Asiaa pitää ehkä miettiä eri sukupuolien kantilta, koska jossain asioissa voi olla eroavaisuuksia... ;P
Tuli VAIN tämmönen asia nyt mieleen.... kun tulin just kotiin ja pohdin, että pitäiskö vai eikö pitäis... ;D
Noh, tuskimpa tulee lähdettyä, kun taidan lähteä mieluummin haukkaamaan hyvässä hapessa luontoon happea....samalla jotain pientä aktiviteettiä harrastaen.. ;P
Pääseehän siellä YöElämässä fiilistelemään ja tanssimaan....mutta...mutta..siihen se sitten oikeastaan jääkin, kun ei YhdenYönTarinat kiinnosta........plus sitten väsymys ja joskus Jopa jonkin näköisiä oireita AlkoMahoolin jäljiltä... ;D
En tiedä kiinnostaako ketään....mutta tulipahan heitettyä kysymys ilmaan... ;P
Sinkkuna YöElämässä...Hyvät ja huonot puolet?.. ;P
9
173
Vastaukset
"Noh, tuskimpa tulee lähdettyä, kun taidan lähteä mieluummin haukkaamaan hyvässä hapessa luontoon happea....samalla jotain pientä aktiviteettiä harrastaen.. ;P"
Siis huomenna....ei enää tänään...kun just Ma sieltä tulin... =DDD- Mittumaari-
Lähde heti pois tältä palstalta ennen kuin turmelet viattoman sielusi.
Kiitos HuolenPidosta......aikoinaan kun ensi kerran tänne HiekkaLaatikkoon eksyin, niin silloin oli kyllä aikamoista, kun ei tiennyt Leikin sääntöjä vielä...eikä itselläkään ollut ihan paras olo......ja oli paljon kysymyksiä, mutta ei ketään kenen kanssa niitä käydä kunnolla läpi... ;P
Olen jo oppinut LuoviMaan palstalla.....ja väistelemään karikoita yms... ;P
Ja totuuden nimessä täytyy sanoa, että kyllä palstalla käydään sellaisia asioita lävitse, jotka perustuvat myös ihan totuuteen......pitää VAIN oppia poimimaan ne asiat kaiken muun seasta ja ainakin pyrkiä siihen, ettei anna väärän tiedon vaikuttaa itseensä... ;P
Mitäs se auttaa SiniSilmää jos elämä perustuisi Suloisiin valheisiin ja Sumutuksiin?.. ;P
- et.häviä.mitään
samat naamat siellä pyörii ja jos harmittaa päätös niin ensi viikon loppuna samat naamat taas jälleen siellä sitä samaa tehden kuin joka viikonloppu tai menet ensi jouluna niin ne samat naamat siellä samoissa baareissa että valintasi minusta järkevä kun huomenna voit aamulla lähteä ulos ja tavata kivan kunnon tyypin ja pyytää sitä ulos kanssasi
Mäkin tykkään yöelämästä enempi sillee, että menen kävelylle iltahämärään. Eilenkin näin ketun vaanimassa jänöjä, voi pojat että oli jännää!
Baarit ja klubit on tylsiä paikkoja, kun ei siellä soi edes kunnon musaa, paitsi jos on joku hyvä keikka. Joidenkin kavereiden kanssa on kyllä hauska käydä läpällä tanssimassa, mutta sitäkin teen mieluummin yksin salaa kotona.
Sinkkunakaan ei oikein napannut, koska ei sellaisessa metelissä saa mitään tolkkua ihmisistä (eikä alkoholin läsnäolo edesauta tippaakaan). Kotibileet sen sijaan on mun mielestä parasta bile-elämää, olipa vapaa tai varattu. Ei liikaa väkeä eikä melua, mutta mielenkiintoisia ihmisiä. :)- kanssasi.kivaa
puhut vähän mutta asiaa kaltaistasi naista etsin itse en juhlimisesta pidä olen perhekeskeinen luonteeltani ja läheisten kanssa viihdyn ja niitten kanssa haluan viettää aikaani
No niih.....tätä Mää Just Pohtisin..... Kaikki tuollaiset naiset tekee Just jotain muuta ja siellä on ehkä totaalisen pieni mahdollisuus kohdata jotain Helmeä... Joutuu vain heittää Läppää kaikkien BaariKärpästen kanssa.....on sekin Välil ihan Hauskaa, mut pidemmän päälle Aikast Raskast.... ainakin jos jutut on jatkuvasti SellaSii... ;P
Ai säkin tykkäät Pimeästä?.. ;P...se on ihan toisenlainen Maailma silloin, kuin päivällä....iltalenkit on just Parasta... ;P
..Ja Etkot on ollut munkin mielestä lähes poikkeuksetta paljon paremmat, kuin loppuosa illasta.... jopa just niin, ettei olla mihinkään edes lähdetty... ;P
Noh, olipa hyvä ettei tullut lähdettyä......huomenna...eiku tänään saa olla taas tyytyväinen, kun ei tullut lähdettyä..... ;PNuuskaMuikkune kirjoitti:
No niih.....tätä Mää Just Pohtisin..... Kaikki tuollaiset naiset tekee Just jotain muuta ja siellä on ehkä totaalisen pieni mahdollisuus kohdata jotain Helmeä... Joutuu vain heittää Läppää kaikkien BaariKärpästen kanssa.....on sekin Välil ihan Hauskaa, mut pidemmän päälle Aikast Raskast.... ainakin jos jutut on jatkuvasti SellaSii... ;P
Ai säkin tykkäät Pimeästä?.. ;P...se on ihan toisenlainen Maailma silloin, kuin päivällä....iltalenkit on just Parasta... ;P
..Ja Etkot on ollut munkin mielestä lähes poikkeuksetta paljon paremmat, kuin loppuosa illasta.... jopa just niin, ettei olla mihinkään edes lähdetty... ;P
Noh, olipa hyvä ettei tullut lähdettyä......huomenna...eiku tänään saa olla taas tyytyväinen, kun ei tullut lähdettyä..... ;PJoo, mä oon ehdottomasti enemmän hämärän ja pimeyden ystävä kuin valon. Auringonpaiste on kivaa sekin, mutta jotenkin väsyn kirkkaalla säällä nopeasti. Mulla on todettu valoherkät silmät, niin se kai siinä on syynä, eikä migreenikään tykkää liiasta valosta. Ja tietty tälle hämärän ystävyydelle on muitakin syitä, silloin maailma näyttää niin maagiselta ja kauniilta, tuntuu kuin olis jotenkin vahvemmin yhteydessä luontoon ja mihin lie "maailman sieluun" sekä myös omaan sisimpään. Oon kyl huomannut yöllisillä reissuillani, että en oo yksin mieltymykseni kanssa, aina löytyy muitakin seikkailijoita. :) Mikä sua kiehtoo pimeydessä eniten?
Marrrnie kirjoitti:
Joo, mä oon ehdottomasti enemmän hämärän ja pimeyden ystävä kuin valon. Auringonpaiste on kivaa sekin, mutta jotenkin väsyn kirkkaalla säällä nopeasti. Mulla on todettu valoherkät silmät, niin se kai siinä on syynä, eikä migreenikään tykkää liiasta valosta. Ja tietty tälle hämärän ystävyydelle on muitakin syitä, silloin maailma näyttää niin maagiselta ja kauniilta, tuntuu kuin olis jotenkin vahvemmin yhteydessä luontoon ja mihin lie "maailman sieluun" sekä myös omaan sisimpään. Oon kyl huomannut yöllisillä reissuillani, että en oo yksin mieltymykseni kanssa, aina löytyy muitakin seikkailijoita. :) Mikä sua kiehtoo pimeydessä eniten?
Nuo asiat mitä mainitsit itsekin "muiksi syiksi"....ja juurikin hämäryys on se juttu....eikä niinkään täydellinen pimeys.....olen joskus intin aikana nukkunut KallionSisällä ja siellä käsitti mitä se "täydellinen pimeys" tarkoittaa.. ;P
Olihan se oma kokemus, kun se mitä ennen sillä käsitti, niin harvoissa paikoissa oikeasti pääsee yhtä pimeään ja niin laajaan tilaan, kun valoa ei oikeasti pääse heijastumaan mitään kautta, eikä minkään pinnan lävitse.. ;P
Hämärässä on myös oma ainutlaatuinen rauhallisuuden tunne.. ja jotenkin se vain tuntuu luontevalta ja kotoisalta, kun hämärässä vaeltaa ja maailmaa ihmettelee.. Ja kaunis, sekä rauhallinen se silloin onkin.. Tosin sitä se on myös monesti ihan tapahtumissa, kaupungissa jne. vaikka väkeä olisikin liikkeellä.. ainakin jos vertaa tilannetta siihen, kun aurinko paistaa.. Kaikissa Hämärissä ympäristöissä on se jokin oma juttunsa.. Niin Luonnossa, kuin BetoViidakoissakin jne... jne..
Minulla ei ole mitään migreenejä yms. (silmistä en tiedä, sokaistuu varmaan siinä missä suurimmalla osalla muillakin), mutta helteestä en tykkää, enkä myöskään tykkää olla suoraan paahtavassa auringossa.. varsinkaan, niin että paikoillani makaisin tai istuisin.., puuhastelukin menee aika tuskastuttavaksi, jos on kauhea paahde.. varsinkin jos ei edes tuule ja on ollut pidempään hellettä, jolloin ilma alkaa käydä aika raskaaksi.. Hakeudun kyllä mieluusti tällöin varjoon..ihan niin kuin muutkin LuonnonElukat.. ;D
Kai me ollaan sitten niitä Menninkäisiä ja AuringonPalvojat sitten, niitä PäivänSäteitä.. Siis joiltakin osin ainakin.. ;P
PäivänSäteet ja Menninkäiset tykkää molemmat myös jonkin verran toistensa "Maailmasta", mutta se Pääjuttu on vain tässä asiassa eri.. Toinen kokee yhteyden paremmin hämärässä ja toinen paahteisessa suorassa auringon paisteessa.. ;D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik185443MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1182828- 142688
Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun6022074Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1281827Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja701372Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s421345Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31138Veda uskonto vs. muut uskonnot
Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan4001084Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641077