Sillä paikkakunnalla missä asun niin on yksi 23-vuotias mies joka ei saa naisten kanssa mitään aikaiseksi. Olen minäkin jo 26 ja sinkku minäkin mutta tämän vuoden aikana tulen olemaan suhteessa mutta se 23-vuotias tuskin tulee.
23-vuotias joka ei saa mitään aikaiseksi
13
257
Vastaukset
- niinseolikin
Korjaan, ei ole vielä täyttänyt 23 mutta täyttää tänä vuonna.
Yksi vaan? Aika hyvin jos ei enempää.
- ettäniin
No on varmaan muitakin mutta niistä en tiedä. Vaikka asun aika pienellä paikkakunnalla mutta muutan perjantaina vähän isompaan.
- UnelmaSirpa-Leena
Huolensa kullakin.
- 43333cccc
23 v on vielä täysi kakara.
ei se tarvi naista. kyllä pitäs tietää mitä se tarvii ? - dfgsdfg
Sääli on sairautta, varsinkin tuollainen ilkkuva "sääli", joka on turhankin yleistä.
- grfgfgf
cool story bro
- jeepojatjatytöt
Nyt mä pääsin muuttamaan mutta se jäi. :D
- muutinmieltäsiitä
Muutin mieltäni ja nyt uskon, että kyllä hän tulee löytämään sen oiken eikä hänellä ole kiirettä enkä minäkään pidä vaikka olen jo 26.
- flowersreally
Juuri tuollaisia tuuliviirejä miehet aina on.
- Naisasialooser1
Sillä paikkakunnalla millä minä asun on 30 miehiä ihan samassa tilanteessa ja 23v miehiä varmaan kymmeniä jos ei satoja.
Mikset sitten itse muuta johonkin isompaan kaupunkiin, jossa niitä naisiakin voisi olla??
Useinkin nuoret miehet jäävät vaan liian helposti asumaan sinne kotinurkille, kun eivät uskalla lähteä muualle.
- DarkFear_ei.kirj
23-vuotiaalla on ne parhaimmat nuoruusvuodet vielä edessä päin sitten 40- tai 50-vuotiaana! Sitä ennen ei kannata mennä minnekään yksin, koska kaikki ajattelisivat vain kaikenlaista negatiivista yksinäisestä miehestä. Sitten kun ne parhaimmat nuoruusvuodet alkavat niin voi menettää myös sen neitsyydenkin kuten kaikki sivistyneet, avarakatseiset EUROOPPALAISET miehet! Ettäs tiiätte!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t503347- 151740
- 361721
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin171661Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251392Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401322- 611299
Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901085Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221033- 128984