Sähköä tulee töpselistä ja rahaa tulee pankista

TodellisuusHukassa

12

158

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hhthththth

      Taitaa olla aika varakkaat vanhemmat jos luuli että raha oli vanhemmilta.
      "äiti kirjoittaa shekin" :D

    • On se jännää kuinka noin paljon saa pienessä hetkessä tuhlattua. Mulla menis koko elämä tuon rahasumman kuluttamiseen. :)

      • 150_000_päivässä

        .

        "SE tekee 6250 euroa tunnissa!!1!!!1!!1!1!"

        har!11

        .


      • 150_000_päivässä kirjoitti:

        .

        "SE tekee 6250 euroa tunnissa!!1!!!1!!1!1!"

        har!11

        .

        Tekisi tuskaa saada miljoona euroakin kulumaan tämän elämän aikana. :)

        Jos oikein yritän saan kaikkien kulujen kanssa kulumaan kuukaudessa 2000 euroa. En varmasti yhtään enempää. Ja tuo siis sisältää kaikki juoksevat kulut. Vaatteisiini olen viimeisen 4 vuoden aikana käyttänyt yhteensä n. 500 euroa. Olen kuitenkin ollut odottava äitikin noiden vuosien aikana, jolloin on pitänyt hankkia isompia ja pienempiä vaatteitakin. :)


    • "kun 2 300 tilinylitykset menivät läpi ilman sen kummempia seuraamuksia, Lee alkoi nostaa isompia summia PayPal-tililleen. PayPalista Lee ohjasi rahat kahdelle muulle tililleen toiseen pankkiin."
      Kyse lienee tahallisest.

      • Edesvastuuton_tai_pönttö

        .

        "Edesvastuuton ei ymmärrä tekojensa seurauksia"

        har!1

        .


    • bääää.yes.rahaa
    • jotain.rajaa.nyt

      Naiset ovat kuin valtio, mikään määrä rahaa/verotuloja ei ole riittävästi, kaikki saadaan palamaan kyllä johonkin ja sitten ruinataan lisää kun rahat on taas loppu...

    • AkkaVaihtoon

      Brittinainen saa kihlatultaan kalliita lahjoja kyseenalaisin konstein.
      Durhamista kotoisin oleva Janey, 30, kertoo avoimesti elämäntyylistään brittikanava Channel 5:n uutuusdokumentissa Little Divas: Tantrums and Tiaras. Janey myöntää olevansa koukussa shoppailuun ja saavansa suunnattomasti nautintoa hintavista hankinnoistaan. Omilla rahoillaan Janey ei kuitenkaan retostele, vaan hänen kihlattunsa Ross, 30, toimii ostosten maksajana. Aiheesta kertoo brittilehti Daily Mail.

      Janey kertoo saavansa kumppaniltaan kaiken haluamansa yksinkertaisella keinolla. Hän uhkaa kihlattuaan seksilakolla, jos ei saa haluamaansa.

      – Hän ymmärtää olla sanomatta ei. Pistän hänet iloisesti kahden tai kolmen viikon seksilakkoon, ja olen tehnyt niin aiemmin, Janey sanoo uutuusohjelmassa.

      Janey ostelee mielellään kalliita vaatteita, kosmetiikkaa ja plastiikkakirurgisia palveluita kihlattunsa rahoilla. Pariskunta alkoi seurustella vuonna 2011.

      – Ross on aina antanut minulle avustusta, aluksi hän antoi minulle 80 euroa kuussa. Viime kuussa käytin 4000 euroa, Janey sanoo.

      Janey myöntää avoimesti olevansa ”shopaholisti” ja voivansa käyttää uskomattomia summia rahaa pelkästään shoppailuun.

      – Shoppailu on minusta rentouttavaa ja terapeuttista. Shoppailu on mahtavaa, jos on huono päivä, hän sanoo.

      Toiveissa miehen vuositulojen hintainen auto
      Ross myöntää ohjelmassa, että hänen tyttöystävällään ei ehkä ole tajua siitä, että rahaa ei ole loputtomiin. Hän myöntää kuitenkin myös, että ei yleensä kiellä kihlatultaan mitään. Tällä hetkellä Janeyn toiveissa on 100 000 euron Range Rover -auto ja plastiikkakirurgiaa lähes 20 000 euron edestä.

      Pariskunta on kuitenkin tavannut talousneuvojan, jonka järkkymätön mielipide on, että kaksikon talous ei mitenkään tule kestämään moista kulutusta. Ross tienaa vuodessa noin 135 000 euroa, kun taas Janey ei käy töissä lainkaan.

      Talousneuvoja listaa kulut ohjelmassa Janeyn eteen, mikä saa hänet miettimään kulutustaan realistisesti. Kumppani Ross ei kuitenkaan ole aivan vakuuttunut siitä, auttaako talousneuvojan vinkki yhtään mitään.

      – Hemmottelen häntä kyllä. Aikooko hän lopettaa? Luulen, että hän hidastaa tahtiaan, Ross tuumii.

      http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001200775.html

      • 2Xpensive4me

        Halvemmaksi tulee runkata talouspaperiin. Tai no luksus-seksinukkekin tulee halvemmaksi kuin nainen.


    • tsirpis

      Näitä rahaa tulee seinästä tyyppejä on myös meissä miehissä. Toivottasti kumppania etsivät ihmiset on tarkempia siinä miten pitkälle menevät kun kumppaniaan valitsevat - tai kun mennään yhdyntää pidemmälle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      304
      9888
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      68
      2241
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      42
      2044
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      33
      1870
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1838
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      161
      1766
    7. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      40
      1348
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      16
      1292
    9. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      53
      1246
    10. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      51
      1229
    Aihe