Heippa! Olen 19-vuotias vasta valmistunut kokki. Rakastan lapsia ja kotityöt hoituu ruuanlaitosta aina nurmikon leikkuuseen ja ikkunan pesuun saakka. Olen myös käynyt seurakunnan kerhonohjaajakoulutuksen, jonka jälkeen toimin lasten leirillä isosena. Yläasteella suoritin työhön tutustumisjaksot päiväkodissa(1 viikko) ja ala-asteella (2viikkoa). Kesätöissä olen ollut päiväkodissa, joten lasten hoitaminen on tuttua.
Osaan puhua englantia, vähän ruotsia ja hieman Espanjaa. Olen käynyt ea1-koulutuksen, sekä omistan ajokortin. Harrastuuksiini kuuluu rullaluistelu, satunnainen lenkkeily ja kaninäyttelyt. Olen nuorempana harrastanut yleisurheilua, kuvataide-koulua, ringetteä ja jalkapalloa.
Työsopimukseni loppuu elokuussa, joten aikaisintaan silloin olisin valmis lähtemään aupairiksi. Etsin perhettä ensisijaisesti euroopasta. Alustavasti pystyisin olemaan ainakin ensi kevääseen saakka.
Mikäli kiinnostus heräsi edes hieman, laita sähköpostia, niin kerron lisää itsestäni ja elämästäni.
[email protected]
Etsitään perhettä
Iina19
0
104
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195973
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263744- 822587
- 392121
- 331902
- 451868
- 1071765
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331468