Kato, että tiedät naisesta jotakin, etkä vaan sano tykkääväsi niiden ulkonäöstä.
Älä yritä vongata varattuja naisia ja taivutella niitä luopumaan nykyisestä miehestään.
Älä laita pelkkää kaveripyyntöä ilman viestiä, ettei nainen luule sinua läähättäjäpervoksi.
Älä aloita keskustelua vain sanomalla "Moi!". Kerro missä olet nähnyt naisen.
Lue loput ohjeet täältä - http://www.miesasia.fi/2016/06/nainen-neuvoo-naisteniskentaa-netissa.html
Nainen neuvoo naisteniskentää netissä
3
142
Vastaukset
- Hukassa2016
Yksi juttu unohtui, nainen myös arvioi miehen facebookin profiilia aika tarkasti joka myös vaikuttaa vastaako nainen vai ei. Vaikka mies olisi oikeasti tasokkaassaa 5% ryhmässä niin se tuskin riittää ellei se tasokkuus näy facebookissa.
Ainakin omalla kohdalla se on mennyt niin että ulkona, live tilanteessa ollaan tavattu ja nainen etsi mut facebookista kuultuaan nimeni. lisäsi pyynnön ja alkoi juttelemaan.
Okei, mies jolla on houkutteleva profiili, sitten kun nainen näkee miehen niin nainen torppaa samantien koska mies ei ole oman karismansa eteen tehnyt mitään paitsi profiilinsa ;)- asesaeae
Tuo on vähän harmi juttu jos naiset arvioi miehen facebook-profiilia.
Itsellä kävi niin että sanoin yhdelle naispuoliselle kaverille että kysyy mun puolesta yhden naisen numeroa.
Siinä kävikin niin että se nainen ei halunnut antaa numeroa vaan facebookin.
Itse olin tässä vaiheessa että voi ei koska en ollut juuri koskaan käyttänyt fb:tä ja siellä oli joku 15 kaveria. Tein sitten niin että vedin koko fb-tilini salaiseksi että edes kaverit eivät nää mitään tietoja.
Sitten kun se ihastukseni hyväksyi minut kaverikseni ja lähetin hänelle viestin niin häneltä tuli kieltäytyminen treffeistä tekosyyn varjolla. Mietin tuossa sitä että toivottavasti fb ei vaikuttanut hänen kieltäytymiseen.
Mitä jos minulla olisi ollut 500 kaveria ja hienot kuvat siellä niin olisiko hän lähtenytkin ulos.. - Hukassa2016
asesaeae kirjoitti:
Tuo on vähän harmi juttu jos naiset arvioi miehen facebook-profiilia.
Itsellä kävi niin että sanoin yhdelle naispuoliselle kaverille että kysyy mun puolesta yhden naisen numeroa.
Siinä kävikin niin että se nainen ei halunnut antaa numeroa vaan facebookin.
Itse olin tässä vaiheessa että voi ei koska en ollut juuri koskaan käyttänyt fb:tä ja siellä oli joku 15 kaveria. Tein sitten niin että vedin koko fb-tilini salaiseksi että edes kaverit eivät nää mitään tietoja.
Sitten kun se ihastukseni hyväksyi minut kaverikseni ja lähetin hänelle viestin niin häneltä tuli kieltäytyminen treffeistä tekosyyn varjolla. Mietin tuossa sitä että toivottavasti fb ei vaikuttanut hänen kieltäytymiseen.
Mitä jos minulla olisi ollut 500 kaveria ja hienot kuvat siellä niin olisiko hän lähtenytkin ulos..No jos olette vain kerran nähneet etkä ole antanut oikein mitään itsestäsi live tilanteessa niin fb tilin status voi olla ehkä se sinetti siihen päälle josta seuraa kieltäytyminen. Juuri tämän takia en lähesty fb:ssä tuntemattomia naisia juurikin alhaisen fb statuksen vuoksi. Olen paljon enemmän kehittänyt itseäni oikeassa kanssa käymisessä ja sen takia jotkut naiset on lähetellyt viestejä mulle fb:ssä.
Viimeksi itselleni kävi näin että kysyin naisen siskolta hänen numeroaan (huono juttu oikeasti). Se sanoi että kysyppä itse. No kysyin naiselta, hän antoi. Hetken päästä se tuli sanomaan että minun ei tarvitse ottaa yhteyttä :)
Joten johtopäätös tästä on että olin liian nöyrä, kiltti, ihastunut ja hän sai sulan hattuunsa kun kysyin hänen numeroaan. Menin vain jäähän sen seurassa jota yritän työstää pois. Ja kyllä varmasti on käynyt kurkkimassa fb:täni joka myös vahvistaa hänen ajatuksiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569