, että haluaisiko hän tulla mukaan, tosin totesin lähes samaan hengen vetoon, ettei matkalle pysty enää ehkä ilmottautumaan... Mutta suureksi yllätyksekseni mies ei ollut moksiskaan, vaan kysyi ystävällisesti, että milloin matka on, mutta tultiin siihen tulokseen, ettei ajankohta ole hänelle sopiva.... Olen itseni takia niin iloinen, että vihdoin avasin suuni!!!!! Ja olisihan mies voinut vaan heti tyrmätä asian, ettei pääse tai ei ole rahaa tms. En vaan tiedä miten tästä eteenpäin... Nyt kyllä uskoisin, että mies jo tajuaa, että olen hänestä kiinnostunut ja toivottavasti hänkin miettisi tilannetta.

      • sinkkumä

        tyhmä mä, miten ilman ihastumista sänkyyn ?? 3vuotta


    • kiimaiset

      Jokainen tekee suhteissaan tietenkin mitä haluaa, mutta ei tulisi itselleni edes mieleen ryhtyä seksisuhteeseen, ellen ole myös tunnetasolla kiinnostunut partnerista.

    • lgkflgk

      Oletko siis mies vai nainen, joka et halua suhteeseen ilman tunnetason kiinnostusta? Minä kun olen luullut, että nimenomaan miehet haluaa ja pystyy seksisuhteeseen ilman tunnetason kiinnostusta....

      • 122112

        joo ooo esim. puuman kanssa ja inhottavan naisen kanssa, vain seksseks ja heti pois. ulkona oksennus helpotus


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      89
      4194
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      4102
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      609
      3914
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      20
      2725
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      78
      2475
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      340
      2074
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      127
      2072
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      190
      1950
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1609
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1422
    Aihe