Seksinpuute on terveysriski

kosto_elää

11

244

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tjuuuu

Sanoo ukko 65 v, jota ketuttaa kun 20-25-vuotiaat naiset eivät suostu niin vanhalle antamaan. Mikä hirveä vääryys!!

• onseniinvääri

Se on kyllä hirveä vääryys, jokaisen miehen ihmisoikeuksiin tulisi kuulua saaminen kakskymppisiltä tytöiltä aina kuolemaan saakka.

• Onnistuuhan se kun alkaa sugar daddyksi..Voi voi, usko vaan niin ei ole temppu eikä mikään löytää parikymppinen siihen rooliin eläkepäiville halutessaan.

• puutteessavuosia

Joku vois kirjottaa selibaatista samanlaisia juttuja. Eiköhän silläkin ole omat terveysvaikutuksensa.

No, kaikkihan sen jo omasta kokemuksestaankin tietää, että puutteessa eläminen on pahasta ja puute tekee yleensä ihmiselle vahinkoa. Tämä on taas tätä tyypillistä "tutkimusta itsestäänselvästä asiasta" Ei tutkijoilla ole enää muuta tekemistä, kun tutkia asioita, joista kaikki jo tietävät muutenkin tarpeeksi.

Seksiä pitäs siis saada lääkärin reseptillä, jos tätä tutkimusta vois jotenkin hyödyntää. Näinhän sen pitäs mennä.

• antakaa pillua naiset

• Taas yksi "kiltti ja kunnollinen" havaittu.. ;P

• m-i-e-s
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

Taas yksi "kiltti ja kunnollinen" havaittu.. ;P

Oikea havainto, itse olen myös havainnut, että kyseessä on maailmankaikkeuden "kiltein ja kunnollisin" yksilö.

Erittäin otettu olin hänen lämpimästä ja arvostavasta äiti suhteestaan. =D

• Torstai_on_Toivoa_täynnä

Naiset on kuin kukkaset, asettuvat tarjolle, mutta eivät tee aloitettakaan mehiläisten suuntaan. Mutta onko reilua kun saapuu mettä hakemaan niin laitetaankin luukut kiinni, alkaahan se pientä mehiläistä potuttamaan, vaikka keto onkin kukkia täynnä, mutta jos kaikki kääntävät selkänsä niin jää hunajat keräämättä.

• heijaaheijaa

No pitäiskö naisten sit olla "kukka auki" koko ajan ja antaa pörriäisten vaan pörrätä? Kyllä nyt jotain valintaa pitääkin ihmisnaarailla olla kun jopa elukoillakin on. Mun mielestä saisivat kyllä paremminkin valita, turhan hövelisti antavia ovat monet. Eikös se joku tutkimuskin ollut, että suominaiset ovat kaikkein auliimpia antamaan? Että kyllä täällä pitäis sitte pimppaa saada hyvinkin helposti, kun vaan vähän osaa käyttäytyä. (Ja ei tarvitse sitten tulla tähän sitä hypergamiavouhotusta tulla kertoilemaan, ne sadut osataan jo ulkoa.)
        Toki jos ihan maata järisyttävän ruma on niin se on vaikeampaa, mutta ei ne susirumat naisetkaan niin helposti miehiä saa, eikä varsinkaan tosimielellä olevia. Ja nykyaikana omaan ulkonäköön pystyy todella paljon vaikuttamaan, jopa pahoin palaneita kasvoja kyetään korjauttamaan suht normaalin näköisiksi.
        Miettikää niitä aikoja kun ei vielä osattu edes hörökorvia ja kierosilmiä leikata?
        Saatika ennen vanhaan jos vähänkin hammasongelmia oli, niin se oli vaan että hampaat irti ja that's it. Ei ennen ollut yhtään epänormaalia, että jo nelikymppisellä oli tekarit, mun mummillakin oli 80-luvulla tekarit ja hän oli vasta n.45v kun ne "sai". Että kyllä mä sanon että ihan helkkarin kamalan näköinen ihminen saa olla, jos se pelkästään siitä ulkonäöstä on nykyaikana kiinni, kun nykyään voidaan NIIN PALJON tehdä näiden asioiden hyväksi.
        Eikä ne erinäiset operaatiot enää edes ole niin kalliitakaan kuin ennen, varsinkin jos ne teettää vaikka Viron puolella. Kyllä niihin pienellä säästämisellä jokaisella on varaa, jos vaivautuu duunissa käymään. Eli kovin vähissä on nykyään ne ulkonäköongelmat, joihin ei itse pysty halutessaan vaikuttamaan. Mutta jos oma ideologia on se, että vain istuu ja valittaa kotona kohtaloaan kalja ja tupakki kädessä, niin ei silloin juuri mitään hyvääkään tapahdu. Ei vaikka olisi ihan hyvänkin näköinen. Jos olette aivan 100% varmoja, että kyseessä on ulkonäkö, eikä luonne ongelma, niin mä kyllä kannustan hoitelemaan sen ulkonäön kuntoon. Siihen on nykyään lähes rajattomat mahdollisuudet. Jopa sukuelimiä osataan nykyään muokata.

• m-i-e-s

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      60
      3325
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2941
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2779
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1857
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1104
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1101
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      197
      1030
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      45
      859
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      850
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      103
      845
    Aihe