Hassu juttu.
Olen törmännyt useampaankin artikkeliin 35-45v ikäisistä naisista jotka ovat liikkuvaisia ja luonnon helmassa viihtyviä, työelämässä mukana olevia ja harrastuksia omaavia.
Haussa olisi mies jolta ei vaadita kohtuuttomia. Halu tehdä jotain elääkseen, ei juoppo, ei playeri, riittävässä kunnossa lenkkiseuraksi ja halukas suhteeseen eikä vain sekstailuun.
Ja juuri tällaisia miehiä olisi esim. palstalla useita. Suorastaan urheilullisia kolmi- ja nelikymppisiä, töissäkäyviä, ei playereitä, kilttejä ja kunnollisia ;) oikeaa suhdetta etsiviä.
Mutta tällaisia miehiä ei löydy, ei kuulemma mistään.
Samanaikaisesti kuvatunlaisia naisia ei löydy myöskään. Kuulemma ovat kaikki vaatimuslistojen kanssa miestä odottavia nirppanokkia jotka eivät edes halua suhdetta vaan jonkinlaista tapailua silloin kun kalenteriin ehkä sopii.
Mistähän tässä mahtaa olla kyse? Kohtaamisongelmasta, vai olisiko niin että osa kriteereistä jätetään kertomatta? Jopa minä olisin tuon toivomuslistan perusteella oikea unelmien prinssi, mikä on riittävä syy suhtautua asiaan terveen skeptisesti.
35-45v prinssit ja prinsessat eivät kohtaa?
106
1353
Vastaukset
- crux
Luulen että kohtaamisongelma on yksi iso syy. Naiset ovat aina olleet nirsoja miesten suhteen, mutta nykyään he ovat nirsoja myös tapaamisen suhteen. Sen pitää tapahtua sattumalta, harrastusten parissa tai tuttujen kautta. Miehen pitää olla osoittanut jollain tavalla jo ennen tutustumista kelpoisuutensa, sillä ajan henki on se että tuntematon ihminen on aina huonompi kuin minä itse.
Joskus ennen ihmiset tapasivat jopa kännissä ruotsinlaivalla ja solmivat parisuhteen. Kuinka mahdottomalta tällainen tuntuukaan nykyajan hienostelevien naisten mielestä.- rdfligvuk
Kyllä sieltä laivoilta niitä siiderivalaita löytyy nykyäänkin, jos heitä niin kaipailet. Mikä vika on sattumalta tapaamisessa, harrastusten tai tuttujen kautta? Niin ne ihmiset on aina ennenki tavanneet. Ja tottakai tuntematon ihminen on pääsääntöisesti naiselle riski, sehän on ihan selviö.
- Ikis__M
Johtunee siitä että ne 35-45v. prinsessat on tottuneet sanomaan toista kuin mitä ne oikeasti tahtoo tai miten ne elää. Ihan varmasti ne löytäisi niitä tavallisia kilttejä & kunnollisia miehiä jos vain tahtoisivat muttei ne tahdo kun ne kuvittelee että karkkikauppa on ikuisesti auki ja odotellessa voi huvitella loputtomiin. Ensin joku lanseerasi käsitteen "puumanaiset", gooklasin:
http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2012071215839080_lz.shtml
http://www.lily.fi/blogit/puumanainen
Nainen alkoi ajattelemaan että helpostihan sen nuoremman miehen saa sitten vanhempanakin. Sitten tuli vielä tinderit ja muut, homma vaan helpottui. Sitten alettiin tuomaan lähi-idästä hurmaavia nappisilmiä joiden kanssa voi huvitella mielin määrin kun yhteiskuntakaan ei tuomitse. Sitten vielä media jatkuvasti rummuttaa vapaan seksin hyviä puolia jne.
Naisella ei siis ole kiire mihinkään, ei sen oikeasti tarvitse huolia sitä kilttiä & kunnollista suomalaista perusmiestä kuin vasta eläkeiän kynnyksellä, niin se oikeasti ajattelee ja huvittelee odotellessaan. Siltä jää vaan huomaamatta se tosiasia ettei itse ole enää kelvollinen jossain vaiheessa.Itsehän te aina aina korostatte, ettei tarvitse tyytyä tai huolia ketään, jonka kanssa ei oikeasti ole kemiaa.
Sitten jos tyytyy ilman kemiaa, niin naiset, joita asian ei pitäisi liikuttaa lainkaan, on valittamassa kuinka se on väärin ja suunnilleen rikos ihmisyyttä vastaan.
- MrHedgehog
Missä luonnon helmassa viihtyvät nelikymppiset kohtaisivat? Tuskin ramppaavat juottoloissa, eikä Suomessa ole tapana sosialisoida kaupassa tai salilla.
Seitsemisten kansallispuistossa oli viime kesänä sinkkuretki tms. En ollut mukana, mutta reitille lähteneessä porukassa näytti olevan paljon sellaisia liikunnallisen oloisia nelikymppisiä...siis naisia ;)- MrHedgehog
PikkuLikka kirjoitti:
Varsinkin asiayhteydestä irrotettuna hauska ja erilainen nimimerkki sinulla. :)
Kiitos! :)
Ajattelin ensin laittaa DrHedgehog, mutta en halunnut että kustannuksellani pilaillaan...
https://pbs.twimg.com/media/BalsxAsIIAAXZqO.jpg
PikkuLikka ei ole hassumpi NimiMerkki myöskään. MrHedgehog kirjoitti:
Ajattelin ensin laittaa DrHedgehog, mutta en halunnut että kustannuksellani pilaillaan...
PikkuLikka ei ole hassumpi NimiMerkki myöskään.Heh :D
MrHedgehog kirjoitti:
PikkuLikka ei ole hassumpi NimiMerkki myöskään.Siilit on ihania. :3
- Riiiiiiiiiii
Miksei voi rampata sekä juottoloissa että metsässä? Kumpikin käy:)
- rdfligvuk
Riiiiiiiiiii kirjoitti:
Miksei voi rampata sekä juottoloissa että metsässä? Kumpikin käy:)
Mitä ihmettä itseään arvostava yksinäinen nainen juottolassa tekisi? Monilla 30-40v naisilla on vielä se tilanne, että kun kaikki kaverit elävät niitä ruuhkavuosia niin ei oo oikein kavereitakaan enää lähtemään ulos. Enkä todellakaan uskalla yksin baariin lähteä ja kulkea tuolla ulkona yötä myöten.
Mieluumin meen sienimettälle, siellä karhujen ja susienki seassa on turvallisempaa ku kävellä kaupungilla yksin..
- nykyaika__
Pisti silmään kommentointisi kalenteriin sopimisesta, siis naisen kalenteriin. En oikein jaksa uskoa, että mies jättää lätkämatsin tai sovitun auton rassaamisen treffien takia. Miksi ihmeessä naisen tulisi sopeutua, mutta miehen ei?
Kyllä minä ainakin pistän treffit kaiken edelle. Kavereiden kanssa kun sovitaan jotain menoja, jätän aina peruutus mahdollisuuden mahdollisen naisen varalle.
- Ex----PUA
Alkeellista watson.
Miehen MA nousee iän myötä, jolloin hän valitsee arvonsa mukaisesti, eli ytnejä.
Nainen taas muuttuu kurpaksi, joka säilyttää silti hypergamiansa.
Kukapa mies haluaisi naista joka ei anna hänelle parhaita vaan huonoimmat vuotensa?
Niin, pöydät ovat kääntyneet. :D- helgamies
Näinhän se on. Keski-ikäisten naisten toivoisi poistuvan vatsaläskeineen katukuvasta vaikka lähimpään vokkiin patjaksi.
- Ex----------PUA
helgamies kirjoitti:
Näinhän se on. Keski-ikäisten naisten toivoisi poistuvan vatsaläskeineen katukuvasta vaikka lähimpään vokkiin patjaksi.
:D
Kieltämättä voisimme ruveta kutsumaan niitä kierrätyslaitoksiksi.
Ja mikä parasta, tuon ikäisillä kurpilla ei enää lisääntyminen toimi, joten ei ole pelkoa porsimisesta.
- 40v-sinkkumies
35-35 v naiset ei halua omantasoistaan miestä vaan pitää olla joku bodari ja naisten naurattaja vaikka ne naiset eivät itse ole mitenkään parempia kuin miehetkään.
- diudiudoo
Koskapa niille arvoisille prinseille ei kelpaa se tylsä 35-> nainen oikeasti. Eikä siinä mitään, saa haaveilla vapaasti niistä Stadin misseistä yms ;) Unohdetaan vain et he painivat eri sarjassa mitä me luonnossa liikkuvat kurpat ja kun ne "tavismissit" ei huoli niin haukutaan kurpat.. Yleistäen.
Ei ole mahanröllykkääkään. Mut ei ole ihmeemmin tissejäkään. Perälle vihellellään mut eestä näkee iän sit..- taviskysyy
Ja vaatimukset miehelle ovat...?
Mä haluan tylsän ja tavallisen 30-40v naisen. Stadin misseillä ei ole mulle aikaa koska pitää mennä ja bilettää jne.
Tylsä tarkoittaa tässä sellaista joka ei hillu baaritiskeillä eikä matkustele vaan tykkää olla kotona vaikka puutarhaa laittamassa, YHDESSÄ. Tänäänkin sataa joten kiva olis nytkin vaan makoilla sylitysten, kohta tosin työt kutsuu...
Tylsä EI ole MUN silmissä silloin jos lähtisi mun kanssa metsään kävelemään päiväksi, rannalle auringonlaskua katselemaan, elokuviin, syömään, ajeluille maakuntiin, maisemia katselemaan....
Tylsyyttä ei ole myöskään raittius. Minäkin teen kaikenlaista ilman alkoholia.
Missä voin kohdata tällaisen "tylsän" naisen?
Ottakaa yhteyttä niin tutustutaan ennen kuin sommaren är bort.
Sijaintini on Lohja. Koska treffataan?- 1619
longlost kirjoitti:
Mä haluan tylsän ja tavallisen 30-40v naisen. Stadin misseillä ei ole mulle aikaa koska pitää mennä ja bilettää jne.
Tylsä tarkoittaa tässä sellaista joka ei hillu baaritiskeillä eikä matkustele vaan tykkää olla kotona vaikka puutarhaa laittamassa, YHDESSÄ. Tänäänkin sataa joten kiva olis nytkin vaan makoilla sylitysten, kohta tosin työt kutsuu...
Tylsä EI ole MUN silmissä silloin jos lähtisi mun kanssa metsään kävelemään päiväksi, rannalle auringonlaskua katselemaan, elokuviin, syömään, ajeluille maakuntiin, maisemia katselemaan....
Sijaintini on Lohja. Koska treffataan?Täällähän minä, Hesassa. Tosin et mua huoli, kun mulla on lapsia ja oon entinen mamupatja.
- eivitussakoskaan
1619 kirjoitti:
Täällähän minä, Hesassa. Tosin et mua huoli, kun mulla on lapsia ja oon entinen mamupatja.
No joo vitussa ei mitään vanhaa mamu gloryholea.
1619 kirjoitti:
Täällähän minä, Hesassa. Tosin et mua huoli, kun mulla on lapsia ja oon entinen mamupatja.
Niin, elämä on valintoja ja jokaisella on menneisyytensä, jopa mulla vaikkei siinä paljoa kertomista olisikaan. Silti arvostan menneisyyttäni vaikka siellä virheitäkin toki on. Sellainen fiilis tulee että nainen joka kutsuu itseään entiseksi mamupatjaksi ei arvosta menneisyyttään. (?)
Valintojen maailmasta sen verran että olen vapaaehtoisesti lapseton vaikka perheellisten kanssa olenkin seurustellut.
Nyt ajattelin etsiä lapsetonta kumppania.
Sanovat että kaikille on joku jossain, mä en ole ihan niin optimistinen mutta toiveikas silti.- 1619
longlost kirjoitti:
Niin, elämä on valintoja ja jokaisella on menneisyytensä, jopa mulla vaikkei siinä paljoa kertomista olisikaan. Silti arvostan menneisyyttäni vaikka siellä virheitäkin toki on. Sellainen fiilis tulee että nainen joka kutsuu itseään entiseksi mamupatjaksi ei arvosta menneisyyttään. (?)
Valintojen maailmasta sen verran että olen vapaaehtoisesti lapseton vaikka perheellisten kanssa olenkin seurustellut.
Nyt ajattelin etsiä lapsetonta kumppania.
Sanovat että kaikille on joku jossain, mä en ole ihan niin optimistinen mutta toiveikas silti.nimitys on silkkaa ironiaa tällä palstalla esiintyvää nimittelyä kohtaan. En pidä itseäni kenenkään patjana.
longlost kirjoitti:
Sijaintini on Lohja. Koska treffataan?Täällähän minä, mutta et huoli minuakaan koska olen yli-ikäinen. Tosin hyvä kuntoinen, kroppainen luonnossa liikkumisen ansiosta.
1619 kirjoitti:
nimitys on silkkaa ironiaa tällä palstalla esiintyvää nimittelyä kohtaan. En pidä itseäni kenenkään patjana.
Oh, irony. We don't get that around here, sanoi Steve Martin.
Ironia on vaarallinen laji, harrastan sitä mieluummin kasvotusten jotta voin näyttää "ilmalainausmerkit" :P
Mutta hyvä juttu että oli ironiaa, jatka samaan malliin :)5raimari kirjoitti:
Täällähän minä, mutta et huoli minuakaan koska olen yli-ikäinen. Tosin hyvä kuntoinen, kroppainen luonnossa liikkumisen ansiosta.
Mikä sitten on yli-ikäinen? Tunnen tietysti vetoa enemmän itseni ikäisiin vaikkakin 30 alkaa olla jo kaukana takanapäin eli ehkä siltä osin nostan ikähaarukkaa hieman. Ikä on toki vain numero mutta tulee siinäkin joku raja vastaan reilusti ennen viittäkymmentä.
Itse en ole mikään hirmu hyvä kuntoinen vaan vähän pehmeä mutta 20 km taittunee kävellen vielä yhtä soittoa.
- Vähänrealismia
35-45 prinssit ja prinsessat?
Olisko tuossa se virhe että 35 vuotias PRINSSI kuten minä tuskin olen kiinnostunut 35-45 "prinsessoista" tai oikeammin "maatiaiskissoista".
Toki voin harkita 40 naista jos kyseessä on todellinen namupala, mutta silloin kyseessä on poikkeus.
Aivan samoin oman ikäistä tuskin ottanen ellei tee mahdottoman suurta vaikutusta HETI.
25-35 vuotiaat naiset taas ovat se oikea kohderyhmä.
Mitä helvettiä tekisin rupsahtaneella itsestään suuria kuvittelevalla hyvinkin muka aikuiselta ja virallisen oloisella 38 vuotiaalta joka on menettänyt jo nuoruuden eloisuutensa sekä muistuttaa lähinnä pari kuukautta liian pitkään sammuneessa jääkaapissa kuorissaan muhinutta lenkkimakkaraa?
Jos 25 vuotiaat korkeakouluopiskelijat kattelee mua hymyssä suin niin helvettiäkö minä norsun vitulla varustettua rupsahtanutta eukkoa otan?
Mikä tarkoitus voisi olla?- Vähänrealismia
Niin ja ettei syntyisi liian yksipuolista kuvaa niin tällä hetkellä kiikarissani on kolme naista:
yksi vanhempi 40 nainen joka taustansa takia tuskin sopii kanssani yhteen (uskonnollinen), mutta elämäntavat ja luonne todennäköisesti erinomaisesti
yksi ikäiseni nainen joka taitaa olla kuitenkin avoliitossa ja en häntä tunne sen enempää että voisin tarkemmin sanoa, kemiaa välillämme kuitenkin on
yksi 25 nainen joka ei tehnyt erityisen suurta vaikutusta aluksi nätteydestään huolimatta, mutta josta on paljastunut uusia puolia ja myös osoittanut vahvaa kiinnostusta suuntaani.
Mutta pääsääntöisesti ajatus että 35 vuotias mies keskittyisi ikäisiinsä tai 35-45 naisiin sai aikaan röhönaurut täällä. Suurin osa 30 naisistakin on näitä "ei vitussa ikinä tolllaista eukkoa" ryhmässä jo ihan luonteen ja elämäntapojen takia (baareilu, random tai vakipanoilu jne.) - 36vrealisti
Jep.
Jos katsoo asiaa miehen näkökulmasta, tarjonta ei aiheuta riemunkiljahduksia.
On elähtäneet ja juoksunsa juosseet bilettäjänaiset joiden nuoruuden hehku on muisto vain. Ei kiitos.
On harmaat virastotädit ja uranaiset jotka toitottavat "akateemisuuttaan" kuin rikkoutuneet levyt. Ei kiitos.
Ja joo, on ne urheilulliset naiset joille kelpaa perusmies. Kunhan se perusmies ei ole lyhyt. Tai hintelä. Tai lihava. Tai ei osaa miesten töitä. Ja naisten töitä. Tai ei viitsi tehdä 24/7 jotain kuten remonttia tai remonttia tai remonttia. Omistusasunto on tietysti must. Ja pitää olla omia harrastuksia. Ja kavereita. Mutta aikaa pitää järjestyä naisen tanssituntien, erämaavaelluksien ja koulutuksien väliin just silloin kun naiselle sopii.
Taas kerran, ei kiitos. - mamunpatja
36vrealisti kirjoitti:
Jep.
On elähtäneet ja juoksunsa juosseet bilettäjänaiset joiden nuoruuden hehku on muisto vain. Ei kiitos.
On harmaat virastotädit ja uranaiset jotka toitottavat "akateemisuuttaan" kuin rikkoutuneet levyt. Ei kiitos.
Ja joo, on ne urheilulliset naiset joille kelpaa perusmies. Kunhan se perusmies ei ole lyhyt. Tai hintelä. Tai lihava. Tai ei osaa miesten töitä. Ja naisten töitä. Tai ei viitsi tehdä 24/7 jotain kuten remonttia tai remonttia tai remonttia. Omistusasunto on tietysti must. Ja pitää olla omia harrastuksia. Ja kavereita. Mutta aikaa pitää järjestyä naisen tanssituntien, erämaavaelluksien ja koulutuksien väliin just silloin kun naiselle sopii.
Taas kerran, ei kiitos.miksi sitten pillität
oma on valintasi - atännä
36vrealisti kirjoitti:
Jep.
Taas kerran, ei kiitos.Olen siitä samaa mieltä, ettei kannata yrittää sellaista mitä ei halua.
Mutta sellainen näkökulma myöskin, että jos toisella ei ole mitään harrastuksia tai kavereita, jaksaisitko niin aikaansaamatonta ja apaattista ihmistä. Liikuntaa harrastamattoman 25 kroppa on jo löysä ja/tai läskinen, ja ne huonot elintavat näkyy naamastakin. Kouluja käymätön ja työtön on aika usein köyhä. Miten päin vaan, aina voi valittaa ;)
Noi parisuhdetta etsivien "vaatimukset" on aika hassuja. Lopputulos niissä usein on, ettei oikeastaan mikään kelpaa. Mitä jos lähtisitkin tutustumaan ihmiseen. Jos jonkun kanssa oikeasti löytyy kemiaa ja homma toimii, niin silloin lentää ne vaatimuslistat sivuun. Elämäntilanteet muuttuvat kuitenkin jatkuvasti, eikä toisen tulevia opiskeluja, harrastuksia tai ystäviä voi lähteä reknaamaan. Ne ovat jatkuvia muuttuvia, se perus löytyy ihmisen sisältä, ei puitteista.
Et voi vaikuttaa toisten "vaatimuksiin", mutta omiin asenteisiisi voit. - KysynVaan-76
Vähänrealismia kirjoitti:
Niin ja ettei syntyisi liian yksipuolista kuvaa niin tällä hetkellä kiikarissani on kolme naista:
yksi vanhempi 40 nainen joka taustansa takia tuskin sopii kanssani yhteen (uskonnollinen), mutta elämäntavat ja luonne todennäköisesti erinomaisesti
yksi ikäiseni nainen joka taitaa olla kuitenkin avoliitossa ja en häntä tunne sen enempää että voisin tarkemmin sanoa, kemiaa välillämme kuitenkin on
yksi 25 nainen joka ei tehnyt erityisen suurta vaikutusta aluksi nätteydestään huolimatta, mutta josta on paljastunut uusia puolia ja myös osoittanut vahvaa kiinnostusta suuntaani.
Mutta pääsääntöisesti ajatus että 35 vuotias mies keskittyisi ikäisiinsä tai 35-45 naisiin sai aikaan röhönaurut täällä. Suurin osa 30 naisistakin on näitä "ei vitussa ikinä tolllaista eukkoa" ryhmässä jo ihan luonteen ja elämäntapojen takia (baareilu, random tai vakipanoilu jne.)"Mutta pääsääntöisesti ajatus että 35 vuotias mies keskittyisi ikäisiinsä tai 35-45 naisiin sai aikaan röhönaurut täällä. Suurin osa 30 naisistakin on näitä "ei vitussa ikinä tolllaista eukkoa" ryhmässä jo ihan luonteen ja elämäntapojen takia (baareilu, random tai vakipanoilu jne.)"
Ymmärrän sinänsä joidenkin miesten halun suunnata katseensa itseään huomattavasti nuorempiin naisiin. En vain oikein ymmärrä että jos nyt haukut antaumuksella 35-45 vuotiaat naiset rupsahtaneiksi ja vastenmielisiksi niin miten ihmeessä ajattelit että voisit sen nuoremmankaan kanssa olla kuin 5-10 vuotta? Hetken päästä se nuori nainenkin on yli kolmekymppinen ja normitapauksessa myös ikäisensä näköinen.
Etekö te ajattele olla naistenne kanssa kuin muutaman vuoden vai muuttuuko se oma nainen kuitenkin jostain ihme taikaiskusta jotenkin erikoistapaukseksi kun se vanhenee? - Vähänrealismia
"Etekö te ajattele olla naistenne kanssa kuin muutaman vuoden vai muuttuuko se oma nainen kuitenkin jostain ihme taikaiskusta jotenkin erikoistapaukseksi kun se vanhenee? "
Kyllä, muuttuu.
Sitä kutsutaan nimellä "rakastaminen" jota suurin osa suomiämmistä ei nykyään tajua mitä se tarkoittaa.
Suurin syy miksen edes kiinnostu 30-vuotiaista tai oman ikäisistä naisista on heidän muka-itsetietoinen kylmyys ja empatian puute sekä kyvyttömyys tajuta mitä rakastaminen on tai mitä lämmin sydän/hyvä nainen tarkoittaa.
Ainut mitä tajuatte on se että teillä itsellä on kivaa ja miltä teidän perseessä tuntuu ja kunhan saatte elämässänne kaiken mitä haluatte tai kunhan joku rakastaisi teitä. TE taas ette osa rakastaa muuta kuin omaa tussuanne ja ehkä koiraanne.
Harvassa on siis hyvät naiset täällä ja sen lisäksi pitäisi valkata joku 35-45 vuotias "prinsessa".
Totta helvetissä kun sitoutuu toiseen ja rakastaa toista niin sen toisen näkee suodattimen läpi hyvässä valossa vuosienkin päästä.
Mutta turha kuvitella että äkkirakastun johonkin 40 naiseen joka näyttää möhöfantilta ja jolla on kaksi pentua jollekin miehelle pyöräytettynä. Vähänrealismia kirjoitti:
"Etekö te ajattele olla naistenne kanssa kuin muutaman vuoden vai muuttuuko se oma nainen kuitenkin jostain ihme taikaiskusta jotenkin erikoistapaukseksi kun se vanhenee? "
Kyllä, muuttuu.
Sitä kutsutaan nimellä "rakastaminen" jota suurin osa suomiämmistä ei nykyään tajua mitä se tarkoittaa.
Suurin syy miksen edes kiinnostu 30-vuotiaista tai oman ikäisistä naisista on heidän muka-itsetietoinen kylmyys ja empatian puute sekä kyvyttömyys tajuta mitä rakastaminen on tai mitä lämmin sydän/hyvä nainen tarkoittaa.
Ainut mitä tajuatte on se että teillä itsellä on kivaa ja miltä teidän perseessä tuntuu ja kunhan saatte elämässänne kaiken mitä haluatte tai kunhan joku rakastaisi teitä. TE taas ette osa rakastaa muuta kuin omaa tussuanne ja ehkä koiraanne.
Harvassa on siis hyvät naiset täällä ja sen lisäksi pitäisi valkata joku 35-45 vuotias "prinsessa".
Totta helvetissä kun sitoutuu toiseen ja rakastaa toista niin sen toisen näkee suodattimen läpi hyvässä valossa vuosienkin päästä.
Mutta turha kuvitella että äkkirakastun johonkin 40 naiseen joka näyttää möhöfantilta ja jolla on kaksi pentua jollekin miehelle pyöräytettynä."Totta helvetissä kun sitoutuu toiseen ja rakastaa toista niin sen toisen näkee suodattimen läpi hyvässä valossa vuosienkin päästä.
Mutta turha kuvitella että äkkirakastun johonkin 40 naiseen joka näyttää möhöfantilta ja jolla on kaksi pentua jollekin miehelle pyöräytettynä. "
Hämmästyttävää, että naiset ei ainakaan täydessä laajudessaan ymmärrä tuota. En jaksaisi uskoa, että naisetkaan on vertailemassa jatkuvasti pitkäaikaista kumppaniaan mihin tahansa random mieheen sillä mielellä, että jos se vaikuttaa paremmalta niin heti ollaan vaihtamassa. Noh, ehkä jotkut onkin, jos kaipaa niin kovasti rakastumisen tunnetta. Vanha viidakon viisaus on että "ei se vaihtamalla parane".- Vähänrealismia
scrg kirjoitti:
"Totta helvetissä kun sitoutuu toiseen ja rakastaa toista niin sen toisen näkee suodattimen läpi hyvässä valossa vuosienkin päästä.
Mutta turha kuvitella että äkkirakastun johonkin 40 naiseen joka näyttää möhöfantilta ja jolla on kaksi pentua jollekin miehelle pyöräytettynä. "
Hämmästyttävää, että naiset ei ainakaan täydessä laajudessaan ymmärrä tuota. En jaksaisi uskoa, että naisetkaan on vertailemassa jatkuvasti pitkäaikaista kumppaniaan mihin tahansa random mieheen sillä mielellä, että jos se vaikuttaa paremmalta niin heti ollaan vaihtamassa. Noh, ehkä jotkut onkin, jos kaipaa niin kovasti rakastumisen tunnetta. Vanha viidakon viisaus on että "ei se vaihtamalla parane".Kyllä ne vertailee.
Siitähän juuri nykyaikana se ongelma tuleekin.
Naiset esimerkiksi osaavat kyllä ihastua/rakastua mutta eivät RAKASTAA.
Se vaatii jotain muuta kuin että itsellä on kaikki hyvin ja elämässä eteenpäin vain.
"Perinteisten arvojen" murentuessa on tapahtunut sivuilmiönä tämä että kehenkään ei tarvitse enää "tyytyä" ja tavallaan samalla on tullut ajatus että rakastuminen/rakastaminen ovat samoja asioita.
Kyllä ne naiset alkavat 2-4 vuoden kuluttua suhteen alusta vertailemaan miestä muihin ja kattelemaan uutta.
Rakastaminen kun vaatii ennen kaikkea tahtoa, empatiaa, myötäelämistä ja sitoutumiskykyä sekä tarmoa tehdä työtä suhteen eteen.
Suomalaisilta nykyajan naisilta puuttuu nuo kaikki, olipa mies kuka hyvänsä.
Naiset syyttävät asiasta tietysti miestä ja kommunikaatio-ongelmia vaikka kyse on usein on yksinkertaisesti että ihmiset erityisesti naiset eivät enää osaa "sulautua" yhteiseksi yksiköksi ilman rakastumisen tunnetta.
Myöskään ajatus että "seksi on parisuhteen liima" ei auta yhtään. Seksillä kun ei pidetä parisuhdetta pystyssä pitempään kuin tuo 2-4 vuotta jonka jälkeen vaihtelunhalu tulee kyseeseen.
Suomesta en ole kovinkaan montaa hyvää naista josta näkisin tietynlaisen lämmön ja empatian sekä sitoutumiskyvyn tavannut ellei kyseessä ole "mä haluun perheen ja sen vuoksi miehen" tyyppistä tapausta. - mamunpatja
Kyllä ne vertailee.
Siitähän juuri nykyaikana se ongelma tuleekin.
Naiset esimerkiksi osaavat kyllä ihastua/rakastua mutta eivät RAKASTAA.
Se vaatii jotain muuta kuin että itsellä on kaikki hyvin ja elämässä eteenpäin vain.
"Perinteisten arvojen" murentuessa on tapahtunut sivuilmiönä tämä että kehenkään ei tarvitse enää "tyytyä" ja tavallaan samalla on tullut ajatus että rakastuminen/rakastaminen ovat samoja asioita.
Kyllä ne naiset alkavat 2-4 vuoden kuluttua suhteen alusta vertailemaan miestä muihin ja kattelemaan uutta.
Rakastaminen kun vaatii ennen kaikkea tahtoa, empatiaa, myötäelämistä ja sitoutumiskykyä sekä tarmoa tehdä työtä suhteen eteen.
Suomalaisilta nykyajan naisilta puuttuu nuo kaikki, olipa mies kuka hyvänsä.
Naiset syyttävät asiasta tietysti miestä ja kommunikaatio-ongelmia vaikka kyse on usein on yksinkertaisesti että ihmiset erityisesti naiset eivät enää osaa "sulautua" yhteiseksi yksiköksi ilman rakastumisen tunnetta.
Myöskään ajatus että "seksi on parisuhteen liima" ei auta yhtään. Seksillä kun ei pidetä parisuhdetta pystyssä pitempään kuin tuo 2-4 vuotta jonka jälkeen vaihtelunhalu tulee kyseeseen.
Suomesta en ole kovinkaan montaa hyvää naista josta näkisin tietynlaisen lämmön ja empatian sekä sitoutumiskyvyn tavannut ellei kyseessä ole "mä haluun perheen ja sen vuoksi miehen" tyyppistä tapausta."Naiset syyttävät asiasta tietysti miestä ja kommunikaatio-ongelmia vaikka kyse on usein on yksinkertaisesti että ihmiset erityisesti naiset eivät enää osaa "sulautua" yhteiseksi yksiköksi ilman rakastumisen tunnetta."
Aika vanhanaikainen ajatusmaailma. Miksi naisen pitäisi sulautua yhteiseksi yksiköksi? Eikö mies voisi tehdä sitä vai muuttuuko hän auttamattomasti tossun alla olijaksi? - Vähänrealismia
mamunpatja kirjoitti:
"Naiset syyttävät asiasta tietysti miestä ja kommunikaatio-ongelmia vaikka kyse on usein on yksinkertaisesti että ihmiset erityisesti naiset eivät enää osaa "sulautua" yhteiseksi yksiköksi ilman rakastumisen tunnetta."
Aika vanhanaikainen ajatusmaailma. Miksi naisen pitäisi sulautua yhteiseksi yksiköksi? Eikö mies voisi tehdä sitä vai muuttuuko hän auttamattomasti tossun alla olijaksi?"Aika vanhanaikainen ajatusmaailma. "
Mitä tarkoitat "vanhanaikaisella ajatusmaailmalla"?
Jos haluat että suhde kestää niin se vaatii juuri tuon. Ei siinä ole mitään vanhan aikaista.
Ellet sitten pidä suhteen kestämistä vanhan aikaisena jolloin keskustelu on turhaa.
"Miksi naisen pitäisi sulautua yhteiseksi yksiköksi"
Et kysyisi asiaa jos tajuaisit mitään. Jo pelkästään että kysyt asiaa kertonee miten suhtaudut koko asiaan.
"Eikö mies voisi tehdä sitä vai muuttuuko hän auttamattomasti tossun alla olijaksi? "
Naiset nimenomaan haluavat nykyaikana että mies ensin esittelee itseään riikin kukkona ja supermiehenä tai "hyvänä miehenä" kunnes alistuu naisen tossun alle.
Oikeasti, MOLEMPIEN pitäisi sulautua yhteiseksi yksiköksi, mutta ongelmana on naisten feministinen ylimielinen asenne joka erityisesti vaivaa suomalaisia naisia. He haluavat olla erillisiä yksilöitä ja kohtelevat miestä huonommin kuin perheen koiraa.
Sitten ihmettelevät kun fiksu mies ei haluakkaan sitä itseään lihottanutta vanhenevaa norsun vitulla naamaa pitävää ylimielistä naista vakavaan suhteeseen. - TotuusSattuu
Kyllä, muuttuu.
Mutta turha kuvitella että äkkirakastun johonkin 40 naiseen joka näyttää möhöfantilta ja jolla on kaksi pentua jollekin miehelle pyöräytettynä."Kyllä, muuttuu.
Sitä kutsutaan nimellä "rakastaminen" jota suurin osa suomiämmistä ei nykyään tajua mitä se tarkoittaa."
Ei kyllä miehistäkään kun ajattelee että vain nuoreen voi rakastua. Ei se rakkaus katso ikää tai sitten kyse ei ole oikeasti rakkaudesta vaan himosta joka kuvitellaan rakkaudeksi. - TotuusSattuu
"Aika vanhanaikainen ajatusmaailma. "
Mitä tarkoitat "vanhanaikaisella ajatusmaailmalla"?
Jos haluat että suhde kestää niin se vaatii juuri tuon. Ei siinä ole mitään vanhan aikaista.
Ellet sitten pidä suhteen kestämistä vanhan aikaisena jolloin keskustelu on turhaa.
"Miksi naisen pitäisi sulautua yhteiseksi yksiköksi"
Et kysyisi asiaa jos tajuaisit mitään. Jo pelkästään että kysyt asiaa kertonee miten suhtaudut koko asiaan.
"Eikö mies voisi tehdä sitä vai muuttuuko hän auttamattomasti tossun alla olijaksi? "
Naiset nimenomaan haluavat nykyaikana että mies ensin esittelee itseään riikin kukkona ja supermiehenä tai "hyvänä miehenä" kunnes alistuu naisen tossun alle.
Oikeasti, MOLEMPIEN pitäisi sulautua yhteiseksi yksiköksi, mutta ongelmana on naisten feministinen ylimielinen asenne joka erityisesti vaivaa suomalaisia naisia. He haluavat olla erillisiä yksilöitä ja kohtelevat miestä huonommin kuin perheen koiraa.
Sitten ihmettelevät kun fiksu mies ei haluakkaan sitä itseään lihottanutta vanhenevaa norsun vitulla naamaa pitävää ylimielistä naista vakavaan suhteeseen."Oikeasti, MOLEMPIEN pitäisi sulautua yhteiseksi yksiköksi, mutta ongelmana on naisten feministinen ylimielinen asenne joka erityisesti vaivaa suomalaisia naisia. He haluavat olla erillisiä yksilöitä ja kohtelevat miestä huonommin kuin perheen koiraa."
Kummallinen ajatus tuo sulautuminen yhteen. Kyllä liitto on aina kahden ihan omanlaisensa yksilön liitto. Hyvässä liitossa on vain kyse siitä että tuota toisen erilaisuutta kunnioitetaan ja sen kanssa osataan elää. Vaatimus yhdeksi yksiköksi tulemisesta on repäisty jostain kaukaan menneisyydestä ja se tarkoitti löhinnä sitä että nainen muuttui miehen jatkeeksi.
Jos liitossa kohtelee toista huonosti, ei ongelma ole minkään "sulautumisen puute" vaan yksinkertaisesti kunnioituksen ja rakkauden puute. - ätmittelijä
TotuusSattuu kirjoitti:
"Oikeasti, MOLEMPIEN pitäisi sulautua yhteiseksi yksiköksi, mutta ongelmana on naisten feministinen ylimielinen asenne joka erityisesti vaivaa suomalaisia naisia. He haluavat olla erillisiä yksilöitä ja kohtelevat miestä huonommin kuin perheen koiraa."
Kummallinen ajatus tuo sulautuminen yhteen. Kyllä liitto on aina kahden ihan omanlaisensa yksilön liitto. Hyvässä liitossa on vain kyse siitä että tuota toisen erilaisuutta kunnioitetaan ja sen kanssa osataan elää. Vaatimus yhdeksi yksiköksi tulemisesta on repäisty jostain kaukaan menneisyydestä ja se tarkoitti löhinnä sitä että nainen muuttui miehen jatkeeksi.
Jos liitossa kohtelee toista huonosti, ei ongelma ole minkään "sulautumisen puute" vaan yksinkertaisesti kunnioituksen ja rakkauden puute.Mahtaako oikea nimesi olla Timppa vai Eki?
- Ex----------PUA
ätmittelijä kirjoitti:
Mahtaako oikea nimesi olla Timppa vai Eki?
:D BURN!
- 2322
36vrealisti kirjoitti:
Jep.
Taas kerran, ei kiitos.Täh, siis itse ilmoitat, ettei suurin osa ikäisistäsi naisista kelpaa sinulle - mutta silti pidät kohtuuttomana nirsoiluna jos nainen ajattelee samoin?
- Bi-nainen
Arvomaailma- ja maailmankuvaero. Naiset on vihreitä kaupungissa, miehet persuja maaseudulla.
- Vähänrealismia
Kaupunkilaismiehet, jotka eivät ole persuja voivat kokea myös naisten vihreät aatteet tai vasemmistolaisuuden aika moiseksi erottavaksi tekijäksi.
Esimerkiksi pk-seudulla on monia naisia kaveripiirissäni joiden kanssa en tahtoisi olla lähemmissä tekemisissä missään nimessä vaikka liberaali olenkin kun en jaksa sitä vihreä liike-mamutus-vasemmisto paskaa.
Ja olen kaveripiiristäni sieltä liberaalimmasta päästä. - realismiakyllä
Kaupunkilaismiehet, jotka eivät ole persuja voivat kokea myös naisten vihreät aatteet tai vasemmistolaisuuden aika moiseksi erottavaksi tekijäksi.
Esimerkiksi pk-seudulla on monia naisia kaveripiirissäni joiden kanssa en tahtoisi olla lähemmissä tekemisissä missään nimessä vaikka liberaali olenkin kun en jaksa sitä vihreä liike-mamutus-vasemmisto paskaa.
Ja olen kaveripiiristäni sieltä liberaalimmasta päästä.Samaa mieltä täysin. Itsekään en ole mikään persu enkä maalaismölli, mutta kyllä punavihreät naiset ovat todellakin turn-off. Monella tällaisella punavihreällä feministillä on sitä paitsi lähtökohtaisesti negatiivinen suhtatuminen suomalaisiin miehiin, joten siinäkin suhteessa on parempi pysytellä erossa heistä.
- ryppis
Ja olen kaveripiiristäni sieltä liberaalimmasta päästä.Nii just. Jos kerran koulutettu nainen haluaa koulutetun miehen, että olisi yhteistä kokemuspohjaa ja kommunikaatio osuisi yhteen jne, niin kai minäkin voin samoilla perusteilla olla haluamatta viherhumanistinaista vaikka tutkintotodistus häneltä löytyisikin?
- atännä
ryppis kirjoitti:
Nii just. Jos kerran koulutettu nainen haluaa koulutetun miehen, että olisi yhteistä kokemuspohjaa ja kommunikaatio osuisi yhteen jne, niin kai minäkin voin samoilla perusteilla olla haluamatta viherhumanistinaista vaikka tutkintotodistus häneltä löytyisikin?
Jokainen saa haluta mitä haluaa. Ei sellaista tarvitse muilta kysellä. Mutta miksi pitää keskittyä sellaisiin ihmisiin, jotka ei kelpaa itselle eikä itsekään kelpaa niille? Ajan haaskaamista. Tosi negatiivinen elämänasenne ja ajattelumalli tuollainen, ei kyllä herätä kenessäkään kiinnostusta hyvällä tavalla.
- Vähänrealismia
atännä kirjoitti:
Jokainen saa haluta mitä haluaa. Ei sellaista tarvitse muilta kysellä. Mutta miksi pitää keskittyä sellaisiin ihmisiin, jotka ei kelpaa itselle eikä itsekään kelpaa niille? Ajan haaskaamista. Tosi negatiivinen elämänasenne ja ajattelumalli tuollainen, ei kyllä herätä kenessäkään kiinnostusta hyvällä tavalla.
Aikamoista röpötystä.
Ei saa kommentoida asiaa tai muuten se antaa "epäkiinnostavan kuvan".
Positiivinen elämänasenne usein kumpuaa siitä että tunnistaa negatiiviset asiat elämässä kuten ihmiset jotka eivät kuulu siihen ja pyrkii niistä eroon.
Tässä vain ladellaan totuuksia.
Sinä taas kuulostat todella negatiiviselta ja passiivisen aggressiiviselta syyllistävältä ämmältä. Ei jatkoon. - ryppis
atännä kirjoitti:
Olen samaa mieltä, ei todellakaan kannata keskittyä sellaiseen mistä ei pidä. Sehän olisi hölmöä.
Näissä aloituksessa mainituissa artikkeleissa on kyllä osassa ollut vähän sellainen maku, että muilla olisi jotain sanottavaa siihen, mistä pitäisi olla kiinnostunut.
- villiarvaus
Uskoisin, että kyse on tästä "parempi yksin kuin huonossa suhteessa" kulttuurista. Varsinkin naisille tuota on rummutettu joka mediasta jo niin pitkään, että he eivät enää nää ympärillään kuin huonoja vaihtoehtoja. Ja kun tämän yhdistää siihen, että pintapuolisella tarkastelulla (nettitreffit, tinder, baariympäristö yms.) suurin osa naisista pitää suurinta osaa miehistä, jos ei nyt rumina, niin ainakin epäviehättävinä. Eli heidät sijoitetaan suoraan kategoriaan "Hyvä mies.... Jollekkin Toiselle." Näitä on siis suurin osa miehistä. Eli pieni ongelma siinä vaiheessa jos oletusarvo on, että ihmiset haluaisivat pariutua keskenään.
Rimaa ei kenenkään tarvitse laskea, ja oikeasti ottaa huonoa kumppania itselleen, vain sen vuoksi, että pitää olla joku rinnalla. Yksin pärjää ihan hyvin. Mutta ehkä pieni realismi ja sen hahmottaminen, mikä on oikeasti tärkeää, ja mitä itse oikeasti toivoo pitkän vaatimuslistan sijaan, olisi paikallaan.
Omasta mielestäni hyvä suhde on sellainen, jossa osapuolet arvostavat toisiaan, tuntevat seksuaalista vetoa toisiaan kohtaan (tämä on todella tärkeää, koska sillä sitä romanttista rakkautta useimmiten ruokitaan oikeassa elämässä) ja ovat molemmin puolin valmiita tulemaan toista puolitiehen vastaan, jotta voisivat jotain sellaista, mitä molemmat haluaa. Yhdessä.- TotuusSattuu
Eiköhän ongelman ydin ole se että niin monet naiset eivät ihan oikeasti kaipaa sitä parisuhdetta niin paljon että olisivat valmiit tyytymään vain "ihan ok" suhteeseen. Tässä on se ero että iso osa miehistä kaipaa ainakin sitä säännöllistä seksiä niin paljon että tarvitsee suhteen edes siihen. Merkittävä osa naisista pystyy hyvin elämään ilman miestä vaikka seksi sinällään ihan mukavaa olisikin. Tarve pariutua ei siis ole niin suuri ja siksi kriteeritkin voi pitää korkealla. Otetaan mies vain jos oikein erityisen hyvä sattuu kohdalle mutta muuten ollaan tyytyväisesti sinkkuja.
- Vähänrealismia
TotuusSattuu kirjoitti:
Eiköhän ongelman ydin ole se että niin monet naiset eivät ihan oikeasti kaipaa sitä parisuhdetta niin paljon että olisivat valmiit tyytymään vain "ihan ok" suhteeseen. Tässä on se ero että iso osa miehistä kaipaa ainakin sitä säännöllistä seksiä niin paljon että tarvitsee suhteen edes siihen. Merkittävä osa naisista pystyy hyvin elämään ilman miestä vaikka seksi sinällään ihan mukavaa olisikin. Tarve pariutua ei siis ole niin suuri ja siksi kriteeritkin voi pitää korkealla. Otetaan mies vain jos oikein erityisen hyvä sattuu kohdalle mutta muuten ollaan tyytyväisesti sinkkuja.
Tämä ei pidä paikkaansa.
Siinä missä miehillä on ehkä suurempi seksin nälkä niin naisetkin tarvitsevat seksiä sekä sosiaalinen paine (muillakin on mies miksei mulla ole?) sekä pesän rakentamis/perheen perustamisvietti on kovempi naisilla.
Tuntemistani miehistä suurimmalla osalla ei ole ollut mitään kiirettä parisuhteeseen kunhan on ollut naisia tiedossa. Suurin osa tuntemistani naisitsa taas on haluamalla halunnut parisuhdetta.
Ero tosin tulee siinä että miehillä ei ole aina ollut valinnanvaraa naisissa joten on ollut pakko yrittää sen "paskemmankin" vaihtoehdon kanssa kun taas naisilla on ollut varaa valita.
Silloin sinkkuus tuntuu myös helpommalta jos tietää että "saan seksiä tai kumppani kunhan vain haluan". Sen takia moni nainen selviää eteenpäin helpommin. - mamunpatja
Tämä ei pidä paikkaansa.
Siinä missä miehillä on ehkä suurempi seksin nälkä niin naisetkin tarvitsevat seksiä sekä sosiaalinen paine (muillakin on mies miksei mulla ole?) sekä pesän rakentamis/perheen perustamisvietti on kovempi naisilla.
Tuntemistani miehistä suurimmalla osalla ei ole ollut mitään kiirettä parisuhteeseen kunhan on ollut naisia tiedossa. Suurin osa tuntemistani naisitsa taas on haluamalla halunnut parisuhdetta.
Ero tosin tulee siinä että miehillä ei ole aina ollut valinnanvaraa naisissa joten on ollut pakko yrittää sen "paskemmankin" vaihtoehdon kanssa kun taas naisilla on ollut varaa valita.
Silloin sinkkuus tuntuu myös helpommalta jos tietää että "saan seksiä tai kumppani kunhan vain haluan". Sen takia moni nainen selviää eteenpäin helpommin."Ero tosin tulee siinä että miehillä ei ole aina ollut valinnanvaraa naisissa joten on ollut pakko yrittää sen "paskemmankin" vaihtoehdon kanssa kun taas naisilla on ollut varaa valita."
Yllä olevasta eri mieltä. Perinteisestihän asia on ollut niin, että mies tekee aloitteen ja nainen on tai ainakin pitäisi olla tyytyväinen siihen, että joku on hänestä kiinnostunut = valmis elättämään. Nyt naisten vapautumisen myötä tilanne on muuttunut ja naisen ei tarvitse tyytyä johonkin sammaloituneeseen vanhukseen tms. vaan voi itse miettiä kuka häntä eniten miellyttää - Vähänrealismia
mamunpatja kirjoitti:
"Ero tosin tulee siinä että miehillä ei ole aina ollut valinnanvaraa naisissa joten on ollut pakko yrittää sen "paskemmankin" vaihtoehdon kanssa kun taas naisilla on ollut varaa valita."
Yllä olevasta eri mieltä. Perinteisestihän asia on ollut niin, että mies tekee aloitteen ja nainen on tai ainakin pitäisi olla tyytyväinen siihen, että joku on hänestä kiinnostunut = valmis elättämään. Nyt naisten vapautumisen myötä tilanne on muuttunut ja naisen ei tarvitse tyytyä johonkin sammaloituneeseen vanhukseen tms. vaan voi itse miettiä kuka häntä eniten miellyttääMillä tavoin sinä olit eri mieltä asiasta?
Tajuatko että naisilla on aina suurempi kysyntä markkinoilla ennen kuin nainen on täyttänyt tyyliin 40 vuotta?
Ei sillä naisten vapautumisen kanssa ole sen enempää tekemistä.
" naisen ei tarvitse tyytyä johonkin sammaloituneeseen vanhukseen tms. vaan voi itse miettiä kuka häntä eniten miellyttää "
Niin, ja naisilla on enemmän kysyntää ja varaa valita verrattuna miehiin jotka joutuvat tyytymään johonkin sammaloituneeseen kurppaan usein.
Puhutaan kuitenkin nykyhetkestä eikä menneisyydestä vai oletko elänyt aikoja jolloin oli "perinteistä". En minä ainakaan, hädin tuskin vanhempanikaan. - TotuusSattuu
Tämä ei pidä paikkaansa.
Silloin sinkkuus tuntuu myös helpommalta jos tietää että "saan seksiä tai kumppani kunhan vain haluan". Sen takia moni nainen selviää eteenpäin helpommin."Siinä missä miehillä on ehkä suurempi seksin nälkä niin naisetkin tarvitsevat seksiä sekä sosiaalinen paine (muillakin on mies miksei mulla ole?) sekä pesän rakentamis/perheen perustamisvietti on kovempi naisilla."
Osalla naisita näin onkin. Mutta juuri se epäsuhta että on enemmän naista kaipaavia yksin olevia miehiä kuin on miestä kaipaavia naisia selittyy paljolti sillä että osa naisista ei kaipaa miestä niin kauhean paljon.
"Tuntemistani miehistä suurimmalla osalla ei ole ollut mitään kiirettä parisuhteeseen kunhan on ollut naisia tiedossa. Suurin osa tuntemistani naisitsa taas on haluamalla halunnut parisuhdetta."
Kyllä. Mutta nyt puhuttiin juuri siitä varsinaisesta "kohtaanto-ongelmasta". Ja se ei ole noissa mainitsemissasi ryhmissä suurimmillaan.
"Silloin sinkkuus tuntuu myös helpommalta jos tietää että "saan seksiä tai kumppani kunhan vain haluan". Sen takia moni nainen selviää eteenpäin helpommin."
Juuri näin. Ja kun ei niin kovasti halua niin ei etsi sitä miestä jos erityisen hyvä ei tule eteen. - TotuusSattuu
Millä tavoin sinä olit eri mieltä asiasta?
Tajuatko että naisilla on aina suurempi kysyntä markkinoilla ennen kuin nainen on täyttänyt tyyliin 40 vuotta?
" naisen ei tarvitse tyytyä johonkin sammaloituneeseen vanhukseen tms. vaan voi itse miettiä kuka häntä eniten miellyttää "
Niin, ja naisilla on enemmän kysyntää ja varaa valita verrattuna miehiin jotka joutuvat tyytymään johonkin sammaloituneeseen kurppaan usein.
Puhutaan kuitenkin nykyhetkestä eikä menneisyydestä vai oletko elänyt aikoja jolloin oli "perinteistä". En minä ainakaan, hädin tuskin vanhempanikaan."Niin, ja naisilla on enemmän kysyntää ja varaa valita verrattuna miehiin jotka joutuvat tyytymään johonkin sammaloituneeseen kurppaan usein."
Onko sinusta nainen jonka mies on mielestään joutunut tyytymään "sammaloituneeseen kurppaan" jotenkin kauhean hyvässä asemassa? Minä ainakin pidän onnettomana jokaista parisuhdetta jossa kumpi tahansa ajattelee toisesta noin rumasti. - Vähänrealismia
TotuusSattuu kirjoitti:
"Niin, ja naisilla on enemmän kysyntää ja varaa valita verrattuna miehiin jotka joutuvat tyytymään johonkin sammaloituneeseen kurppaan usein."
Onko sinusta nainen jonka mies on mielestään joutunut tyytymään "sammaloituneeseen kurppaan" jotenkin kauhean hyvässä asemassa? Minä ainakin pidän onnettomana jokaista parisuhdetta jossa kumpi tahansa ajattelee toisesta noin rumasti.Mitä väliä?
Naisethan yrittävät silti itseään kaupata jotenkin ihanina yksilöinä eivät tajua että mies näkee heidät sammaloituneina kurppina?
Ei siinä mitään rumaa ole vaan totuus, se joskus satuttaa ;) - mamunpatja
Millä tavoin sinä olit eri mieltä asiasta?
Puhutaan kuitenkin nykyhetkestä eikä menneisyydestä vai oletko elänyt aikoja jolloin oli "perinteistä". En minä ainakaan, hädin tuskin vanhempanikaan.Olen erimieltä ja jos ajatuksella luet, niin huomaat perustelut seuraavissa lauseissa. En toista niitä tähän.
Ei naisilla yleisesti ottaen ennen 40-vuotta ole mitään huikeaa kysyntää. Ajatusmaailmasi luultavasti kumpuaa parisuhdeteorioista, jotka ovat hyvin subjektiivisia (lue mieslähtöisiä). Jos ajatellaan alle 40-vuotiasta naista, joka on kaunis ja alistuva, totta kai hänellä on kysyntää. Jos nainen on alle 40-vuotias ei niin kaunis ja paha luontoinen, kysyntä lähetelee nollaa ja joku aa tee ämmä voi olla onnellinen napattuaan nuoren naaraan.
On hyvä tietää menneisyydestä, jotta ymmärtää nykyisyyttä.
Totuussattuu vastasikin muihin teeseihisi varsin osuvasti - Vähänrealismia
mamunpatja kirjoitti:
Olen erimieltä ja jos ajatuksella luet, niin huomaat perustelut seuraavissa lauseissa. En toista niitä tähän.
Ei naisilla yleisesti ottaen ennen 40-vuotta ole mitään huikeaa kysyntää. Ajatusmaailmasi luultavasti kumpuaa parisuhdeteorioista, jotka ovat hyvin subjektiivisia (lue mieslähtöisiä). Jos ajatellaan alle 40-vuotiasta naista, joka on kaunis ja alistuva, totta kai hänellä on kysyntää. Jos nainen on alle 40-vuotias ei niin kaunis ja paha luontoinen, kysyntä lähetelee nollaa ja joku aa tee ämmä voi olla onnellinen napattuaan nuoren naaraan.
On hyvä tietää menneisyydestä, jotta ymmärtää nykyisyyttä.
Totuussattuu vastasikin muihin teeseihisi varsin osuvasti"Ei naisilla yleisesti ottaen ennen 40-vuotta ole mitään huikeaa kysyntää. "
Aika hyvin täytyy tässä piilottaa ittensä ettei naisilla olisi.
Asiahan on niin että se silti voittaa suurimman osan miesten kysynnästä jota et tule koskaan tajuamaan.
"Ajatusmaailmasi luultavasti kumpuaa parisuhdeteorioista, jotka ovat hyvin subjektiivisia (lue mieslähtöisiä)"
Itseasiassa parisuhdeteoria jos puhut siis siitä että naisilla on seksuaalista kysyntää enemmän kuin miehillä on nimenomaan OBJEKTIIVINEN.
" Jos nainen on alle 40-vuotias ei niin kaunis ja paha luontoinen, "
Ihan totta!
Joku ihminen joka on mahdollisesti lihottanut ittensä ja naama on norsun vitulla on vähäinen kysyntä!
"On hyvä tietää menneisyydestä, jotta ymmärtää nykyisyyttä."
Sen takia en pidä naisten huoran maineesta myöskään. - mamunpatja
"Ei naisilla yleisesti ottaen ennen 40-vuotta ole mitään huikeaa kysyntää. "
Aika hyvin täytyy tässä piilottaa ittensä ettei naisilla olisi.
Asiahan on niin että se silti voittaa suurimman osan miesten kysynnästä jota et tule koskaan tajuamaan.
"Ajatusmaailmasi luultavasti kumpuaa parisuhdeteorioista, jotka ovat hyvin subjektiivisia (lue mieslähtöisiä)"
Itseasiassa parisuhdeteoria jos puhut siis siitä että naisilla on seksuaalista kysyntää enemmän kuin miehillä on nimenomaan OBJEKTIIVINEN.
" Jos nainen on alle 40-vuotias ei niin kaunis ja paha luontoinen, "
Ihan totta!
Joku ihminen joka on mahdollisesti lihottanut ittensä ja naama on norsun vitulla on vähäinen kysyntä!
"On hyvä tietää menneisyydestä, jotta ymmärtää nykyisyyttä."
Sen takia en pidä naisten huoran maineesta myöskään.Hienosti kiemurreltu ja ohi vastattu!
"Aika hyvin täytyy tässä piilottaa ittensä ettei naisilla olisi."
Imeisesti typo, enkä sen vuoksi ymmärrä, mitä haluat sanoa.
"Asiahan on niin että se silti voittaa suurimman osan miesten kysynnästä jota et tule koskaan tajuamaan."
Sinähän, et voi tietää mitä naisten mielessä liikkuu ja mitä he himoavat. Ehkä tässä on kyse siitä, että tyttöjen on edelleenkin oltava ujoja ja siveitä tai sitten aiheuttavat pahennusta.
Noh, loppuun kirjoituksistasi summa summarum: pysy aiheessa, jos haluat keskustella. Niin sekalaista kohellusta, etten viitsi päätäni niillä vaivata. - Vähänrealismia
mamunpatja kirjoitti:
Hienosti kiemurreltu ja ohi vastattu!
"Aika hyvin täytyy tässä piilottaa ittensä ettei naisilla olisi."
Imeisesti typo, enkä sen vuoksi ymmärrä, mitä haluat sanoa.
"Asiahan on niin että se silti voittaa suurimman osan miesten kysynnästä jota et tule koskaan tajuamaan."
Sinähän, et voi tietää mitä naisten mielessä liikkuu ja mitä he himoavat. Ehkä tässä on kyse siitä, että tyttöjen on edelleenkin oltava ujoja ja siveitä tai sitten aiheuttavat pahennusta.
Noh, loppuun kirjoituksistasi summa summarum: pysy aiheessa, jos haluat keskustella. Niin sekalaista kohellusta, etten viitsi päätäni niillä vaivata.Vitun yksinkertainen epälooginen ja vainoharhainen mamureikä ei halua keskustella.
Täähän oli yksi vitun voitto sitten! - TotuusSattuu
Mitä väliä?
Naisethan yrittävät silti itseään kaupata jotenkin ihanina yksilöinä eivät tajua että mies näkee heidät sammaloituneina kurppina?
Ei siinä mitään rumaa ole vaan totuus, se joskus satuttaa ;)"Naisethan yrittävät silti itseään kaupata jotenkin ihanina yksilöinä eivät tajua että mies näkee heidät sammaloituneina kurppina?"
Harva on niin sokea että ei huomaa pidemmässä suhteessa jos toinen ajattelee puolisostaan noin. - Riiiiiiii
Vitun yksinkertainen epälooginen ja vainoharhainen mamureikä ei halua keskustella.
Täähän oli yksi vitun voitto sitten!Todella mahtavaa kielenkäyttöä sinulta tässä ketjussa. Reikä, patja, norsunvittu... Kotonako opettivat vai mistä tuollainen ihmisviha kumpuaa? Kannattaa mennä juttelemaan jonnekin, kyllä julkisellekin pääsee kun oikein pyytää.
- Vähänrealismia
Riiiiiiii kirjoitti:
Todella mahtavaa kielenkäyttöä sinulta tässä ketjussa. Reikä, patja, norsunvittu... Kotonako opettivat vai mistä tuollainen ihmisviha kumpuaa? Kannattaa mennä juttelemaan jonnekin, kyllä julkisellekin pääsee kun oikein pyytää.
Eli karkea kielen käyttö on sama kuin psykiatrian hoito?
Haista ämmä oma vittus kun haisee tänne asti.
Älä pelaa jos et kestä peliä. Riiiiiiii kirjoitti:
Todella mahtavaa kielenkäyttöä sinulta tässä ketjussa. Reikä, patja, norsunvittu... Kotonako opettivat vai mistä tuollainen ihmisviha kumpuaa? Kannattaa mennä juttelemaan jonnekin, kyllä julkisellekin pääsee kun oikein pyytää.
Keskityit sitten kommentoimaan paria rumaa sanaa, hui kauheaa!! Pari vajaatoimista aivosoluasi ei parempaan pysty.
- Ex----------PUA
Riiiiiiii kirjoitti:
Sanoo sen sukupuolen edustaja, jonka ainao anti palstalle on pikkukakaramainen riehuminen, rumien puhuminen ja muutenkin täysin mänttimäinen käytös.
Nytkin kukkahattu päässä sivuutit kätevästi monta hyvää lankaa ja puuttuit johonkin mihin sinulla ei ole varaa puuttua.
- hätäilemällätuleekuspäit
Luin jonkun (nais)parisuhdekouluttajan haastattelun, ja hän oli sitä mieltä että liian moni nainen on nykyään sitä mieltä että "miehen pitää viedä heti jalat alta", ja mies ei näin saa riittävästi aikaa todistaakseen että on parisuhdemateriaalia.
- Vähänrealismia
Varmaan aika monella naiselle on piirtynyt kuva erilaisesta romanttisesta hömpästä ja toisaalta siitä
Myös sekin vaikuttaa että kohtaamisia miesten kanssa on enemmän ja potentiaalisia kumppaniehdokkaita enemmän joten tavallaan kokemusten kynnys olla huomattava vain kasvaa koko ajan.
Kun ihmistä pommitetaan informaatiolla sekä kokemusta kertyy tuntemuksista niin jäljelle jäävain "extreme-kokemukset" jotka aiheuttavat reaktion.
Itse huomaan sen että naisista on tullut entistä tunteenomaisempia heihin itseensä liittyvissä asioissa tai ihailemissaan asioissa, mutta samalla entistä kylmempiä vähemmän empatiaa omaavia mm. miehiä kohtaan.
Esimerkiksi "hiljaa hyvää tulee" tutustuminen on miehen kannalta täysin mahdoton. Saat vain naisista kavereita ellei kyseessä ole joku todella konservatiivinen nainen.
Nykyaika ruokkii tätä "kiinni tisseihin ja heti" kulttuuria samalla kun kuitenkin naiset valittavat miesten pinnallisuudesta.
Naisen pinnallisuutta taas kuvastaa se että miehen täytyy tehdä heti vaikutus lähinnä pinnallisilla seikoilla eli tietynlaisella hurmaavalla käytöksellä, statussymboleilla (pukeutuminen, tyyli jne.) tai sitten sillä ihan ulkonäöllä.
Naiset eivät vain pidä tätä "Pinnallisena" vaan liittävät sen pinnallisuuden lähinnä muovitissipornotyttöihin eivätkä omaan tajuntaansa siitä miten miestä arvioivat.
Osa on jopa sen verran idiootteja väittäen että kyseessä ei ole "Pinnallisuus" vaan "kemiat. :D
Joo, joo, kemiatahan se tosiaan on välillänne jos aina samankaltaiset miekkoset tekevät vaikutukset ja ne sattuvat olemaan juuri nitää kaikkein pinnallisimpia otuksia.
Huvittavaa. - TotuusSattuu
Varmaan aika monella naiselle on piirtynyt kuva erilaisesta romanttisesta hömpästä ja toisaalta siitä
Myös sekin vaikuttaa että kohtaamisia miesten kanssa on enemmän ja potentiaalisia kumppaniehdokkaita enemmän joten tavallaan kokemusten kynnys olla huomattava vain kasvaa koko ajan.
Kun ihmistä pommitetaan informaatiolla sekä kokemusta kertyy tuntemuksista niin jäljelle jäävain "extreme-kokemukset" jotka aiheuttavat reaktion.
Itse huomaan sen että naisista on tullut entistä tunteenomaisempia heihin itseensä liittyvissä asioissa tai ihailemissaan asioissa, mutta samalla entistä kylmempiä vähemmän empatiaa omaavia mm. miehiä kohtaan.
Esimerkiksi "hiljaa hyvää tulee" tutustuminen on miehen kannalta täysin mahdoton. Saat vain naisista kavereita ellei kyseessä ole joku todella konservatiivinen nainen.
Nykyaika ruokkii tätä "kiinni tisseihin ja heti" kulttuuria samalla kun kuitenkin naiset valittavat miesten pinnallisuudesta.
Naisen pinnallisuutta taas kuvastaa se että miehen täytyy tehdä heti vaikutus lähinnä pinnallisilla seikoilla eli tietynlaisella hurmaavalla käytöksellä, statussymboleilla (pukeutuminen, tyyli jne.) tai sitten sillä ihan ulkonäöllä.
Naiset eivät vain pidä tätä "Pinnallisena" vaan liittävät sen pinnallisuuden lähinnä muovitissipornotyttöihin eivätkä omaan tajuntaansa siitä miten miestä arvioivat.
Osa on jopa sen verran idiootteja väittäen että kyseessä ei ole "Pinnallisuus" vaan "kemiat. :D
Joo, joo, kemiatahan se tosiaan on välillänne jos aina samankaltaiset miekkoset tekevät vaikutukset ja ne sattuvat olemaan juuri nitää kaikkein pinnallisimpia otuksia.
Huvittavaa.Niin, eihän toki ole miesten taholta mitenkään pinnallista että 30-40 vuotiaita naisia nimitellään täälläkin yleisesti "sammaloituneiksi kurpiksi"?
Kyllä nykyaika valitettavasti ruokkii pinnallisuutta niin miesten kuin naistenkin keskuudessa ihan tasapuolisesti. Ja tästä kärsivät ne kaikki miehet ja myös naiset jotka eivät haluaisi mennä sellaiseen maailmaan mukaan. Vähänrealismia kirjoitti:
Huvittavaa.Suunnilleen noin olen myös asian ymmärtänyt olevan. Toisaalta naisten itsensä kokema "totuus " asiasta on se oikea, koska sen varassa he joutuvat toimimaan. Harva nainen tuskin yrittää analysoida asiaa edes muiden naisten näkökulmasta.
- Vähänrealismia
Tällä palstalla? Siis...pidätkö tätä palstaa jonkinlaisena yleisenä totuutena elävästä elämästä?
Ero on siinä mistä tuossa puhuin että NAISET eivät myönnä itselleen eivätkä toisilleen olevansa pinnallisia (koska kyse ei ole aina miehen ulkonäöstä vaan statuksesta ja pinnallisesta luonteesta joka on aivan yhtä pinnallista kuin se ulkonäkö jota naisessa ehkä arvostetaan) eivätkä tajua että joku päivä he voivat olla itse arvioituna niitä "sammaloituneita kurppia".
Mutta totta kai se eniten koskettaa ihmisiä jotka eivät tahdo olla siinä mukana.
Itse vihaan vain kaksoisstandardeja ja kyvyttömyyttä rakastaa/olla lämminsydäminen yli kaiken.
Mitä sellaisella naisella tekee joita kuitenkin suurin osa suomalaisista naisista on? - Vähänrealismia
scrg kirjoitti:
Suunnilleen noin olen myös asian ymmärtänyt olevan. Toisaalta naisten itsensä kokema "totuus " asiasta on se oikea, koska sen varassa he joutuvat toimimaan. Harva nainen tuskin yrittää analysoida asiaa edes muiden naisten näkökulmasta.
Se päivä kun tajuat miten kapeakatseisia naiset ovat ja perustavat kaiken omaan subjektiiviseen näkemykseen sekä siihen miten hänen lähiympäristönsä naiset ajattelevat asioista niin tajuat miten kyvyttömiä he ovat ymmärtäneet mitään laajeampaa katsantokantaa tai miesten näkökulmaa.
- hätäilemällätuleekuspäit
TotuusSattuu kirjoitti:
Niin, eihän toki ole miesten taholta mitenkään pinnallista että 30-40 vuotiaita naisia nimitellään täälläkin yleisesti "sammaloituneiksi kurpiksi"?
Kyllä nykyaika valitettavasti ruokkii pinnallisuutta niin miesten kuin naistenkin keskuudessa ihan tasapuolisesti. Ja tästä kärsivät ne kaikki miehet ja myös naiset jotka eivät haluaisi mennä sellaiseen maailmaan mukaan.Ei kannata antaa noille kurppakommenteille ihan liikaa painoarvoa... Tässä se alkup. juttu johon viittasin: "Seiskan naiset hakee kympin miestä"
http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/297898-deittigurut-seiskan-naiset-hakevat-liian-usein-kympin-miesta - mamunpatja
Tällä palstalla? Siis...pidätkö tätä palstaa jonkinlaisena yleisenä totuutena elävästä elämästä?
Ero on siinä mistä tuossa puhuin että NAISET eivät myönnä itselleen eivätkä toisilleen olevansa pinnallisia (koska kyse ei ole aina miehen ulkonäöstä vaan statuksesta ja pinnallisesta luonteesta joka on aivan yhtä pinnallista kuin se ulkonäkö jota naisessa ehkä arvostetaan) eivätkä tajua että joku päivä he voivat olla itse arvioituna niitä "sammaloituneita kurppia".
Mutta totta kai se eniten koskettaa ihmisiä jotka eivät tahdo olla siinä mukana.
Itse vihaan vain kaksoisstandardeja ja kyvyttömyyttä rakastaa/olla lämminsydäminen yli kaiken.
Mitä sellaisella naisella tekee joita kuitenkin suurin osa suomalaisista naisista on?Itse ainakin pidän tätä palstaa hyvänä paikkana katsastaa pinnan alle: mitä miehet naista oikeasti ajattelevat. Mitä enemmän lukee, sitä vähemmän miesseura kiinnostaa. Jos joku mies sattuu vaikka hymyilemään, niin epäluulohan siinä nousee ko henkilöä kohtaan.
Mitä se haittaa, jos naiset ovat pinnallisia? Haluatko tuomita naiset, jotka eivät piittaa sinun arvoistasi? Kun olen lukenut viestejäsi täällä tuntuu huvittavalta lukea, että vihaat kaksoisstandardeja. Vähänrealismia kirjoitti:
Se päivä kun tajuat miten kapeakatseisia naiset ovat ja perustavat kaiken omaan subjektiiviseen näkemykseen sekä siihen miten hänen lähiympäristönsä naiset ajattelevat asioista niin tajuat miten kyvyttömiä he ovat ymmärtäneet mitään laajeampaa katsantokantaa tai miesten näkökulmaa.
Joo, mutta sellaisia naiset on, eikä niitä voi muuttaa. Parisuhteen kannalta vaihtoehdot on rakentaa "tasa-arvoinen" parisuhde tavallista kyvykkäämmän yksilön kanssa tai sitten vähemmän kyvykkään kanssa ymmärtää edes naisen subjektiivinen näkemys.
- Vähänrealismia
"tse ainakin pidän tätä palstaa hyvänä paikkana katsastaa pinnan alle: mitä miehet naista oikeasti ajattelevat. Mitä enemmän lukee, sitä vähemmän miesseura kiinnostaa."
Ai, minulla se taas tulee ihan tosielämän kokemuksista tuo fiilis. Sen verran nimittäin on tullut paskaa nähtyä ihan vierestä ja omallekkin kohdalle on sattunut.
" Jos joku mies sattuu vaikka hymyilemään, niin epäluulohan siinä nousee ko henkilöä kohtaan."
Palstalla kirjoitetut viestit kertovat sinusta miesten yleisestä maailmasta ja miehen hymy aiheuttaa epäluuloa.
Vainoharhaisuutta.
"Mitä se haittaa, jos naiset ovat pinnallisia?"
Koska se estää syvälliset suhteet joita moni mies kaipaa. Se tekee naisista yksinkertaisia teinejä joiden kanssa suhteen luominen tai ylläpitäminen on hankalaa.
"Haluatko tuomita naiset, jotka eivät piittaa sinun arvoistasi?"
Miksi en tuomitsisi? Älä viitsi mamureikä puhua mistään suvaitsevaisuudesta yms. paskasta, ei mene läpi.
"Kun olen lukenut viestejäsi täällä tuntuu huvittavalta lukea, että vihaat kaksoisstandardeja. "
Ahaa. Kyllä viestini seuraavat hyvin loogista rataa ja ovat nimenomaan kaikkien kaksoisstandardien vastaisia. - Vähänrealismia
scrg kirjoitti:
Joo, mutta sellaisia naiset on, eikä niitä voi muuttaa. Parisuhteen kannalta vaihtoehdot on rakentaa "tasa-arvoinen" parisuhde tavallista kyvykkäämmän yksilön kanssa tai sitten vähemmän kyvykkään kanssa ymmärtää edes naisen subjektiivinen näkemys.
Tuo on totta.
Tärkeintä olisi löytää se nainen jonka subjektiivinen näkemys vastaa sinun omaa OBJEKTIIVISTA näkemystä.
Heitä kuitenkin suomalaisista naisista on 0,000000000000000001% joten mahdollisuudet ovat heikot. - mamunpatja
"tse ainakin pidän tätä palstaa hyvänä paikkana katsastaa pinnan alle: mitä miehet naista oikeasti ajattelevat. Mitä enemmän lukee, sitä vähemmän miesseura kiinnostaa."
Ai, minulla se taas tulee ihan tosielämän kokemuksista tuo fiilis. Sen verran nimittäin on tullut paskaa nähtyä ihan vierestä ja omallekkin kohdalle on sattunut.
" Jos joku mies sattuu vaikka hymyilemään, niin epäluulohan siinä nousee ko henkilöä kohtaan."
Palstalla kirjoitetut viestit kertovat sinusta miesten yleisestä maailmasta ja miehen hymy aiheuttaa epäluuloa.
Vainoharhaisuutta.
"Mitä se haittaa, jos naiset ovat pinnallisia?"
Koska se estää syvälliset suhteet joita moni mies kaipaa. Se tekee naisista yksinkertaisia teinejä joiden kanssa suhteen luominen tai ylläpitäminen on hankalaa.
"Haluatko tuomita naiset, jotka eivät piittaa sinun arvoistasi?"
Miksi en tuomitsisi? Älä viitsi mamureikä puhua mistään suvaitsevaisuudesta yms. paskasta, ei mene läpi.
"Kun olen lukenut viestejäsi täällä tuntuu huvittavalta lukea, että vihaat kaksoisstandardeja. "
Ahaa. Kyllä viestini seuraavat hyvin loogista rataa ja ovat nimenomaan kaikkien kaksoisstandardien vastaisia.Jos molemmilla on samankaltaisia kokemuksia vastakkaisista sukupuolista, niin mitä se kertoo.
Ei mies kaipaa syvällistä suhdetta. Mies haluaa alamaisen, joka häntä kyseenalaistamatta silmät kirkkaina palvoo ja palvelee.
Nimittely osoittaa heikkoa keskustelutaitoa.
Kaksoisstandardeja eli kaksinaismoralismia on se, että miehellä on kaikki mahdollisuudet ja oikeudet, nainen saa ne mahdollisuudet ja oikeudet, jotka jäävät jäljelle palvonnan ja palvelun jälkeen. - Vähänrealismia
mamunpatja kirjoitti:
Jos molemmilla on samankaltaisia kokemuksia vastakkaisista sukupuolista, niin mitä se kertoo.
Ei mies kaipaa syvällistä suhdetta. Mies haluaa alamaisen, joka häntä kyseenalaistamatta silmät kirkkaina palvoo ja palvelee.
Nimittely osoittaa heikkoa keskustelutaitoa.
Kaksoisstandardeja eli kaksinaismoralismia on se, että miehellä on kaikki mahdollisuudet ja oikeudet, nainen saa ne mahdollisuudet ja oikeudet, jotka jäävät jäljelle palvonnan ja palvelun jälkeen."Jos molemmilla on samankaltaisia kokemuksia vastakkaisista sukupuolista, niin mitä se kertoo. "
"Ei mies kaipaa syvällistä suhdetta. Mies haluaa alamaisen, joka häntä kyseenalaistamatta silmät kirkkaina palvoo ja palvelee."
Varmaan moni mies haluaakin sellaisen.
Suurin osa suomalaisista miehistä joita parjaatte haluaa tasa-arvoisen suhteen jossa mies saa olla mies ja nainen yrittää edes olla nainen.
Mutta ei.
Nainen ei näytä naiselta, ei yritä olla nainen, ei halua tehdä aloitetta, mutta silti seksuaalinen aktiviteetti paskamiesten kanssa on ok heille itselleeen, nainen toivoo mieheltä että onnistuu miesten ja naisten työt, mutta jos mies odottaa että nainen osaisi tehdä ruokaa ja kohtelisi miestä hyvin huomioiden niin se on "miehen palvontaa".
Laskeudu sieltä feministipaskatornista alas ja lopeta toi määkiminen.
"Nimittely osoittaa heikkoa keskustelutaitoa.
No voi hiton kauhistus! Silti pieksän sinut keskustelutaidossa 100-0. Mitä se kertoo sinun kyvyistä?
Jos et kestä keskustelua Internetissä niin pissaa housuusi ja lopeta keskustelu.
Vittu sä olet heikko tapaus.
"Kaksoisstandardeja eli kaksinaismoralismia on se, että miehellä on kaikki mahdollisuudet ja oikeudet, nainen saa ne mahdollisuudet ja oikeudet, jotka jäävät jäljelle palvonnan ja palvelun jälkeen. "
Mistäköhän sinä moista vetäisit?
Miehen miellyttäminen ja pyrkiminen tekemään mies tyytyväiseksi ovat eri asioita kuin "miehen palvonta ja palvelu".
Tätä suomalaiset naiset eivät ymmärrä. - TotuusSattuu
Mitä sellaisella naisella tekee joita kuitenkin suurin osa suomalaisista naisista on?"Tällä palstalla? Siis...pidätkö tätä palstaa jonkinlaisena yleisenä totuutena elävästä elämästä?"
En mutta se on yksi pieni osa sitä kuvaa jonka maailmasta saa. Jos täällä kuitenkin aika nuoria naisia nimitellään kurpiksi hyvin paljon niin ei kyse varmaankaan ole ihan täysin tuntematon ilmiö muuallakaan.
"Ero on siinä mistä tuossa puhuin että NAISET eivät myönnä itselleen eivätkä toisilleen olevansa pinnallisia (koska kyse ei ole aina miehen ulkonäöstä vaan statuksesta ja pinnallisesta luonteesta joka on aivan yhtä pinnallista kuin se ulkonäkö jota naisessa ehkä arvostetaan) eivätkä tajua että joku päivä he voivat olla itse arvioituna niitä "sammaloituneita kurppia"."
Eli naisen pitää pystyä myöntämään pinnallisuutensa mutta miehen ei koska "kurppa" on ihan vain faktaa eikä mitenkään arvottava ilmaus?
"Itse vihaan vain kaksoisstandardeja ja kyvyttömyyttä rakastaa/olla lämminsydäminen yli kaiken."
Hyvä periaate. Mutta ehkä on jotain kaksoisstandardin tapaista siinäkin että haluat sälyttää välttämättä kaiken vastuun vain naisille?
"Mitä sellaisella naisella tekee joita kuitenkin suurin osa suomalaisista naisista on?"
Tunnetko sinä henkilökohtaisesti suurimman osan suomalaisista naisista? Ja ovatko esim. sinun äitisi, sisaruksesi, naispuoliset serkkusi yms. kaikki sellaisia naisia? - mamunpatja
"Jos molemmilla on samankaltaisia kokemuksia vastakkaisista sukupuolista, niin mitä se kertoo. "
"Ei mies kaipaa syvällistä suhdetta. Mies haluaa alamaisen, joka häntä kyseenalaistamatta silmät kirkkaina palvoo ja palvelee."
Varmaan moni mies haluaakin sellaisen.
Suurin osa suomalaisista miehistä joita parjaatte haluaa tasa-arvoisen suhteen jossa mies saa olla mies ja nainen yrittää edes olla nainen.
Mutta ei.
Nainen ei näytä naiselta, ei yritä olla nainen, ei halua tehdä aloitetta, mutta silti seksuaalinen aktiviteetti paskamiesten kanssa on ok heille itselleeen, nainen toivoo mieheltä että onnistuu miesten ja naisten työt, mutta jos mies odottaa että nainen osaisi tehdä ruokaa ja kohtelisi miestä hyvin huomioiden niin se on "miehen palvontaa".
Laskeudu sieltä feministipaskatornista alas ja lopeta toi määkiminen.
"Nimittely osoittaa heikkoa keskustelutaitoa.
No voi hiton kauhistus! Silti pieksän sinut keskustelutaidossa 100-0. Mitä se kertoo sinun kyvyistä?
Jos et kestä keskustelua Internetissä niin pissaa housuusi ja lopeta keskustelu.
Vittu sä olet heikko tapaus.
"Kaksoisstandardeja eli kaksinaismoralismia on se, että miehellä on kaikki mahdollisuudet ja oikeudet, nainen saa ne mahdollisuudet ja oikeudet, jotka jäävät jäljelle palvonnan ja palvelun jälkeen. "
Mistäköhän sinä moista vetäisit?
Miehen miellyttäminen ja pyrkiminen tekemään mies tyytyväiseksi ovat eri asioita kuin "miehen palvonta ja palvelu".
Tätä suomalaiset naiset eivät ymmärrä."Varmaan moni mies haluaakin sellaisen.
Mutta ei.
Laskeudu sieltä feministipaskatornista alas ja lopeta toi määkiminen."
Miten parisuhde, jossa toinen sulautuu toiseen on tasa-arvoinen? Sulautuja lopulta menettää minuutensa ja on olemassa vain toisen kautta.
Se miten sinä ymmärrät naisen ja naiseuden ei välttämättä ole sama asia kuin miten minä tai joku muu ymmärtää naisen ja naiseuden. Kieltämättä viestejäsi mieleen tulee pakostakin aivoton bimbo, jota on hyvä esitellä. Toisaalta huomaan, että tulkitset minun miehen palvonta -kommentit niin, ettei nainen edes tee ruokaa. Minä en ole feministi, vaikka vahva nainen olenkin ja sekös on vaikeaa monelle.
Sinusta saa helposti hyvän jätkän kuvan, mutta kun kantta vähän raottaa paskan haju tyrmää.
Mielestäni minun ei tarvitse yrittää miellyttää toista, jos toinen ei ole minuun ja ominaisuuksiini tyytyväinen voidaan valita eri tiet. - mamunpatja
mamunpatja kirjoitti:
"Varmaan moni mies haluaakin sellaisen.
Mutta ei.
Miten parisuhde, jossa toinen sulautuu toiseen on tasa-arvoinen? Sulautuja lopulta menettää minuutensa ja on olemassa vain toisen kautta.
Se miten sinä ymmärrät naisen ja naiseuden ei välttämättä ole sama asia kuin miten minä tai joku muu ymmärtää naisen ja naiseuden. Kieltämättä viestejäsi mieleen tulee pakostakin aivoton bimbo, jota on hyvä esitellä. Toisaalta huomaan, että tulkitset minun miehen palvonta -kommentit niin, ettei nainen edes tee ruokaa. Minä en ole feministi, vaikka vahva nainen olenkin ja sekös on vaikeaa monelle.
Sinusta saa helposti hyvän jätkän kuvan, mutta kun kantta vähän raottaa paskan haju tyrmää.
Mielestäni minun ei tarvitse yrittää miellyttää toista, jos toinen ei ole minuun ja ominaisuuksiini tyytyväinen voidaan valita eri tiet.Haluaisitko kertoa oman näkemyksesi naisesta ja naiseudesta? Voihan olla, että projisoin omat ennakkoluuloni sinuun ja niistä tulee "sinun mielipiteitä" vaikka eivät olekaan.
- 12121212
mamunpatja kirjoitti:
Mutta ei.
Mielestäni minun ei tarvitse yrittää miellyttää toista, jos toinen ei ole minuun ja ominaisuuksiini tyytyväinen voidaan valita eri tiet."Mielestäni minun ei tarvitse yrittää miellyttää toista, jos toinen ei ole minuun ja ominaisuuksiini tyytyväinen voidaan valita eri tiet."
Jos miehillä olisi tämä asenne, ihmiskunta olisi kuollut sukupuuttoon aikoja sitten. mamunpatja kirjoitti:
Mutta ei.
Mielestäni minun ei tarvitse yrittää miellyttää toista, jos toinen ei ole minuun ja ominaisuuksiini tyytyväinen voidaan valita eri tiet.Itse näen Sulautumisen olevan Me Yksikön luomista.. ;P
Parisuhde ei toimi jos Toinen On MinäMinäMinä Hengellä suhteessa ja toinen ytittää ja haluaa Me Henkeä.. ;P
Kahden MinäMinäMinä Yksilön suhde voi toimia jollain tasolla.. Mutta en kutsuisi sellaista PariSuhteeksi.. Tai noh.. NykyPäivänä monet kutsuu SeksiSuhteita vastaavia suhteitakin niiksi... Tai hieman vastaaksi.. ;P- mamunpatja
parisuhteet onkin perseestä ja ihmiskunnan olis ollu parempi kuolla sukupuuttoon ajat sitten
- atännä
12121212 kirjoitti:
"Mielestäni minun ei tarvitse yrittää miellyttää toista, jos toinen ei ole minuun ja ominaisuuksiini tyytyväinen voidaan valita eri tiet."
Jos miehillä olisi tämä asenne, ihmiskunta olisi kuollut sukupuuttoon aikoja sitten.Sehän olisi pelkästään hyvä asia. Kaikki on siis teidän miesten syytä.
- 12121212
atännä kirjoitti:
Sehän olisi pelkästään hyvä asia. Kaikki on siis teidän miesten syytä.
Ilman muuta linkolalaisen ajattelusi vihollinen on miessukupuoli, joka on rakentanut ja kehittänyt maailmaa halussaan valloittaa ja suojella naisia.
- iukuhkhg
Kummasti se katsantokanta laajenee ja yritys lisääntyy, kun kuvioissa on komea ytmi. Teillä ei vaan ole sellaisesta kokemusta. Nainen tekee kyllä silloin kaikkensa.
- flowersreally
Tässä ketjussahan nämä seesteiset tyypit näyttäisivät kohdanneen.
(enkä nyt laske itseäni kohderyhmään, koska en ole seesteinen, muista spekseistä puhumattakaan)- 12121212
Ap:n speksit näyttivät olevan:
- 35-45v
- liikunnallinen
- metsissä viihtyvä
- työssäkäyvä
- harrastuksia omaava
Tämä siis tarkoittaa seesteistä.
Onko flowers sittenkin jännäjenna? - flowersreally
scrg kirjoitti:
Löisin vetoa sen puolesta että sun eristyskopissa on vähintään kohtuullinen kohtaamisongelma.
Nääh. Mikäs mulla mukavassa kopissani. Musta alkaa tuntua, että sun track record vedonlyönnissä ei ole kovinkaan hyvä.
- flowersreally
12121212 kirjoitti:
Ap:n speksit näyttivät olevan:
- 35-45v
- liikunnallinen
- metsissä viihtyvä
- työssäkäyvä
- harrastuksia omaava
Tämä siis tarkoittaa seesteistä.
Onko flowers sittenkin jännäjenna?No äkkiseltään ajateltuna tuo kaikki tosiaan kuulosti kovin seesteiseltä, mutta ilmeisesti erehdyin.
flowersreally kirjoitti:
Nääh. Mikäs mulla mukavassa kopissani. Musta alkaa tuntua, että sun track record vedonlyönnissä ei ole kovinkaan hyvä.
Vähän on nyt epäilevä olo kuin jo kioskitäti katsoisi pitkävetolappua ja sanoisi että "ei voittoa" ja pitäisi lapun itse. Miten paljon asteikolla 1-10 tämä huomio häiritsee sinua?
- flowersreally
scrg kirjoitti:
Vähän on nyt epäilevä olo kuin jo kioskitäti katsoisi pitkävetolappua ja sanoisi että "ei voittoa" ja pitäisi lapun itse. Miten paljon asteikolla 1-10 tämä huomio häiritsee sinua?
Häiritsisi ehkä enemmän jos tietäisin, mitä lappuja olen oletetusti pimittänyt.
Lapulla oli väite, että kopissasi on kohtaamisongelma. Uskon, että ihmiset ei ole niin usein ole niin viallisia ettei ne voisi seuraa löytää, jos vain olisi jotain kanavia joiden avulla se tapahtuisi. Kaduilla, marketeissa ja tapahtumissa näkee ihmisiä, mutta tuskin ne on sopivasti virittyneitä.
Tuo oli samalla vastaukseni Neitsytsedän alkuperäiseen kysymykseen vaativatko mielestään kohtuulliset ihmiset kohtuuttomuuksia vai eikö ne vain kohtaa.- flowersreally
scrg kirjoitti:
Lapulla oli väite, että kopissasi on kohtaamisongelma. Uskon, että ihmiset ei ole niin usein ole niin viallisia ettei ne voisi seuraa löytää, jos vain olisi jotain kanavia joiden avulla se tapahtuisi. Kaduilla, marketeissa ja tapahtumissa näkee ihmisiä, mutta tuskin ne on sopivasti virittyneitä.
Tuo oli samalla vastaukseni Neitsytsedän alkuperäiseen kysymykseen vaativatko mielestään kohtuulliset ihmiset kohtuuttomuuksia vai eikö ne vain kohtaa.Ai joo. Lappusi sisälsi olettaman, että kohtaamattomuus olisi ongelma. En pysynyt kärryillä, koska en siltäkään osin kuulunut tähän aloitukseen, epähuomiossa tulin vain kommentoineeksi ketjun tunnelmaa.
- erkki-täti
Mitä olen prinssejä tavannut viime vuosina tahtoen tai tahtomattani, on kyseessä ollut kovin vanhat ja vaivaiset ukkelit.
Ei varsinaisesti edes prinssejä, mutta omassa valtakunnassaan kovin mahtavia hahmoja. Ruotsissa on ihan käsittämättömiä lakeja vielä voimassa, ja niistä ottavat nämä luojan unohtamat läpipaskot kaiken irti. Ei ole hulluudella rajaa! Suomessa tätä ruotsalaista (jostain kumman syystä Ruotsissa säilynyttä) muka-maanomistajan yksinvaltiutta on vaikea ymmärtää.
Tänä päivänäkin on Ruotsissa tiloja, joiden hommat menevät oikeuteen. Vuosikymmeniä, useimmiten jopa vuosisatoja on joku viljellyt maata ja rakentanut tai kunnostanut (usein molempia) maatilan toiminnan kannalta olennaisia rakennuksia puhumattakaan sukujen kodeista. Ja nyky-Ruotsissa häädetään ihmisiä pois näiltä tiloilta, koska lakia ei ole muutettu! Siellä on voimassa vanhanaikainen rälssilainsäädäntö, eli vuokraviljelijä saa usein huomata olevansa maaorja 2000-luvulla.
Hullua, mutta totta vuoden 2016 Ruotsissa.
Joo,paskalla ne prinssitkin käy. Paikat paskomiseen käy kyllä vähiin.Mutta sehän hoituu sillä, että maaomaisuus siirretään tuottavan toiminnan sijaan keinottelijoille?
Prinsseille ja kreiveille korotettu pääsymaksu joka paikkaan!
Kysyn myös, olenko tekopyhä, koska oma sukuni on toiselta puolelta ruotsalaista aatelia? Mielestäni ei, koska kaiken perusta pitäisi olla puolueettomuus ja terve järki. Mutta kai se joitain feministejä taas vituttaa, että en halua suvaita maanomistuslakeja vuodelta 1700 ja jotain. En ole ainakaan mitään vastaväitteitä kuullut ruotsalaisten sukupuolitoverieni tahoilta. Luulisi, että lähiruoka kiinnostaisi....ai niin, se inohtuu heti kun ei ole oikeanlaista etnistä värinää...Yksi syy lisää inhota heitä. - Taasnäitä
Kolmevitosella naisella on parasta ennen -päivämäärä mennyt ohi.
Kroppa on lösähtänyt, pentuja jos yrittää niin ne on mongoloideja ja sitten ne niitten mielipiteet. Viiskymppisille äijille ne voi kelvata, ja ehkä maaseudun teuvoille. - Taasnäitä
Täällä on joillain naisilla ihme jankkaamista. Siis jos oot reilusti päälle kolmekymppinen, yh, mamutaustan omaava tai muuten vaan feministi niin sun on turha tuhlata ruutia täällä. Noi manipulointiyritykset (vahvan itsetunnon omaavat miehet ja päläkälä) ei ole muutenkaan mennyt läpi enää pitkään aikaan ja noista faktoreista jo yksikin lemppaa naisen parisuhdemarkkinoilta ulos, saatikka jos on useampia tekijöitä. Ei semmoiset naiset kelpaa kenellekkään miehelle, paitsi kassien tyhjentämiseen ehkä. Turha elättää sellaisia toiveita, se on ohi. Menkää vokkiin jos haluatte ihmissuhteita.
Sori siitä, elämä on. - Sirrkku
Tän palstan mukaan minun parasta ennen päiväys on mennyt jo melkeinpä vuosikymmen sitten. Se vissiin tietää sitä, että pitäisi tyytyä kehen vain.
Harmi, sillä haluaisin parisuhteen, mutta rimaa en ole valmis laskemaan.
Tapaamissani miehissä on ollut järjestäen seuraavanlaisia vikoja:
Siinä vaiheessa kun mies on hintelän ja pienen rakenteen lisäksi täysi hissukka, mielenkiinto loppuu täysin. Pituudella ei ole muuten merkitystä...
Mies on lähes 40 vuotisen ikänsä elänyt hedonistisesti, eikä ole kasvattanut omaisuuttaan, vaan edelleen asuu vuokralla. Miten tuollaisella tyypillä olisi rahaa lapseen tai elättää itsensä eläkkeellä...
Mies on lihava.
Mies yrittää hyötyä naisesta. Naitettavia nämä tyypit, jotka kyllä maksaa suurtakin vuokraa, mutta toisen omistusasuntoon pitäisi päästä lähes ilmaiseksi asumaan ja kartuttamaan omaa omaisuuttaan. Kenenkään ei pitäisi tällaisoa häntäheikkejä sietää.- totuusnaisista
LMS = looks, money, status.
- 12121212
Eli rajataan pois:
- pienet ja hintelät
- lihavat
- ujot, hiljaiset
- pienituloiset, vähävaraiset
Käytännössä toivomuksesi eivät voisi olla naiselle tyypillisempiä, mikä tarkoittaa sitä että muutkin naiset haluvat samoja miehiä kuin sinäkin.
Miehen vastaava rajaus voisi olla:
- ei lihava, mutta silti muodokas ja kiinteä oikeista paikoista (vrt. lihava/pieni ja hintelä)
- mukava ja kiltti, ei vaatelias, uranainen, tms
- nuorempi (vastine rahasta ja statuksesta) tai poikkeuksellisen nuoren näköinen - Sirrkku
12121212 kirjoitti:
Eli rajataan pois:
- pienet ja hintelät
- lihavat
- ujot, hiljaiset
- pienituloiset, vähävaraiset
Käytännössä toivomuksesi eivät voisi olla naiselle tyypillisempiä, mikä tarkoittaa sitä että muutkin naiset haluvat samoja miehiä kuin sinäkin.
Miehen vastaava rajaus voisi olla:
- ei lihava, mutta silti muodokas ja kiinteä oikeista paikoista (vrt. lihava/pieni ja hintelä)
- mukava ja kiltti, ei vaatelias, uranainen, tms
- nuorempi (vastine rahasta ja statuksesta) tai poikkeuksellisen nuoren näköinenEn puhunut tuloista mitään.
Pienituloinenkin voi osata käyttää varojaan, eikä esim. ryyppää niitä pubeissa.... ja kartuttaa omaisuutta sinkkunakin, että olisi joskus varaa hankkia lapsia tai ennen sitä oma asunto...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 173569
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit232671En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m322135- 881955
- 191936
- 261612
- 321482
Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui361467Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91404Hyvää Huomenta Rakas Neiti
Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies111354