Nainen neuvoo naisteniskentää netissä

Pelittäjä_X

Kato, että tiedät naisesta jotakin, etkä vaan sano tykkääväsi niiden ulkonäöstä.
Älä yritä vongata varattuja naisia ja taivutella niitä luopumaan nykyisestä miehestään.
Älä laita pelkkää kaveripyyntöä ilman viestiä, ettei nainen luule sinua läähättäjäpervoksi.
Älä aloita keskustelua vain sanomalla "Moi!". Kerro missä olet nähnyt naisen.

Lue loput ohjeet täältä - http://www.miesasia.fi/2016/06/nainen-neuvoo-naisteniskentaa-netissa.html

3

119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hukassa2016

      Yksi juttu unohtui, nainen myös arvioi miehen facebookin profiilia aika tarkasti joka myös vaikuttaa vastaako nainen vai ei. Vaikka mies olisi oikeasti tasokkaassaa 5% ryhmässä niin se tuskin riittää ellei se tasokkuus näy facebookissa.

      Ainakin omalla kohdalla se on mennyt niin että ulkona, live tilanteessa ollaan tavattu ja nainen etsi mut facebookista kuultuaan nimeni. lisäsi pyynnön ja alkoi juttelemaan.

      Okei, mies jolla on houkutteleva profiili, sitten kun nainen näkee miehen niin nainen torppaa samantien koska mies ei ole oman karismansa eteen tehnyt mitään paitsi profiilinsa ;)

      • asesaeae

        Tuo on vähän harmi juttu jos naiset arvioi miehen facebook-profiilia.
        Itsellä kävi niin että sanoin yhdelle naispuoliselle kaverille että kysyy mun puolesta yhden naisen numeroa.
        Siinä kävikin niin että se nainen ei halunnut antaa numeroa vaan facebookin.
        Itse olin tässä vaiheessa että voi ei koska en ollut juuri koskaan käyttänyt fb:tä ja siellä oli joku 15 kaveria. Tein sitten niin että vedin koko fb-tilini salaiseksi että edes kaverit eivät nää mitään tietoja.
        Sitten kun se ihastukseni hyväksyi minut kaverikseni ja lähetin hänelle viestin niin häneltä tuli kieltäytyminen treffeistä tekosyyn varjolla. Mietin tuossa sitä että toivottavasti fb ei vaikuttanut hänen kieltäytymiseen.
        Mitä jos minulla olisi ollut 500 kaveria ja hienot kuvat siellä niin olisiko hän lähtenytkin ulos..


      • Hukassa2016
        asesaeae kirjoitti:

        Tuo on vähän harmi juttu jos naiset arvioi miehen facebook-profiilia.
        Itsellä kävi niin että sanoin yhdelle naispuoliselle kaverille että kysyy mun puolesta yhden naisen numeroa.
        Siinä kävikin niin että se nainen ei halunnut antaa numeroa vaan facebookin.
        Itse olin tässä vaiheessa että voi ei koska en ollut juuri koskaan käyttänyt fb:tä ja siellä oli joku 15 kaveria. Tein sitten niin että vedin koko fb-tilini salaiseksi että edes kaverit eivät nää mitään tietoja.
        Sitten kun se ihastukseni hyväksyi minut kaverikseni ja lähetin hänelle viestin niin häneltä tuli kieltäytyminen treffeistä tekosyyn varjolla. Mietin tuossa sitä että toivottavasti fb ei vaikuttanut hänen kieltäytymiseen.
        Mitä jos minulla olisi ollut 500 kaveria ja hienot kuvat siellä niin olisiko hän lähtenytkin ulos..

        No jos olette vain kerran nähneet etkä ole antanut oikein mitään itsestäsi live tilanteessa niin fb tilin status voi olla ehkä se sinetti siihen päälle josta seuraa kieltäytyminen. Juuri tämän takia en lähesty fb:ssä tuntemattomia naisia juurikin alhaisen fb statuksen vuoksi. Olen paljon enemmän kehittänyt itseäni oikeassa kanssa käymisessä ja sen takia jotkut naiset on lähetellyt viestejä mulle fb:ssä.

        Viimeksi itselleni kävi näin että kysyin naisen siskolta hänen numeroaan (huono juttu oikeasti). Se sanoi että kysyppä itse. No kysyin naiselta, hän antoi. Hetken päästä se tuli sanomaan että minun ei tarvitse ottaa yhteyttä :)

        Joten johtopäätös tästä on että olin liian nöyrä, kiltti, ihastunut ja hän sai sulan hattuunsa kun kysyin hänen numeroaan. Menin vain jäähän sen seurassa jota yritän työstää pois. Ja kyllä varmasti on käynyt kurkkimassa fb:täni joka myös vahvistaa hänen ajatuksiaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      435
      3151
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      109
      2569
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      381
      2477
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2065
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1887
    6. 172
      1309
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1297
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1186
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1121
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      980
    Aihe