Minkä ikäisiä ja ovatko seksiä halunneet vai sellaista rauhallista tutustumista?
Minkälaiset naiset teitä miehiä lähestyy?
Kyselijä-
21411
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Pussaisitko mihinKohtaan?
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
Vastaukset 21
Vanhimmat
Ei minkäänlaiset naiset lähesty.
Feissarit.
:D
Sama, vaikka oon nainen... ;)
Samoin. Ja ahdistavaa on se, että viimeksi alkuviikosta kaupungilla kävellessäni ne parikymppiset simpsakat tytöt puhuttelevat minua tyyliin "Hei herra siellä".
Noin 20-40 vuotiaita; jotkut haluaa seksiä, jotkut edetä hitaasti. Näin niinkuin tarkasti vastattuna.
Missä tällaiset lähestyy?
Humalaiset :D
Kaikenikäsiä vosuja..
Selvästi kullin perässä ovat.
Sitten on niitä mukavampia naisia jotka nyt vaan on jotenki ihastunu.
Ne pitää mua hauskana. :D
Kerran baarissa tosi nätti tumma nuori nainen lähestyi mutta se oli niin kännissä että olisin saanut varmaan syytteen jos olisin koskenut siihen.
Pitkällä bussimatkalla tyttö raisiosta teki aloitteen ja pyysi puhelinta lainaksi ja sitten alettiin juttelee kaikenlaista. Oli tosi ihana nainen ja tykkäsin heti kun nauroi mun jutuille ja sain myös pillua siltä. Veljeni kaveri nainen teki aloitteen kun oltiin juomassa sen naisen luona ja pyysi että jään yöksi kun ei halunnut olla yksin. No mä panin sitä ja oltiin yhdessäkin jonkin aikaa ja itse asiassa se sama nainen pyyysi tänään baariin mutta en jaksa lähteä kun sataa. Tosi mukava nainen ja mutta ei halua asua yhdessä miehen kanssa mutta saan varmasti pillua siltä vielä.
Humalaiset ja oletettavasti ainakin siinä mielentilassa fyysisen läheisyyden toivossa. Joskus huvittaa naisten puheet siitä kuinka seksiä olisi tarjolla, mutta vakava suhde on niin vaikea löytää. Eipä tule mieleen sellaista tilannetta että nainen olisi lähestynyt rauhallisemman tutustumisen merkeissä.
On tullu niin kovaa päälle että oon ruvennu miettimään että tässä on joku juoni takana..
Oon joskus astunu sellaseen oikeaan naisen asettamaan ansaan...
Sen mies kaverit yritti ryöstää meikäläiset..
Itekki on tullu harrastettua kaikenlaista toimintaa ja tiiän että ei ne ryövärit ole mitään pahoja ihmisiä...
Mulla oli puukko mukana mutta tyydyin vain koko porukan totaaliseen pieksämiseen.
Tosin yhtä kaveria sattu aika pahasti kun se yritti nousta vaikka sanoin että pysy maata vasten sillä välin kun koulutin sen kaveria.
Otinhan mieki siinä osumaa.. Vähän turpos huuli..
Oisin voinu soittaa poliisit.
Netissä on naiset lähestyneet mutta ne eivät ole tosissaan koskaan ja lopetinkin nettideittailun. Livenä pari kertaa nainen lähestynyt. Olin yökerhossa ja yks nainen pyysi tanssimaan ja suostuin vaikka inhoan tanssimista koska en osaa ja jotenkin vaan vedin siinä ja sitten päädyttiin naisen luokse. Seksiä ei harrastettu heti ja alettiin tapailee ja sille tielle jäin ja siitä on jo 10 vuotta.
Mua lähestyi viimeksi n. 17vuotta nuorempi tyttönen, eli 18vuotias. Oli aika mukava, silmät/katse teki vaikutuksen muhun.. Mutta ei siitä sen enempäää voi tulla
Niin ja olisi varmaan halunnut seksiä...
Samasta ikäluokasta tai nuorempia. Ovat seksin perässä tai varattuja, jotka hakevat vain juttuseuraa. Kaikki enemmän tai vähemmän kännissä. Ketään ei ole vielä kiinnostanut tutustua kunnolla, tai sitten se kiinnostus on hävinnyt heti.
Varatut naiset ja heti pitäisi mennä paneen. En ole vielä viittiny, mutta kai sekin hetki vielä tulee.
Kaunis nainen lähestyi. Mutta se kauneus on katsoja silmissä että naisen luonne oli tosi miellyttävä joten sellaista on sopivaa yrittää iskeä.
Koskaan ei ole naiset lähestyneet. Enpä usko, että enää tulevat lähestymäänkään. Semmoista on ruman miehen elämä.
Eipä ole ykiskään lähestynyt.
Viime kesänä eräänä aurinkoisena sunnuntaiaamuna ollessani lenkillä sellainen 50 nainen pysäytti volvonrämänsä viereeni ja pyysi mukaansa juomaan kaljaa, jota hänellä oli autossakin. Rähjäinen look ja viskibasso ei varsinaisesti valanut minuun seikkailunhalua, vaikka lähtökohtaisesti ei nirsouteen olisi varaa.
Olet YTM. ATM ei kelpaa edes vanhoille ämmille.