Olin ravintolassa

Yksinkinparempi

Hmmm. Tapasin ravintolassa ikäiseni hyvin pukeutuneen ja hyvin käyttäytyvän miehen (en kysynyt ikää mutta näytti ikäiseltäni) ja tanssimemme kolmeen otteeseen ja hän sanoi että tanssimme eivät lopu siihen mutta.... Sitten näin hänen tanssivan noin 20 vuotta vanhemman mummelin kanssa ja he jumittuivat baarin nurkkaan intiimiin keskusteluun ainakin tunniksi... Lähdin kotiin...hänelle jäi yhteystietoni mutta fiilis katosi eli toivottavasti ei ota yhteyttä kuitenkaan..

34

501

Vastaukset 34

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 39393939393

Kauhea tapaus! Nainen ei saanutkaan haluamaansa. Ylittäisiköhän uutiskynnyksen?

• hyväettäkerroit

Ainakin palstalla, koska ätmithän on kuorossa sitä mieltä, et naiset aina saa haluamansa.

• Miten tapasit sen miehen. Tuliko se iskemään sinua

• Yksinkinparempi

Kyllä, hän tuli iskemään, näin voisi sanoa. Osaan tehdä sitä kyllä itsekin ;)

• Ikis__M

"hänelle jäi yhteystietoni", tuskin niitä tyrkytit eli kyseessä siis oli joku klassinen peluri joka totesi että olet liian vaikea eikä saanti ole varmaa ja valitsi sitten helpon mummelin, ei siinä sen kummempaa.

• Yksinkinperempi

Kiitos totuudesta. Näin se varmaan oli. Minä kun en ole "helppo" ja en usko että se jää huomaamatta, vaikkakin jos annan yhteystietoni niin onhan se viesti että voisi nähdä toistekin...

• Anonyymi00026

Se oli hänen isosiskonsa ja juuri oli aviomies kuollut. Toinen yritti lohduttaa ja sä möksähdit!

• PerusSinkku

Kyllä nyt on kiellettävä tuollaiset kirsisalomummot baareista!

• Yksinkinparempi

Minä olen 40 ja mummeli oli siis KirsiSalonäiti

• Mistä sinä nyt kaikki viimein jäit paitsi?

• Yksinparempi

En mistään. Hetken vain kuvittelin että voisi olla mahdollisuus johonkin ihmeelliseen ja ihanaan.. ja se pieni pettymyksen tunne joka raahautui aivoihini oli raskasta. En edes muista milloin viimeksi olisi kokenut jotain poikkeavaa.. Persettä vaan kaikki vailla...

• Yksinparempi kirjoitti:

En mistään. Hetken vain kuvittelin että voisi olla mahdollisuus johonkin ihmeelliseen ja ihanaan.. ja se pieni pettymyksen tunne joka raahautui aivoihini oli raskasta. En edes muista milloin viimeksi olisi kokenut jotain poikkeavaa.. Persettä vaan kaikki vailla...

Noh, kyllähän se voi laittaa harmittamaan, kun Palstan termein YTMiltä vaikuttanut mies ei ollutkaan se Prinssi Valkoisella Ratsullaan PuolenValtakunnan Kera, joka olisi Rakastunut Palavasti juuri Sinuun EnsiSilmäyksellä.. ;P

..Tietenkin nauttien ValtaKunnan loistosta Ja Luxusesta elämänne loppuun asti Prinssin täyttäessä kaikki toiveesi ja halusi.. ja palvoen maatakin jalkojesi alla.. ;P

• HyiSinua
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

Noh, kyllähän se voi laittaa harmittamaan, kun Palstan termein YTMiltä vaikuttanut mies ei ollutkaan se Prinssi Valkoisella Ratsullaan PuolenValtakunnan Kera, joka olisi Rakastunut Palavasti juuri Sinuun EnsiSilmäyksellä.. ;P

..Tietenkin nauttien ValtaKunnan loistosta Ja Luxusesta elämänne loppuun asti Prinssin täyttäessä kaikki toiveesi ja halusi.. ja palvoen maatakin jalkojesi alla.. ;P

Olipas ilkeää ilkkua toisen pettymykselle.

• Yksinkinparempi

Taidat olla varsinainen lässyttäjä. Prinssit, ratsut ja valtakunnat.. Keksisit edes jotain uutta. Harmittaa minua se että aitoja, rehtejä ihmisiä kohtaa kauhea vähän.

• HyiSinua kirjoitti:

Olipas ilkeää ilkkua toisen pettymykselle.

MitN Nii?.. ;P

Jos olin oikeassa edes SinnePäin, niin on turha laukoa " Persettä vaan kaikki vailla..." tapaisia kommentteja, koska itsekin on ihan vastaavia asioita vailla, eikä niinkään pelkästään miestä itseään ihmisenä.. ;P

VastinPareja tuollaiset miehet ja naiset ovat.. ;P

• Yksinkinparempi

Ohhoh, ei jaksa tänäänkään tätä...

• Yksinkinparempi kirjoitti:

Taidat olla varsinainen lässyttäjä. Prinssit, ratsut ja valtakunnat.. Keksisit edes jotain uutta. Harmittaa minua se että aitoja, rehtejä ihmisiä kohtaa kauhea vähän.

"hyvin pukeutuneen ja hyvin käyttäytyvän miehen"

Voi olla, että oikaisin aika paljonkin, mutta tarkoitus olikin hieman ProvoTa.. Eli jos miehestä "hehkui" status ja resurssit.. Tai ainakin hänestä sai sellaisen vaikutelman, joka vaikutti mielenkiinnon heräämiseen, niin silloin ei pitäisi olla varaa arvostella.. Eikä ainakaan kuvitella, että itse olisi sen vilpittömämpi tai "paremmalla" asialla liikenteessä.. ;P

"Harmittaa minua se että aitoja, rehtejä ihmisiä kohtaa kauhea vähän."

Noh, tuo pitää kyllä paikkaansa ja pätee molempiin sukupuoliin.. Mutta silloin ei saisi harmistua, jos ei sitä itsekin aidosti ole.. ;P

• Yksinkinparempi

Anteeksi jos en kiinnostu huonosti käyttäytyvistä ja huonosti pukeutuvista ihmisistä. Niillä kahdella asialla ei ole mitään tekemistä statuksen tai resurssien kanssa. Minulle ne kertovat hyvästä "kotikasvatuksesta".
        Epäilempä että harvempi selvästi huonosti käyttäytyvä tai erityisen huonosti pukeutunut kiinnostaisi montakaan ihmistä..
        Ohhoijaa..

• Rusinasilmä
        Yksinparempi kirjoitti:

No persettäpä hyvinkin, persttä koriasti, ehkäpä annan sulle munakasta joku toinen koriampi päivä.

• Yksinkinparempi kirjoitti:

Anteeksi jos en kiinnostu huonosti käyttäytyvistä ja huonosti pukeutuvista ihmisistä. Niillä kahdella asialla ei ole mitään tekemistä statuksen tai resurssien kanssa. Minulle ne kertovat hyvästä "kotikasvatuksesta".
        Epäilempä että harvempi selvästi huonosti käyttäytyvä tai erityisen huonosti pukeutunut kiinnostaisi montakaan ihmistä..
        Ohhoijaa..

"huonosti käyttäytyvistä ja huonosti pukeutuvista ihmisistä."

"selvästi huonosti käyttäytyvä tai erityisen huonosti pukeutunut"

Niin.. nämä ovat katsojan silmässä varsinkin pukeutuminen.. Ja nyt luistelet vielä määritelmästä toiseen.. Kumpaahan mahdat tarkoittaa näistä kahdesta yllä olevasta ja mitkä ovat sinun määritelmäsi seuraaville asioille?.. ;P

Hyvin pukeutunut = ???

Huonosti Pukeutunut = ???

Erityisen huonosti pukeutunut = ???

Nuo käytös asiat ovat tietenkin selviä, siis jos perus fiksua käytöstä tarkoitat, etkä mitään sen erityisempää.. Mutta kyllä pukeutumisella ja käytöksellä pystyy ilmaisemaan monia asioita ja antamaan mielikuvia.. Tarkoituksella tai tarkoituksetta, koska vaikka tarkoitus ei olisi ketään hämätä tai huijata, niin moni ihminen tekee ihan itse niistä johtopäätöksiä, millä ei sitten taas ole välttämättä mitään tekemistä totuuden kanssa.. ;P

Ei ole tarkoitus tarpeettomasti Sua Kiusata&Härnätä.. Voithan itse olla aidosti vilpitön jne. tai sitten et.. Vaikea sanoa vielä näiden kommenttien perusteella yhtään mitään.. ;P

Kunhan hieman Kutittelen.. Eli älä nyt liikaa hermostu pienestä.. ;P

• että.silleen

MitN Nii?.. ;P

Jos olin oikeassa edes SinnePäin, niin on turha laukoa " Persettä vaan kaikki vailla..." tapaisia kommentteja, koska itsekin on ihan vastaavia asioita vailla, eikä niinkään pelkästään miestä itseään ihmisenä.. ;P

VastinPareja tuollaiset miehet ja naiset ovat.. ;P

Mikä sua riepoo? Mistä sinä nyt pimahdit?
        Kyllä minuakin harmittaisi jos olisin kohdannut jonkun mielyttävän keskustelu kumppanin ja yhtäkkiä olisin huomannut hänen kääntäneen katseensa ja mielenkiintonsa; toisen naisen puoleen. =(

Kyllä mä ainakin aloitan kaikki tutustumiset aina pitkillä keskusteluilla... mitenkäs muuten toisen ihmisen ajatuksia ja luonnetta opit tuntemaan? Ei sitä sänkyyn poukaista tuosta vaan ja sen jälkeen yritetä tutustua.
        Minulla ainakaan ei ole minkäänlaista tarvetta testata miestä ensin... luottamus ja ihastus pitää olla syvempää, jotta intiimille aluelle suhde johtaisi... sekin aikanaan.

Missä kohtaa (Yksinkinparempi) antoi käsityksen niistä sänkykamarileikeistä, lähinnä tutustua mieheen jutustellen halusi: minusta tässä oli kiinnostuksesta kyse. Myöhemmin ehkä... jos hän olis kokenut miehen omanlaisekseen ihanne mieheksi: olisi ilman muuta suhde kehittynyt intiimiksi! (olettaisin näin naisena)

Kyllä te miehet olette yksioikoisia... sinäkin!

• haista.hanska
        että.silleen kirjoitti:

Kyllä minuakin harmittaisi jos olisin kohdannut jonkun mielyttävän keskustelu kumppanin ja yhtäkkiä olisin huomannut hänen kääntäneen katseensa ja mielenkiintonsa; toisen naisen puoleen. =(

Kyllä mä ainakin aloitan kaikki tutustumiset aina pitkillä keskusteluilla... mitenkäs muuten toisen ihmisen ajatuksia ja luonnetta opit tuntemaan? Ei sitä sänkyyn poukaista tuosta vaan ja sen jälkeen yritetä tutustua.
        Minulla ainakaan ei ole minkäänlaista tarvetta testata miestä ensin... luottamus ja ihastus pitää olla syvempää, jotta intiimille aluelle suhde johtaisi... sekin aikanaan.

Missä kohtaa (Yksinkinparempi) antoi käsityksen niistä sänkykamarileikeistä, lähinnä tutustua mieheen jutustellen halusi: minusta tässä oli kiinnostuksesta kyse. Myöhemmin ehkä... jos hän olis kokenut miehen omanlaisekseen ihanne mieheksi: olisi ilman muuta suhde kehittynyt intiimiksi! (olettaisin näin naisena)

No johan nyt kurppa taas riehuu. Koeta nyt ottaa vaan rauhallisesti, niin keskustelu pysyy asiallisena. :D

• että.silleen
        haista.hanska kirjoitti:

No johan nyt kurppa taas riehuu. Koeta nyt ottaa vaan rauhallisesti, niin keskustelu pysyy asiallisena. :D

Kiitos samoin! Tähän palstaan ei tosiaan kannata juurtua, moikka.

• että.silleen kirjoitti:

MitnNii?.. ;P.. Mikä sua riepoo? Mistä sinä nyt pimahdit?.. ;P

Hyppäsit hieman eri aihealueeseen.. Ja toiseksi mainitsin seuraavaa.. ;P

"Voi olla, että oikaisin aika paljonkin, mutta tarkoitus olikin hieman ProvoTa"

"Kunhan hieman Kutittelen.. Eli älä nyt liikaa hermostu pienestä.. "

Koitas nyt RauHoottua.. ;P

En käynyt Eilen täällä ja nyt tulin kurkkaa ne viestit, jotka on Linkittynyt tuohon Viesti Ilmoitus Laskuriin.. ;P

Hyvää ja Leppoista PäivänJatkoa.. =)

• Sehän oli sitten pelimies kun et antanut heti pillua niin se meni vonkaamaan sitä 20 v vanhempaa. Et menettänyt mitään joten nyt voit keskittyä meihin kunnollisiin miehiin.

• Yksinkinparempi

Niin. Ja te kunnolliset miehet olette missä?

• Täältä_löydät_prinssin
        Yksinkinparempi kirjoitti:

Niin. Ja te kunnolliset miehet olette missä?

Palstalla höpsö, palstalla.
        Täällä sitä kun onkin kaikki miehet just niitä kilttejä & kunnollisia sekä erityisesti hyvätapaisia & kohteliaita.

• xxxxxxxxxxxs
        Täältä_löydät_prinssin kirjoitti:

Palstalla höpsö, palstalla.
        Täällä sitä kun onkin kaikki miehet just niitä kilttejä & kunnollisia sekä erityisesti hyvätapaisia & kohteliaita.

Täällä ne jotka ei muualta seuraa saa

• smsmsm

Itse aikoinaan huomasin baareissa käydessäni,että oman ikäiseni miehet oli usein paljon vanhempien naisten seurassa loppuillasta, uskoisin, että kysymys on juuri siitä,että sitä helppoa mukaan lähtevää naista haetaan ja sen vuoksi sen vanhemman seuraan mennään, kun on varma saanti.

• entajuaen

En ole koskaan ymmärtänyt miten miehet voivat panna ketä tahansa, kunhan vaan on reikä... Miksi ei mieluummin oikeaa suhdetta ikäiseensä naiseen, vaan irtopanoja 20v vanhemman kanssa?

• No_jona.legendan

Älä valehtele. Ei kuplassa ole ravintolaa.

• huiskisvaan

Aina ei onnistu joten paree yksin kun huonon kanssa.Se mies ei halunnut sinua pidempiaikaiseen ystävyyteen.

• Anonyymi00028

Paree junt junt mölö mölö umpijunt junt...

• Anonyymi00025

Vilpittömät anteeksipyynnöt

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. El Khamenein arkku K-Kaupan autossa?

Kyllä kauppias hoitaa?
      Maailman menoa
      144
      1273
    2. Mahdoton tilanne

Täällä monella tuntuu olevan jumissa oleva tilanne. Joillakin kaipuu ja ikävä on kestänyt jo vuosia. Osapuoli/puolet ova
      Ikävä
      97
      929
    3. Välillä tulee haikeus

Et kaikki päättyi näin. Etten saanut vastauksia. Ei meitä oltu tarkoitettu. Niin se vain on.
      Ikävä
      78
      864
    4. Tunteilla leikkiminen

Oletko leikkinyt kaivattusi tai jonkun kiinnostuneen tunteilla, pelannut jotain peliä tai pelleillyt asioilla? Miksi?
      Ikävä
      113
      815
    5. Ne katseet, ei niitä

Voi unohtaa. Se, miten molemmat katsoi
      Ikävä
      35
      645
    6. Miten jotkut kehtaa aikuisiällä kiusata

Ihmisiä? Eikö se ole aika noloa?
      Ikävä
      100
      558
    7. Mä olin ihan peloissani sun lähellä

Huomasitko? En uskaltanut edes katsoa sua. Näin sivu silmällä sun vinon hymyn. Oliko hyvä vai paha juttu kun tulit lähel
      Ikävä
      21
      536
    8. On ikävä sinua ihana

En jaksa syvempiä tuntoja enää kirjoittaa. Kaipaan sinun läsnäoloa ja läheisyyttä nainen. Hyvää yötä.
      Ikävä
      28
      523
    9. Mitä jos näkisimme

Vyöryisikö samat tunteet uudelleen?
      Ikävä
      45
      514
    10. Kaipaamalleni naiselle

Hyvää iltaa! Täytyy vain toivoa että törmäämme toisiimme pian Toivoo. mies
      Ikävä
      29
      457
    Aihe