ketä täällä oikeasti on sinkku

koulutettu.pettää

tinderissä ja rafloissa on varatut missä heidän puolisonsa on ja silloin on kun toinen raflassa yksin ja jos joku on sinkku niin miksi et etsi omaa kumppania vaan varattujen kanssa vehtaat tinderissä vai etkö haluakkaan kumppania haluat olla reikä tai panomies ja varatut miksi petät ja samat varatut on ollut tinderissä yms jo 10v samoin samat sinkut miksi

10

217

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 0192

Välimerkittömän miehen lempiaiheet, pettäminen, ravintolat, tinder ja koulutus. Kaikki saatu mahtumaan samaan viestiin.

• varatut.vauhdissa

mitä se on kun varattu on tinderissä seuraa hakemassa tai tanssiravintolassa yksin joka viikonloppu ja missä sen kumppani on ja suurin osa tai melkein kaikki on korkeasti koulutettuja miksi muuten näin on

• miksi.aina.samat

niin menet raflaan niin huomaat ne on ne samat vuodesta toiseen jotka siellä käy

• 0192
        miksi.aina.samat kirjoitti:

niin menet raflaan niin huomaat ne on ne samat vuodesta toiseen jotka siellä käy

Mistä tiedät, että tietyt ihmiset käyvät ravintolassa joka viikonloppu? Mistä tiedät heidät varatuiksi tai korkeasti koulutetuiksi? Taidat luuhata ravintolassa aivan liian usein itsekin.

• ladytinder

hei kyllä voi olla sinkku vaikka on pari suhteessa ja on varattu jos haluaa vähän seuraa hakea ja panoa tai muuta niin silloinhan on sinkku sinkut hakee seuraa ja saa sitä mitä vikaa siinä on muka vaihtelua piristystä vähän arkeen jaksaa sitten istua paremmin toimistolla töissä siemailla illalla kuohu viiniä ja pussailla myös

• Tiedoksesi

Paitsi välimerkkejä et osaa myöskään käyttää kysymyssanoja. Oikea kysymyssana tässä tapauksessa olisi tietysti ollut "kuka" tai "ketkä". Jälkimmäisessä tapauksessa verbin olisi tullut olla monikossa.

Turha muuten yrittää esiintyä naisena. Tuo typerä välimerkittömyys ja muut vakavat puutteet oikeinkirjoituksessa paljastavat sinut heti.

• ladytinder

turha nipottaa pikku jutuista voisi sinullaki nolla hauskempaa jos muihin juttuihin keskittyisit enemmän saisi silloin seuraa ja tuttuja ja panojakin et taida olla panomies vaan niuho mies sinä siellä

• Tiedoksesi

Minä olen nainen. Sinä sen sijaan et ole.

• eimies
        Tiedoksesi kirjoitti:

Minä olen nainen. Sinä sen sijaan et ole.

No välimerkitön mieshän osui siis ihan oikeaan. Et ole panomies. :)

• ladytinder

oletko varma milloin tarkistit viimeksi et kyllä naiselta vaikuta kun noin olet niuho me naiset ollaan tällaisia viehkeitä riettaita koulutettu sinä ja aloittaja taidatte olla aika niuhoja miehiä turha esittää muuta jos ei ole panomies munaa niin ei silti se tarkoita että nainen olisi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      174
      1182
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      803
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      45
      619
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      559
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      301
      554
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      225
      538
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      51
      519
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      502
    Aihe