Kesäsukkikset miehelle

Sukksifani

Millaisia käytätte ?

35

1344

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ohuet

      Ihan perus 15den. Ihon väriset

      • Kukkahattusetä

        Yhdenkoon sukkahousut, mielellään ruskeat!


    • Nohh

      Sukkikset on naisten asuste ei miesten.

      • Hosen

      • Nohh

        Vuosisatoja sitten vallinneet pukukoodit eivät vastaa nykypäivän pukukoodeja. Nykypäivän pukukoodissa sukkikset on naisten asuste ei miesten.


      • Ketäkiinnostaakoodit
        Nohh kirjoitti:

        Vuosisatoja sitten vallinneet pukukoodit eivät vastaa nykypäivän pukukoodeja. Nykypäivän pukukoodissa sukkikset on naisten asuste ei miesten.

        Ketä on kiinnostunut koodeista? Muodollisiin juhliin jotain sinne päin "koodeja" (usein tumma puku, vaikka pitäisi illalla laittaa jotain muunlaista pukua), muuten hälläväliä.


      • Rokkabillybilly

        Ai ketä on kiinnostunut koodeista? Viranomaisten läsnäollessa noudatetaan koodia nimeltä rikoslaki, muulloin vedetään hinttapuleja daijuun.


    • kesäsukkikset

      15-20 den yleensä. olikohan 17 den cideria norlyn tai voguen merkkiset sukkikset suosikit. tietenkään unohtamatta avosukkahousuja, ne sopii muuallekkin kun makukamariin . pysyy paremmin jalassa kun stayupit, mutta saman tuntuiset hameen kanssa

    • Sukkismies184cm

      On faktaa, että miehetkin tykkää sukkiksista. Itse olen pitkä mies ja olen vielä kauniimpi/seksikkäämpi kauneissa sukkiksissa. Ostan lähinnä Stockmannilta laadukkaita Wolford-sukkiksia. En käytä niitä päivittäin ja käytän niitä yleensä farkkujen alla. Tallinnasta niitä saa selvästi edulisemmin kuin täältä pääkaupunkiseudulta.

    • normivaate

      Vaimoni pyysi minua vuosia sitten laittamaan 15den. Kiiltävät mustat sukkahousut. Kysyin miksi? Vastasi että koska haluan nähdä miltä mies näyttää sukkahousuissa. Vaimoni pyynnöstä laitoin sukkahousut jalkaani, vaimo katseli hetken ja sanoi oikeassa se Minna oli. Kysyin minkä suhteen Minna oli oikeassa? Vaimo vastasi, sen suhteen että miehillekkin sopii sukkahousut, korostavat sääriä ja reisiä ja ovat jopa seksikkäätkin. Mietin hetken ja sanoin, tarkoittaako tuo nyt sitä että Jarmokin on pukenut sukkahousut jalkaansa jos kerran Minna oli kanssa tuota mieltä. Vaimo sanoi, kyllä tarkoittaa. Sanoin, ohhoh. Sitten vaimo ehdotti lähdetäänkö kylään Minnalle ja Jarmolle? Sanoin, mennään vaan. Vaimo tähän, jätä sukkahousut jalkaasi. Sanoin, en hitossa jätä. Siihen vaimo sanoi, jätä nyt vaa, miksi et jättäisi? Sanoin, no en
      Kehtaa. Vaimo tähän, miks et kehtaa, eihän siin ole mitään häpeämistä. Hetken mietin ja sanoin, eipä niin jos kerran Jarmokin sukkahousuja koittanut. Vaimo nauroi ja sanoi, ei vain koittanut vaan käyttää aika usein sukkahousuja, talvella ei kuulemma pitkiä kalsareita käytä vaan sukkahousuja. No siitä päivästä lähtien on sukkahousut ollut itsellenikin normi vaatekappale :)

      • Öytstöks

        Aika hyvää stooria heitit. Kyllähän sitä haaveilla saa mitä vaan...


    • Nyt just 20 denin ihonväriset Falken

    • Sukkisfanivm1988

      Olen jo murrosiästä lähtien miehenä käyttänyt sukkiksia. Tiedän että se on tabuteema ja pidetään naisten vaatteena. Olen pitkä mies ja laatusukkikset ovat kauneita. Kotona olen usein sukkiksissa ja kadulla ovat ne housujen alla. Myös läheiseni ovat sen hyväksyneet. Naisten osastolta aina ostanut. Kesällä ovat 40-60deniset sopivat, tykkään kiiltävistä ja tukisukkahousuista, ei tarvi mitään alushousuja.

    • lenkkisukkis

      Joskus viileellä ilmalla lenkillä sortsien kanssa mustia tai ihonvärisiä. En muuten.

    • sukkis22

      En käytä kesällä sukkahousuja juuri koskaan. Joskus tosi harvoin voin laittaa 20-denieriset shortsien alle, jos vaikkapa terassilla on viileä ilta. Talvella on sitten eri tilanne, silloin käytän sukkiksia farkkujen alla suunnilleen päivittäin.

    • kolea_aamu

      Tänä aamuna laitoin pitkästä aikaa sukkahousut farkkujen alle kun lähdin pyörällä töihin. Oli niin viileää että olisi pitänyt olla hanskatkin kädessä. Hyvältä tuntui sukkikset jalassa. Olivat 20 denierin ruskeat perussukkikset.

      • Denierieino

        Norlyn Kiiltolux 15 den tai silky satin 10 den


    • sukkkikset

      Shortsien kanssa ihonväriset 15-20 den . Muutaman kerran housujenkin alla ,kun aamulla on ollut viileää. Aamusta laitoin mustan hameen ja mustat 20 den kuvio sukkahousut

      • kolea_aamu

        Käytätkö sukkahousuja ja hametta ihan julkisesti vai kotioloissa vain? Itse en ole uskaltautunut sukkiksissa ihmisten ilmoille montakaan kertaa. Pari kertaa on ollut sukkahousut shortsien kanssa. Hameessa en ole esiintynyt julkisesti milloinkaan.


      • Sukkisjukkis

        Kotona käytän hametta ja sukkiksia ja vaimoni kehuu että ne sopivat minulle hyvin. Ajan myös säärikarvat pois.


      • Fakiirinsääret
        Sukkisjukkis kirjoitti:

        Kotona käytän hametta ja sukkiksia ja vaimoni kehuu että ne sopivat minulle hyvin. Ajan myös säärikarvat pois.

        Epilointi parempi


      • kolea_aamu kirjoitti:

        Käytätkö sukkahousuja ja hametta ihan julkisesti vai kotioloissa vain? Itse en ole uskaltautunut sukkiksissa ihmisten ilmoille montakaan kertaa. Pari kertaa on ollut sukkahousut shortsien kanssa. Hameessa en ole esiintynyt julkisesti milloinkaan.

        Käytän kilttiä ja keleistä riippuen sukkiksia. Käytän kilttiä lähes jola päivä. Kotioloissa käytän farkkuhametta.


      • kaikkitallella

        Onks kaikki OK ?


    • M_22v09

      miks sukkikset, eikä leggingsejä/meggingsejä ta trikoita?

      • kyäk

        YÄÄÄKKK


    • Imurierkki

      Kotiin tullessani pukeudun mustiin 40 denin Norlynin sukkiksiin ja vekkihameeseen ja alan siivoamaan. Kyllä vaimo tykkää puhtaasta kodistamme.

    • kolea_aamu

      Nyt parina päivänä on ollut harmaat 20 denierin sukkahousut pitkien housujen alla. Ihan Pirkka-peruslaatua 😊.

    • syksysukkikset

      15-20 den housujen tai hameen kanssa. Mustat ,siniset tai ihonväriset enimmäkseen . Tänään laitoin mustat kuviolliset norlynit

    • kolea_aamu

      Tänään laitoin 40 denierin sukkahousut farkkujen alle. Ovat tosi hyvät jalassa. Oikeastaan mukavammat kuin 20 den. Ne eivät kyllä ole enää mitkään kesäsukkikset.

      • Vapaapäivä. Sininen t-paita, sininen farkkuhame ja siniset sukkikset. Että tämmönen kotiasu.


    • 20den

      Mustat 20den ja hyvin pärjää vielä. Kylmemmille keleille sitten paksummat.

      • Imurierkki

        Tänään on ruuat laitettu perheelle. 140 denin tukisukkiksissa ja vekkihaameessa.


    • sukkismies1986

      Läheiseni ovat hyväksyneet sen että olen kotona usein sukkiksissa ja ilman muita housuja. Kaikki ostettu naisten osastolta, hyvänlaatuisia ja olen pitkänä miehenä kaunis sukkiksissa. Toivoisin että tämä tabu tulisi loppumaan miesten kohdalla...

    • Setätätitarinoi

      Kesä meni jo. Nut kaivetaan naftaliinista miehekkäät rappahousut ! Ne on poikaa !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      329
      3061
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      107
      2261
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      87
      1675
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      195
      1596
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      68
      1398
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      55
      1283
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      12
      1104
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      21
      1098
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      2
      1059
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      931
    Aihe