Miehet, omanikäinen nainen , miksei kelpaa ?

zsotzsot

Hämmentyneenä ihmetellyt deittikulttuuria:
Viiskymppiset diabetesmahat etsii nuoruutensa huumassa likkoja, mitä nuorempia,sen enemmän se itsetuntoa hivelee.

Pikkupoikamaista touhua. Onhan selvää, ettei se nuorempi likkalapsi haaveile loppuelämästä itseään vanhemman miehen kanssa.
Toisaalta, enpä itsekään huoli miestä,jonka ongelmana on päättyneet parisuhteet ja haudassa olevat emännät.
Silleen jännästi minäkin oon tosikko että alkoton tarkoittaa myös kaljaa, ja raha ei tee onnelliseksi,mutta rauhoittaa kummasti.
En minä sen rahan perässä ole, mutten jaksa koko ajan kuunnella sen määrästä tai puutteesta.

Niin moni ollut deiteillä, mutta ei, kertakaikkiaan ei natsaa. Joko se kaljankittaus tai röökin poltto.

70

1525

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NettideittiinKyllästynyt

      Eipä kelpaa naisillekaan omanikäinen mies. On täysin käsittämätöntä että 35v miehenä haen 27-40 vuotiasta naista niin ainoat jotka ottaa yhteyttä on 45-50v naiset. Menneellä viikolla jonkinlainen ennätys kun viisi tuon ikähaarukan väliin mahtuvaa naista alkoi liehittelemään. Hakemastani ikäluokasta ei ainoatakaan viestiä ja niille mielenkiintoisille joille itse laitan viestiä ei koskaan tule vastauksia takasin. Entiedä mutta jotenkin kummallinen ja täysin päälaelleen kaatunut koko nettideitti systeemi. Mulle riittää ainakin tältä kesältä. Otan profiilini pois. Jos vaikka talvella yrittäis uudestaan.

      • japashat

        Olemme siinä iässä kun tiedämme mitä tahdomme ja olemme juuri heivanneet sen edellisen mätisäkin pihalle tai meidät on heivattu nuoremman naisen tieltä.

        Seksi on parhaimmillaan juuri vähän yli viiskymppisenä, on aikaa,on haluja.

        Toisaalta, en usko väitteitäsi:
        Itselleni pompsahtaa viikoittain seksiviestejä pojilta, jotka ovat nuorempia kuin lapseni !:/
        Toki olisi houkutus kokea hyvin nuoren ja vielä kokemattoman poikasen jämäkkyys, mutta ajatus että joutuisi pitämään anatomian oppitunnin, kääntyy ikäiseni kumppanin hyväksi kuitenkin.


      • NettideittiinKyllästynyt
        japashat kirjoitti:

        Olemme siinä iässä kun tiedämme mitä tahdomme ja olemme juuri heivanneet sen edellisen mätisäkin pihalle tai meidät on heivattu nuoremman naisen tieltä.

        Seksi on parhaimmillaan juuri vähän yli viiskymppisenä, on aikaa,on haluja.

        Toisaalta, en usko väitteitäsi:
        Itselleni pompsahtaa viikoittain seksiviestejä pojilta, jotka ovat nuorempia kuin lapseni !:/
        Toki olisi houkutus kokea hyvin nuoren ja vielä kokemattoman poikasen jämäkkyys, mutta ajatus että joutuisi pitämään anatomian oppitunnin, kääntyy ikäiseni kumppanin hyväksi kuitenkin.

        Et usko:) No sairashan mä olisin jos tällaista päästäni keksisin:) Muutakin tekemistä kun alkaa kirjoittelemaan tänne valeita ja jos jotain kirjoitan teen sen tosissani. Usko tai et se on oma murheesi mutta näin on.


      • samaa.paskaa

        Itsellä oikeastaan sama kokemus mitä nimimerkillä "NettideittiinKyllästynyt". Itse olen 30v ja minuun otti yhteyttä 35v epäviehättävä nainen jolla oli lapsia.

        Toisaalta kaikki on selitettävissä markkina-arvoilla: nuoren ok lapsettoman naisen markkina-arvo on toivottoman korkea netissä joten hän valikoi vain parhaimmat miesmallit kun taas 35v epäviehättävän lapsellisen naisen markkina-arvo on matala joten hän joutuu itse ottamaan yhteyttä.


      • kauheetakunaisetviestii

        :))) Ai kamala, yksi epäviehättävä nainen otti sinuun yhteyttä. Varmaan tuli pahojakin traumoja?

        Sinuun siis saa ottaa yhteyttä vain tasan samanikäiset, kun viiden vuoden ikäero on liikaa? Onhan se vähän eri juttu, jos eroa on 10-15 vuotta kuten nimimerkillä "NettideittiinKyllästynyt". Toisaalta juuri kolmikymppisenä ymmärrän tiukan ikärajauksen. 25-vuotias on henkisesti tosi paljon nuorempi eikä välttämättä halua lapsia vielä, taas 35-vuotiaana lapsentekoon on jo hirmuinen kiire.

        Minusta jos profiilissa on ikätoive tai toive siitä, onko lapsia, niin niitä pitää noudattaa. Samoin muitakin mainittuja asioita. Iän kyllä näkee viestistä, joten väärän ikäisille on helppo jättää vastaamatta.

        Minä olen noin 45, ja minuun ottavat eniten yhteyttä toisaalta 10-15 vuotta nuoremmat ja toisaalta 10-15 vuotta vanhemmat miehet. Minun ikäisilläni miehillä taas ikähaarukka profiilissa on yleensä ylimmillään yhtä vuotta itseä nuorempi tai oma ikä. Koska otan yhteyttä vain niihin joiden toiveita vastaan, niin en voi ottaa yhteyttä samana vuonna mutta loppuvuodesta syntyneisiin miehiin. Sillä olen itse alkuvuodesta syntyneenä muutaman kuukauden verran ulkona heidän ihannekumppaninsa iästä.


    • normimies40

      Nuoremmat naiset vastaavat meille vanhemmille miehille kun omaikäisemme eivät vastaa eikä etsi mitään. Miksi edes 40 naiset vaivaudutte laittamaan mitään profiilia lkun teiin ei mitenkään saa yhteyttä. Nuoret sentään haluaa jutella edes ja monesti olen tavannutkin kun taas omanikäiseni naiset on tylyjä eivätkä vastaa mitään.

    • biologia.määrää

      Viiskymppinen naiselefantti ei kykene enää lisääntymään. 50 vuotias herrasmies taas pystyy, kuten pystyy 20-vuotias nainenkin. Perillisille on hyvä saada sellainen äiti, joka jaksaa huolehtia lapsistaan vielä 50 vuotta.

      • 45454322

        Vanhan miehen ei kannata hankkia lapsia. Vanhan miehen jälkeläisillä on usein mielenterveys ja muita neurologisia ongelmia. Ihan kuten naisen ikääntyessä hänen lapsillaan on kohonnut kehitysvammariski


      • japashat

        Puhumattakaan siitä, miten nastaa on maksaa lastenruokkoja kansaneläkkeestä. Eläkeläisalennusta kun ei tunneta.

        Ja teitä eläkkeestä elatusmaksuja makselevia on paljon !
        Poloiset.


      • höpskakkaa

        Ai Herrasmies pystyy, muut miehet ei ?
        Nyt lääkitys kuntoon.
        Ajatusmaailmasi on jostain maitolaiturin ja lestadiolaisseurojen välistä, viime vuosisadalta nekin.
        Juuri tuollaiset käsiteyleistykset heijastavat sitä, miksei elämänkumppania ole Herrasmiehelle löytynyt. Hyvä niin, säästyypä hiukan verovaroja.

        C'mon, yksikään 20 nainen ei tahdo raskaaksi 50-vuotiaalle. Sen lisäksi että menee maine, tulevaisuudessa häämöttää ihana osa omaishoitajana sen rikkaan entisen viiskymppisen dementoituessa.
        Jösses miten sekaisin porukka on :(


      • biologia.määrää
        höpskakkaa kirjoitti:

        Ai Herrasmies pystyy, muut miehet ei ?
        Nyt lääkitys kuntoon.
        Ajatusmaailmasi on jostain maitolaiturin ja lestadiolaisseurojen välistä, viime vuosisadalta nekin.
        Juuri tuollaiset käsiteyleistykset heijastavat sitä, miksei elämänkumppania ole Herrasmiehelle löytynyt. Hyvä niin, säästyypä hiukan verovaroja.

        C'mon, yksikään 20 nainen ei tahdo raskaaksi 50-vuotiaalle. Sen lisäksi että menee maine, tulevaisuudessa häämöttää ihana osa omaishoitajana sen rikkaan entisen viiskymppisen dementoituessa.
        Jösses miten sekaisin porukka on :(

        Biologia on määrittänyt niin, että herrasmies voi tulla isäksi koko ikänsä, mutta vanha akka vain nuorempana.

        Jos tyttö pelkää maineensa menettämistä, niin silloin hänellä on vikaa korvien välissä. Kyllä jokainen terve nainen haluaa itselleen turvallisen elämän. Vanhempi herrasmies pystyy sellaisen hänelle tarjoamaan. Nuorista räkänokkaisista pojanklopeista ei ole mihinkään.


      • höhhää

        Haloo, pappara, tollaista ei tapahdu enää edes pakon edessä.
        Nykyään on abortti, elatusmaksut, ilmainen koulutus ja sosiaaliturva.
        Todista että olen väärässä.

        Biologisestikin homma menee toisin:
        Laumaeläimen populaatiotiheyden määritellessä kiertoaktiivistem tiineiden naaraiden määrän laumassa joita hallitsee alfauros , ja jossa myös alfanaaras määrittelee alempitasoisten naaraiden aseman, pariutuminen alatasolta lauman hierarkiselle huipulle ei onnistu edes teoriassa.
        SIC !


      • hippales

        Jösses, huolehtia perillisistä vielä 50 vuotta...vanhapoika .


      • biologia.määrää
        höhhää kirjoitti:

        Haloo, pappara, tollaista ei tapahdu enää edes pakon edessä.
        Nykyään on abortti, elatusmaksut, ilmainen koulutus ja sosiaaliturva.
        Todista että olen väärässä.

        Biologisestikin homma menee toisin:
        Laumaeläimen populaatiotiheyden määritellessä kiertoaktiivistem tiineiden naaraiden määrän laumassa joita hallitsee alfauros , ja jossa myös alfanaaras määrittelee alempitasoisten naaraiden aseman, pariutuminen alatasolta lauman hierarkiselle huipulle ei onnistu edes teoriassa.
        SIC !

        "Nykyään on abortti"

        Häh? Murhaamallako meinaat korjata biologiaa? Evoluutio ei tapahdu facebookissa. Joku on näköjään aivopesty huolella. Idioottilauma on toki lauma idiootteja.

        Nuoret ja kauniit vanhemmista herrasmiehistä pitävät naiset ovat onneksi poikkeus. Ovat fiksuja ja tietävät paikkansa sen jälkeen, kun omaksuvat ketä palvelevat. Ja kyllä herrasmieskin palvoo äitiehdokasta – myös sen jälkeen kun tyttö tulee äidiksi.

        Kahden kauppahan se on joka tapauksessa. Mies maksaa ja tyttö huolehtii jälkikasvusta.


      • höhhää

        Kuka sen sanoo, että se tyttö haluaa jälkikasvua lainkaan, saati kaltaisesi vanhapoikakandidaatin kanssa, vieläpä iäkkään. Johan sulla on pussit kutistunut.

        puistattava maailmankuva.:((


      • vanhaonvanha

        Häh ! Vanha mies nuori vaimo. Tutkimuksen mukaan vaimolla aina on seksisuhde nuoren komean miehen kaa !


      • höhhää

        Jaa minkä tutkimuksen ?
        Vaikuttaa Kauniit ja Rohkeat-viritykseltä. Nykymaailmassa ei tollaista ole.
        Lue muitakin lehtiä kuin Kotimaata ja Rauhan Sanaa.


      • hmm___

        mistä puusta sä vanhapoika putosit ?
        Nykymaailma on baarit, palstat parisuhde, avoero jne


      • biologia.määrää
        hmm___ kirjoitti:

        mistä puusta sä vanhapoika putosit ?
        Nykymaailma on baarit, palstat parisuhde, avoero jne

        Puun laji on "elämä & kokemus".


      • hmm___

        jaksaatko 50v. ukko mennä linnanmäelle, niin kuin sun lapsi 20v. ?


      • biologia.määrää
        hmm___ kirjoitti:

        jaksaatko 50v. ukko mennä linnanmäelle, niin kuin sun lapsi 20v. ?

        Ei tässä ole kysymys omasta jaksamisesta. Tuskin kukaan aikuinen Linnanmäelle vapaaehtoisesti lähtee?

        Siksipä on se nuorempi äiti. Et ilmeisesti ymmärrä tätä kokonaisuutta?

        Vaan jos ei 20-vuotias lapsi osaa yksin toimia Linnanmäellä, niin on äitivalintakin mennyt silloin pieleen, ainakin huonon munasolun on silloin tuottanut.


      • hmm___

        nuori nainen 20v. kyllä,,, ukko ei jaksa mennä
        etsitään lapsia treffipalstoilla


      • EiLastaVeronmaksajienKu
        höhhää kirjoitti:

        Haloo, pappara, tollaista ei tapahdu enää edes pakon edessä.
        Nykyään on abortti, elatusmaksut, ilmainen koulutus ja sosiaaliturva.
        Todista että olen väärässä.

        Biologisestikin homma menee toisin:
        Laumaeläimen populaatiotiheyden määritellessä kiertoaktiivistem tiineiden naaraiden määrän laumassa joita hallitsee alfauros , ja jossa myös alfanaaras määrittelee alempitasoisten naaraiden aseman, pariutuminen alatasolta lauman hierarkiselle huipulle ei onnistu edes teoriassa.
        SIC !

        "elatusmaksut, ilmainen koulutus ja sosiaaliturva."
        Siinä taas malliesimerkki nykyajan naisesta. Lapsi tehdään veronmaksajien tarjoamien ilmaisten etuisuuksien piiriin ja ite maataan patalaiskana kämpillä. Juuri tuossa on syy miksi minä 35v mies olen omasta tahdosta lapseton. Koska nykynaisilla ei ole enään käsitystäkään mitä on olla yhdessä ja elättää se yhteinen lapsi aikuisuuteen saakka vaan ei. Kun on kaikki rahan nyhtämis keinot käytössä niin heti kun ensimmäinen erimielisyys tulee niin kattilat jakoon ja komeamman karjun käsittelyyn. Jos tällainen loisien ilmaiselättämis kulttuuri olisi historiaa suostuisin minäkin lasten tekoon koska sillä keinoin se nainenkin oppisi kantamaan vastuun parisuhteesta ja lapsesta. Onhan mulle muutama nainen ehdottanutkin lasta mutta kummasti ehdotus jää taka alalle kun sanon että lapsi tehdään mutta sillä ehdolla että kasvatat sen minun kanssa aikuiseksi kokonaisena perheenä. Hyvin saa näin selville äkkiä sen kiinnostanko minä minkäänlaisena muuna ihmisenä kuin ainoastaan siementen kylväjänä.


      • konstit.on.monet
        biologia.määrää kirjoitti:

        Biologia on määrittänyt niin, että herrasmies voi tulla isäksi koko ikänsä, mutta vanha akka vain nuorempana.

        Jos tyttö pelkää maineensa menettämistä, niin silloin hänellä on vikaa korvien välissä. Kyllä jokainen terve nainen haluaa itselleen turvallisen elämän. Vanhempi herrasmies pystyy sellaisen hänelle tarjoamaan. Nuorista räkänokkaisista pojanklopeista ei ole mihinkään.

        Kuule nykysin jos biologia ei enää suosi, voi mennä lääkäriin lyömään kasan pätäkkää pöytään ja niin saadaan mummokin synnyttään :D kohtu kun ei vanhene mihinkään.


      • Maailmaan

        vanhin synnyttäjä on espanjalainennainen, joka sai ensimmäisen lapsen
        66 vuotiaana
        intialainen nainen oli 70-72v. ja puoliso 79v.


      • realiteetithukassa
        EiLastaVeronmaksajienKu kirjoitti:

        "elatusmaksut, ilmainen koulutus ja sosiaaliturva."
        Siinä taas malliesimerkki nykyajan naisesta. Lapsi tehdään veronmaksajien tarjoamien ilmaisten etuisuuksien piiriin ja ite maataan patalaiskana kämpillä. Juuri tuossa on syy miksi minä 35v mies olen omasta tahdosta lapseton. Koska nykynaisilla ei ole enään käsitystäkään mitä on olla yhdessä ja elättää se yhteinen lapsi aikuisuuteen saakka vaan ei. Kun on kaikki rahan nyhtämis keinot käytössä niin heti kun ensimmäinen erimielisyys tulee niin kattilat jakoon ja komeamman karjun käsittelyyn. Jos tällainen loisien ilmaiselättämis kulttuuri olisi historiaa suostuisin minäkin lasten tekoon koska sillä keinoin se nainenkin oppisi kantamaan vastuun parisuhteesta ja lapsesta. Onhan mulle muutama nainen ehdottanutkin lasta mutta kummasti ehdotus jää taka alalle kun sanon että lapsi tehdään mutta sillä ehdolla että kasvatat sen minun kanssa aikuiseksi kokonaisena perheenä. Hyvin saa näin selville äkkiä sen kiinnostanko minä minkäänlaisena muuna ihmisenä kuin ainoastaan siementen kylväjänä.

        On kyllä niitä miehiäkin joilla on jo pari avio/avoliittoa takana ja muksuja parin eri naisen kanssa. Ikää mittarissa 35 ja silti etsitään uutta naista optiolla "haluaa ehkä vielä lapsia"... Miehet tekee pätkätöitä ettei tarvitse maksaa elareita ent muijien kanssa tehdyistä mukuloista. Onhan näissä ihan ns kunnolklisia isiäkin joukossa, jotka tapaa lapsiaaan ja välittää heistä oikeasti, mutta ei mtn realiteettia siitä että miten ne uudet parisuhteet tulevat kestämään kun on monta muksua ja naisen täytyisi vain sopeutua useaan eksään niiden lasten lisäksi. Ottaa äidin ja kodinhoitajan rooli. Ja sitten nää miehet ihmettelee kun suhteet ei kestä ja naiset väsyy ja alkaa pihdata...kun on kauhea määrä ent lapsia ja se rakkausvauva sylissä...


    • Omajaikä

      Diapeettes ja kaljamaha,tartu siihen ja hyvä henkivakuutus:). Ei sitä kaljamahaa ole hankittu ,eikä hankita. Psyykepuolikin on aika hyvässä kunnossa ,vaikkakin karilla on käyty niinkuin suurin osa pariskunnista. Elämä opettaa ,narsistin tunnistan ynnä muut luonneviat,ne ovat sairauksia joita valtän. En hyppää suhteeseen heti,ennen tapan sääskiä ja pohdin niitä sinisiä ajatuksia. Näillä eväillä se helmi löytyy raudanlujalle.

    • Pe69

      Vähän samaa mieltä nettideittailuunkyllästyneen kanssa. Huolitellummat viisikymppiset naiset etsivät hakevat itseään nuorempia. Jos hakevat omanikäisiä, on mummoutuminen jo alkanut.
      Ikää ei pidä liikaa tuijottaa, vaan iloista seuraa, mieltä ja ilmettä, sehän siinä seurassa kiinnostaa. Hyvää oloa. Meitä samanikäistä naisseuraa hakevia kaljamahattomia ja tupakoimattomia on kyllä, muttei etukäteen kannata ikää lukkoon lyödä

    • Sehän se tuppaa olemaan, että haetaan itseään tasokkaampaa kumppania

    • Flaxxx

      Mullapa on kaksi samanikäistä, toinen 59v ja toinen 61v itse 61v.
      Ensimmäinen suorasanainen suupaltti, toinen vähän hillitympi.
      ❤️❤️❤️ Olen onnellinen.

    • ikuinen-sinkku

      Miten niin ei kelpaa. Miksi naisille ei kelpaa samantasoinen. Nainen valitsee ja miehet vaan odottaa että vastaako naiset eikä miehet päätä siitä kelpaako vai ei. Ei ne samanikäiset naiset vastaa eikä samantasoiset.

      • mitenniinpäättää

        Ihan yhtä usein ne miehet päättää kelpaako nainen vaiko ei. Kuten sinäkin olet päättäny olla niin nirso ettet kelpuuta esim. ittees vanhempaa tai ylipainosta naista. Eli oman tasosias.


    • näinmeillä

      Ihmettelen todella.
      Olen 60 nainen ja saan viestejä ikäisiltäni, vanhemmilta ja nuoremmilta. Olisiko kenties viesteissäsi jotain vialla?
      Itse kelpuutan vain sivistyneet ja oikeinkirjoitustaitoiset. Heitä on todella vähän, mutta kannattaa odottaa. He eivät todellakaan välitä naisen iästä, vaan sivistyneisyydestä.

      • Erneslipo

        Päivän parhaat narut, kiitos mummo.
        Okeinkirijotsuvhirheet on kammalaa.


      • hgvhggvhgvh

        Joo. 60v naiset kyllä saa viestejä ihan hyvin. Tosiaankin ihan kaiken ikäisiltä.


    • kelpaatoki

      Omalla kohdallani. Tykkään oluesta, enkä aio luopua muutamista saunakaljoista ja illanistujaistani silloin tällöin. Alkoholi on mulle mieluinen nautintoaine, joten absolutismivaatimus olisi itselleni irrationaalinen rajoittava tekijä, josta jomman kumman pitäisi siinä tapauksessa joustaa. Ja vaikka se niuhottamiselta tuntuukin, että kaljatölkki olisi minulle parisuhdetta tärkeämpi, niin kyse ei ole siitä, vaan siitä ettei toisella ole minun mielestäni oikeutta rajoittaa eläämääni sellaisten asioiden kohdalla, jotka eivät häntä koske.

      Ja siihen ikään... Minulle kelpaisi kyllä parisen vuotta vanhempikin nainen. Oma ikä on 30 . Oletusarvoisesti. Mutta lastensaantitoive aiheuttaa luonnolista kattoa iälle. Ei se pois sulje kuitenkaan sitä, että jättäisin ihanan ihmisen kohdalla ne lapset tekemättäkin. Tää on kuitenkin mun elämä, joka rakentuu sellaiseksi mitä ympäristö ja minä itse sen rakennan. Osa asiosta on kiinni tuurista. Osa itsestä... Ja sen kolmannen osapuolen, eli sen naisen, mä lasken kuuluvan osittain myös siihen tuuriin. Eli en mä voi toista ihmistä omistaa, enkä häntä koskaan täysin tuntea. Parasta mahdollista silti etsitään... Niin kuin kaikki.

      • Katriina--

        Sun kannattaa keskittyä kassialmoihin saat ryyppykaverin helpommin kuin raittiista.
        Meinaatko ettei yli 30v nainen kykene synnyttämään, rappiolla on teidän sukupolvi.


      • kelpaatoki

        Missä minä niin sanoin? Oma ikäni on 34v Ja sanoin, että muutama vuosi vanhempikin nainen käy. Tarkoitin sitä, että 40 iässä raskauden riskit kasvaa jo lääkäreidenkin mielestä, ja kai sitä olisi kiva tutustua toiseen hetken aikaa ennen kuin tulee ns. kiire? Eli sen vuoksi ennemmin pari vuotta nuorempi kuin vanhempi on kiikarissa. Miksi se loukkaa sinua? Monella lapsettomalla miehellä on samat ajatukset tässä iässä. Loppupeleissä se on kuitenkin ihan ihmisestä kiinni, kuten kirjoitin edellä.

        Ja tiedän minä ihan kassialmojakin. Alkoholisimi on sairaus, enkä itselleni sitä diagnosoisi. Totta kai jos unelmanainen tulisi vastaan, ja hänelle olisi kynnyskymys saunakaljani, niin todennäköisesti se nainen silti voittaisi. Mutta sitä minä epäilen, että henkilö jolle saunakaljat ovat kynnyskysymys, olisi se minun unelmanaiseni. Ei mielestäni ole niin oleellinen asia suhteessa, että se sen kaataisi. Mutta jos jollekkin olisi, niin silloin meillä olisi todennköisesti liian erilainen arvopohja.

        Vähän niin kuin minä vaatisin eron uhalla naistani olemaan syömättä korvapuusteja, koska ne ovat epäterveellisiä. Veikkaan, että kovin monelta ei ymmärrystä minulle heruisi.


    • Sosiologiaa

      Kohdanto-ongelmissa useimmiten kyse kulttuurisesta illuusiosta. Ihmiset (miehet ja naiset) uskovat löytävänsä jotain tarkasti määriteltyä, parasta mahdollista, jota ei ole edes todellisuudessa olemassa. Tämän kulttuurisen illuusion muodostumiseen on vaikuttanut paljon media. Yksilöt, jotka eivät löydä kumppania, eivät erota illuusiota todellisuudesta. Voihan sen elämän tietysti käyttää noinkin, jotain epätodellista odotellessa.

      • etwert6w4

        Hakemasi sana on "kohtaanto-ongelma." Hieno teoria muiltakin osin.


    • yeryeryery

      Ap, kyllä niitä nuorempia jahdataan ihan esteettisyyssyistä. Ketä kiinnostaa joku rupsahtanut vanha lahna.

      • enmyy

        sinä vanha kikkeli


    • 1111111123456

      Mulle miehenä on vitun hailee onko mahaa vai ei. Paskat vittu oon ollu mallinaki, tällä hetkellä on vatsamakkaraa eikä asialla ole mitään vaikutusta mihinkään. Ei muakaan haittaa jos naisella on pari ylimääräistä kiloa (huom PARI) mut ketä nyt oikeesti kiinnostaa joku eltaantunu siiderivalas, samassa paketissa kun usein tulee laiska ja tyhmä äärioikeistolainen lähiöämmä.

    • Sinkkuilija

      Tätä samaa p-askaa voi tietysti jauhaa vaikka maailman tappiin. Silti osa pysyy sinkkuna. Ei siihen ole yhtä täydellistä selitystä vaan tuhansia erilaisia. Jokaisen pitää vaan tunnistaa omalla kohdallaan ne asiat mitkä siihen saattaa vaikuttaa.

    • Onko10veropaljon

      Nelikymppisenä miehenä etsin nuorempaa naista, koska minulla ei ole juuri mitään yhteistä ikäisteni naisten kanssa, vaan elämäntilanteemme ovat täysin erilaiset.

      Tämän ikäisillä naisilla on jo lapset tehtynä tai he eivät lapsia haluakaan. Muutenkin tuntuu, että ajatusmaailmani kohtaa paremmin 10 - 15 vuotta nuorempien kanssa.

      • toisinsanoen

        "ei ole yhteistä" eli sulla on lastenhankinta pahasti myöhässä (tai itseasissa juna menny jo) ja muutenkin oot mieleltäs taantunu jonnekin 10-15 vuoden taa.. no jos 10 vuoden ikäero ei oo paljon niin sullekin kelpaa sit joku 50v nainen? Vai päteekö sittenkin vaan yhteen suuntaan. Nelikymppien mies on tosi pappara useimpien 30v naisten mielestä, sitä nuoremmista puhumattakaan. Siis jo 5 vuoden ikäerokin on niillä rajoilla mutta menettelee vielä jos tyyppi muuten kaikinpuolin sopiva. 10 vuotta ei mitenkään, vaikka ois muuten mikä unelma!


      • S24.nFemakotRy
        toisinsanoen kirjoitti:

        "ei ole yhteistä" eli sulla on lastenhankinta pahasti myöhässä (tai itseasissa juna menny jo) ja muutenkin oot mieleltäs taantunu jonnekin 10-15 vuoden taa.. no jos 10 vuoden ikäero ei oo paljon niin sullekin kelpaa sit joku 50v nainen? Vai päteekö sittenkin vaan yhteen suuntaan. Nelikymppien mies on tosi pappara useimpien 30v naisten mielestä, sitä nuoremmista puhumattakaan. Siis jo 5 vuoden ikäerokin on niillä rajoilla mutta menettelee vielä jos tyyppi muuten kaikinpuolin sopiva. 10 vuotta ei mitenkään, vaikka ois muuten mikä unelma!

        Ja palstan miesvihainen femakko täällä taas narisee. Kumma kyllä, että useinmiten tuolla näkee naisia vanhempien miesten kanssa kuin päinvastoin, joten valitettavasti sun näkökulmasta nelikymppisillä miehillä on erittäin hyvät mahkut kolmekymppisiin ja alle naisiin:D


      • SovinatsisianRöhinät
        S24.nFemakotRy kirjoitti:

        Ja palstan miesvihainen femakko täällä taas narisee. Kumma kyllä, että useinmiten tuolla näkee naisia vanhempien miesten kanssa kuin päinvastoin, joten valitettavasti sun näkökulmasta nelikymppisillä miehillä on erittäin hyvät mahkut kolmekymppisiin ja alle naisiin:D

        Ja naisiin katkeroitunu raivokarju se siellä taas ulisee yksinäisen katkeruutensa myrkyllistä sappee.. osu ja uppos näemmä ja kipeesti taas kerran :D harmittaahan se varmaan kun naiset saa vapaasti valita ottaako sen nuoremman toyboyn vai tyytyykö sunkaltaseen amisteinin tasolle taantuneeseen lerppupappaan (miks ihmeessä kun kenenkään ei oo mikään pakko??..ja sekös vasta vituttaakin) :DD Ja niin, ehkä ne naiset on vaan vähän paremmin säilyneitä ja näyttää siks nuorelta vanhojen (ikästensä tai jopa nuorempien) miesten rinnalla.. ;)


      • fsdfasdjfaä
        S24.nFemakotRy kirjoitti:

        Ja palstan miesvihainen femakko täällä taas narisee. Kumma kyllä, että useinmiten tuolla näkee naisia vanhempien miesten kanssa kuin päinvastoin, joten valitettavasti sun näkökulmasta nelikymppisillä miehillä on erittäin hyvät mahkut kolmekymppisiin ja alle naisiin:D

        Niin missä näkee? Niistä pareista, joissa nainen on huomattavasti (yli kymmenen vuotta) nuorempi kuin mies, naiset ovat järjestäen sellaisia vanhoissa nahkoissa syntyneitä, jo hyvin nuorin miehen ikäisen oloisia. Katukuvassa ei juuri näe pareja, joissa nainen on nuorempi ja mies vanhempi. Jos näkee, kyseessä on selkeästi isä ja tytär. Suurin osa pareista on samanikäisiä, ikäeroa jokunen vuosi puoleen tai toiseen.

        Yhden parin tiedän, jossa mies on kuusi vuotta vanhempi, mutta näyttää 15 vuotta vanhemmalta. En tuntenut heitä heidän tavatessaan, joten en tiedä onko mies rupsahtanut yhtäkkiä vai ollut aina sellainen.


    • siksipaljon

      monet miehet ovat seksisuhteessa, ja etsivät parempaa

    • nelikymmpinenmies

      Mitä hyvää on nelikymppisessä naisessa joka ei jaksa edes liikkua. Kaksikymppiset naiset jaksaa tehdä ja liikkua ja ei ne pihtaa koska ne ei häpeä näyttää kiinteää vartaloaan tosin kun nelikymppiset pullamaijat.

      • älä.höpötä.omiasi

        Mulla on pari 30 naiskaveria joilla on 40 mies. Ja arvaas mistä ne riitelee? Siitä kun naiset haluaisi tehdä kaikkea yhdessä miehen kanssa, ulkoilla jne. Mutta ne miehet vain möllöttää kotona. Suhteen alussa nekin oli aktiivisia. Ts teeskentelivät aktiivista saadakseen nuoren naisen.

        Mulla on myös useita 40 naiskavereita, jotka ovat ottaneet tollasesta vätysukosta eron, kun ovat ensin vuosikausia yrittäneet saada miestään aktivoitua. Aina se johti riitaan, että "naiset on hankalia ja nalkuttaa ja vaatii" vaikka naiset vain halusi tehdä kaikkea OMAN miehensä kanssa. Ero tulee aina miehelle yllätyksenä, vaikka nainen on vuosikaudet yrittänyt parantaa suhdetta ja halunnut miehen kanssa yhteistä aikaa. Mutta miehet vaan möllöttävät.

        Mulla on myös useita 40 naiskavereita, jotka on joko alistuneita siihen ettei mies halua tehdä mtn yhdessä tai naiset miettii koko ajan eroa.

        Katsokaapas oikeasti julkisilla paikoilla, tapahtumissa, liikuntapaikoissa, uimahalleissa, punttisaleiila, kulttuuritapahtumissa, kumpia siellä on enemmän, keski-ikäisiä naisia vai miehiä??!Jos en ihan omiani näe, naisia on paljon enemmän.


      • osanottoni
        älä.höpötä.omiasi kirjoitti:

        Mulla on pari 30 naiskaveria joilla on 40 mies. Ja arvaas mistä ne riitelee? Siitä kun naiset haluaisi tehdä kaikkea yhdessä miehen kanssa, ulkoilla jne. Mutta ne miehet vain möllöttää kotona. Suhteen alussa nekin oli aktiivisia. Ts teeskentelivät aktiivista saadakseen nuoren naisen.

        Mulla on myös useita 40 naiskavereita, jotka ovat ottaneet tollasesta vätysukosta eron, kun ovat ensin vuosikausia yrittäneet saada miestään aktivoitua. Aina se johti riitaan, että "naiset on hankalia ja nalkuttaa ja vaatii" vaikka naiset vain halusi tehdä kaikkea OMAN miehensä kanssa. Ero tulee aina miehelle yllätyksenä, vaikka nainen on vuosikaudet yrittänyt parantaa suhdetta ja halunnut miehen kanssa yhteistä aikaa. Mutta miehet vaan möllöttävät.

        Mulla on myös useita 40 naiskavereita, jotka on joko alistuneita siihen ettei mies halua tehdä mtn yhdessä tai naiset miettii koko ajan eroa.

        Katsokaapas oikeasti julkisilla paikoilla, tapahtumissa, liikuntapaikoissa, uimahalleissa, punttisaleiila, kulttuuritapahtumissa, kumpia siellä on enemmän, keski-ikäisiä naisia vai miehiä??!Jos en ihan omiani näe, naisia on paljon enemmän.

        Tuollainen kuulostaa kyllä kurjalta, olen itse 30v mies ja mulla riittäis kyllä intoa tehdä yhdessä naisen kanssa vaikka mitä, liikkua ja käydä tapahtumissa.


    • asfaqq

      Kelpaisi oman ikäinen. Ei vaan kelpaa kun parikymppiset naiset etsii vanhempia.

      • fasfasfd

        Ei etsi. Et voi syyttää ikää, kun syy on jossain muualla.


    • Ratsi

      Nelikymppinen suomiämmä on kun pallo. Naamasta ei erota leukaa ja maha on kun 40 kg turvesäkki. Tukkakin on kun ryssämiehillä, lyhyt ja kamala. Onko ihme että ei kelpaa? Häh?

      • juorut_

        kamala


    • Kikuky

      Koska miehet ovat pinnallisia, tai pikemminkin heidän viettinsä ovat. He tietävät muutaman kerran naisen nähtyään mihin ovat valmiita hänen vuokseen. Heidät on myös säädetty siten että parisuhteeseen (kaikki munat samaan koriin = kori rikki = nollatulos kerta-arpomalla) ei kannata tosissaan ryhtyä jollei vastapanos ole kova. Uskon että pohjimmiltaan miehet hakevat geneettisesti kovatasoisempia naisia parisuhteisiin kuin toisinpäin, koska heillä teknisesti ottaen on vaivalloisempia mutta muuten paljon "halvempia" vaihtoehtoja joita naisilla ei ole.
      Se ei tietenkään tarkoita ettei ole olemassa viisikymppisiä miehiä jotka yhä rakastavat viisikymppistä vaimoaan mutta ihastumis- ja parinvalintabiologia on eri asia kuin pitkässä parisuhteessa yhteen hitsautuminen. Eikä se tarkoita sitä ettei joku viisikymppinen mies voisi mieluummin haluta sinut kuin parikymppisen likan koska miehet eivät kaikesta huolimatta ole eläimiä vaan järjellisiä olentoja jotka päättävät elämästään ihan itse. Mutta älä odota ettei fyysinen vetovoima toimisi silti noin.
      Ehkä jos lähestyt heitä itse, heille juolahtaa mieleen että voisi olla mukavampi viettää jäljellä olevat vuodet sinun, mukavan ja sympaattisen ihmisen kainalossa (jollainen toivon mukaan olet) kuin jahdata ikuisesti parikymppisiä, mutta et voi odottaa heiltä samanlaista kiinnostusta kuin vuosia sitten. Muista että se maksaa heillekin henkistä stressiä ja hylkäyksiä eikä heitä enää aja viisikymppisten naisten luo samanlainen vietti kuin molempien ollessa kaksi- tai kolmekymppisiä.

      • Pe69

        Hyvin sanottu "mukavan ja sympaattisen ihmisen kainalossa". Se ratkaisee enemmän kuin ikä, mutta noin samanikäinen varmaan parhaiten siihen sijautuu.


    • Junajomennyt

      Vanhemmallaiällä ei enää niin välii.Itte jo seitsemänkymmentä ylittänyt ja parikymmentävuotta nuorempi naisystävä.Pelkona vaan et tämä nainen on kiinnostunut omaisuudestani,eikä niinkään minusta.epäilen myös et on nuorempi panokaveri hänellä,mutta dominoiva tyyppi ja mielellään haluaisin et suhteelle pantais piste.

      • SEHuijaa

        kyllä on nuorempi panokaveri


      • Voioivoi

        Ole varovainen, näitä kieroja naisia on yllättävän paljon joilla ei muuta tarkoitusperää ole kuin putsata mies kaikesta omaisuudestaan.
        Kyllä siinä pinppiä ja muuta hyvää saa juuri niin kauan kun sinä rahaa annat ja muuten kustannat naisen tarpeet.

        Häädä se nainen menemään ja heti, naista ei muu kiinnosta kuin sun omaisuus, hälytyskellojen olisi pitänyt soida jo heti alkuunsa.


      • saamitätilaa
        Voioivoi kirjoitti:

        Ole varovainen, näitä kieroja naisia on yllättävän paljon joilla ei muuta tarkoitusperää ole kuin putsata mies kaikesta omaisuudestaan.
        Kyllä siinä pinppiä ja muuta hyvää saa juuri niin kauan kun sinä rahaa annat ja muuten kustannat naisen tarpeet.

        Häädä se nainen menemään ja heti, naista ei muu kiinnosta kuin sun omaisuus, hälytyskellojen olisi pitänyt soida jo heti alkuunsa.

        Ihan oikein vaan näille taantuneille nirsoille lerppupapoille joille ei omanikäset kelpaa!


    • Mietinpävaan

      Mitä sitten Tinderistä hakevat ne 18 kesäiset tyttöset, joita siellä näen, jolleivat nuoret naiset/tytöt ole kiinnostuneita vanhemmista miehistä? Eihän kai siellä edes tule ehdolle henkilöä, jonka hakuehtoon en itsekin mahdu.

    • Anonyymi

      Nelikuymppisissä tuskin on neitseitä niin mieluummin runkkaan, kas ei sitä tarvi tehä kuitenkaan kuin parhaimmillaan vain 12 kertaa vuodessa, että pysyy huorinteon kiusaus poissa. J aminun on luultavasti aika helppoa jopa aseksualisoida itseni tässä viaheessa kun en ole lähes ollenkaan vielä päässyt edes maistamaan vierasta hempeää naiskosketusta

    • Anonyymi

      Onko sinulla joku fetissi työntää pää kuumaan uuniin tai jotain?

      Jos mies haluaa seuraa nuorista naisista hän ei halua seuraa vanhemmista naisista. Miksi vanhempi nainen haluaa väkisin etsiä tuollaisen miehen seuraa? Sehän on suoraan ja loogisesti pettymyksen ja alentamisen etsimistä.

      Jokainen hakee seuraa sieltä missä uskoo onnensa olevan; muualta ei kannata. Luulisi tämän olevan jo selvää elämänkokemuksen ja näkemysten kypsymisen myötä. Vai onko niin että aivot tosiaan surkastuvat aikaa myöten noin pahasti?

      Minä toivon teille ikänaiset hyvää ja kunnioittavaa kumppania joka tekee teidät onnelliseksi. Miehissä jotka jahtaavat selvästi nuorempaa naista ei tämä toteudu, olkaa onnellisia että he poistavat itsensä listalta.

    • Anonyymi

      Diabetesmahat 😂 just näin 🤣

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      137
      7823
    2. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      65
      7006
    3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      58
      3502
    4. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      58
      1282
    5. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      347
      1253
    6. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      14
      1133
    7. Naiset pysyy sinkkuna ja ottavat mieluimmin koiran

      Nykynainen ei halua jakaa elämäänsä miehen kanssa, vaan elää yksin ja ottaa koiran tai koiria. Ja pikkuvähemmistö eli in
      Sinkut
      226
      1094
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      953
    9. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      901
    10. Valkeakosken sekopää murhaaja.

      Itselläni on 3 teini ikäistä tytärtä ja tämä tapaus on herättänyt minussa tosi paljon surua ja vihaa. On käsittämättömän
      Valkeakoski
      64
      895
    Aihe