Nainen pidempi, mitä mieltä?

~*~

Hei! Mä olen 23 vee nainen ja pituutta on kertynyt 174 cm. Tapailen miestä joka on 172 cm pitkä ja mietin, miten naisen pituus vaikuttaa mieheen.

Pystyisittekö miehet seurustelemaan itseänne hiukan pidemmän naisen kanssa? Tapaamani mies vaikuttaa tosi ihanalta ja itsetunto on selvästi kohdillaan. Suhdetta ei voi vielä sanoa seurusteluksi, takana 4 treffit, seksiä ei vielä, ja mietin, antaako mies pakit pituuteni takia...

Täällä on keskusteltu tykkäävätkö miehet lyhyistä naisista. Nyt kysyn päinvastoin eli tykkäävätkö miehet pitkistä tai jopa pidemmistä naisista?

Exäni oli 177 cm pitkä ja hänelle pituuteni oli iso asia. Exä vaati, että käytän pelkkiä lenkkareita, aina ulos mentäessä pyysi etten laita mitään korkeakorkoisia kenkiä jalkaani. Muuten kulki erittäin häpeillen vieressäni, hyvä kun edes piti kädestä kiinni... Exä kovasti painosti valitsemaan yksinomaan matalapohjaisia kenkiä, murjotti jos en sitten ostanut hänen ehdottamia kenkiä. Tulin sitten jätetyksi exän toimesta, syytä hän ei kertonut, katosi vaan kuvioista eikä enää vastannut puheluihini tai ottanut yhteyttä. Nyt mulle onkin jäänyt päälle kammo suhtautuvatko kaikki miehet samalla tavalla..

12

1925

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neiti Näppärä

Parisuhde-palsta ja pituusero..

• pitkä katse

Kyllä oikea amazooni zydää äijän kuin äijän...
      Spontaanisti nopeimman jöpötyksen sain,
      kun näin itseäni päätä pidemmän blondin... mmm...

---minä 185cm---
      ---Hän 200---

• Miesvaan

Mua ei ainakaan naisen pituus haittaa ollenkaan, eikä varmaan suurinta osaa miehistä. Sulla vain kävi huono flaksi sen ex:s kanssa. Sillä oli huono itsetunto, jos se ei olisi hävennyt pituuttasi niin sitten se olisi ollut jokin muu piirre tai tapa. Se on hyvä vaan että sinulla on jokin ominaisuus joka erottaa jyvät akanoista ;-)

Kukaan järkevä mies ei anna pakkeja jonkin pituuden, hiustenvärin tms. takia. Naisiin pätee kyllä sama homma.

• vähissä

on eväät elämän, miehuuden jos on tossa mitassa kiinni sentistä muutamasta ;)

• tumppis

Ite oon vaan 173 eikä se ikinä pituudesta ole kiinni ollut. Sitä kun ihastuu kunnolla niin ei edes mieti tollasia pituus- eikä ikäjuttuja, olipa nainen sitten vaikka 180cm.

• jane74

Aika outoa käytöstä X:si, jos yritti valita kenkäsikin oman mielensä mukaan. Itse en tuollaista sulattaisi, vaikka joskus kyllä joku tapaamani mies sanonut, että enhän käytä korkkareita, kun pituutta minulla 179cm. Hyväksi havaittu ratkaisu ollut tapailla tarpeeksi pitkiä miehiä.

• jos se pelais koripalloa...
      Ei sen puoleen, enpä ole kuin kerran törmännyt tyttöön joka on ollu mua pidempi (sitten lukio aikojen) joten ei niistä kokemusta ole.

Omanmittaisen tytön kaa olen käyny treffeillä mut hän ei käyttäny korkkareita. ei se häirinny laisinkaa. Tosin en tiedä jos hänellä olisi ollut korkea kampaus ja korkea korkoiset kengät niin asia olis voinut olla eri. Joskus vois kyllä olla ihan kivaa suudella toista ilman että niskat ja selkä jäykistyy tai joutuu joustamaan polvista.

• Jii75-

Mä seurustelin pitkään mua viisi senttiä pidemmän naisen kanssa, ei todellakaan ongelmia:) ite oon 173cm. Sängyssäkin hommat sujui itseasiassa todella hyvin. Suhde päättyi aikanaan muihin juttuihin. Olen tapaillut pidempiä ja lyhyempiä naisia, mahtavia kaikki.

• Anonyymi

"Länsimaissa tehdyissä tutkimuksissa suuri osa naisista (noin 40-60%) ilmaisee preferenssin itseään pidempää kumppania kohtaan. Miesten kohdalla vastaavat luvut ovat matalampia - noin 20-40% ilmaisee selkeän preferenssin itseään lyhyempää kumppania kohtaan."

Sillä miehellä on siis suurempi syy pohtia, kiinnostaako hän sinua oikeasti. Ehkä sinun siis kannattaa olla aloitteellinen. Useimmille muut asiat ovat tärkeämpiä.

• Anonyymi

Avattu: 2005-01-11 01:40:02

• Tiiän, vanha juttu mutta itse 181 ja on ollut lyhyempiä sekä pitempiä, joten ei se oo kiinni ku karismasta ja pilkkeestä silmässä.. ai joo, ja itsetunto. Jos sulla jostain kahdesta kuppaisesta sentistä kiinni niin voi elämän markkinat...... tuo kyllä pistää silmään jos ollut 4 treffit eikä seksiä. Ohhoh :D Sori, ihan nauratti. Mutta yleisesti! Miehet ei todellakaan tykkää pitkistä naisista (kokemus, silmät ja korvat kertonu). Tuohon sun eksään en ees jaksa mennä ku niin häiriintyneen kuuloinen tapaus ja joka toivottavasti ei oo koskaan ehtiny lisääntymään ainakaan.. etsisin 5cm korkkarit ja sanoisin että joko lähdetään baanalle, vai painutko H ja lähden ihan itse?

• Anonyymi

Ihme kysymyksiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkä nimistä naista

Täällä kaipailet?
      Ikävä
      101
      2220
    2. Minkä nimistä miestä

Täällä kaipailet🤔
      Ikävä
      105
      1792
    3. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      14
      1731
    4. Mitä ajattelit hänestä

Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen
      Ikävä
      93
      1346
    5. Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"

Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol
      Maailman menoa
      179
      1223
    6. Mietitkö tosissasi..

..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole
      Ikävä
      3
      1196
    7. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      926
    8. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      56
      906
    9. Se hetki kun

Saisi olla kahdestaan ja rutistaa sua
      Ikävä
      76
      890
    10. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      123
      878
    Aihe