Tapasin ihanan miehen välimatkaa 250km ja hän työelämässä minä vapaalla tuntuu nyt että tapaaminen kerran kuussa ei mulle riitä Tuleeko kaukoihastuksista koska mitään Onko kokemusta että toinen muuttais lähemmä
miten onnistuu kaukokaukosuhde heti alussa
7
253
Vastaukset
- Juyei
Minä kaukosuhteessa 200 km ...ollut jo kauan. Ei toimi. Siksi että välimatka on pitkä, tapaamiset ei oikein onnistu niinkuin suhteessa pitäisi .mulla vielä ulkomaalainen mies joten kulttuurierot tuo omat haasteensa .
- 300km
Kaukosuhteessahan pitäisi lopulta olla yhteisenä tavoitteena jossain vaiheessa lähentää suhdetta. Suunnitella yhteistä kotia. Tästä kannattaa keskustella. Ei satoja kilometrejä voi ajaa loputtomiin. Itse en ehtinyt keskustella näistä asioista tyttöystäväni kanssa. Hänelle tapahtui ikäviä asioita enkä ollut ehtinyt kertoa ajatuksistani. Olisin ollut valmis vaihtamaan asuinpaikkakuntaa ja työpaikkaa. Keskustelkaa mitä haluatte suhteeltanne. Toivottavasti teillä löytyy yhteinen sävel.
- typerys
Välimatkaa 200 km, ei oikein onnistu. Mies taitaa olla pelimies, uskollisuus ei oikein ole hänen vahvin laji, peli laitettava poikki😁
- kokemustamulla
Niin mullakin ulkomaalainen mies ja välimatkaa liian pitkä, onnistu vaan näin kun haluat että pelimiehellä on monta naista, yleensä pelimiehet sitä halua itte, aina hyvää syy kertoo ettei nyt kerkee- paljon töitä.Näin see menee....
- annitanni12
Meillä 100km väliä. Ei asuta näin loputtomiin, vain sen aikaa kuin pakko. Rakkaus ja läheisyys on syvää. Ei tule edes mieleen, että hän pelaisi naisten kanssa vaikka haluttu onkin. Itse en myöskään pelaile. Rehtiys pitää olla..Hyvin tämä toimii, mutta ei vuosikausia näin.
- pluskahdeksan
Hmm, onko annitanni55 treffipastalla eri henkilö?
- Ehkätoisinteillä
annitanni12
mulla oli mies vähään yli 50 ja uskoin joskus siihen että toimi, ei vaan toiminut, vaikka km oli noin 130
Vaan tuli väliin muut naiset mitä ei olisi koskaan uskonut
Ehkä teillä toisin kuin mulla, sana haluttu kertoo paljon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272930Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän342622- 1482284
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542259Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241880Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911716Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1051664- 3121569
- 1351469
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131456