Minkälainen olisi

kiItti_nainen

kiva Juhannus? :)

34

595

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • unelmien_jussi1111

      .

      "Palstalla aattoaamusta juhannuspäivän yöhön ja yksi Euroshopper siideri!!!!!!!!!!!"

      har!11

      .

    • sönkkö_off

      Skypessä murun kaa. :)

    • Jorma-

      Vähäluminen.

    • laivakoirabim

      Normi juhannus on kiva: ruokaa, juomaa ja eroottista väreilyä auringonnousuun asti :)

    • 124124
      • bimbfunclub

      • bimbfunclub kirjoitti:

        https://www.youtube.com/watch?v=w7mGvLvGtbc

        mämmyn bluusjuhannus

        Tä?
        Bluesrokkii
        https://www.youtube.com/watch?v=4FBCl91z_fc
        Fabulous Thunderbirds - I believe I'm in love


    • ksfjsdkfjdskljfslk
      • hellerunoilija

        Kuopiossa ei lämpene ikinä.

        Har


      • Miestä_provosoitu

        .

        "Miestä on selvästi provosoitu vihapuheilla?????????"

        har!1

        .


      • harharharh

        "minuahan ei lähestymiskiellot koske ja mitä ne puheet avioerosta oikein ovat?"
        har!


    • KAIKKI ON HYVIN, KUN MAKKARAA JA OLUTTA RIITTÄÄ (kas, copslok innostui). Satakoon vaikka ämmiä äkeet selässä

    • Poutainen. :)

      • mul

        Sinä ja sun pienet vastauksesi ja hymiösi.

        Tylsää, sanoisi buddy-love. Lopeta jo.


      • mul kirjoitti:

        Sinä ja sun pienet vastauksesi ja hymiösi.

        Tylsää, sanoisi buddy-love. Lopeta jo.

        Itte oot defenssi. :D


    • Viinaa laulua ja naisia.

    • slkfdjlkjskldkl

      Kiltti nainen on taruolento ja kiva juhannus on pelkkä satu.

      • Satumainentypykkä

        Kiitos kommentistasi<3


      • No jaa. Kiltti nainen on eräänlainen roolihahmo ja ainahan voi leikkiä kivaa juhannusta.

        Tai saahan sitä leikkiä vaihtelun vuoksi vaikka raivotautista perheenisää, joka ajaa juhannusaattona vaimon, lapset ja vieraat metsään. Ihan mikä rooli nyt sattuu ketäkin parhaiten miellyttävän.


    • aurinko, viina ja miehet. tai mies.. eikä auringossakaan maistu viina.. kaikkein vähiten kalja missään. grillauskaan ei onnistu, saati mökkeily.. hääppöistä säätäki lupas joten se siitäki innostumisesta heti alkuunsa. vaan onneksi juhannustaki voi viettää vaikka joka päivä :)

      har.

      • y.boffina

        Tilaa rattopoika netistä jos haluat miehen :)


      • senkö kohdan huomasit koko tekstistä :D mutta nääh, rahan tuhlausta.. ei kai sitä maksa rattopojasta jos saa lähipubista jonku persvakoveikon mukaan istuun päivää.


      • Kyöstix

        Munaa oot kumminkin vailla ;)


      • no kato siinä samallahan se seki hoituis, vähä niinku pylly vasten pyllyä pumpum.. ellei se nyt kovin suosta revitty oo :D


    • Ihan kiinnostavana käytännön tutkimusesimerkkinä päätin viettää paskimman juhannuksen ikinä. Koska koskaan en tarkoituksella ole sitä tehnyt, vaan sellaisen joskus aiemmin eteeni sattuessa - vahingossa tai erinäisten syiden ja seurausten kautta - niin nyt aion tehdä kertakaikkisen poikkeuksen ja tehdä sen vakaassa harkinnassa ja kaikessa ymmärryksessä.

      Tulen sitten palstalle vinkumaan, miten kuppainen jussi minulla oli muiden kivaan verrattuna.

      • pupuanzzy

        Tarkoittaako Ellu pupujussia tahi rusakkoa?


    • Mr.Fist

      Vetäisin kyöstixiä pataan ja meloisin yyberin kanoottiin!

    • OlisKaisejotain

      Jep.Vanha perinteineen Johannes.Aattona Rakkain keittää punaistaheraa ja kattilanhämmennyksen välissä rutistellaan.Haluaisin et syönninvälis tunnustaisit kerrankin,et mäki oon muuta kuins hyödyke.Olisit jumalatar mun keittiös ja keittäisit heraa mua ajatellen.En mä tollo ole,sun tyhmyydet ja tykötulot tiedän vuorokausia ennen ,kuin olet mokannut,tahi hyväksynyt "vaan"ystävän".

    • omapäätös

      Täällä kirjoittamassa. On ihanan helppoa "suhteilua". Hiukan viiniä ja syötävää. Mutta oikeasti vietän sen lasteni kanssa.

    • hotalehtinen

      minut muilutetaan juhannuxexy PohjoiS-Koreaan

      hR!!!1111!!!!

    • pullorunoilija

      Ainakin tulee jalkapalloa...

    • kiItti_mies

      Festari juhannus :)

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe