Kokemuksia Laatukellot.fi?

sipes

Olen ostamassa paria rannekelloa, ja kyseisestä osoitteesta ne saisi paljon edullisemmin kuin useasta liikkeestä Suomessa. Siis jopa 30-40% halvemmalla, mielestäni hieman epäilyttävää..
Onko kenelläkään kokemuksia tästä firmasta, voiko luottaa että kellot ovat esim. aitoja? Entä toimitus/takuu/asiakaspalvelu yms? Ei sitten mitään mainospuheita vaan ihan rehellisiä ostokokemuksia, kiitos! :)

9

2036

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ruotsalainenViritys

Halvat on vanhoja malleja joita saa vähintään samaan hintaa jos ei jopa halvemmalla paikallisista liikkeistä. Toimiva asiakaspalvelu, takuu heidä oma takuu, ei minkään merkin valtuutettu myyjä. Aitoja ovat. En osta itse koskaan tuolta.

• svenskit_osaa

"Halvat on vanhoja malleja joita saa vähintään samaan hintaa jos ei ..."
        Mainitse pari esimerkkiä.

• halpiksistaEnTiedä

vai pitää sulle olla kaikki valmiina? Usko kokeneen sanaan.

• xpkel

Paskanjauhajia riittää....

• Klokuspede

Tuolta on moni tilannut, ja monelle on paskaa tullut käteen. Turha toisaalta varoitella, sillä ihminen ei opi eikä kuuntele ennen kuin on itse lyönyt kätensä paskaan.

Kertaus: ruotsalainen firma, joka ostaa kellot jälleenmyyjien näytekappaleista. Ei toki kaikkia, vaan osa tulee bulkkina kaukoidästä. Ja jos kerran olet netissä, valitse nyt edes herran tähden joku halvempi sivusto, jolla parempi maine.

• Sitä vähän epäilinkin. Päätin ostaa kelloni ihan liikkeestä Suomesta, eipähän käy sitten huonosti. Kiitos vatauksesta.

• sipes kirjoitti:

Sitä vähän epäilinkin. Päätin ostaa kelloni ihan liikkeestä Suomesta, eipähän käy sitten huonosti. Kiitos vatauksesta.

Vastauksesta*

• 322322

kirjoitin myös oman kokemukseni firmasta. huijareita ovat

• Suosittelen

En ole tilannut Laatukelloista, mutta vertaillut hintoja kyllä. Ostin sveitsiläisen kellon merkin suomalaisen edustajan kautta. Kelloa oli valmistajan varastolla Sveitsissä ja kun edustaja tilasi sen, sain sen vajaassa viikossa. Hinta oli useita satasia edullisempi kuin valmistajan sivuilla oleva ohjehinta ja reilun satasen edullisempi Laatukellot.fi:n saman mallin hintaa. Takuu- ja huoltoasiat ovat kunnossa suomalaisen edustajan kautta. Eli kannattaa tilata kotimaisesta merkkiliikkeestä: edullisempaa, nopeampaa, luotettavaa.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      48
      4046
    2. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1910
    3. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1374
    4. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1306
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      68
      1205
    6. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      1081
    7. Koska tajusit silloin aikanaan

että olin ihastunut sinuun? 🤭😍 Taisin olla aika läpinäkyvä 🫣❤️
      Ikävä
      47
      961
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      334
      930
    9. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      28
      929
    10. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      40
      917
    Aihe