seuranhaku palvelut

Still_got_blues

Onko missään enään sellaista seuranhaku palvelua, jossa ei ole vain pikku huijareita tai olla vailla luottokortin numeroa. Tai rahastetaan joidenkien robottien avulla.

5

1737

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Von-Virtanen

Lohjalla on kirppari missä myydään 1980-luvun Puhelinluetteloita, kokeile soittamalla Virtasille.

• Parasneuvo

On. Mitäs jos ihan livessä lähestyt toista ihmistä? Ei mene kuukausia ja rahaa hukkaan kun aina päädyt ulkonäkökeskeisesti johonkin vedättäjään.

• josattuunäkemään

Siinä hyvä neuvo. Eiku rohkeasti vain juttusille.

• VideoChat

Tuosta maksullisuudesta voi löytää hyviäkin puolia. Yleensä maksullisilla sivustoilla porukka on liikkeellä enemmän tositarkoituksella, kuin ilmaissivustoilla. Maksullisuudesta on hyvä kuitenkin huomioida se, että kannattaa valita sellainen sivusto, jossa on esim. kk maksu tai kertamaksu ja että saa ottaa itse yhteyttä suoraan muihin jäseniin. Ei missään nimessä kannata mennä sellaiseen lankaan, että alkaa maksamaan viestikohtaista hintaa. Silloin keskustelee tod.näk. botin kanssa.

Täältä löytyy tietoa aiheesta ja hyvämaineisia sivustoja: https://www.asumaansuomeen.fi/ulkomaalaiset-naiset-etsivat-suomalaista-miesta/foreign-dating-forum-seuraa-suomesta-ja-maailmalta/ Yksi hyvä tapa saada varmuus sivuston luotettavuudesta ja siitä, että jäsenet ovat aitoja, on katsoa löytyykö sivustolta video chat ominaisuus. Botit nimittäin harvoin video chattailee.

• Anonyymi

Ja kannattaa myös muistaa, että pari kymppiä kuussa seuranhakusivustolle on pikku raha verrattuna niihin satasiin kun viet naisia treffeille tai niihin satasiin mitä menee johonkin baariin viinaan ym. Mieluummin sitä käyttää maksullista sivustoa ja saa rahalle vastinetta, kuin suorittaa hakuammuntaa jossain baarissa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1652
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1478
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      891
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      849
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      791
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      776
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      728
    8. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      718
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      710
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      680
    Aihe