Kokemuksia Laatukellot.fi?

sipes

Olen ostamassa paria rannekelloa, ja kyseisestä osoitteesta ne saisi paljon edullisemmin kuin useasta liikkeestä Suomessa. Siis jopa 30-40% halvemmalla, mielestäni hieman epäilyttävää..
Onko kenelläkään kokemuksia tästä firmasta, voiko luottaa että kellot ovat esim. aitoja? Entä toimitus/takuu/asiakaspalvelu yms? Ei sitten mitään mainospuheita vaan ihan rehellisiä ostokokemuksia, kiitos! :)

9

1627

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ruotsalainenViritys

Halvat on vanhoja malleja joita saa vähintään samaan hintaa jos ei jopa halvemmalla paikallisista liikkeistä. Toimiva asiakaspalvelu, takuu heidä oma takuu, ei minkään merkin valtuutettu myyjä. Aitoja ovat. En osta itse koskaan tuolta.

• svenskit_osaa

"Halvat on vanhoja malleja joita saa vähintään samaan hintaa jos ei ..."
        Mainitse pari esimerkkiä.

• halpiksistaEnTiedä

vai pitää sulle olla kaikki valmiina? Usko kokeneen sanaan.

• xpkel

Paskanjauhajia riittää....

• Klokuspede

Tuolta on moni tilannut, ja monelle on paskaa tullut käteen. Turha toisaalta varoitella, sillä ihminen ei opi eikä kuuntele ennen kuin on itse lyönyt kätensä paskaan.

Kertaus: ruotsalainen firma, joka ostaa kellot jälleenmyyjien näytekappaleista. Ei toki kaikkia, vaan osa tulee bulkkina kaukoidästä. Ja jos kerran olet netissä, valitse nyt edes herran tähden joku halvempi sivusto, jolla parempi maine.

• Sitä vähän epäilinkin. Päätin ostaa kelloni ihan liikkeestä Suomesta, eipähän käy sitten huonosti. Kiitos vatauksesta.

• sipes kirjoitti:

Sitä vähän epäilinkin. Päätin ostaa kelloni ihan liikkeestä Suomesta, eipähän käy sitten huonosti. Kiitos vatauksesta.

Vastauksesta*

• 322322

kirjoitin myös oman kokemukseni firmasta. huijareita ovat

• Suosittelen

En ole tilannut Laatukelloista, mutta vertaillut hintoja kyllä. Ostin sveitsiläisen kellon merkin suomalaisen edustajan kautta. Kelloa oli valmistajan varastolla Sveitsissä ja kun edustaja tilasi sen, sain sen vajaassa viikossa. Hinta oli useita satasia edullisempi kuin valmistajan sivuilla oleva ohjehinta ja reilun satasen edullisempi Laatukellot.fi:n saman mallin hintaa. Takuu- ja huoltoasiat ovat kunnossa suomalaisen edustajan kautta. Eli kannattaa tilata kotimaisesta merkkiliikkeestä: edullisempaa, nopeampaa, luotettavaa.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      45
      7342
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4068
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3585
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3120
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2796
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2289
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      51
      2275
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37