Mroom -parturiketju vie rahasi ja aikasi

kyllästynyt_asiakas

Olen ollut nyt pari vuotta Mroomin silver-tasoinen asiakas ja käynyt monissa eri liikkeissä. Tähän asti olen sietänyt koko palvelua sen takia, että se on loppujen lopuksi aika halpa.

Tänään kuitenkin muutin mieltäni. Mroom toimii niin, että ajanvarausta ei ole, vaan yksinkertaisesti kävelet sisään ja jonotat paikan päällä. Jos sisään tulee asiakas, jolla on kalliimpi jäsenyys kuin sinulla, hän automaattisesti ohittaa sinut jonossa. Eihän tässä vielä mitään, jos jono etenee.

Nyt on kuitenkin kolme kertaa putkeen käynyt niin, että kävelen liikkeeseen sisään ja tajuan että siellä on tasan yksi (1) parturi paikalla. Eli jos minua edellä on edes yksi asiakas, kestää vähintään puoli tuntia, että minun vuoroni tulee. Koko tämän puolen tunnin ajan joudun jännittämään, ettei sisään kävele asiakasta esim. gold-jäsenyyden kanssa. Ja jono etenee niin hitaasti, että kannattaa tässä tapauksessa varata kaksi tuntia siihen, että hiuksesi leikataan.

Tajuan nyt, että Mroom on oikeasti älyttömän kallis. Se vie niin paljon aikaa, ettei edes opiskelijalla ole varaa käydä siellä. Rahalle/ajalle ei myöskään saa vastinetta. Monta kertaa on käynyt niin, että ammattitaidoton parturi on leikannut hiukseni. Työntekijät Mroomissa repivät hiuksia saksilla, unohtavat ajaa niskakarvat, vahingoittavat ihoa kun muistavat ajaa jne.

Ironisesti Mroom mainostaa itseään parturina, joka sopii kiireisille ihmisille. Tämä on täyttä p*skaa. En voi suositella sitä nimenomaan kiireisille ihmisille. Ja jos jollain on rahaa ostaa platinum-kortti (ohitat aina lähes kaikki), ne rahat kannattaa käyttää laadukkaampaan palveluun.

Millaisia kokemuksia teillä muilla on? Oletteko samaa/eri mieltä?

50

12650

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Daimandoo

      Et taida olla kovin fiksu. tuossa konseptissa tarvitaan toki tomppeleita silverkorteilla.
      Heidän tehtävä on olla ohitettavina, silloin gouldeni korttilaiset tuntevat itsensä tärkeiksi. Eli houkutellaan tyhmiä halvalla hinnalla, jotta saadaan fiksumpia ostamaan kalliilla, ymmärrätkö konseptin ?
      Jos ei kelpaa, niin osta kultaa, tai lähde menee.

    • Pitkätukka15cm

      Paljonko nuo kortit eri tasoilla maksavat ?

      • asdsadsadsad

        Silver/gold/platinum = 350/450/690 €/vuosi

        Opsikelijoille on tarjouksena silver 250 €/vuosi


    • köyhänvaihtoehto

      Minä ostin oman koneen kaupasta 50€. Sillä vetelee pystytukan muutamassa minuutissa, se on oikea persaukisen unelma, kun voi laskea rahan säästöä joka leikkuussa.

      • lasiöljy

        Philips kotiparturi maksoi 14,90e


      • ei.vain.köyhille

        Meillä ajetaan tuollaisella koko perheen hiukset. Kiitosta on tullut sekä koulusta että työpaikoilta. Lopputulos on aina siisti ja pysyy myös sellaisena, kun on varaa pitää hiukset jatkuvasti kuosissa, ja pienellä vaivalla hiuksista voi saada jopa muodikkaatkin.

        Säästyneet rahat käytetään meillä sitten etelänmatkaan näin talvisin.


      • Sevillanparturi

        Kukaan itseään kunnioittava, tyylitajuinen henkilö ei anna leikata hiuksiaan koneella.


    • Kuluttaja

      Taitaa ite omistaja käydä kannustamassa ostamaan kalliimpia kortteja. Parasta bisnestä ottaa asiakkailta rahat etukäteen ja teettää sitten työ mahdollisimman halvalla eli harjoittelijoilla.

    • Hölmöähuijataan

      Aivan samoilla linjoilla kuin kyllästynyt asiakas ja lisäksi työn jälki on erittäin huonoa. Itse pääsen aina halutessani toiseen parturiin puolen tunnin viiveellä (ajoaika kotoa parturiin). Ilman jäsenyyksiä. Parturissa riittävästi työntekijöitä.

    • SurkeaMRoom

      Kyllästynyt (entinen) asiakas täälläkin. Muutaman kerran odottelin, kun salissa yksi parturi leikkaa edellä olevaa asiakasta ja leikkaus kestää niin kauan, että gold/platinum-asiakas ehtii kiilata ohi. Ja kuka ju***auta maksaa vuoden aikana 800 euroa surkeasta leikkauksesta ja väkisin väännetystä mukahauskasta jutustelusta?? Mieluummin maksan pari euroa enemmän ja pääsen satavarmasti heti penkkiin ajanvarauksella.

    • Minä olen timanttitason asiakas serkkuni vaimon omistamaan paarturi kampaamoon, hiusteni leikkaus kestää sellaiset 20 minuuttia ja maksaa 15 euroa, ei valittamista olen tyytyväinen palveluun!

      Late Lapista.

    • xxxtana

      Olen nyt 2 vuotena ostanut Gold jäsenyyden ja ei todellakaan toimi. Tänään menin Kampin liikkeeseen Helsingissä, jonossa oli kolme Silver jäsentä joiden ohi pitäisi päästä , mutta heidät oli jo istutettu odottamaan tuoleihin, joten en ei muuta kun jonottamaan ja ensimmäinen vapautuva leikkaaja lähtikin sitten syömään , miksi näitä jäsenyyksiä edes myydään, kun mainostettu konsepti ei toimi?

    • ndndk

      Vieläkö joku hölmö maksaa surkeasta palvelusta ja jatkuvasti nousevista hinnoista?

    • roomis

      Hinnat nousee, palvelu paskenee. Tätä sanotaan asiakkaiden kuulemiseksi. Jos todella haluat maksaa satoja euroja siitä että saat käydä parturissa kerran kuussa ja jonottaa sinne 3 tuntia (jos satut pääsemää ) niin liity ihmeessä. Ei jäsenien ei kannata enää edes vaivautua. Kilpailu puuttuu ni suomalaiset juntit maksaa iloisesti tästäkin. En minä. Enää.

    • PummiSetä
    • Hyihius

      Kuinka usein käytte parturissa.. Aivan käsittämätön ryöstöhinta =D

    • Tpalm

      Pari vuotta sitten toimi mutta ei enää. Liian paljon asiakkaita ja liian vähän työntekijöitä. Edes silverkortin haltijana ei koskaan alle tunnin odotuksella leikattavaksi. Kiitos jo jäänyt ilman leikkausta kun odotusaika kohtuuton. Älkää vaan ostatko korttia enää..

    • Nipa1234

      Ja Näin Me too aikakaudella en menis ostaa mitään vuoden jäsenyyttä parturiiin, kun periaatteessa toinen osapuoli voi kokea olevansa seksuaalisen häirinnän uhri, ilman mitään syytäkään. Tilanne voisi mennä näin vähän kärjistetysti; Odottelet vuoroasi rauhassa istuen ja katseesi on kohdistettu tyhjään nurkkaan ja sitten liikkeen työntekijä sattuu kävelemään katsealueesi läpi ja hänelle tulee ajatus, että katsoit hänen pyllyään.
      Periaateessa asiakas voipi saada pervon leiman otsaan ilman mitää todellista syytäkään. Siihen riittää, että työntekijä saa sellaisen ajatuksen mistä seuraa tunne ja mistä seuraa kokemus(Me too uhri)
      Voitte vain kuvitella, että jos tälläinen tilanne pääsis käymään niin menisittekö samaan liikkeeseen uudestaa ja saattaisi ohuesti harmittaa, jos olisit juuri ostanut liikkeeseen vuoden kulta jäsenyyden.

    • Rharasevoiviedä

      Vielä kun asuin Suomessa, kävin paikallisessa Mroomissa. Ei ollut minkäänlaista korttia, mutta kiinnosti paikka jossa pystyi menemään milloin vain kun näytti että ei ole kovin paljon ihmisiä jonossa. Musiikki soi ja oli lehtiä luettavaksi, ei sitä kukaan parturiin lähde silloin kun on kiire perseen alla. Kovasti koittivat myydä niitä kortteja, mutta en koskaan joutunut tilanteeseen, jossa joku kalliin kortin omistaja olisi tullut ja päässyt ohi jonossa.
      Nykyisin kävelen edelleen parturiin odottamaan vuoroa kun siltä tuntuu, täällä leikkaus, pesu ja hiusvaha maksavat 4,90€. En muista mitä se Suomessa mahsoi mutta taisi olla lähelle 30 euroa

      • Anonyymi

        "täällä leikkaus, pesu ja hiusvaha maksavat 4,90€. En muista mitä se Suomessa maksoi"

        Juu, 2015 Filippiineillä maksoi 50 PHP. ( = n. 1 € )

        Ja ihan hyvin ne hiukset sielläkin tuli leikatuksi.

        Mutta meneehän ne hiustenleikkuukoneellakin.
        En ole käynyt parturiliikkeessä tuon 2015 jälkeen, eikä ole tarvetta kun käyttää konetta.


    • seolitässä

      Olen nyt kolme kertaa joutunut pettymään ammattitaidottomiin partureihin, jälki on ollut surkeaa ja korjausleikkaukset olen joutunut tekemään muissa partureissa. En tiedä onko heillä mitään koulutusta tähän parturityöhön kun tuntuu, että tälläinen autoasentajakin leikkaa itse paremmin.
      Ei enää Mroomia!

      • diy_partureitako

        Nopeimmat parturit vetäisevät sellaisia vakioananastukkia, sivut ja niska pikaisesti koneella ja sitten yläkolmannes saksitaan nopeasti. Luulisi tuollaiseen pikaparturointiin voitavan kehittää joku automaattikin joka asetetaan päähän. Korville voisi toki asettaa suojat varmuuden vuoksi. Toisaalta jos jokainen vaivautuisi opettelemaan leikkaamaan tuollaisen niin voisimme leikata toistemme hiukset, eli jokainen leikkaisi vain yhtä monta kertaa kuin käy itse leikkauttamassa. Intissä muinoin ajelimme koneella toistemme päät.


      • automatti
        diy_partureitako kirjoitti:

        Nopeimmat parturit vetäisevät sellaisia vakioananastukkia, sivut ja niska pikaisesti koneella ja sitten yläkolmannes saksitaan nopeasti. Luulisi tuollaiseen pikaparturointiin voitavan kehittää joku automaattikin joka asetetaan päähän. Korville voisi toki asettaa suojat varmuuden vuoksi. Toisaalta jos jokainen vaivautuisi opettelemaan leikkaamaan tuollaisen niin voisimme leikata toistemme hiukset, eli jokainen leikkaisi vain yhtä monta kertaa kuin käy itse leikkauttamassa. Intissä muinoin ajelimme koneella toistemme päät.

        Parturiautomaatti on hyvä idea. Kun autonkin pesun, vahauksen ja föönauksen voi teettää automaatissa, miksei parturointia. Pää työnnettäisiin johonkin mehiläiskennon näköiseen kupuun. Mallin voisi valita nappia painamalla. Automaatti hoitaisi loput.

        Yksilöllisempää palvelua voisi saada kävelevältä robotilta:
        - Päivää, haluaisin samanlaisen leikkauksen kuin NN:llä (julkkiksen nimi).
        - Hyvää päivää ihminen! Ladataan tiedostoa...


      • Anonyymi
        diy_partureitako kirjoitti:

        Nopeimmat parturit vetäisevät sellaisia vakioananastukkia, sivut ja niska pikaisesti koneella ja sitten yläkolmannes saksitaan nopeasti. Luulisi tuollaiseen pikaparturointiin voitavan kehittää joku automaattikin joka asetetaan päähän. Korville voisi toki asettaa suojat varmuuden vuoksi. Toisaalta jos jokainen vaivautuisi opettelemaan leikkaamaan tuollaisen niin voisimme leikata toistemme hiukset, eli jokainen leikkaisi vain yhtä monta kertaa kuin käy itse leikkauttamassa. Intissä muinoin ajelimme koneella toistemme päät.

        Se on muuten jännä että.on jo 2020 ja edelleen ainoat hiukset mitä.leikataan on sivuilta lyhyet ja päältä 40cm;) liimaletti


    • Estaog

      Kokemukset M-Roomista 2.5v ajalta (silver-jäsen):

      Hyvät puolet:
      - Ei ajanvarausta
      - Yleensä alle 30 min jonotusaika. Koko ajan on jonostusajat hieman pidentyneet.
      - Usein on pihassa kalliinta luxus-autoja, mutta silti ihmisillä Silver-jäsennyys. Gold ja Platinium-jäsennyydet erittäin harvinaisia. Paljon on ihmisiä jonossa, joilla en ole lainkaan jäsennyyttä, eli kyllä jäsennyydestä on todellla hyötyä.
      - Yleensä vähintään 3 leikkaajaa paikalla.

      Huonot puolet:
      - Hinta nousee koko ajan
      - Ei enää rajoittamatonta määrää leikkauksia (perusteeksi sain, että joku oli jossain käynyt joka viikko leikkauksessa, mutta miksi leikkauksien määrää piti sitten rajoittaa niin paljon, että normaalitkin asiakkaat joutuvat niitä laskemaan. Kuulostaa siis paskapuheelta)
      - Ennen parturiin tuli mm. Tekniikan Maailma ja Seiska, eli oli aina uusimmat lehdet saatavilla. Nyt pelkkiä vanhoja lehtiä.
      - Juomia oli viimeksi vain pelkkää sokerillista Fantaa kun aikaisemmin oli montaa eri lajia.
      - Kenenkään en ole koskaan nähnyt pelaavat paturin Xboxilla 2.5 vuoden aikana, eli ketään ei kiinnosta?

      Loppukommentti: Erinomainen idea, joka menee koko ajan huonompaan suuntaan ja samalla hinta nousee.

    • röhönauran.teille

      Jotenkin homoa tuo touhu. Viilaako ne kynnetkin samalla?

    • siinä.gold.korttia

      Tyttärelläni on kampaamo ja hän laittaa vaimoni hiukset ja leikkaa minun hiukset, eikä maksa mitäään!

      • pasane

        laita numero niin hoitaa varmaan hyväntekeväisyytenä kaikkien hiukset vai mikä tässä on pointtina??


      • Anonyymi
        pasane kirjoitti:

        laita numero niin hoitaa varmaan hyväntekeväisyytenä kaikkien hiukset vai mikä tässä on pointtina??

        Pointti hänellä oli, että nyt tekemään tytärtä josta teet kampaajan joka hankkii kampaamon.


    • Toivottavastiapua2

      En ole koskaan ostanut jäsenyyttä, mutta käynyt noin 10 kertaa Mroomissa (Helsinki ja Turku).

      Todella monta kertaa olen saanut paskan fiiliksen odottelusta.. Olen selvästi ollut hidas oppimaan. Nyt olen saanut niin tarpeekseni, että en ole vuoteen käynyt enkä tule käymään.

      Mikä Mroomissa v uttaa itseäni;
      1) Koskaan ei tiedä kuinka kauan kestää ja saako ylipäätänsä mitään
      2) Kanta-asiakkaiden puolesta, kun he ovat "pakotettuja" siellä käymään, vaikka hekään eivät saa palvelua järkevästi
      3) Nolot eniten maksaneet kanta-asiakkaat jotka ohittavat muita. Itselleni ainakin tulisi paska fiilis ohittaa ketään ja onhan se myös aika noloa (niin kuin baarin VIP-kortit aikanaan)
      4) Partureiden puolesta, että siellä kanta-asiakkaat käyvät nyrhimässä hiuksia vähän väliä. Siellä ei näkemäni perusteella parturit enää leikkaa oikeastaan mitään, vaan pesee hiuksia ja lyhentää puolimilliä sivulta ja 'ja otetaan päältä vähän vähemmän'. Jaksaako ketään oikeasti parturin leikkaustyöstä kiinnostunut henkilö tuollaista työtä? Toisaalta niille partureille hyvä, jotka tykkäävät miesten kanssa juttelusta.

      Hyvää siellä on kivat nätit parturitytöt (vanhoja ei joko palkata tai sinne ei vanhoja hae) ja miljöö ihan ok. Mutta kaiken kaikkiaan tämä palvelu ei ole minua varten ja kun tuota on hieman enemmän päässyt näkemään, niin mietin että Mroomin konsepti ei loppujen lopuksi voi olla kovinkaan monelle miehelle paras. Kivan ja osaavan parturitytön kun löytää muualta, niin juuri hänelle voi varata ajan ja istua penkkiin sovittuna hetkenä.

      Iso peukku Mroomille siitä, että ovat saaneet markkinat vallattua tuollaisella palvelulla. Kertoo paljon myös muiden partureiden parturikonseptien kehittymättömyydestä.

    • Tyytyväinen

      Käyn Kalliossa pienessä ei-ketju parturissa, ja maksaa 15 e.

    • Anonyymi

      Tänään ilmoittauduin jonoon minuuttia yli 9 (liike aukee ysiltä) koko päivänä en päässyt parturiin.

    • Anonyymi

      kannattaa siirtyä M-roomista G-roomiin.

      ei platinum cardeja vaan suoraa toimintaa.

      • Anonyymi

        Ai Gay roomiin?


    • Anonyymi

      Todella huonoa palvelua Mikkelissä ...Kiitos minulle riitti 17.5.2019

    • Anonyymi

      Tyhmä se, joka maksaa tuollaisia korttimaksuja.

    • Anonyymi

      Eikös se Gold-kortilla tuleva mene jonon ohi suoraan tuoliin. Eli alempiarvoisen leikkaus keskeytetään ja laitetaan odottamaan kunnes ylemmät on käsitelty?

      • Anonyymi

        Nykyään lukee M Roomin sivuilla että jonossa ei voi ohittaa. Eli goldilla ja platinumilla ei tee yhtään mitään.


    • Anonyymi

      Olen ollut Mroom-asiakkaana sen alusta lähtieän kulta/hopea-korttilaisena. Aluksi palvelu oli hyvä ja parturit ammattitaitoisia. No tämä on nyt muutunut, enkä tule enää uusimaan korttiani.

      Palvelun taso on laskenut merkittävästi, koska käytännössä useimmat parturit ovat harjoittelijoita ja osaavat parturit ovat lähteneet. Näin ainakin pääkaupunkiseudulla näissä MRoom partureissa missä olen itse käynyt. Nyt jos ottaa esim. hiustenvärjäyksen, niin ei ole ketään kuka sen voisi tehdä (kun kaikki ovat juuri aloittaneita harjoittelijoita). Oikeasti todella heikkotasoinen, en voi suositella kenellekkään.

    • Anonyymi

      Kyllähän tuo M Roomin kokonaispaketti on ihan täyttä paskaa. Parturit kyllä yrittävät kovasti, mutta jos turkkilainen leikkaa hiukset kuitilla 15€ ja työ parempaa, niin en ymmärrä kyllä miksi kyseistä lafkaa pitäisi käyttää. - Ei jatkoon

    • Anonyymi

      Samaa mieltä suurelta osin

    • Anonyymi

      Käy Turkkilaisessa parturissa kerran kuussa hiusten leikkuu ja parranajo. Kiva tunnelma miesten kesken. Komeita kavereita ja osaavat asiansa. Edulliset hinnat.

    • Anonyymi

      Mroom shaving lotion eli partavaahto on sopimaton tarkoitukseensa. Ei pehmennä partaa, ja suuhun osuessaan maistuu erittäin pahalta. Litrahinta alennettuna 150-€.
      Lidlin ja Prisman omat shaving geeli toimii hyvin, ja litrahinta 10-€. Annoin palautteen 29.5.2022. Eivät ole vastanneet. Keskustelupalautteista päätellen kyseisen yrityksen tila on huolestuttavan huono.

    • Anonyymi

      Saako mroomissa selkäryijyn kuosiin, olen ihan hetero enkä välitä vaikka vähän homoa meininkiä kunhan käsiksi ei käydä !

    • Anonyymi

      "Mroom -parturiketju vie rahasi ja aikasi" Se on ketjun tarkoituskin !

      • Anonyymi

        Ole onnellinen että edes neitsyys jäi. Minulta meni.


    • Anonyymi

      Vein toukokuun lopulla pikkupullon ( tarjous 15- ) partavaahdoketta takaisin Mroomille. Se ei vain täyttänyt tehtäväänsä, eli oli surkea. Annoin yhteystiedot ja minuun otettaisiin yhteyttä mahdollisimman pian. Nyt on marraskuun loppu ja odottelen edelleen. Esim. kunnon partavaahdoketta myydään Lidlissä muutamalla eurolla iso pullo. Ajaa hyvin asiansa. nettikeskustelujen perusteella toivotan Mroomille tervemenoa konkurssiin.

    • Anonyymi

      Ihan sama millainen leikkaus sinulla on ja miten haluat että samaa mallia vain lyhennetään kasvun verran esim 1cm joka paikasta, niin ei onnistu. Leikkaavat ihan miten sattuu, jopa täysin päinvastoin kuin sanot. Palautetta kun laittaa niin voivotellaan ja tarjoudutaan leikkaamaan lisää. Koulutuksissa painotetaan ilmeisesti ainoastaan höpöttelemään, aika yksinkertaista olisi lisätä siihen että Kuuntele miten asiakas haluaa hiuksensa leikattavan. Pari vuotta meni hyvin kun lähimmässä liikkeessä oli pari ammattitaitoista leikkaajaa, mutta eivät Jostain syystä palveluksessa pysyneet ja tilalle on tullut ammattitaidottomia aloittelijoita jotka vaihtuvat nekin koko ajan. Annoin palautetta monta kertaa ylemmälle taholle mutta kun aina on sama lopputulos, niin loppui M-Roomissa käynti. Luulisi että vakkarit olisivat tärkeitä yritykselle mutta ilmeisesti pelkät siilitukat riittävät M-roomille.
      Sen pistin merkille että mitä puheliaampi neiti, joka lopettaa välillä kokonaan leikkaamisen keskittyessään kertomaan elämäntarinaansa, sitä hurjempi lopputulos. Flamingossa oli ainoat ammattitaitoiset leikkaajat, mutta eiköhän sinnekin saada aloittelijoita, joten hankin paremman vakituisen parturiliikkeen jossa kuunnellaan puhumisen sijasta.

    • Anonyymi

      Vrooom aja tukkasi itse

    • Anonyymi

      Olen nyt itse käynyt M.Roomissa 2 kertaa enkä enää mene kyseiseen paikkaan. Molemmilla kerroilla lopputulos on ollut ala-arvoinen.

      Minulla oli tarve leikata hiukset ennen ulkomaan reissua ja päätin antaa mroomille toisen mahdollisuuden eri paikkakunnalla ensimmäisen epäonnistuneen kokemuksen jälkeen - ei olisi kannattanut.

      Leikkaaja sinällään oli mukava, mutta asiakaspalveluhenkisyydessä oli selkeitä ammattitaidon puutteita.
      Pahinta oli kuitenkin se, että annoin hänelle selkeät ohjeet kuinka leikata. Sanoin kuinka paljon saa leikata pois (1cm). Parturi ei noudattanut tätä ohjetta vaan teki täysin oman mielensä mukaan.

      Hiustyylini on muuttunut molemmilla mroom kerroilla täysin.

      1. kerralla jälki oli niin surkeaa, että jouduin kampaamaan hiukset eri tavalla kuin olen tottunut.

      2. kerralla parturi leikkasi aivan liian lyhyeksi selkeistä ohjeista huolimatta.

      Molemmilla kerroilla lopputuloksena on ollut siis aivan random-settiä.

      3. kertaa ei tule

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1651
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1066
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe