Luulin nuoremmaksi
12
289
Vastaukset
Juu ei. En tiedä onko kyse sattumasta, varmaankin, vai onko tuo toinen henkilö kenties vieraillut palstalla ja tykästynyt nimimerkkiin, se olisi outoa, mutta en todellakaan ole tyrkyllä missään deittisivustolla. Emme siis ole sama henkilö, en ole noin vanha, tai pitkä, enkä puhu italiaa, tai hoitele ihmisiä työkseni.. ja miehellä saisi olla ikää n. 30-40v. ( Tämä ei ollut seuranhakuilmoitus.)
Pikkulikan polkupyörästä on kumi puhjennut eikä jännämies auta paikkaamaan. Jos kelpaisi kunnollinen mies niin voisin paikata sen kumin helposti.
Fillarin vein viimeksi pyöräliikkeeseen paikattavaksi, mutta henkinen sisäkumi vuotaa edelleen.
- lyhytpitkä
Vähintään 176cm pitää olla suomideitin pikkulikan äijän pituus
Niin ne salat paljastuvat. :-/
Tietenkin minulla on, kuten kaikilla muillakin täällä, kaikenlaista henkilökohtaista salattavaa, mutta tämä ei nyt ollut semmoinen juttu. Kyseessä on todellakin joku muu.
Sinähän voisitkin vaikka uteliaisuuttasi ottaa siihen yhteyttä?PikkuLikka kirjoitti:
Tietenkin minulla on, kuten kaikilla muillakin täällä, kaikenlaista henkilökohtaista salattavaa, mutta tämä ei nyt ollut semmoinen juttu. Kyseessä on todellakin joku muu.
Sinähän voisitkin vaikka uteliaisuuttasi ottaa siihen yhteyttä?Mutta kun en ole 50-55-vuotias mies, jollaista etsit. :-I
HC-ätmel kirjoitti:
Mutta kun en ole 50-55-vuotias mies, jollaista etsit. :-I
No, kukaan ei ole täydellinen..
Jotkut ovat hyvinkin valmiita joustamaan..
https://www.youtube.com/watch?v=mGBJg4GceHQPikkuLikka kirjoitti:
No, kukaan ei ole täydellinen..
Jotkut ovat hyvinkin valmiita joustamaan..
https://www.youtube.com/watch?v=mGBJg4GceHQAinakaan Jack Lemmon, joka oli alkoholisti.
No voihan perhana, toiselle olen liian nuori, ja toiselle liian vanha
- lähtölupa
pikkulikkoja kyllä riittää joka lähtöön
- vai.47v.seuralainen
en olis uskonut että pikkulikka etsiikin netistä seuraa ja onkin seksiseuralainen luulin kunnon tytöksi luulo on luuloa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4058869Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1723288- 171764
- 771146
- 761068
- 271055
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641011Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss79985- 55973
- 65920