Miehet on nirsoja

kutonen30

Todella nirsoja, ei kelpaa kutosen naiset miehille vaan ne kympin missi naiset. Miehet ei ole mitään komeita itse eikä ne vastaa meille kutosen naisille.

33

575

4Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • höynöt

      En oo edes nähnyt paljoakaan komeita miehiä viimmeisen puolen vuoden aikana...

      • 8plus10

        Et kai sä näekkään koska haet vain niitä kympin miehiä. Kumma että teille läskeillekin pitää löytyä tasoaan korkeammalla oleva mies.


      • mullehetkaik

        Parisuhdetta perustettaessa ei osapuolten mielestäni pitäisikään kilpailla
        siitä, kumpi on toistaan parempi, komeampi, viisaampi, tasokkaampi tai jotain
        muuta vastaavaa. Vai onko niin, että miehisyys jotenkin kärsii jos edellä mainitut
        seikat eivät toisessa toteudukkaan?


    • Nettideittailun suurin ongelma on niin miehet kuin naisetkin.Jokainen haluaa sen kauneimman, komeimman, seksikkäimän, koulutettuimman, urheillullisimman yms.

      Oikeasti, suurin osa ihmisistä jotka nettideittaavat ovat hyvin alkukantaisella ihmisen tasolla ja hyvin harvalla on oikeasti kosketus sisimpään ja on oikeasti jotain annettavaa henkiselle parisuhteelle - eli sille oikealle parisuhteelle, mielestäni.

      Toinen mikä mielestäni mättää ihmisten itsekeskeisyys ja kyvyttyömyys tehdä kompromisseja.Suurin osa naisista kun ainakin julistaa olevansa itsenäinen, sanavalmis, tulinen, haasteellinen - kuka minkäkilainen pippuripussi. Kyllä siinä oikeasti, aidosti tasaarvoista parisuhdetta etsivä mies pistää nuolta taaksepäin.Ei ole kiinnostusta tapella, riidellä, kinata ja nahistella seuraavaa 20 - 40 vuotta.

      • Pe69

        Oma nirsous kohdistuu juuri tuohon Appelsiinin toiseen kappaleeseen. Loppuelämälle haluaa parisuhteen helppoutta ja leppoisuutta.

        Olisi mukava kuulla naisten mielipiteitä. Oletteko pippuripusseja :) ?


      • liiankurppajo

        En koskaan oo kuvannu itteeni temperamenttiseks, pippuriseks, tuliseks tms. kun oon pikemminkin juuri leppoisa, rauhanomanen, diplomaattinen, pyrin selvittään erimielisyydet puhumalla, inhoan riitoja jne. mun kanssa on helppo olla, kuten usein on kommentoitu, ... no ilmeisesti siis miesten mielestä pidemmän päälle liian tylsä kun tuntuu kaikki kyllästyvän viimestään muutaman kuukauden päästä, ja se siitä sitten taas.


      • Pe69

        Tuohan kuulostaa hyvältä. Päälle vielä huumorintajua ja leikkimielisyyttä, niin a vot.
        Kyllästyä voi kyllä ennalta arvaamattomuuteen ja itsekkyyteen. Mutta leppoisuuteen ja hyvään oloon?


      • lauhkea_mut_ei_lammas
        liiankurppajo kirjoitti:

        En koskaan oo kuvannu itteeni temperamenttiseks, pippuriseks, tuliseks tms. kun oon pikemminkin juuri leppoisa, rauhanomanen, diplomaattinen, pyrin selvittään erimielisyydet puhumalla, inhoan riitoja jne. mun kanssa on helppo olla, kuten usein on kommentoitu, ... no ilmeisesti siis miesten mielestä pidemmän päälle liian tylsä kun tuntuu kaikki kyllästyvän viimestään muutaman kuukauden päästä, ja se siitä sitten taas.

        Veit sanat suustani. Olen myös lempeä ja rauhaa rakastava nainen ja miehet sanovat aina, että kanssani on helppo olla. En kiukuttele tai pelaa. Silti olen oikeasti huum.tajuinen enkä kuulemma ole lainkaan tylsää seuraa. Joka krt käy kuitenkin niin että jään kaverigenrelle. Miesten innostus latistuu parissa kk, juuri kun olen itse kiintynyt mieheen. Sydänsuruja toisena perään, kun saan aina kuulla ettei miehellä tunteet syvene.. Ja vierestä viedään aina just ne temperamenttiset "pippuriset" naiset. Jopa valehtelijat. Niillä on lauma intohimoisesti ihastuneita miehiä ympärillään...


      • Pe69

        Onkohan pippuriset naiset ulkoisesti puoleensa vetävämpiä? Tai tyylikkäämpiä? Merkkikuningatar ei tarvitse olla, mutta pieni huolittelu voisi auttaa. Miten intohimopuoli? Osaatko vetää meitä miehiä oikeasta narusta :)


      • lollizina

        No epä kai osaisi. Kerrohan vähäsen millaisista naruista
        miehisiä pitäisi kiskoa?


      • Pe69

        Lollizina
        Liiankurppajo sanoi, että innostus latistuu muutamassa kuukaudessa. Jos nainen on hyvä hieromaan niskojen lisäksi vähän alempaakin ja on hyvä suustaan, saattaa se narun- tai paremminkin köydenpätkäkin tykätä. Olisiko siitä apua? Vai miten monta eronnutta löytyy, joka antoi hyvät suuhoidot?

        Onhan meitä miehiä varmaan moneksi. Jotkut tykkäävät kalastamisesta ja jos leppoisa nainen tietää paikat, missä on kireitä siimoja, voi toimia jollekin. Kalakaverimeiningillä ;)


      • lauhkea..mut..ei..lammas

        Mä kyllä vastaan tähän omasta puolestani, että olen todella naisellisesti pukeutuva, käytän hameita ja korkkareita, en kiroile/ syljeskele/ole äijämäinen ja hiukset on pitkät. Intohimoa löytyy niin paljon että miehet pakenee, seksielämä on monipuolista eikä estoja ole. Sitä suuhoitotaitoakin on vain kehuttu, enkä jätä sitä kesken... Seksikumppaniksi kelpaan kyllä, jonoa siihen olisi.. Parisuhdemielessä käy kuitenkin aina niin, että alussa oikein kunnolla innostunut ja ihastunut mieskin kyllästyy parissa kuukaudessa ja ilmoittaa että "tunteet ei tästä syvene ja olen vain kaveri hänelle". Seksisuhteen kuitenkin näistäkin kaverimiehistä moni haluaisi kanssani. VAIKKA olen vain kaveri stana...? Ei mtn logiikkaa. Ja/tai sitten tulee diipadaapaa, että "kunnioitan ja arvostan sinua todella paljon ja olet hieno ihminen ja kanssasi on hyvä olla, etkä ole tylsä ja blaablaablaa, mutta en nyt vain koe että meistä tulisi pariskunta.

        JA tiedoksi, että EN mene deittien kanssa sänkyyn ennenkuin ollaan tavattu useita kertoja ja edetty siihen vaiheeseen ettei tapailla enää muita.


      • Pe69

        Kiitos kommentistasi "lauhkea..". Arvostan, että käytät logiikka sanaa :)
        Mikähän meissä miehissä on vikana? Tämä alkaa tuntua näin miehenäkin Davinci-koodijutulta :)
        Hyvä suustaan, lempeä, mitä vielä? Miten ruoanlaittotaito, onnistuuko lihapullat?


      • As_Valtti

        No en saatana halua mitään parasta missinaista, vaan A) vartaloltaan sopusuhtaisen ja B) päästään edes jotenkin kondiksessa olevan ja C) joka haluaa jopa treffeille eikä käytä nettideittailuja ja tindereitä vaan itsetunnon kohotteluunsa.

        Olen lopen kyllästynyt, kun itselle normaalivartaloisena miehenä on tarjolla vaan jotain tonnikeijukaisia ja/tai miehiin katkeroituneita pipipäitä jotka ekana kippaa kaikki elämänsä huolet niskaani. Ei paljoa kiinnosta toimia naiselle jonain psykiatrina. Sitten vihoviimeisenä nämä "joojoo tavataan vaan"-muijat joilla tulee aina jotain viimehetken esteitä mukamas. Ei voi ymmärtää, mikä tässä on niin vaikeaa.


      • heh.heh
        As_Valtti kirjoitti:

        No en saatana halua mitään parasta missinaista, vaan A) vartaloltaan sopusuhtaisen ja B) päästään edes jotenkin kondiksessa olevan ja C) joka haluaa jopa treffeille eikä käytä nettideittailuja ja tindereitä vaan itsetunnon kohotteluunsa.

        Olen lopen kyllästynyt, kun itselle normaalivartaloisena miehenä on tarjolla vaan jotain tonnikeijukaisia ja/tai miehiin katkeroituneita pipipäitä jotka ekana kippaa kaikki elämänsä huolet niskaani. Ei paljoa kiinnosta toimia naiselle jonain psykiatrina. Sitten vihoviimeisenä nämä "joojoo tavataan vaan"-muijat joilla tulee aina jotain viimehetken esteitä mukamas. Ei voi ymmärtää, mikä tässä on niin vaikeaa.

        "Olen lopen kyllästynyt, kun itselle normaalivartaloisena miehenä on tarjolla vaan jotain tonnikeijukaisia ja/tai miehiin katkeroituneita pipipäitä jotka ekana kippaa kaikki elämänsä huolet niskaani. Ei paljoa kiinnosta toimia naiselle jonain psykiatrina. Sitten vihoviimeisenä nämä "joojoo tavataan vaan"-muijat joilla tulee aina jotain viimehetken esteitä mukamas. Ei voi ymmärtää, mikä tässä on niin vaikeaa."

        Hyvin summattu tavismiesten nettideittailu, juuri tuollaista se on.


      • liiankurppajo
        lauhkea_mut_ei_lammas kirjoitti:

        Veit sanat suustani. Olen myös lempeä ja rauhaa rakastava nainen ja miehet sanovat aina, että kanssani on helppo olla. En kiukuttele tai pelaa. Silti olen oikeasti huum.tajuinen enkä kuulemma ole lainkaan tylsää seuraa. Joka krt käy kuitenkin niin että jään kaverigenrelle. Miesten innostus latistuu parissa kk, juuri kun olen itse kiintynyt mieheen. Sydänsuruja toisena perään, kun saan aina kuulla ettei miehellä tunteet syvene.. Ja vierestä viedään aina just ne temperamenttiset "pippuriset" naiset. Jopa valehtelijat. Niillä on lauma intohimoisesti ihastuneita miehiä ympärillään...

        Juurikin näin, ei puutu multakaan huumorintajua (mustaa, pieru- jne.), mun kanssa voi puhua mistä vaan aiheesta, eikä mua saa helposti suuttumaan juuri mistään (ainoastaan räikeä epäoikeudenmukaisuus ja heikompien sortaminen ym. tällänen vääryys). Ja samoin mullakin, pitkä tukka, hoikka (bmi 18,5), tykkään seksistä ja usein... (kunhan ensin on hiukan tutustuttu, olen avoin erilaisille ehdotuksille jne.). Ruuat teen useimmiten itse, eikä mielenterveysdiagnoosejakaan ole.


      • Pe69

        Liiankurppajo. Täydellistä!
        Taidat kirjoitella väärä otsikon alla ;)
        Eihän tuommoinen ole kutosta nähnykkään, jos käyttää keskustelun termiä. Nyt en löydä miehen logiikkaa, mikä on vaikea tunnustaa. Eihän tämä taida selvitä ilman tapaamista?


    • Kädeet

      Näin on kyllä. Varsinkin 140 cm pituisten miesten kohdalla

    • 40v-sinkkumies

      Tiedän omann tasoni enkä koskaan sais mitään missiä vaikka olisi 10 miljoonaa euroa tilillä. Ne kutosen naiset on ihan yhtä nirsoja kun kympin missit.

    • dfsfdsfsf

      Mistä lähtien nettideiteillä missit ja muut kympin naiset hakee seuraa? LOL. Taino läskien akkojen mielestä jos joku toinen nainen on hoikka, niin sehän on silloin missi tai kymppi.

    • komeamies35-

      Miehillä on syytä olla nirso koska naiset on niin huonoja.

    • DifficultTimes

      Jos joku nainen viitsii edes kirjoittaa, niin vähintäänkin keskustelen hänen kanssaan niin kauan kuin juttua riittää.

      Ei vaan ole tarvinnut vielä sanallakaan vastata kenellekään, vaikka itse olen viestitellyt paljonkin.

    • Sekä miehet että naiset ovat nirsoja, jos tarkastellaan keskimääräistä aloitusviestin lähettämistä. Naisilla on kuitenkin se etu, että naisten aloitukset johtavat selvästi useammin keskusteluihin ja muuhun kanssakäymiseen deittipalstalla.

      Tähän liittyviä tilastoja löytyy vaikkapa tämän artikkelin loppupuolelta. https://www.okcupid.com/deep-end/a-womans-advantage

    • Mikä on kutosen nainen?
      Jos on nätti kroppa, mutta päässä ei ole muuta kuin kajalia, niin ei kait sillä kymppiä saa?

    • rumasinkkumies

      Sanoisin että suurin osa yli 30 v naisista suomi24 treffeissä on seiskoja korkeintaan. Seiskan naiselle ei kelpaa seiskan mies.

    • näinsevaanon_

      Nirsot nelosen ukot kuvittelee ittensä seiskoiks ja vinkuu kympin naisten perään joita dissaa seiskoiks.

    • Sinkkunainen41

      Millainen on seiskan nainen tai mies? Olisko vaikka joku julkkisesimerkki? En oikein tiedä minkä numeroinen mä oon...

      • sinkkuitse

        Parempi onkin ettet tiedä


    • Pe69

      Nirso mies...
      Mitä nirso mies tavoittelee:
      - lämpöä ja hellyyttä
      - yhdessä tekemistä
      - naista kainaloon
      - kuuntelemista ja keskustelukumppani
      - samaa mielipidettä tai kompromissia
      - hyvää seksiä
      - yhteisiä kiinnostuksen kohteita
      - ulkonäköä, jotta voi rakastella silmät auki
      - ailahtelemattomuutta ( ei niin naidellisen temperamenttinen )
      - toisen huomiointia

      Kymmenen ranskalaista viivaa. Oletko kympin vai kutosen nainen?

      Älkää ottako liian vakavasti :) mutta voo kommentoida :)

    • Läskilleläski

      Kutosen nainen EI VOI OLLA LÄSKI.

      Jos nainen on läski hän on ENINTÄÄN kolmosen tai nelosen muija.

      Joten vähän yritystä nyt aloittaja

      • Ulakkoulla

        Mikä on möhömaha tai läskinen mies?


    • Ullakkoulla

      En ymmärrä miten ihmiset, naiset tai miehet, arvotetaan kutosiksi tai kympeiksi treffiprofiilin perusteella tai edes muutaman viestin voimalla. Mitkä ne kriteerit ovat. Kuka ne määrittelee ja miten? Jos saan pakit, onko vastaaja kymppi vai kutonen jne... vai laskeeko se vain omia pisteitäni. Sekavaa.
      Mikähän itse mahtaisin olla tuon kovin epämääräisesti tuomaroivan raadin pisteytyksessä. :-)

      • helppoa.päätellä

        Olet ilmeisesti nainen ja naisen arvosana koostuu ulkonäöstä ja luonteesta.
        Tässä pari 10/10 naista:
        https://www.voeblogg.no/wp-content/uploads/2013/08/IMG_3179-900x792.jpg
        https://igcdn-photos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/t51.2885-15/11055889_1540209919577944_164405022_n.jpg

        Tässä mun mielestä noin 6-7/10 nainen:
        http://im.mtv.fi/image/5012536/landscape16_9/1024/576/ce7bc4fac1e8363435867368e509e36c/TD/kunnallispoliitikko-li-andersson.jpg


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      179
      4079
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      115
      2626
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2224
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      130
      2185
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      53
      1896
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1495
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      107
      1361
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1332
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1170
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1051
    Aihe