16.6.2016 16:13
Erosin pässiäisenä 3 vuoden suhteesta. En ole koskaan rakastanut ketään niin paljoon kun häntä. Asuimme eri paikkakunnilla, ei yhdessä. Nähtiin vain useimmiten viikonloppuisin. Me tehtiin paljon, mutta ei kahdestaan. Kaverit ja auto harrastukset menivät edeltä, ja minä juoksin kun koiranpentu perässä. Annoin hänen tehdä mitä ikinä halusikaan, en kieltänyt. Tuntui että jäin sivulle, enkä saanut sitä samanlaista katsetta kuin ennen. Usein itkin ja mietin että mitä jos mä tekisin lopun, mutta aina se jäi roikkumaan. Meillä oli usein silti hauskaa, vaikka olinki ku yks jätkä niiden kanssa. Pääsiäisenä se koitti, erosimme.
En jaksa enään miettiä sitä että se on oikeesti totta, se tapahtu jotenki niin äkkiä.
Te eronneet tai fiksut, kertokaa jotain elämänviisauksia tai muuta, mikä helpottaisi mieltäni. Rupeen olee toivoton :(
IlmiannaJaa
Luetuimpia
Mies, tarkka päivä
Milloin näit kaivattusi viimeksi?
Minä vuonna kaivattusi
On syntynyt ja missä kuussa? Minun kaivattuni on syntynyt 1975 ja elokuussa.
Naisten elämä on kuin ruusuilla tanssimista
Naiset saa kaiken niin helposti että naisille tulee luonnostaan se että niitä halutaan. Kumppanin löytäminen on naisille erittäin helppoa kun jokaiselle naiselle tehdään alotteita ja nainen vaan valitsee sopivan. Miehille ei tehdä alotteita ellei ole todella komea ja todella rikas ja sellaisia miehiä onkin tosi vähän joten suurin osa miehistä joutuu käyttämään paljon aikaa kumppanin etsimiseen. Jotkut vuosia ja jotkut ei löydä koko elämänsä aikana kumppania
En rakasta enään koskaan.
Abcsd
0
74
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452817Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen422815Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631232598Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3261654- 711064
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101041Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.191884Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101752Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26750- 99681