Missä karkkilassa voi tutustua muihin nuoriin aikuisiin?
Olen asunut reilu vuoden karkkilassa, enkä ole tutustunut kehenkään.
Kaipaisin alle 30v seuraa, mutta jumpissa ym tuntuu käyvän vain oman äitini ikäistä porukkaa ja joskus lukiolaisia. Lisäksi työ rajoittaa, olen kotona aikaisintaan klo 18.
Minkä harrastuksen tiimoilta voisi tavata 20 - 30- vuotiaita naishenkilöitä?:)
Nuorelle ihmiselle harrastusta/kaveria Karkkilasta
Yksinäinen.karkkilasta
2
286
Vastaukset
- Eitäälmuutakaanole
Pub pikkupässi
- tawariz
Niin, lähes kaikki 20- 30vuotiaat naiset ovat joko "pesänrakennuspuuhissa" tai raskaana.
Näin se on ollut aina, paikkakunnasta riippumatta.
Jos haluaa tutustua IHMISIIN, niin silloin ei kannata tuijottaa pelkkiin ikävuosiin... vai oletko ikäRASISTI?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181