Sai vahingossa pankilta rajattoman luottotilin
17-vuotias tyttö shoppaili 3,2 miljoonalla eurolla
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2016060621686285_ul.shtml
Sähköä tulee töpselistä ja rahaa tulee pankista
12
164
Vastaukset
- hhthththth
Taitaa olla aika varakkaat vanhemmat jos luuli että raha oli vanhemmilta.
"äiti kirjoittaa shekin" :D- oudot_vanhemmat
.
"Olen kertonut tästä vanhemmilleni, ja he eivät ole tyytyväisiä minuun."
har!1
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2016060621686285_ul.shtml
.
On se jännää kuinka noin paljon saa pienessä hetkessä tuhlattua. Mulla menis koko elämä tuon rahasumman kuluttamiseen. :)
- 150_000_päivässä
.
"SE tekee 6250 euroa tunnissa!!1!!!1!!1!1!"
har!11
. 150_000_päivässä kirjoitti:
.
"SE tekee 6250 euroa tunnissa!!1!!!1!!1!1!"
har!11
.Tekisi tuskaa saada miljoona euroakin kulumaan tämän elämän aikana. :)
Jos oikein yritän saan kaikkien kulujen kanssa kulumaan kuukaudessa 2000 euroa. En varmasti yhtään enempää. Ja tuo siis sisältää kaikki juoksevat kulut. Vaatteisiini olen viimeisen 4 vuoden aikana käyttänyt yhteensä n. 500 euroa. Olen kuitenkin ollut odottava äitikin noiden vuosien aikana, jolloin on pitänyt hankkia isompia ja pienempiä vaatteitakin. :)
"kun 2 300 tilinylitykset menivät läpi ilman sen kummempia seuraamuksia, Lee alkoi nostaa isompia summia PayPal-tililleen. PayPalista Lee ohjasi rahat kahdelle muulle tililleen toiseen pankkiin."
Kyse lienee tahallisest.- Edesvastuuton_tai_pönttö
.
"Edesvastuuton ei ymmärrä tekojensa seurauksia"
har!1
.
- bääää.yes.rahaa
Jo pienestä pitäen raha on naisen paras ystävä...
https://youtu.be/f0xnQum0RSo?t=49s - jotain.rajaa.nyt
Naiset ovat kuin valtio, mikään määrä rahaa/verotuloja ei ole riittävästi, kaikki saadaan palamaan kyllä johonkin ja sitten ruinataan lisää kun rahat on taas loppu...
- AkkaVaihtoon
Brittinainen saa kihlatultaan kalliita lahjoja kyseenalaisin konstein.
Durhamista kotoisin oleva Janey, 30, kertoo avoimesti elämäntyylistään brittikanava Channel 5:n uutuusdokumentissa Little Divas: Tantrums and Tiaras. Janey myöntää olevansa koukussa shoppailuun ja saavansa suunnattomasti nautintoa hintavista hankinnoistaan. Omilla rahoillaan Janey ei kuitenkaan retostele, vaan hänen kihlattunsa Ross, 30, toimii ostosten maksajana. Aiheesta kertoo brittilehti Daily Mail.
Janey kertoo saavansa kumppaniltaan kaiken haluamansa yksinkertaisella keinolla. Hän uhkaa kihlattuaan seksilakolla, jos ei saa haluamaansa.
– Hän ymmärtää olla sanomatta ei. Pistän hänet iloisesti kahden tai kolmen viikon seksilakkoon, ja olen tehnyt niin aiemmin, Janey sanoo uutuusohjelmassa.
Janey ostelee mielellään kalliita vaatteita, kosmetiikkaa ja plastiikkakirurgisia palveluita kihlattunsa rahoilla. Pariskunta alkoi seurustella vuonna 2011.
– Ross on aina antanut minulle avustusta, aluksi hän antoi minulle 80 euroa kuussa. Viime kuussa käytin 4000 euroa, Janey sanoo.
Janey myöntää avoimesti olevansa ”shopaholisti” ja voivansa käyttää uskomattomia summia rahaa pelkästään shoppailuun.
– Shoppailu on minusta rentouttavaa ja terapeuttista. Shoppailu on mahtavaa, jos on huono päivä, hän sanoo.
Toiveissa miehen vuositulojen hintainen auto
Ross myöntää ohjelmassa, että hänen tyttöystävällään ei ehkä ole tajua siitä, että rahaa ei ole loputtomiin. Hän myöntää kuitenkin myös, että ei yleensä kiellä kihlatultaan mitään. Tällä hetkellä Janeyn toiveissa on 100 000 euron Range Rover -auto ja plastiikkakirurgiaa lähes 20 000 euron edestä.
Pariskunta on kuitenkin tavannut talousneuvojan, jonka järkkymätön mielipide on, että kaksikon talous ei mitenkään tule kestämään moista kulutusta. Ross tienaa vuodessa noin 135 000 euroa, kun taas Janey ei käy töissä lainkaan.
Talousneuvoja listaa kulut ohjelmassa Janeyn eteen, mikä saa hänet miettimään kulutustaan realistisesti. Kumppani Ross ei kuitenkaan ole aivan vakuuttunut siitä, auttaako talousneuvojan vinkki yhtään mitään.
– Hemmottelen häntä kyllä. Aikooko hän lopettaa? Luulen, että hän hidastaa tahtiaan, Ross tuumii.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001200775.html- 2Xpensive4me
Halvemmaksi tulee runkata talouspaperiin. Tai no luksus-seksinukkekin tulee halvemmaksi kuin nainen.
- tsirpis
Näitä rahaa tulee seinästä tyyppejä on myös meissä miehissä. Toivottasti kumppania etsivät ihmiset on tarkempia siinä miten pitkälle menevät kun kumppaniaan valitsevat - tai kun mennään yhdyntää pidemmälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1528913Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492649- 482427
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282427Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1961833- 971827
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231723Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä451259Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61136