Jethro Rostedt on elänyt ja asunut Suomessa n. 40 vuotta, eikä siltikään tiennyt että kuka oli Martti "Huuhaa" Innanen.
Onpahan saatanan tyhmä jätkä.
Jethro Rostedt: "kuka on Martti Huuhaa Innanen"
35
613
Vastaukset
- Ilma-Joe
"Suomalainen on ryssän ja ihmisen risteytys."
- Martti Innanen, 1931 -2014
(tulikohan tuo taas todistettua....?)- ttyrtyrty
Ehkä Rostedtin kohdalla. Jätkä on niin tyhmä, että kehtaa sanoa telkkarissa, ettei tiedä kuka on Martti Huuhaa Innanen.
- osittainsiitäkinsyystä
Ei kenties voida odottaakaan, että varttimustalaisen yleissivistys olisi keskivertosuomalaisen tasolla.
- Bror-Erik2412
Tuossa kulminoitui tuon herran itsekorostus ja taisi lyödä aika kipeesti näpeille!
Vaikka haluaa puhua vain itsestään niin turkulaisenkin tampion luulisi edes
kuulleen kansantaitelija Huuhaa Innasesta mutta eihän tämä omituinen höpöttä-
jä muuta kuin menee häpäisemään itsensä julkisesti! Luottoluokka laski nyt kyllä. - Timo_XL_
No mistäs se tollassia (ja Gunnar-pässiä) ku on lukenu pienen ikänsä vaan jotain Tom of Hintland sarjakuvia, ja kuvittelee olevansa sen takia hauska? :/
- onkohan-kaaleita
Ennenkin on käynyt mielessä, että olisiko Jethro sukutaustaltaan näitä Suomen kaaleitten heimoa (vartti tai jokin sellainen), mutta täyttä selvyyttä en ole vieläkään saanut.
Ainakin miehen ulkonäkö sekä nimi viittaa vahvasti siihen suuntaan, yleissivistyksen taso samaten.
Laulumiehiä herra Rostedt ei tunnetusti ole, mutta sehän onkin laajalle levinnyt stereotypia että kaikki mustalaismiehet olisivat taitavia laulajia. - puhuvapääkö
Kukahan ostaisi tuolta tyypiltä käytetyn auton?
Jätkä on oikea puppugeneraattori... tyhjänpäiväinen höpöttäjä joka on ihastunut omaan narsistiseen peilikuvaansa. - qwrqwer
Mitä muuta te tiedätte Innasesta kuin pässinsä? Kertokaa ilman Wikipediaa.
- junttikulttuuria
Yhdeksän suomalaista kymmenestä ei ole kuullutkaan Innasesta. Parikymppinen tyttäreni ei ole koskaan kuullut nimiä Spede Pasanen ja Uuno Turhapuro.
- Mies042
Olen ainakin itse yrittänyt, viime kesänä opetin veljen lapsille Mardusialaista kissantervauslaulua. Jostakin syystä oppilaat vietiin minulta pois, johtuisiko siitä että heillä on kissa....
- urheiluhulluus
junttikulttuuria kirjoitti:
Yhdeksän suomalaista kymmenestä ei ole kuullutkaan Innasesta. Parikymppinen tyttäreni ei ole koskaan kuullut nimiä Spede Pasanen ja Uuno Turhapuro.
11 kymmenestä nuoresta ei tiennyt ennen eilistä kuka oli maailman paras urheilija! Nyt jokunen saattaa tietää?
- wwewerqwe
junttikulttuuria kirjoitti:
"Parikymppinen tyttäreni ei ole koskaan kuullut nimiä Spede Pasanen ja Uuno Turhapuro."
Taitaa olla aika tyhmä huora se sinun tyttäresi? juuri sellainen joka antaa kaikille pillua. Ei tiedä Spede Pasasta. Mitähän se kertoo myös huora-tyttäresi isästä, joka ei ole kertonut saatikka näyttänyt DVD:ltä hänelle Spedeä? - Satemetsänsiimeksessä
Tynnyrissä kasvatettu kaiketi kuin isänsä ja äitinsä?
- Hallaahon.äänestäjä7
Tyhmä on väärä ilmaisu mutta sivistymätön on parempi
Haluatko miljonääriksi hömpässä oli sähköosaston ammatikorkeakoululainen joka ei tiennyt kuka on kirjoittanut kirjan Seitsemän veljestä eli mahdollisesti tiesi mitä on loisteho muttei tätä eli sivistymätön ei varsinaisesti tyhmä
ja tämähän kuvaa myös koulussa annettavaa opetusta jossa opetetaan muslimia nykyisin ei suomalaisia - NäinOnNäreet
No eihän pennut voi tuollaista muistaa, kun eivät ole omin silmin ks. ukkoa nähneet.
- kaikenlaisia
Ei se Jethro tiedä paljoa muutakaan. Jaksaako kukaan katsoa tv ohjelmia joissa se idiootti mellastaa. Kovasti ainakin yritetään mainostaa ohjelmia missä tuo vastenmielinen possu on mukana. Ja onko se olevinaan joku kauppamies? Kuka sellaiselta idiootilta mitään ostaa.
- Elsa-kohtalon-lapsi
Innasella on mahtavia tauluja, ja kalliitakin nykysin
- Elsa-kohtalon-lapsi
- xcoljhg
Jethro on niin nuori että ei se Innansesta mitään tiedä.
- frqwerwer
40 v nuori?
- eihaettaa
En tiedä minäkään nykyajan julkkiksia. Jethron nimen olen nähnyt.
- ksjdksjd
Onko tää Jeti mustalaisia. Haaparannasta?
- ei_kantsi_ottaa_vakavast
Minusta tuntuu että Jetro on rahamiehiä, toisin kuin me luuserit?
- Timo_XL_
Se tuntuu vaa, koska sä oot rakastunut siihen!
- Bourree
Kuka on toi Jethro? Tull?
- Timo_XL_
No se on VÄHÄN niinku toi Jethro Tull, jos ne ei osais soittaa mitään instrumenttia!
- tosionkopkop
Ylipainoinen sönköttäjä. Rahat tehnyt kusettamalla ja huijaamalla. Sit tää toinen kävelevä grillimakkara Aki Palsamäki. Yhtä hikinen jurpo,kuin Jetikin. Ajaisin nuo haulikolla hittoon, jos tulisivat moosestelemaan mun tontille.
- älänaurata
Sulla mitään tonttia oo
- Bionatsi
Älä puhu soopaa kaimastani!!! Sukunimi on PALSANMÄKI !!
- Timo_XL_
No kukas toi sit on? :/
- suihin
Poljen suihin poljen suihin poljen suihin siitä vaan!
- HarIeyman
Jethro Rostedt: "Mikä on Harley Davidson? (1600cc)"
Jethro Rostedt on elänyt ja asunut Suomessa n. 40 vuotta, eikä siltikään tiennyt että mikä on Harley Davidson (1600cc)
Onpahan saatanan tyhmä jätkä. - pellehän_se
Typerä varttimanne.
Kuka ostaa tuollaiselta yhtään mitään?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442490Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2001181Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 66868
- 91867
- 53851
- 46839
- 56803