Jään aina pattitilanteeseen miesten kanssa :(

olenkovainkiusallinen

Haluan vaan kertoa tämän johonkin, kun en kenellekään tutulle kehtaa tätä pohtia... Tapasin keväällä miehen, joka vaikutti "ihannemieheltäni." Minulle jäi mielikuva, että hän mahdollisesti pitää minua viehättävänä. Voihan toki olla kuvittelin ja liioittelin. Tunnemme työn kautta ja sen takia hän ei ehkä kehdannut tai uskaltanut tehdä aloitetta. Päädyin pyytämään häntä kahville (eikös miehet usein valita ettei naiset tee aloitteita). Mies suostui ja antoi henkilökohtaiset yhteystietonsa. Juttelimme muutaman viestin verran mutta, kun ehdotin tapaamista spesifimmin, hän lakkasi vastaamasta. Tämän tapauksen jälkeen olen muutaman muun kerran jäänyt hieman samanlaiseen tilanteeseen. Johtuuko tämä nyt siitä, että kun avaan suuni/kirjoitan, niin lakkaan olemasta kiinnostava. Vai miksi miehet ensin suostuvat ja sitten lakkaavat vastaamasta :(

10

329

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdfgfsdas

      Kuulostaa kummalliselta, kyllä minä lähtisin naista tapaamaan.
      Toivoisin että nainen tekisi mullekin aloitteen,naisen aloite on aina tervetullut.

      • nainenkertoi

        Minä en tee koskaan aloitetta, koska en kaipaa kaveria tai suhdetta kenenkään kanssa.


      • olenkovainkiusallinen

        Kyllä mä ymmärrän, ettei tietysti kaikki miehet halua lähteä mun kanssa :D Mutta pidän tosi kummallisena että ensin ollaan kiinnostuneita ja suostutaan ja sitten vaan kadotaan. Minusta olisi paljon suoraselkäisempää sanoa heti kättelyssä ei, jos ei aio oikeasti lähteä. Mun ei tarvitsisi odottaa vastausta viikkoa vain tajutakseni että tulin feidatuksi. Ehkä mä sitten vain olen niin kömpelö ja kiusallinen, että miehet pelkää että treffeistä tulee kiusalliset. En välttämättä osaa ilmaista itseäni kirjoittamalla kovin hyvin, koska pelkään etten saa asiaa esitettyä oikealla tavalla. Ehkäpä joku päivä joku mukava mies antaa tilaisuuden ja pääsen treffeille :)


      • pettynyt.naisiin
        olenkovainkiusallinen kirjoitti:

        Kyllä mä ymmärrän, ettei tietysti kaikki miehet halua lähteä mun kanssa :D Mutta pidän tosi kummallisena että ensin ollaan kiinnostuneita ja suostutaan ja sitten vaan kadotaan. Minusta olisi paljon suoraselkäisempää sanoa heti kättelyssä ei, jos ei aio oikeasti lähteä. Mun ei tarvitsisi odottaa vastausta viikkoa vain tajutakseni että tulin feidatuksi. Ehkä mä sitten vain olen niin kömpelö ja kiusallinen, että miehet pelkää että treffeistä tulee kiusalliset. En välttämättä osaa ilmaista itseäni kirjoittamalla kovin hyvin, koska pelkään etten saa asiaa esitettyä oikealla tavalla. Ehkäpä joku päivä joku mukava mies antaa tilaisuuden ja pääsen treffeille :)

        Naiset ne varsinkin harrastaa tuollaista feidaamista/ghostaamista.
        Esimerkkitilanne: pyysin naista treffeille. Nainen vastaa siihen, että "kuulostaa tosi kivalta mutta mun seuraava viikko näyttää tosi kiireiseltä ja oikeastaan sitä seuraava viikko myös" Taisin sanoa että ilmoittelee sitten kun löytyy aikaa.

        Kukaan ei ole noin kiireinen oikeasti. En onneksi pidätellyt henkeäni että olisin kuullut naisesta edes kolmannella viikolla jotain kuten en kuullutkaan, pelkkä ghostaus.


    • vähänonkyloutoa

      Miten niin "lakkasi vastaamasta"?

      Kuulostaa helvetin oudolta. Ei tollainen ole normaali käytöstä että vain kadotaan.

      Tuollaista tapahtuu lähinnä nettideiteillä jossa toista ei tunneta (naiset toimivat useinkin noin), mutta jos olette tavanneet työn kautta niin toi on hämmentävää.

      Ei kannata hukata yhtään aikaa tollaisiin "katoajiin". Et ole tuossa toiminut väärin lainkaan ja onneksi et päätynyt "katoajan" kanssa treffeille.

      EI sinun viesteissä varmaankaan mitään vikaa ollut vaan mies oli idiootti.

      • olenkovainkiusallinen

        Siten niin että kysyin muiden juttelujen ohella että kävisikö torstai tai sunnuntai, johon mies ei enää vastannut mitään. Sun viesti kyllä lohdutti aika paljon! Ehkä on oikeasti parempi, ettei nähtykään :)


    • Nimimerkki_i

      Jospa miehellä oli jo toinen nainen kiikarissa. Nettideittien kautta sovittu jo muitakin tapaamisia? -liian monta rautaa tulessa samaan aikaan-

      • olenkovainkiusallinen

        No siinä tapauksessa oli oikeasti hyvä ettei tavattu. Mä en tosiaankaan ala sotkeutua kenenkään parisuhdekuvioihin. Vaikka olisihan se voinut suoraa kieltäytyäkin. :D


    • SamanlaisiaKokemuksia

      Samaa olen monta kertaa ihmetellyt itsekin, miksi ei voi vain sanoa suoraan!?! Näin on käynyt minullekin joskus, vaikka mies on ollut ensin aloitteellinen. Näyttää siltä, että siinä vaiheessa, kun alkaa itse lämmetä juttuun mukaan, kiinnostus hiipuu, mutta sitä ei voi vain jostain syystä sanoa suoraan! Itse olen kyllä osannut jo viestittelyvaiheessa tai kahvitreffeillä sanoa kohteliaasti "kiitos ei", jos ei kiinnosta. Minusta on törkeää jättää toinen suotta odottamaan tai toivomaan, eikä se todellakaan tunnu hyvältä. Ehkä ihmiset pelkäävät niitä ikäviä tuntemuksia, jos kerrankin vastaisi suoraan, tiedä häntä. Jos se on tätä nykyaikaa, kun mistään tekemisistään ei oteta vastuuta, pienimmistäkään...

    • kahvitteluavapaana

      Samoin mulle kävi. Toisaalta tiesin sen olevan varatun mutta ihan kaveri pohjalta lähettiin kahville se sitten menikin suhteeksi ja harmi se päätty lyhyeen. Mutta miksi oli niin vaikeaa kertoa totuutta ettei halunnut enempää jäi karvas mieli. En suosittele kenellekään kahvitarjouksia tekemään ainakaan varatuille . Paska homma!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1305
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1076
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      73
      861
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      787
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      715
    6. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      708
    7. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      681
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      668
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      43
      655
    Aihe