GOOM

Jaana

Mun mies petti mua goomilla.
mitä mä teen.
jätänkö sen vai pistänkö sormen sen pyllyy?

18

4512

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • its mii

Et varmaankaan täältä saa vastausta kysymyksees noilla tiedoilla. Kannattais varmaan valottaa tilannetta vähän enemmän et osais sanoa. Ei kaikki pettämisjutut oo niin mustavalkosia.

Siis mitenniin pistätkö sormen sen pyllyyn?! Ei tajua.

• nautiskelija

Jos menee porauslautta-risteilylle, niin onko muuta odotettavissa?

• Ihmettelevä

että mikä ihme on tämä GOOM risteily? Ja onko niitä useinkin ja missä? On niin tyhmä olo, kun ei ymmärrä näitä keskusteluja.

• 8o)
        Ihmettelevä kirjoitti:

että mikä ihme on tämä GOOM risteily? Ja onko niitä useinkin ja missä? On niin tyhmä olo, kun ei ymmärrä näitä keskusteluja.

GOOM on risteily, jossa suurehko laiva (taisi nyt olla Cinderella) täytetään opiskelijoilla. Siellä sitten juodaan, naidaan ja oksennetaan - valinnaisessa järjestyksessä. Yleensä kaikki suorittavat ainakin kaksi edellä mainituista toimista. Mitkä kaksi? Riippuu juomisen määrästä...

• Neuvoja

Jätät tietenkin, koska teidän suhde ei ole kunnossa ja miehesi ei arvosta sinua. Jos arvostaisi ja rakastaisi, niin ei varmasti ikinä ottaisi tai olisi ottanut menettämisen riskiä. Siinä ei selitykset auta.

• nimiErkki

Jeps, oon samaa mieltä, tossua vaan. Tää lässytys siitä että joku voi pettää ja rakastaa silti kumppaniaan on joka tapauksessa ihan prsstä. Ite oon henk.koht. sitä mieltä että jos rakastaa ei petä ja toisinpäin.

Mun mielestä nää jätkät jotka pettää muijiaan säännönmukasesti ja sit vinkuu sääliä kavereiltaan kun on niin pahat morganit ja ne kertoo että niiden muija on "se maailman paras tyyppi" jne jne. on niin vtn säälittäviä itsesäälissään. Ja samoin muijat vastaavissa tilanteissa.

Mikähän tää niitten vakisuhde on laatuaan? Taitaa olla äidin korvikkeita nää niitten "vaimokkeet" tms, "Kuka nyt omaa muijaa jaksais aina laittaa?"
        Vastaus: se joka osaa valita omansa oikein. Tai mun mielestä se ettei oma muija kiinnosta petihommissa mutta muuten se on "se maailman paras tyyppi" kertoo siitä että alunperin on oma äiti ollu mielessä kun on etsintään lähteny.

Tulipa kiireessä epäselvä viesti, sorry!

• : (

Sinuna ottaisin nyt selvää, että millä mielellä miehesi otti tuon goom-jutun. Itse petin siellä miestäni enkä kadu tippaakaan!!!(oli nimittäin elämäni ilta!).Mutta meidän suhde ei olekkaan ollenkaan kunnossa -> eroa suunnittelen. Voi olla, että miehesi otti sen vain goom-sekoiluna (kuten suurin osa goom-romansseista on) ja katuukin nyt koko juttua! Siellä se tunnelma vaan tempaa mukaansa...! Kertoiko miehesi muuten itse pettäneensä?Onko hän missään yhteyksissä sen tytsän kanssa? Vaihtoivatko puhelinnumeroita tms?

Goom on semmonen mesta, että mielestäni on melkein epäinhimillistä, jos siellä ei tapahdu yhtään mitään vastakkaisen sukupuolen kanssa...on siellä nimittäin semmonen orgia-meininki!!

• nimiErkki

Ei OIKEESTI millään pahalla mut just tommoset xxxxxt oksettaa mua. Jos et tajuu miks, ni olen pahoillani.

• .
        nimiErkki kirjoitti:

Ei OIKEESTI millään pahalla mut just tommoset xxxxxt oksettaa mua. Jos et tajuu miks, ni olen pahoillani.

ala arvostelemaan kun, et tiedä koko tarinaa. Mun nykyinen ja kohta ex-poikaystävä on pettäny ja nöyryyttänyt mua niin monta kertaa, että tämä yksi kerta ei ole mitään sen rinnalla. En kuitenkaan puolusta tekoani-se oli todella väärin.Tarkoituksenani ei ollut kosto poikaystävälleni.

Mulla oli ihana yö goomilla ja me ei menty hyttiin (=panemaan)saakka- suukoteltiin, halailtiin sekä juteltiin pelkästään. Vaikka suhteeni olisi kuinka metsässä, niin en ikinä voisi sänkyyn asti toisen kanssa mennä-se olisi tosiaan liikaa.

Pettäminen on mielestäni äärimmäisen väärin ja sellaista ei hyvässä suhteessa tule tapahtua.

Olen seurustellut jo 7 vuotta ja aloittanut seurustelun niin nuorena (14v), että en edes tiennyt, että parempaakin on tarjolla. Koko seurustelu-aikamme olen kestänyt poikaystäväni 'välinpitämätöntä'ja epäkunnioittavaa asennetta minua kohtaan (miksikö?siksi, että olen niin tottunut tähän-eikä paremmasta ollut tietoakaan, ennen kuin nyt) ja olen päättänyt, että siitä saa tulla loppu!

Tiedän, että kun löydän hyvän suhteen, niin pettäminen ei käy edes mielessä ja silloin saa jäädä myös goomit yms. väliin.

Tajuun kyllä miksi oksetan sua, mutta itse tiedän parhaiten mikä on homman nimi, enkä tosiaan ole huora. Olisin itse sanonut varmasti samoin kun sinä, mutta tässä tapauksessa en tosiaan osaa edes loukkaantua tollasesta.

Uskon, et oon vielä onnellinen jonkun oikean tyypin kanssa.

• niin
        . kirjoitti:

ala arvostelemaan kun, et tiedä koko tarinaa. Mun nykyinen ja kohta ex-poikaystävä on pettäny ja nöyryyttänyt mua niin monta kertaa, että tämä yksi kerta ei ole mitään sen rinnalla. En kuitenkaan puolusta tekoani-se oli todella väärin.Tarkoituksenani ei ollut kosto poikaystävälleni.

Mulla oli ihana yö goomilla ja me ei menty hyttiin (=panemaan)saakka- suukoteltiin, halailtiin sekä juteltiin pelkästään. Vaikka suhteeni olisi kuinka metsässä, niin en ikinä voisi sänkyyn asti toisen kanssa mennä-se olisi tosiaan liikaa.

Pettäminen on mielestäni äärimmäisen väärin ja sellaista ei hyvässä suhteessa tule tapahtua.

Olen seurustellut jo 7 vuotta ja aloittanut seurustelun niin nuorena (14v), että en edes tiennyt, että parempaakin on tarjolla. Koko seurustelu-aikamme olen kestänyt poikaystäväni 'välinpitämätöntä'ja epäkunnioittavaa asennetta minua kohtaan (miksikö?siksi, että olen niin tottunut tähän-eikä paremmasta ollut tietoakaan, ennen kuin nyt) ja olen päättänyt, että siitä saa tulla loppu!

Tiedän, että kun löydän hyvän suhteen, niin pettäminen ei käy edes mielessä ja silloin saa jäädä myös goomit yms. väliin.

Tajuun kyllä miksi oksetan sua, mutta itse tiedän parhaiten mikä on homman nimi, enkä tosiaan ole huora. Olisin itse sanonut varmasti samoin kun sinä, mutta tässä tapauksessa en tosiaan osaa edes loukkaantua tollasesta.

Uskon, et oon vielä onnellinen jonkun oikean tyypin kanssa.

no sinä ainaki olet tyhmä kun oot sitä paskaa niinkin kauan kattellu!?

• .
        niin kirjoitti:

no sinä ainaki olet tyhmä kun oot sitä paskaa niinkin kauan kattellu!?

sitä mieltä olet sinä...no onhan se helppo sanoa, kun ei siinä ole itse elänyt. Ja ilmeisesti ei sulla ole pitkiä suhteitakaan takana, kun et tajua/tiedä kuinka vaikeaa siitä on vain lähtä, sillä onhan toki niitä hyviäkin hetkiä paljon. Nyt olen kuitenkin jo "onnellisesti" sinkku.

• Nainen

Jätät jos haluat parempaa. Et jätä jos haluat että sua petetään jatkossakin.

• Jeh

Ei ole varmaan eka kerta ku sen teki! itse olen sortunut goomilla 4 krt

• Jekke
      • *Elisa*

Ihan selvästi nuoremmille kuin minä tarkoitettua. Ei vaan kymmenen vuotta sitten ollu tollasii bileitä, onneksi.

• Petes

Mikä ihme siinä on, että nykyään ollaan heti jättämässä jos vähän pettää puolisoaan?? Mitä ihmettä tapahtui vapaalle rakkaudelle?? Ollaan oltu naiseni kanssa jo 21 vuotta yhdessä ja suhteemme on parempi kuin koskaan. Syy? Me molemmat sallimme pienet syrjähypyt. Ainoat säännöt meillä on, että näistä suhteista ei puhuta toisillemme, ja tauteja ei tuoda kotiin...
      Seksi on luojan lahja ihmisille, eikä ole mitään syytä, että sen harjoittamista rajoitettaisiin suhteilla tms. Elikkäs annat miehelles anteeksi sillä ehdolla, että voit itsekkin käydä välillä sekstaamassa muiden kanssa, eikä kumpikaan ota siitä nokkiinsa. Ei pitäisi olla mikään synti tai häpeä...

• kiinnostaaaaa...

kerrothan kuinka kävi?

• bollocks

Jätä se jätkä. Tee kuitenkin seuraavaa sitä ennen. Pese sen hammasharjalla vessasta pönttö ja viemäri ja ota pari kuvaa siitä kun sitä teet. Teetä kuvat ja lähetä kirjekuoressa sille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      22
      2351
    2. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      106
      2260
    3. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      52
      2247
    4. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1527
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      238
      1512
    6. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      30
      1446
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      36
      1402
    8. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1161
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1136
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      26
      1126
    Aihe