Olen siis tällä hetkellä raskaana ja mies jätti minut. Olemme aiemminkin eronneet, miehen toimesta, mutta aina olen ottanut takaisin. Viimeksi lupasi käydä ihan ammattilaisen puheilla, ja selvittää miksi kohtelee minua näin ja tekee minua kohtaan aina samoin eli yht äkkiä vain häipyy ja hetken päästä katuu, vain puheeksi jäi sekin lupaus. Tälläkin kertaa siis käyttäytyi pari päivää ensin oudosti, oli hiljainen ja vetäytyvä, sitten otin asian puheeksi ja kysyin mikä on. Siihen hän vain pamauttaa että haluaa erota, ei ole kuulemma ollut tunteita mua kohtaan "vähään aikaan". Sanat tulivat täysin puskista, hän ei ole tällaisista ongelmista puhunut minulle sanaakaan. Olemme viikko sitten muuttaneet uuteen isompaan asuntoonkin vauvan tuloa varten, hän on ollut täysin normaali koko muutonkin ajan. Olen niin shokissa ja hämmentynyt. Surettaa ja ahdistaa. Lapsen takia jaksan eteenpäin.
Kohtalotovereita?
Raskaana ja mies jätti
Ssusa
0
52
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2033792Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii592379Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3912286- 472193
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321521Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5131287Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931261- 561237
- 681129
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1231108