Avo- tai aviosuhde, mitä väliä. Suhde ei perustu pelkkään seksiin vaan romanttisiin tunteisiin, ystävyyteen ja luottamukseen. Sopikaapa siis heti alkuunsa että seksiä saa harrastaa kenen kanssa tahtoo. Se kenen kanssa on yhdessä on se keneen tunteita on kaikista eniten. Jos ei tunteita niin älä ole yhdessä. Ei ole pakko. Ihmiset osaavat keskenään sopia kenen kanssa seurustelevat, menevät naimisiin, asuvat yhdessä. Mitä väliä muilla? Sallikaa tunteet myös toisiin ihmisiin kuin vain itseenne niin ei tarvitse miettiä petetäänkö vai eikö. Toimii erittäin hyvin ja kokemusta on neljältä vuodelta jo. Ollaan kihloissa ja ihmisten naamoissa on näkemistä kun tietävät totuuden. Eivät usko ensin mutta sitten kun kerron niin uskovat. Emme ole pelkän seksin takia yhdessä vaan tunteiden takia mutta harrastamme seksiä keskenämme myös. Välillä mutta harvoin on tilanteita, että käyn tai puoliso käy vähän niittämässä aidan toisella puolen. Mutta se kuuluu meidän juttuun ja sillä hyvä. Itse olen aina kertonut olevani varattu jos isken miehen jostain. Esim tänä vuonna kerran ja viime vuonna. Ei ole ketään huijattu ja omatunto puhdas. Suosittelen kaikille ihan täysin tätä samaa kuviota, koska meillä kihlattuni kanssa menee todella hyvin, ei tule seksistä riitoja eikä nyt muustakaan oikeastaan pahemmin. Ei kannata olla riidanhakuisen ja omistushaluisen ihmisen kanssa koska näin asiat ovat paljon paremmin.
Sopikaa vapaa suhde niin ei ole pettämistä
Yhdessäkin
1
125
Vastaukset
- eikoskaanminulle
En pystyisi tuollaiseen suhteeseen. Mieluummin olen yksin. Seksin merkitys vähäinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus166313- 1972490
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan971894En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761497Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911049- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46929- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708