T2016: Oudosti käyttäytyvä ja arka tyttö hermoili

Totuus2016

tänään tällaisen pitkän ja kauniskasvoisen ytm:n seurassa.

Olin kaupunginsairaalassa tapaamassa (psykiatrista) sairaanhoitajaa ja käynnin jälkeen poistuessani rakennuksesta, ulko-ovesta käveli samaan aikaan ulos noin minun ikäinen nainen. Kyseisessä talossa on ainoastaan psykiatrisia palveluita, eli hänenkin päässä viirasi enemmän tai vähemmän. Hieman WT-tyylisestä ulkonäöstä päätellen en yllättyisi vaikka hän olisi käynyt samassa talossa olevassa korvaushoitopaikassa.

Menin kadun toisella puolella olevalle Nesteelle syömään ja istuuduin pöytään. Tämä nainen tuli perässäni samaan paikkaan ja osti ainoastaan kahvin. Hän kierteli oudon pälyilevästi Rayn pelikoneiden ympärillä ja katseli niiden taakse. Sitten hän istui pöytääni minun vastakkaiselle puolelle ja irroitti ikkunalaudalla olevasta jatkojohdosta johdon, joka taisi kuulua sellaiseen pöydällä olevaan pieneen kolikkopeliin josta ei voi voittaa rahaa. Hän kysyi että saako hän istua siinä ja samalla laittoi puhelimensa lataukseen kyseiseen jatkojohtoon. Sanoin ystävällisesti että saa toki istua.

Sitten tyttö soitti jollekin ja oli oudosti kumartuneena alaspäin ikkunalautaa kohti, eli tavallaan sivuttain minua kohti, pää noin pöydän tasolla. En juurikaan kuullut mistä hän puhui eikä asia minua erityisemmin kiinnostanutkaan. Kun hän lopetti puhelun, kysyin hymyillen että mikä hänen nimensä on. Hän vaikutti hieman hämmentyneeltä, mutta kertoi hymyillen, tosin katsekontaktia vältellen, nimensä ja kysyi että miksi kysyin. Vastasin että ihan muuten vain ja samalla kerroin omani.

Tyttö sanoi minulle arasti, että "olet ilmeisesti tässä lähistöllä töissä?" johon vastasin nyökytellen että "olen juu", vaikka samasta talostahan olimme tulossa. Ehkä hän päätteli näin päällystakkini perusteella, joka oli huomiovärinen keltainen työtakki, sillä sairaanhoitajakäynnin jälkeen minulla oli töitä.

Hetken kuluttua tyttö pudotti vahingossa kahvimukinsa lattialle ja vaikutti punastuneelta ja nolostuneelta. Naureskelin vain että hyvin menee, ja kysyin kiusoitellen että miksi sä hyvät kahvit heitit hukkaan. Tyttö nauroi ja sanoi että tänään ei ole tosiaan hänen päivänsä ja että meni eilen vähän pitkäksi. Samalla hän pohti että kehtaako hän hakea paperia ja kuivata lattian. Lopulta hän totesi että on parempi, että hän lähtee nyt ja poistui hieman hermostuneena paikalta jättäen sotkun taakseen.

Oli oikein hauskaa härnätä hermostunutta tyttöä, siinä missä itse olin koko ajan viileän itsevarma, osittain iän tuomasta itsevarmuudesta johtuen ja osittain lääkkeiden (Lyrica ja Rivatril) ansiosta. Niin monet kerrat olen itse joutunut noloihin tilanteisiin, joten tällä kertaa onnistuin laittaa vahingon kiertämään.

58

773

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oleellinenn

Panitko?

• No en tietenkään, ja sen ansiosta minulla on terveys ja kunnia tallella. Joku jännämiehen kairaama lutka se kuitenkin oli pohjimmiltaan. Nainen voi olla kuinka ujo, aloitteeton ja epäsosiaalinen ja silti joku paska käy tällaisiakin naisia polkemassa.

• Nainen käy hoitolassa ainostaan kun joku jännämies on kohdellut huonosti.

• Mukavaa sun kannalta, että olit noin rohkea kun aloit jutustelemaan hänen kanssaan. Aikoinaan parikymppisenä jos joku tyttö istui pöytään teknillisen korkeakoulun ruokalassa, onnistuin korkeintaan ääni väristen moikkaamaan, mutta siihen se sitten jäikin.

Olisit pyytänyt tytöltä vaikka puhelinnumeroa, tiedä vaikka hän olisi ollut sulle tyttöystävämateriaalia kunhan muistetaan että kaikilla meillä on historia takanaan eikä toista voi omistaa. Kaikilla miellä on historiassamme myös virheitä, mutta ei ihmistä pidä tuomita niiden perusteella.

• Kysynpähän.vaan

Eikös se just sinun vaimolla ollutkin hyvin värikäs menneisyys, sanan kaikissa merkityksissä?

• Olet.hyödytön

Wau. Siinä yksi latvalaho pääsi pätemään toisen samanlaisen kustannuksella. Ilmeisesti sulla ei ole vieläkään lääkitys kohdillaan, kun olet noin täysi mulkku. Eihän niillä pillereillä tietty ihmeitä tehdä ja saada paskiaisesta empatiaan kykenevää ihmistä, mutta kuitenkin ihmettelen, että paraniko sun olo kovastikin, kun pääsit dissaamaan jotakuta, jolla menee kenties vielä huonommin? Enkä usko, että sulla munattomalla epämiehellä riittäisi uskallusta yrittää samaa vanhalle ja rumalle kurpalle (naisen ulkonäköhän tässä oli jutun pointti), koska ne pyyhkii lattiaa ja vielä rassaa viemäritkin tuollaisilla kullinkannatinjätteillä.

• 617

Jep!

• Oletpas reipas kaveri, kun uskallat mielialalääkkeiden voimin vittuilla kohtalotoverillesi.

• Tyyda

Ja sinä se vaan palstalla huutelet ja vittuilet :)

• Jeps, nyt voi MrRatikkaa kompata.. Yksi limaisemmista jutuista mitä voi tehdä on "potkia" heikommassa ja huonommassa asemassa olevia.. varsinkin, kun toisen kokemuksista ja koettelemuksista ei mitään tiedä.. :/

.. Jos ei sitten itse ole se Legendaarinen KattoKärpänen..

• nihhhhhhhhhhh

Ei tossa mitään vittuilua ollut. Ihan normaalia itsevarman ja sosiaalisen henkilön supliikkia ja huulenheittoa.

• hephepp
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

Jeps, nyt voi MrRatikkaa kompata.. Yksi limaisemmista jutuista mitä voi tehdä on "potkia" heikommassa ja huonommassa asemassa olevia.. varsinkin, kun toisen kokemuksista ja koettelemuksista ei mitään tiedä.. :/

.. Jos ei sitten itse ole se Legendaarinen KattoKärpänen..

No mutta sitähän se ratikkakin itse tekee... Sitä paljon äijä.

• "Oletpas reipas kaveri, kun uskallat mielialalääkkeiden voimin vittuilla kohtalotoverillesi. "

-Ei noi ole mielialalääkkeitä vaan PKV-lääkkeitä

"Ei tossa mitään vittuilua ollut. Ihan normaalia itsevarman ja sosiaalisen henkilön supliikkia ja huulenheittoa. "

-Nimenomaan, niinhän kaikki avarakatseiset EUROOPPALAISET miehet hallitsevat kevyen small talkin esimerkiksi juuri kahvilassa

• Totuus2016 kirjoitti:

"Oletpas reipas kaveri, kun uskallat mielialalääkkeiden voimin vittuilla kohtalotoverillesi. "

-Ei noi ole mielialalääkkeitä vaan PKV-lääkkeitä

"Ei tossa mitään vittuilua ollut. Ihan normaalia itsevarman ja sosiaalisen henkilön supliikkia ja huulenheittoa. "

-Nimenomaan, niinhän kaikki avarakatseiset EUROOPPALAISET miehet hallitsevat kevyen small talkin esimerkiksi juuri kahvilassa

Ei kun kaikki, joilla on "kunnia", "terveys" ja poikuus tallella.

• m-i-e-s
        hephepp kirjoitti:

Herra Ratikka selvästi harrastaa sutkauttelevaa näpäyttelyä, missä ajatellaan, että itsekeskeinen oman navan tuijottelija pystyisi samaistua vastapuoleen ja antaa myötätuntoa. Herra Ratikalla on selvästi hiukan erikoisempi lähestymistapa antaa myötätuntoa kolmansille osapuolille, kun nämä ei sitä virallisesti tule saamaan. Solidaarinen ja empaattinen kokemus kolmanteen osapuoleen, jossa pyritään huomauttamaan toista puolta ajattelemaan laajemmin toimintaansa.

Itse Herra Totuus taas syvästi ihastui kyseiseen naiseen ja mukamas pään aukominen oikeasti oli flirttailevaa kiusoittelua, jossa punarinta pöyhisteli rintakarvojaan ja yritti tehdä ihastukseensa vaikutuksen tilanne komiikalla rennosti jutustellen. Ilmaisun vaikeudesta johtuen, täytyy antaa kovempi ulkokuori, eikä uskalleta tunnustaa, että ensisilmäyksellä jalat meni alta. =P

• hephepp kirjoitti:

Jeps, Niin tekee aina välillä.. Mutta keskityin nyt hänen kommenttiinsa, enkä siihen mitä hän on tehnyt.. ;P

Ja ettei unohdu, niin muuten tekee moni muukin..

Sitäpaitsi.. Olen huomannut, että vanha koirakin oppii uusia asioita, joskin se vaatii enemmän aikaa.. Ehkä MrRatikkakin oppii itsekin hieman jotain, kun tälläisiä kommentteja kirjoittelee ja niitä pohdiskelee.. ;P

Pehmeämpi lähestymistapa on monesti parempi.. kuin räksyttävä hyökkäys.. ainakin aluksi.. ;P

• m-i-e-s kirjoitti:

Herra Ratikka selvästi harrastaa sutkauttelevaa näpäyttelyä, missä ajatellaan, että itsekeskeinen oman navan tuijottelija pystyisi samaistua vastapuoleen ja antaa myötätuntoa. Herra Ratikalla on selvästi hiukan erikoisempi lähestymistapa antaa myötätuntoa kolmansille osapuolille, kun nämä ei sitä virallisesti tule saamaan. Solidaarinen ja empaattinen kokemus kolmanteen osapuoleen, jossa pyritään huomauttamaan toista puolta ajattelemaan laajemmin toimintaansa.

Itse Herra Totuus taas syvästi ihastui kyseiseen naiseen ja mukamas pään aukominen oikeasti oli flirttailevaa kiusoittelua, jossa punarinta pöyhisteli rintakarvojaan ja yritti tehdä ihastukseensa vaikutuksen tilanne komiikalla rennosti jutustellen. Ilmaisun vaikeudesta johtuen, täytyy antaa kovempi ulkokuori, eikä uskalleta tunnustaa, että ensisilmäyksellä jalat meni alta. =P

Mustakin tarina tunnelma ja sanat olivat vähän ristiriidassa.. Voi hyvin olla, että jotain pientä TeerenPeliä ja ihastumista oli ilmassa.. ;P

• Gramo

Mikäs tuossa oli sitä vittuilua? Se että kommentoi jollekin että miksi sä hyvän kahvin heitit menemään? Vai oliko jutussa jotain muuta jota en huomannut?

Mutta jos tuo oli jollekin vittuilua, niin herkäksipä on nahka mennyt. :D

Sopii kyllä vahvassa nousussa olevaan puolestaloukkaantujien kulttuuriin.

• Noh, kyllä maailmaan vittuilua ja mielensä pahoitusta mahtuu.

• 144
        Gramo kirjoitti:

Mikäs tuossa oli sitä vittuilua? Se että kommentoi jollekin että miksi sä hyvän kahvin heitit menemään? Vai oliko jutussa jotain muuta jota en huomannut?

Mutta jos tuo oli jollekin vittuilua, niin herkäksipä on nahka mennyt. :D

Sopii kyllä vahvassa nousussa olevaan puolestaloukkaantujien kulttuuriin.

Ei se minunkaan mielestäni vittuilua ollut (eikä varmaan kysesisen tytönkään mielestä).
        Asian ydin piileekin siinä, että aloittaja TARKOITTI sen vittuiluksi: "Oli oikein hauskaa härnätä hermostunutta tyttöä, siinä missä itse olin koko ajan viileän itsevarma, osittain iän tuomasta itsevarmuudesta johtuen ja osittain lääkkeiden (Lyrica ja Rivatril) ansiosta. Niin monet kerrat olen itse joutunut noloihin tilanteisiin, joten tällä kertaa onnistuin laittaa vahingon kiertämään."
        Hän nautti tilanteessa juuri siitä, että pystyi (kuvitellusti tai todellisesti) kyykyttämään sillä hetkellä itseään heikommassa asemassa olevaa.

• 144 kirjoitti:

Ei se minunkaan mielestäni vittuilua ollut (eikä varmaan kysesisen tytönkään mielestä).
        Asian ydin piileekin siinä, että aloittaja TARKOITTI sen vittuiluksi: "Oli oikein hauskaa härnätä hermostunutta tyttöä, siinä missä itse olin koko ajan viileän itsevarma, osittain iän tuomasta itsevarmuudesta johtuen ja osittain lääkkeiden (Lyrica ja Rivatril) ansiosta. Niin monet kerrat olen itse joutunut noloihin tilanteisiin, joten tällä kertaa onnistuin laittaa vahingon kiertämään."
        Hän nautti tilanteessa juuri siitä, että pystyi (kuvitellusti tai todellisesti) kyykyttämään sillä hetkellä itseään heikommassa asemassa olevaa.

Okei. Monen kommentoijan mielesetä se siis ei ollut vittuilua vaan härnäämistä. Sovitaan sitten niin. Mutta oliko se mielestänne sellaista käytöstä, jonka toivoisitte kohdistuvan itseenne?

• Mites sä nyt peris oletkin muka joku YTM-mies?? Etkös sä ole aina sanonut olevasi nimenomaan just se ATM-mies?

• nihhhhhhhhhhh

No jos säkin olet YTM-mies vaikka olet kissless virgin, niin kai peris on myös YTM-mies tai suhun verrattuna peräti super-YTM.

• svidduilua

Onneksi DarkFear ei osaa englantia, niin sinun ei tarvi siellä päässä lukea paskat ja kuset housussa kun DarkFear antaa sinun kuulla kunniasi.

• Jjgtujj
        nihhhhhhhhhhh kirjoitti:

No jos säkin olet YTM-mies vaikka olet kissless virgin, niin kai peris on myös YTM-mies tai suhun verrattuna peräti super-YTM.

Eikös se Darkkiksen taso ollutkin alempi HC-ATM, ainut ihminen joka on noin alhaisen luokituksen saanut?

• nihhhhhhhhhhh
        Jjgtujj kirjoitti:

Eikös se Darkkiksen taso ollutkin alempi HC-ATM, ainut ihminen joka on noin alhaisen luokituksen saanut?

Noh, noh... Kyllähän Darkkiskin naisen löytäisi, jos lakkaisi kuvittelemasta itsestään liikoja ja ymmärtäisi kalastaa oikeista vesistä eli muiden kehitysvammaisten joukosta itselleen kumppania.

• nihhhhhhhhhhh kirjoitti:

Noh, noh... Kyllähän Darkkiskin naisen löytäisi, jos lakkaisi kuvittelemasta itsestään liikoja ja ymmärtäisi kalastaa oikeista vesistä eli muiden kehitysvammaisten joukosta itselleen kumppania.

SÄ VITUN TAPETTAVA PASKAPEREAIVO SITÄ VITU OLETKINITSE JOKU VITUN SATANAN KEHITYSVAMMAINEN ALI-IHMINEN PERKELE!!!!!!!!!!!!!!!!! VITTU ETTÄ TOLLAISEN VITUN SAATAN LANTAPERSEPÄÄN SITÄ OIKEIN MIELUUSTI VITTU VAIKKA TAPPAISIKIN SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• DarkFear
        nihhhhhhhhhhh kirjoitti:

SÄ VITUN ALI-IHMINEN SITÄ VITTU OLETKIN VITTU ITSE JOKU SATANAN NEITSYTMIES, ELI SUORAAN SANOTTUNA OIKEIN ALI-IHMISISTÄ ALIN JA TAPPOLISTALLE KUULUVA LANTAPERSEAIVO SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!!

MUTTA KERRO NYT VITTU MULLE SE, ETTÄ MINKÄ VUOKSI SÄ VITUN PERSEHINTTARI ET OLE KOSKAAN KETÄÄN NAISTA VITTU NUSSINUT SAATANA??? ONKO JOTKUT SUN PERSUJUNTTIKAVERIT SULTA SEN NAISTEN NUSSIMISEN KIELTÄNEET VAI OLIKO SYNÄ IHAN VAAN PELKÄSTÄÄN SE SUN OMAHDASMIELISYYTESI SAATANA???

OLIKO SULLE SE KAVERUUS NIIDEN PERSUJUNTTIEN KANSSA SITTEN TÄRKEÄMPI ASIA, KUN SE OMAN NEITSYYDEN MENETTÄMINEN NAISEN KANSSA PERKELE!!!!!!!!!!!!!!!

VITTU ETTÄ SITÄ PITÄISIKIN VAAN TAPPAA TÄSTÄ MAASTA VITTU KAIKKI TOLLAISET SUN KALTAISET VITUN ALI-IHMISET JA NEITSYYDESTÄÄN KIINNI PITÄVÄT ÄTMIPASKALUUSERIT SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Jjgtujj kirjoitti:

SULLA VITUN ALI-IHMISELLÄ SITÄ VITTU ONKIN JOKU SAATANAN ALEMMAN HC-ÄTMIN TASO PERKELE!!!!!!!!!!!!!!!!!

ITSE OLEN AINAKIN IHAN AITO YTM-MIES, KUN ITSELLÄNI ON AINA NAISIA ELÄMÄSSÄNI OLLUT, ENKÄ OLE KOSKAAN MITÄÄN VITUN LANTAPERSEPERSUJA MISSÄÄN VAALEISSA ÄÄNESTÄNYT SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

OIKEIN HYVIN SITÄ VOISIKIN TÄSTÄ MAASTA SURMATA KAIKKI ÄTMIPASKALUUSERIT JA MUUT ALEMMAN TASON HC-ÄTMIT, NIIN PÄÄSTÄISIN SIINÄ SITTEN TOLLAISTA TURHISTA IHMISISTÄ, TAI OIKEASTAAN ALI-IHMISISTÄ EROON SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• "Mites sä nyt peris oletkin muka joku YTM-mies?? Etkös sä ole aina sanonut olevasi nimenomaan just se ATM-mies? "

-No mulla on raha-asiat kunnossa ja paksu tukka päässä. Sehän riittää ytm-statukseen, eikö?

• Olet_Neitsytsetä
        DarkFear kirjoitti:

SULLA VITUN ALI-IHMISELLÄ SITÄ VITTU ONKIN JOKU SAATANAN ALEMMAN HC-ÄTMIN TASO PERKELE!!!!!!!!!!!!!!!!!

ITSE OLEN AINAKIN IHAN AITO YTM-MIES, KUN ITSELLÄNI ON AINA NAISIA ELÄMÄSSÄNI OLLUT, ENKÄ OLE KOSKAAN MITÄÄN VITUN LANTAPERSEPERSUJA MISSÄÄN VAALEISSA ÄÄNESTÄNYT SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

OIKEIN HYVIN SITÄ VOISIKIN TÄSTÄ MAASTA SURMATA KAIKKI ÄTMIPASKALUUSERIT JA MUUT ALEMMAN TASON HC-ÄTMIT, NIIN PÄÄSTÄISIN SIINÄ SITTEN TOLLAISTA TURHISTA IHMISISTÄ, TAI OIKEASTAAN ALI-IHMISISTÄ EROON SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Neitsytsetä taas palstalla vaahtoaa. Se neitsytsetä älähtää, johon kalikka kalahtaa. Onko peruukki hukassa, FINA lopussa vai mikä juice-tukkaa ahdistaa?

• autistinhuumoria

Ihme ettei DarkFear kommentoinut "näitkö itse bicky royal miestä syömässä siellä? :)))))"

• Olet_Neitsytsetä kirjoitti:

Neitsytsetä taas palstalla vaahtoaa. Se neitsytsetä älähtää, johon kalikka kalahtaa. Onko peruukki hukassa, FINA lopussa vai mikä juice-tukkaa ahdistaa?

SÄ SITÄ ITSE VITTU VARMAAN OLETKIN JOKU VITUN SAATANAN TAPETTAVA NEITSYTSETÄ JA OIKEIN ALI-IHMINENEN SAATANA, KUN JUST NIITÄHÄN TE NEITSYYDESTÄ KIINNI PITÄVÄT MIEHET OLTTEKIN KAIKKI SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!

KERRO MULLE SE ASIA VITUN LANTAPERSEHINTTARI, ETTÄ MIKSET SEÄ VITUN ALI-IHMINEN OLE KOSKAAN KETÄÄN NAISTA VITTU NUSSINT SAATANA?? ETTÄ MINKÄ VITUN TAKIA SÄ OIKEIN OOT JONAKIN VITUN TAPPOLISTALLE KUULUVANA NEITSYTMIEHENÄ PYSYTELLYT SAATANA??? EIKÖ OLE SUN PERSUJUNTTIKAVERIT ANTANEET SULLE LUPAA SIIHEN NAISTEN NUSSIMISEEN SAATANA, VAI MIKÄ VITTUSULLA OIKEKIN ON OLLUT ESTEENÄ TÄSSÄ PERKELE????

MITÄS MIELTÄ SÄ VITUN ALI-IHMINEN OIKEIN OLIST NIIDEN JUICE-TUKKAISTEN MIESTEN TAPPAMISESTA SAATANA??? OIKEIN HYVIN SITÄ VOISI TOLLAISET VITUN ALI-IHMISET TÄSTÄ MAASTA POIS SURMATA, KUN EIPÄ SITÄ TURHAAN KANNATA MITÄÄN IHMISOKEUKSIA TOLAISILLE VITUN LANTAPERSEAIVOILLE SUODA SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Olet_Neitsytsetä
        DarkFear kirjoitti:

SÄ SITÄ ITSE VITTU VARMAAN OLETKIN JOKU VITUN SAATANAN TAPETTAVA NEITSYTSETÄ JA OIKEIN ALI-IHMINENEN SAATANA, KUN JUST NIITÄHÄN TE NEITSYYDESTÄ KIINNI PITÄVÄT MIEHET OLTTEKIN KAIKKI SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!

KERRO MULLE SE ASIA VITUN LANTAPERSEHINTTARI, ETTÄ MIKSET SEÄ VITUN ALI-IHMINEN OLE KOSKAAN KETÄÄN NAISTA VITTU NUSSINT SAATANA?? ETTÄ MINKÄ VITUN TAKIA SÄ OIKEIN OOT JONAKIN VITUN TAPPOLISTALLE KUULUVANA NEITSYTMIEHENÄ PYSYTELLYT SAATANA??? EIKÖ OLE SUN PERSUJUNTTIKAVERIT ANTANEET SULLE LUPAA SIIHEN NAISTEN NUSSIMISEEN SAATANA, VAI MIKÄ VITTUSULLA OIKEKIN ON OLLUT ESTEENÄ TÄSSÄ PERKELE????

MITÄS MIELTÄ SÄ VITUN ALI-IHMINEN OIKEIN OLIST NIIDEN JUICE-TUKKAISTEN MIESTEN TAPPAMISESTA SAATANA??? OIKEIN HYVIN SITÄ VOISI TOLLAISET VITUN ALI-IHMISET TÄSTÄ MAASTA POIS SURMATA, KUN EIPÄ SITÄ TURHAAN KANNATA MITÄÄN IHMISOKEUKSIA TOLAISILLE VITUN LANTAPERSEAIVOILLE SUODA SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Neitsytsetä taas vaahtoaa yksin yöllä kun on vetänyt kännit eikä ole uskaltanut lähteä baariin naurettavan juice-tukkansa takia. Taidat olla hävittänyt peruukkisi? Noh, menetys ei ollut suuri; peruukkisi näytti kuolleelta rotalta ja sai sinut näyttämään nykyistäkin vajaammalta autistilta, saavutus sinänsä.

• HeikkiHiltunen
        autistinhuumoria kirjoitti:

Ihme ettei DarkFear kommentoinut "näitkö itse bicky royal miestä syömässä siellä? :)))))"

DarkFearilta kesti vuosia tajuta että Bicky royal hahmot ja muut periksen sekoilut ovat fiktiota, oivallettuaan vihdoinkin tämän hän pitää itseään nokkelana humoristina kirjoitellessaan näitä ":))))))" juttujaan.

• pitäisikö_paljastaa

Minulle tuli vaikutelma: tyttö tosiaan oli jossain seuloissa/korvaushoidossa käymässä, ehkä myös päätohtorilla. Saattoi olla jotain vierotusoiretta päällä. Piti äkkiä päästä soittamaan (ehkä poikaystävälle, ehkä diilerille) että läpi meni tai sain hommattua lisää tabuja. Pelkäsi vainoharhaisesti, että hänen ajatuksensa luetaan, mutta luotti sinun harmittomaan olemukseesi . Istui pöytääsi, että voisi soittaa, lataus oli loppu. Ei erityisesti hermoillut sinua, eikä ajatellut kuulitko puhelun tai et, se oli niin tärkeä puhelu ja sinä mitätön tuntematon. Sitten puhelusta johtuen hänen alkoi tehdä liikaa mieli taskussa odottavia tai diilerillä olevia aineita, kahvikin kaatui ja oli pakko livistää, ettei kukaan kiinnittäisi enempää huomiota. Nyt hän ei muista sinua lainkaan, vain tärkeän puhelun, millä oli kiire ja mistä seurasi jotain hänelle merkittävää.

Nimi tietenkään ei ollut aito, et kai sinäkään hänelle oikeaa nimeäsi kertonut?

• Niitti333

Just näin. Ei tyttö muista, unohti saman tien, mutta tämä täällä ''juhlii''kun sai itsetunnon kohotusta viekkareissa olleen tytön ivailemisesta.
        Onpa pientä, matalaa, mitätöntä.

• Tukitäti

Tai..
        Sekin tyttö on sairastunut vakavasti ja tällöin on hyvä käydä päätohtorillakin/ psyk.sh:lla aiheesta juttelemassa. Luonteessa oleva ujous ym voivat stressitilanteessa myös pahentaa asioita sosiaalisten tilanteiden pelkoon asti ja on aloittanut niihin lääkityksen. Kenties ehkäistään masennuksen puhkeamistakin kuten monesti näissä käy.. Ikävää se, että monet lievittävät erinäisiä oireitaan alkoholilla usein vaan joskus sillä ei enää olisi merkitystä. Toisinaan hyvä kun käy vielä jossain vaikka siel baarissa.

Työni puolesta näitä näen niin paljon. Se wt-lookkikin on monilla tapa piilotella sairautta. Moni sekoittaakin narkkarit ja syöpä- tai syömishäiriöiset potilaat. :(
        "Hienoa" huomata kuinka ajattelemattomia ihmisiä on netissäkin ja eivät tajua mitään ongelmaa käytöksessään tahi asenteessaan.. Noh karma usein hoitaa teitäkin.
        - moni oikea "narkki" kun muuten on kuin "tavis", joskus jopa erittäin keskiluokkainen tyyli...

• 30 kurpat ja näitä hännystelevät valkoritarit taas vauhdissa.

Niin paskasti kun nuoret naiset kohtelevat miehiä ja niin monet kerrat kun minut on suoraan nolattu koulussa tai treffeillä, niin yhtäkkiä tällainen kohteliaaksi naamioitu small talk onkin täysin tuomittavaa. Enkä minä aloittaessani tiennyt kuinka paljon hän hermoilee tai kuinka nolosti käy, odotin vain jonkinlaista jäätymistä ja punastumista, mutta koko tilanne ylittikin odotukseni.

Kokonaan oma asiakokonaisuutensa on se, olisiko minulla näin kieroutunutta ja vahingoniloista ajattelumaailmaa jos olisin ollut teininä hyväksytty koulussa ja tyttöjen keskuudessa. Olen näin aikuisiällä eräänlainen the equalizer, oikeuden puolustaja.

Nimi muuten oli oikea, stalkkeroin FB:tä ja löysin hänen profiilinsa, tosin ainoastaan yksi kuva oli näkyvissä ei-kavereille.

• Totuus2016 kirjoitti:

30 kurpat ja näitä hännystelevät valkoritarit taas vauhdissa.

Niin paskasti kun nuoret naiset kohtelevat miehiä ja niin monet kerrat kun minut on suoraan nolattu koulussa tai treffeillä, niin yhtäkkiä tällainen kohteliaaksi naamioitu small talk onkin täysin tuomittavaa. Enkä minä aloittaessani tiennyt kuinka paljon hän hermoilee tai kuinka nolosti käy, odotin vain jonkinlaista jäätymistä ja punastumista, mutta koko tilanne ylittikin odotukseni.

Kokonaan oma asiakokonaisuutensa on se, olisiko minulla näin kieroutunutta ja vahingoniloista ajattelumaailmaa jos olisin ollut teininä hyväksytty koulussa ja tyttöjen keskuudessa. Olen näin aikuisiällä eräänlainen the equalizer, oikeuden puolustaja.

Nimi muuten oli oikea, stalkkeroin FB:tä ja löysin hänen profiilinsa, tosin ainoastaan yksi kuva oli näkyvissä ei-kavereille.

Sinähän olet aivan yhtä hölmö kuin tulvanaiset ja muut telaketjufemakot: Kostat yksittäiselle ihmiselle koko vastakkaisen sukupuolen historiassa tekemiä syntejä. Kyllä sinä olet oikea miesten mies. Vai pikkusieluinen akkako kuitenkin?

• Ex----------PUA

No huhhuh, taas on kateelliset ja katkerat femakot sekoilemassa. :D

Joko nämä femakot ovat niin autisteja, etteivät ymmärrä sosiaalisesta kanssakäymisestä mitään tai sitten näyttävät miten helkkarin pihalle ne muuten. Tai vaiin yrittävät pitää miehet erossa naisista kkun itse ovat lesboja, tai muuten ei-haluttavia.

Tuo että nainen hölskytti kahvinsa ei ollut periksen syytä, vaan naisen ongelma. Yhtäläailla mies joutuu tulemaan toimeen oman jännnityksensä ja ahdistuksensa kanssa naisia lähestyessä, niin sitten nainenkin saa kyllä hoitaa omansa osansa diilistä. Se sentään oli vain lähestyttävänä tässä, eikä lähestyjänä, joten pohjimmiltaan kyseessä oli hän jolla oli valta.

Samoin, feministien omia mittareita käyttäen: "naiset saavat tehdä pahaa miehille, koska vuosisatojen patriarkaattiorjuutusriistosalaliittoteoria" niin myös hyvä ystäväni peris saa toimia seuraavan pohjalta - 100% siksi koska feministit antavat siiihen luvan: "Kokonaan oma asiakokonaisuutensa on se, olisiko minulla näin kieroutunutta ja vahingoniloista ajattelumaailmaa jos olisin ollut teininä hyväksytty koulussa ja tyttöjen keskuudessa. Olen näin aikuisiällä eräänlainen the equalizer, oikeuden puolustaja." ;)

• "Tuo että nainen hölskytti kahvinsa ei ollut periksen syytä, vaan naisen ongelma. Yhtäläailla mies joutuu tulemaan toimeen oman jännnityksensä ja ahdistuksensa kanssa naisia lähestyessä, niin sitten nainenkin saa kyllä hoitaa omansa osansa diilistä."

Erittäin hyvin sanottu, ystäväni Ex-Pulla. Muistan vieläkin erään kerran kun vuonna 2008 jännitin kovasti eräillä kahvilatreffeillä ja myöhemmin tyttö irvaili silloisessa Messengerissä että käteni tärisivät ja näyttivät siltä että niissä ei olisi kiertänyt veri ollenkaan. Ja ihan totta hän varmasti puhuikin. Nyt oli tilanne toinen, kun olen iän ja lääkityksen myötä tullut itsevarmemmaksi ja rennommaksi supliikkimieheksi. Toki nyt ei kyseessä ollut treffit, vaan ihan random kohtaaminen.

• dsakdas
        Ratikkakuski kirjoitti:

Sinähän olet aivan yhtä hölmö kuin tulvanaiset ja muut telaketjufemakot: Kostat yksittäiselle ihmiselle koko vastakkaisen sukupuolen historiassa tekemiä syntejä. Kyllä sinä olet oikea miesten mies. Vai pikkusieluinen akkako kuitenkin?

"Kostat yksittäiselle ihmiselle koko vastakkaisen sukupuolen historiassa tekemiä syntejä. "

Kostat? Luettiinkohan me ihan eri kertomus, vai onko nyt niin, että tässä tarinassa se onkin jotkut kommentoijat niitä joiden lääkitus kaipaisi hienosäätöä?

Mikä oli se julma "koston" hetki ja teko tässä tarinassa?

Ehkä nimen kysyminen, vaiko ehkä jopa vinoileva kommentti kaatuneeseen kahviin?

Eipä tainnut tyttö tietää että oli juuri saanut kuolettavan iskun kun vielä nauroi itse päälle.

On kyllä kuin pennin novellia lukisi, nyt se kallekustaakorkki tulee ovesta ja sanoo "Hei, jätit muuten vessan vetämättä, oliko tämä nyt se kuuluisa haiseva vastalause"?

Tässä kohti kertomus loppuu ja lukijat jäävät henki kurkussa odottamaan ensi viikolla julkaistavaa jatkoa kun kustaakorkki kerran vuodatti ensimmäisen veren ja tällaisesta voi seurata vain kymmeniä ruumiita vaativa vendettan kierre kunnes verinen loukkaus on viimeisen päälle korvattu.

• dsakdas kirjoitti:

"Kostat yksittäiselle ihmiselle koko vastakkaisen sukupuolen historiassa tekemiä syntejä. "

Kostat? Luettiinkohan me ihan eri kertomus, vai onko nyt niin, että tässä tarinassa se onkin jotkut kommentoijat niitä joiden lääkitus kaipaisi hienosäätöä?

Mikä oli se julma "koston" hetki ja teko tässä tarinassa?

Ehkä nimen kysyminen, vaiko ehkä jopa vinoileva kommentti kaatuneeseen kahviin?

Eipä tainnut tyttö tietää että oli juuri saanut kuolettavan iskun kun vielä nauroi itse päälle.

On kyllä kuin pennin novellia lukisi, nyt se kallekustaakorkki tulee ovesta ja sanoo "Hei, jätit muuten vessan vetämättä, oliko tämä nyt se kuuluisa haiseva vastalause"?

Tässä kohti kertomus loppuu ja lukijat jäävät henki kurkussa odottamaan ensi viikolla julkaistavaa jatkoa kun kustaakorkki kerran vuodatti ensimmäisen veren ja tällaisesta voi seurata vain kymmeniä ruumiita vaativa vendettan kierre kunnes verinen loukkaus on viimeisen päälle korvattu.

No mutta onhan se hienoa, kun pillua saamaton mielenterveyspotilaskin kerran saa tylyttää naista. Suorastaan upeaa!

• Tuppivyötä_perseelle
        Ratikkakuski kirjoitti:

No mutta onhan se hienoa, kun pillua saamaton mielenterveyspotilaskin kerran saa tylyttää naista. Suorastaan upeaa!

Hyvä se on sullakin täällä palstalla päätäsi aukoa, mitätön mulkku rääpäle. Oikeassa maailmassa tuollaiset leuanlouskuttajat pistetään nippuun välittömästi. Olevinaan kovakin panomies, vitun kuminuken makaaja :D

• dsakdas
        Ratikkakuski kirjoitti:

Edelleen, mikä siinä oli se tylytys, se jäi vielä aika epäselväksi?

Kovasti tuntuu olevan tarve käyttää kovia sanoja kuten "tylyttäminen" ja "kostaminen", mutta kun pitäisi kuvailla mitä tapahtui ja mikä oli se ongelmakohta, niin sanat ei riitäkään.

"Tyttö nauroi ja sanoi että tänään ei ole tosiaan hänen päivänsä ja että meni eilen vähän pitkäksi.".

Tuo kuulostaakin oikein syvälle ja ankarasti seinänrakoon tylytetyn reaktiolta. Toipuukohan nainen ikinä?

Tiedä vaikka nauraisi vielä tänäänkin, mutta voimme kuitenkin toivoa yhdessä että moinen loppuu ja hän saa naamansa näkkärille kuten kuuluu vai? Sinä et ole tainnut paljon ihmisiä nähdä joita on oikeasti "tylytetty" ja kiusattu, tai aika kummia reaktioita olet saanut. Heitä kun harvemmin naurattaa.

Ja sinulla itselläsi ei myöskään näytä täällä palstalla olevan minkäänlaista ongelmaa "tylyttää" ihan vastaavaa mielenterveyspotilasta (jonka itsekin tuossa totesit), mutta hei, tokihan Sinua koskevat aivan muut säännöt mistä muille meuhkaat.

• tukijatäti

Vissiin vastasin väärään kohtaan, jos näin kävi niin voivoi. Omituinen selain uudessa luurissa.. Tuolle korvaushoitohöpinöitään tarkoitus oli päkättää lähinnä. Mutta hyvinhän se kalikka kalahti muuallekin.. ;-)

Asenne tuossa muuten häiritsee.
        Jos kaikki nolatut, kiusatut jne antaisi myöhemmin takaisin niin eihän tässä joutaisi muuta tekemänkään. Varsinkin jos kohteen voisi valita kenest tahansa.
        Kumma kun kaikista ei sikiä kieroituneita & vahingoniloisia menneistä huolimatta.
        - jopa ne nörttipojat rökittivät minua koulun seinustalla muinoin vaan ei piä ruokkia pahaa sisällään.

Kaikki 'kurpat' eivät ole feministejä.. ;-) Toki saa sitä kähistä jos se helpottaa. (käyn minäkin nauramassa entisten kiusaajieni fb-prof. Häpeän sitä mutta olkoot)

Älkää lukeko kuin piru Raamattua..

• valitettavasti
        Totuus2016 kirjoitti:

30 kurpat ja näitä hännystelevät valkoritarit taas vauhdissa.

"Kokonaan oma asiakokonaisuutensa on se, olisiko minulla näin kieroutunutta ja vahingoniloista ajattelumaailmaa jos olisin ollut teininä hyväksytty koulussa ja tyttöjen keskuudessa."

Kyllä sinulla olisi. Luonnetyyppi ei muutu elämän varrella miksikään. Kun sinulla tuollainen koulukiusaajan luonnetyyppi kerran on, niin kiusaajahan sinä koulussa olisit ollut, jos olisit kuulunut niiden hyväksyttyjen joukkoon. Siinä tilanteessa sinä olisit etsinyt niitä heikompia kiusattavaksesi.

• Ex----------PUA

Minä odotin koko ajan, koska tulee kohta missä kysyt, että mikä on naisen ikä ja käyttöaste, jonka jälkeen olisit kuristanut naisen huoltoaseman vessassa. ;D

Ei mutta hyvähän juttu tuo oli, että ottaa kontaktia myös arkisissa tilanteissa.

Eikä tuossa ollut mitään ahdistelua, vaan täysin normaalia, joskin suomalaisille juoksuhautoihinsa jämähtäneille junteille aavistuksen vierasta small talkia.

(Kuten raporteistani osoitin, voi niistä poikia kiinnostusta naisen osalta, vaikka epäilemättä ei pidäkään odottaa että jokainen naisen kanssa suoritettu small talk siihen johtaa).

Se on jo ihan hyvää harjoitusta tosipaikkaa ajatelllen, ja oman supliikin treenausta.

Supliikkahan ei ole naisesta tutkimustenmukaan kiinnostavaa muuta kuin siksi, että se antaa signaalin varakkuudesta ja statuksesta, tai ainakin potentiaalista näihin.

Ja jos näitä siinulla jo on, niin tuo on se puuttuva palanen - vastaat naisen odotuksia paemmin kuin moni muu supliikkimies, jolla ei sitä varallisuutta ja tuuheaa tukkaa ehkä päässään ole, kuten eurooppalaisella nuorella miehellä kuuluu olla.

• "Ei mutta hyvähän juttu tuo oli, että ottaa kontaktia myös arkisissa tilanteissa. Eikä tuossa ollut mitään ahdistelua, vaan täysin normaalia, joskin suomalaisille juoksuhautoihinsa jämähtäneille junteille aavistuksen vierasta small talkia."

-Nimenomaan, en minä ahdistellut tai ehdotellut mitään. Kyllä saa aika herkkänahkainen olla, jos loukkaantuu siitä että joku kysyy etunimeä kun ensin itse on kysynyt että saako istua pöytään. Enkä usko että kyseinen nainen siitä loukkaantuikaan, vaan tämän palstan kurpat etunenässä. Ottaahan se varmasti päähän kun 40 ikävuotta mittarissa alkaa lähestymään ja miehet eivät enää tule juttelemaan huoltoaseman kahvilan pöydässä.

"Supliikkahan ei ole naisesta tutkimustenmukaan kiinnostavaa muuta kuin siksi, että se antaa signaalin varakkuudesta ja statuksesta, tai ainakin potentiaalista näihin. Ja jos näitä siinulla jo on, niin tuo on se puuttuva palanen - vastaat naisen odotuksia paemmin kuin moni muu supliikkimies, jolla ei sitä varallisuutta ja tuuheaa tukkaa ehkä päässään ole, kuten eurooppalaisella nuorella miehellä kuuluu olla. "

-Voi olla että hän piti minua statusmiehenä jo pelkästään siksi kun vastasin hänen kysymykseensä hieman valkoisella valheella että olen tosiaan lähistöllä töissä. Ehkä hän itse oli sosioekonomisesti heikommassa asemassa kuin minä, ja siksi ympäripyöreä vastaukseni ja miehekkääseen ammattiin viittaava työasuni sai hänessä tämän ajatuksen. Mene ja tiedä.

• 1213on25

Totuustyypin raportit on palstan parasta antia. Ajatuksella laadittuja tarinoita tosielämästä joiden tunnelma välittyy hyvin kirjoituksista.

• hghfjhgj

Olen samaa mieltä. Ylivoimaisesti hauskin kirjoittaja tällä hetkellä.

• "Oli oikein hauskaa härnätä hermostunutta tyttöä, siinä missä itse olin koko ajan viileän itsevarma, osittain iän tuomasta itsevarmuudesta johtuen ja osittain lääkkeiden (Lyrica ja Rivatril) ansiosta. Niin monet kerrat olen itse joutunut noloihin tilanteisiin, joten tällä kertaa onnistuin laittaa vahingon kiertämään."

Tämä oli se kohta, mihin osa porukkaa puuttui.. Eli "Oli oikein hauskaa härnätä hermostunutta tyttöä....Niin monet kerrat olen itse joutunut noloihin tilanteisiin, joten tällä kertaa onnistuin laittaa vahingon kiertämään.".. ;P

Eli millä mielellä (asenne, tyyli ja tarkoitus) Totuus oli "liikenteessä".. ;P

Toki ihan normaalia käytöstä todella monelle ja ihan joka päiväistä toimintaa.. Vaikkakin enemmän tai vähemmän persestelyä... Varsinkin jos kohde on heikommassa ja huonommassa asemassa.. ;P

• Johanna333

Hyvä Nuuskis!
        Kyllähän tämä aloitus taisi olla provo, mutta silti psykologiselta kantilta katsottuna hyvin mielenkiintoinen. Ja onhan se totisinta totta että monet miehet ovat traumatisoituneita ja kostavat jollekin vieraalle naiselle kun tyttöystävä / vaimo on jättänyt tai tuottanut pettymyksen...
        Tuota kostoa tapahtuu jatkuvasti eri muodoissa: Jätetty mies purkaa vihansa johonkuhun naiseen kun ei pääse exään käsiksi - eräästä tapauksesta tuli dokkari tv:ssä - äijänräähkät huutelevat tyttöjen perään alapäävitsejä kun tietävät ettei ole mitään mahdollisuutta saada seksiä; onhan huutelukin seksuaalista toimintaa ja kostokin tulee suoritettua samalla....

• Johanna333 kirjoitti:

Hyvä Nuuskis!
        Kyllähän tämä aloitus taisi olla provo, mutta silti psykologiselta kantilta katsottuna hyvin mielenkiintoinen. Ja onhan se totisinta totta että monet miehet ovat traumatisoituneita ja kostavat jollekin vieraalle naiselle kun tyttöystävä / vaimo on jättänyt tai tuottanut pettymyksen...
        Tuota kostoa tapahtuu jatkuvasti eri muodoissa: Jätetty mies purkaa vihansa johonkuhun naiseen kun ei pääse exään käsiksi - eräästä tapauksesta tuli dokkari tv:ssä - äijänräähkät huutelevat tyttöjen perään alapäävitsejä kun tietävät ettei ole mitään mahdollisuutta saada seksiä; onhan huutelukin seksuaalista toimintaa ja kostokin tulee suoritettua samalla....

Noh, noh.. Kyllä se on niin, että tämäkin ongelma koskee ihan yhtälailla naisia, kuin miehiäkin.. ;P

• 811
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

Noh, noh.. Kyllä se on niin, että tämäkin ongelma koskee ihan yhtälailla naisia, kuin miehiäkin.. ;P

Onko sinulle ämmänräähkät huudelleet hävyttömyyksiä, kun olit nuori poika?

• 811 kirjoitti:

Onko sinulle ämmänräähkät huudelleet hävyttömyyksiä, kun olit nuori poika?

Äläs nyt ala Yksinkertaiseksi.. ;P

"Kyllähän tämä aloitus taisi olla provo, mutta silti psykologiselta kantilta katsottuna hyvin mielenkiintoinen. Ja onhan se totisinta totta että monet naiset ovat traumatisoituneita ja kostavat jollekin vieraalle miehelle kun poikaystävä / mies on jättänyt tai tuottanut pettymyksen...
        Tuota kostoa tapahtuu jatkuvasti eri muodoissa: Jätetty nainen purkaa vihansa johonkuhun mieheen kun ei pääse exään käsiksi"

Aina löytyy toisesta sukupuolesta vastineensa.. ;P

• outoja_fiiliksiä

Miksi kysyit sen puhelintaan lataavan naisen nimeä? Ei ihme, että se yllättyi. Yrititkö iskeä häntä? Itse ainakin olisin ihmeissäni tuossa tilanteessa. Mitä edes nimellä teet, tuskin tapaat ihmistä koskaan toiste?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      105
      8717
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      93
      6670
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      63
      6459
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      5211
    5. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      63
      4387
    6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      55
      3481
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3345
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      51
      3062
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      56
      2912
    10. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2886
    Aihe