Olen tulossa pariksi päiväksi Karkkilan lähettyville karkkilan ja uusitalon välimaille. Tarvitsisin jonkun paikan, missä nukkua mahdollisimman edullisesti. Osaisiko kukaan suositella mitään? Yksi vaihtoehto on toki oma auto, mutta kolme yötä voi olla liikaa tälle kropalle.
Missä majoittua mahdollisimman edullisesti?
5
386
Vastaukset
- kunnon.unet
Vihdin kirkonkylässä oli ainakin muutama vuosi sitten "selli"-majoitus eli vanha poliisiasema, putkat, oli muutettu majataloksi tai miten sen nyt sitten ilmaisee. Kirkonkylältä ei ole pitkä matka Karkkilaan, kokeilepa jos löytyisi hakukoneella lisätietoa.
- yötönyöeiauta
Kiitos vinkistä mutta maksaa 60 euroa / yö. Tällä hetkellä rahat niin vähissä, ettei tuota pysty maksamaan usealta yöltä.
- ehkämökkimajoitus
No entäpä sitten kun mainostetaan Karkkilan kesälehdessä mökkimajoitusta, Vuotinaisten leirikeskus, Vuotinaistentie 561, Karkkilan kaupunki/Ruukinpaja, puhno 09 4258 3679. Tai Anttilantilan mökit-varaukset www.huvila,net/1496 tai www.huvila.net/2180, olisiko näistä?
- yötönyöeiauta
Kiitos vinkeistä. Näistä ei löytynyt, mutta näiden kautta sain vielä vinkkiä edullisesta majoituksesta. Ei tartte nukkua autossa :)
- inessiivin_sössöttäjät
Majailen, asustan, asun hotellissa, kun olen majoittunut hotelliin. Sijamuodot, sijamuodot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361753- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450