Mies, tavoittelisitko naisen seuraa lainkaan, jos

Kysyysmysss2016

seksin mahdollisuus poistettaisiin yhtälöstä?

26

406

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maailmanrumin

Totta kai.

• Eräkettu

Toivossa on hyvä elää...

• Ex-----PUA

Voi enhän minä seksin vuoksi naista tarvi! Minulle riitän minä ja kaksi kättäni! Naisen seuraa tavoittelen, koska tarvinhan jonkun pesemään pyykit, siivoamaan, laittamaan ruokaa ja hoitamaan kaikki muutkin juoksevat asiat. Äitini on viimeaikoina alkanut valittaa ettei jaksa enää ja toivoo minun itsenäistyvän.

• dfsdf

En tietenkään, mitä vittua sillä naisella tekisi jos ei saa vittua?

• Ikis__M

Tuskinpa kun en tavoittele nytkään kun se mahdollisuus on olemassa.....niin no sittenhän ei olisi tautivaaraa...leipoisikohan ne naiset sitten ja siivoisivatko ahkerammin kun eivät voisi seksillä lahjoa?, jos kyllä sitten ehkä.

• TryHarder

Ikiksellekkö kävelee naiset suoraan panolle kotiin, kun ei yhtään tavoitella tarvitse? :D

• 140kg_läskimies

No eikö se papin aamen ole se, joka seksielämän lopettaa? Jos otat yhärin, niin sitä sun ei tarvi polkea siksikään, että se saisi kersan tai pari, kun sillä ne on jo tehtynä. Samalla tavalla se yhäri pyykkää ja kokkaa kuin lapsetonkin. On varmaan vaan tyytyväinen, kun ei tarvi alistua aviollisiin veltoitteisiin.

• TryHarder

Tuskin. Jos esim. varattu mielenkiintoinen nainen tulee baarissa vastaan (seksin mahdollisuus hyvin pieni), baari-illan ajan jaksavat liehitellä, jos nainen ei aja suoraan pois. Jos puhelinnumeron/someyhteyden saa pummittuu niin ehkä vielä seuraavana päivänä voi viestii tulla, mutta siihen loppuu.
      Oon käsittänyt että miesten täytyy saada metsästää... ei taida pitää paikkansa oikein?

• Näinhän.se.on

Kyllä. Oikeat miehet haluaa metsästää. Manginat vaatii tasa-arvon vuoksi naisia iskemään itsensä.

• 176

Suomentaisitko tuon Manginan?

• Käännöstoimisto
        176 kirjoitti:

Suomentaisitko tuon Manginan?

MIESVITTU.

• pankaa.nussikaa

Miehen kuulluu saada nussia naista useasti viikossa ja purkaa painetta palleista.

• tarviisaadahyvää

En tavottelis, on se vaan niin tärkee juttu. Huono sängyssä, huono parisuhteessa. Niin se menee. Koettu on.

• NiinTarvii

Jos ei makkarissa tule täyttymystä, jos toinen on täysin itsekäs, nassu kääntyy nykkyrälle, ja se näkyy koko suhteessa. Ja siihen lopahtaa.

• m-i-e-s

Tottakai, en mä kaikkia halua muutenkaan astua. Tosin olen käytännössä krottikala. =P

• erottaja

Mielenkiintoinen kysymys. Aika harvoin tapaa naisia, joilla on vähääkään samansuuntaisia mieltymyksiä tai intressejä..

• helmiä.sioille

Se ei ole kyllä mahdollista naisten seksikeskeisessä maailmassa....

Mutta kyllä mä olen naisten seurassa aina viihtynyt ilman serksuaalisia jänniteitäkään(?)... :)

• Eräkettu

Siis jos ei sillä ole pillua niin en tavoittelis...

Naiset ei noin niinkuin yleensä ole mitenkään hauskoja... Paskat jutut kun ei siinä elämässä ole tapahtunut mitään jännittävää.

• Johhoh

Enpä usko. Jos seksiin ei olisi mahdollisuutta, niin miksi hankkia turhaan elämäänsä ongelmia? Elämä ilman naista on kuitenkin loppujen lopuksi leppoisampaa ja vapaampaa. Ei tarvitse tapella turhista asioista, ei tapailla ankeita sukulaisia ja naisen typeriä kavereita, ei mene rahat kaikenlaiseen typerään kuten ylihintaisiin illallisiin, jatkuvaan sisustamiseen tai vaatteisiin joissa ei edes viihdy. Ei tarvitsisi myöskään pistää rahojaan johonkin yhdentekeviin statussymboleihin vain naisia miellyttääkseen.

Jos miehillä ei olisi seksiviettiä, he olisivat luultavasti paljon tyytyväisempiä elämäänsä.

• "Jos miehillä ei olisi seksiviettiä, he olisivat luultavasti paljon tyytyväisempiä elämäänsä."

Tuo nyt pätee varmaan naisiinkin, ylipäätään ihmiskuntaan.. ja miksei eläimiinkin. Mitä vähemmän haluja, intressejä, tavoiteltavaa.. tai pakkomielteitä minkään asian suhteen, sitä huolettomampi elämä.

• Hämärän_rajoilta

Tavoittelisin. Itse asiassa minulla on kokemustakin sellaisesta suhteen tapaisesta, jossa on kaikkea muuta paitsi seksiä. Liikuntaa, saunomista, elokuvien katsomista, hellyyttä ja läheisyyttä, samassa sängyssä nukkumistakin... Kaikkea paitsi sitä.

Olen kokenut asian niin päin, että olen ollut onnellinen ja kiitollinen kaikesta siitä, mitä olen yhdessäolosta saanut sen sijaan, että valittaisin ja tekisin ongelman siitä, että seksiä ei harrasteta.

• Hyvät tyypit on hyviä tyyppejä, eikä kaikki tahdo NuSiA kaikkea liikkuvaa vaikka toinen olisikin toista sukupuolta.. ;P

PariSuhde on taas eri asia.. Ja se taas sitten on ihan toinen Stoori.. ;P

• Luolasukeltaja

Mjaa

Hämmentävä kysymys. Serverin perusongelma on typerät kysymykset, mutta nyt olen hieman hämmentynyt. Tämä tuli niin äkkiä.

Kun kysymystä katsoo niin näkee, että se ei ole kysymys vaan nokkela mielikuvaleikki.

Oletetaan, että seksuaalinen vetovoima katoaisi planeetalta. Tämä tarkoittaa sitä mitä se on puhtaimmillaan, eli katatoonista tilaa, jollaiseen kykenevät vain ihmiset, joista on kaikki mielekkyys ja intohimo kadonnut. Tuttu näky, eikö totta.

Mutta tämä ei ollut pointtini. Hetken nimittäin näin jotain muuta kysymyksessä, ja se oli yksinkertaisuudessaan kysymyksen hämmentävintä osa.
      On nimittäin niin, että ensimmäisellä hetkellä ihmisen edessä, joka on saanut sinut murentamaan kaikki panssarisi ja varustuksesi, on niin avuton, että viimeinen asia joka tulee mieleen, on seksi. Symbioosin tunnetta ei pidä sekoittaa seksiin, joka on suoritus.

Eli kyllä. Väitän, että poikkeuksetta myös käy näin. Olotila on vain niin lyhyt, että sitä on vaikea huomata.

( Hihitystä )

• fdewmnkjfenkjnds

Luoliksen jutut ovat perustasollaan nönnönnööö liibalaaba mussun mussun ja sulkeita väliin. Hohhoijaa.

Sitten takavasemmalta tuleekin raapustuksia joiden kirjaimet tekee mieli kopistella lusikkaan, tarjota sytkää alle; ruiskuun ja ruutata suoraan suoneen. I'd hit that shit.

• En kyllä naisenakaan jaksaisi jahdata jotain kivaa miestä, joka kiinnostaisi muussakin mielessä, jos seksin mahdollisuus olisi katoavan pieni.

Kaveripojat sitten on asia erikseen, eikä niitä ole tarkoituskaan haluta siinä mielessä.

• Reikään-poraaja

En todellakaan. Ei naisissa ole muuta mielenkiintoista kuin se reikä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      417
      9171
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      189
      3780
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      21
      2248
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      87
      1393
    5. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      116
      1168
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1155
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      66
      1122
    8. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      79
      1118
    9. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1110
    10. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55