Olen kiinnostunut eucerin ato control voiteesta tai vaihtoehtoisesti vichyn nutrilogie 2 voiteesta. Osaako kukaan suositella kumpaakaan? Iho tällä hetkellä punainen ja hieman turvoksissa sekä aristava. Nyt viimeksi olen käyttänyt ceralan plus voidetta mutta se ei tunnu sopivan minulle ollenkaan!
atooppinen ihoni
2
111
Vastaukset
- hoitoa_ja_kosteutta
Ihan ensin selvittäisin syyn siihen ihon punoitukseen, turvotukseen ja arastukseen.
Apteekista saatava Avene on kolmas hyvä merkki herkän ja kuivan ihon hoitoon.
Todella kuivaihoisen kannattaa valita voiteita, joissa on sana Rich, sillä ne voiteet ovat hieman normaalia tömäkämpiä syväkosteuttajia. - hyväihonen
Mitä vähemmän kosmetiikkaa, sen parempi.
Ihan kaikista rasvoista on löytynyt haitallisia kemikaaleja.
Seuraa kemikaalitutkaa ja kemikaalikoctailia, niin pysyt kartalla.
Ihon hyvinvointi lähtee aina ravinnosta.
http://personal.inet.fi/koti/remeli/atopia.htm
Kosmetiikan haitalliset kemikaalit aiheuttavat myös ihosyöpää, ei aurinko eli: meikit, saippuat, shampoot, rasvat ja varsinkin aurinkorasvat. Näiden kulutus on monikymmenkertaistunut massiivisen markkinoinnin takia, kun koko ajan puhdasta ihoa pestään ja rasvataan. Ihan turhaan. Ja todellakin myös apteekin rasvoissa on haitallisia kemikaaleja ihan yhtä paljon kuin muissakin. Terve iho ei saippuaa ja rasvoja tarvitse. Jo vauvoja pestään suomessa saippualla. Ihosta lähtee ihoa suojaava rasva pois, kun käyttää saippuaa. On olemassa luonnonkosmetiikkaa, joissa ei ole haitallisia kemikaaleja.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1095015Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744291587- 1931152
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111133Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk181054Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861020Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47941- 64931
- 64886
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64836