Pitääkö tässä ruveta ihan joka päivä katsomaan ( huom ! kotona oleva kone, mitä ei minneen kanneta mukaan)
tietokoneelta, millä pankkitunnuksilla mennään Oma-asiointi sivuille katsomaan onko mitään tullut? Ja minne se tieto tulee ? siihen etusivulle vai ?
Eikö se sähköposti katsominen riitä kerran päivässä ?
Ja uuttakaan en kännykkää osta, missä ovat kaikki palvelut.
Ja mihin kellon aikaan olisi hyvä katsellä sp-viestit ? Iltapäivisin klo 14.00 ? että ehtii soittaa jonnekin, missä virka-aikana palvellaan.
Samoin postin katsominen ?
Soitot ja tekstiviestin ymmärrän.
Mutta saan varmasti olla rauhassa kun ei ole töitä ja ikää mittarissa kohta 60 v.
Pallo hukassa
2
100
Vastaukset
- Takapenkin_Poika
Moi! Itse tsekkaan lähes päivittäin Oma-asiointi sivulta onko tullut jotain henkilökohtaista viestiä minulle.
Siinä etusivulla kun on kohta "Avoimet asiat ja tehtävät" niin siihen saattaapi tulla
TE-virkailijalta toimintaohjetta, pyyntöä yms. Hyvin harvoin tosin on tullut.
Yleensä kelaan koko sivun alas asti ihan varmuuden vuoksi. Myös sen oikean reunan jutut katson. Esimerkiksi milloin TE toimisto ottaa yhteyttä jne. Myös oman sähköpostini katson kerran päivässä. Periaatteessa kaikki TE- tston pyynnöt tulevat myös postitse paperikirjeenä. Kirjeiden kulku vaan on hidasta. Ja niihin täytyy reagoida nopeasti.
Itse suosittelen, että kannattaa vähintäin 2-3 krt viikossa käydä "Oma-asiointi sivulla" ihan oman selustansa varmistamiseksi. Itse pyrin käymään sivullani joka arkipäivä. Kun saa korvausta ( peruspäiväraha, ansiosidonnainen jne) niin sen vastikkeeksi on etsittävä työtä. Oma asiointi sivulla käynti ei vie paljoa aikaa. Muutama minuutti. Onhan se todellakin hoopoa, mutta näillä mennään. Itse olen yli 60-v mies ja edelleen TE-toimiston kirjoilla työnhakijana.
Jeps! Ei TE-toimisto meidän ikäisiä juurikaan isosti pompottele. Itse kun olen vielä melko hyvässä vedossa, niin voisin tarvittaessa mennä joksikin aikaa vielä oikeisiin töihinkin. Työpaikan löytyminen on kuitenkin melko mahdotonta tässä iässä. Isompia urahaaveita ei minulla enää ole. Toki elämä muuten kiinnostaa paljonkin :) On tekemistä ja touhua . Kuntoilua, nikkarointia ja sen sellaista.
Olen jopa sitä mieltä, että kun nuoria on työttömänä isot määrät niin varmaan heille on paljon tärkeämpi juttu saada se oikea työkin.- takapajulassa
Kiitos vastauksestasi ja kiva asia kun vastailit mun hoopoon juttuihin.
Oma asiointi sivuille täytyy kait mennä kerran päivässä joko aamusta jos haluaa asioida muita asioita iltapäivästä tai päinvastoin. Viikonloppuisin en käy ja onhan silloin virastot kiinni.Olen työmarkkinatuella pitkäaikaistyötön ja yksinäinen nainen.
Samat sanat ei enään urasuunnitelmia ole ja enkä välttämättä ole enään nuori ja jaksa tehdä niinkuin nuorena. Vaikka luonne on nuorenmielinen mutta oma keho jo sanoo Stop! Ja minusta tuntuu, että työantajat eivät voi kieltäytyä kuuntelemasta jos kysyy töitä soittamalla mutta ja iso MUTTA on se ikä. Sitähän eivät sano suoraan,mutta näin se vaan on.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448259Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde442244Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262122- 951718
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811667- 321427
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081083Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51009- 531005
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28870