Minkälaiset naiset teitä miehiä lähestyy?

Kyselijä-

Minkä ikäisiä ja ovatko seksiä halunneet vai sellaista rauhallista tutustumista?

21

395

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Unapproachable

Ei minkäänlaiset naiset lähesty.

• Feissarit.

• Hihhhhhh

:D

Sama, vaikka oon nainen... ;)

• Samoin. Ja ahdistavaa on se, että viimeksi alkuviikosta kaupungilla kävellessäni ne parikymppiset simpsakat tytöt puhuttelevat minua tyyliin "Hei herra siellä".

• ryppis

Noin 20-40 vuotiaita; jotkut haluaa seksiä, jotkut edetä hitaasti. Näin niinkuin tarkasti vastattuna.

• Kivaolistietää

Missä tällaiset lähestyy?

• helmiä.sioille

Humalaiset :D

• Eräkettu

Kaikenikäsiä vosuja..

Selvästi kullin perässä ovat.

Sitten on niitä mukavampia naisia jotka nyt vaan on jotenki ihastunu.
      Ne pitää mua hauskana. :D

• normimies30-

Kerran baarissa tosi nätti tumma nuori nainen lähestyi mutta se oli niin kännissä että olisin saanut varmaan syytteen jos olisin koskenut siihen.
      Pitkällä bussimatkalla tyttö raisiosta teki aloitteen ja pyysi puhelinta lainaksi ja sitten alettiin juttelee kaikenlaista. Oli tosi ihana nainen ja tykkäsin heti kun nauroi mun jutuille ja sain myös pillua siltä. Veljeni kaveri nainen teki aloitteen kun oltiin juomassa sen naisen luona ja pyysi että jään yöksi kun ei halunnut olla yksin. No mä panin sitä ja oltiin yhdessäkin jonkin aikaa ja itse asiassa se sama nainen pyyysi tänään baariin mutta en jaksa lähteä kun sataa. Tosi mukava nainen ja mutta ei halua asua yhdessä miehen kanssa mutta saan varmasti pillua siltä vielä.

• crux

Humalaiset ja oletettavasti ainakin siinä mielentilassa fyysisen läheisyyden toivossa. Joskus huvittaa naisten puheet siitä kuinka seksiä olisi tarjolla, mutta vakava suhde on niin vaikea löytää. Eipä tule mieleen sellaista tilannetta että nainen olisi lähestynyt rauhallisemman tutustumisen merkeissä.

• Eräkettu

On tullu niin kovaa päälle että oon ruvennu miettimään että tässä on joku juoni takana..

Oon joskus astunu sellaseen oikeaan naisen asettamaan ansaan...

Sen mies kaverit yritti ryöstää meikäläiset..

Itekki on tullu harrastettua kaikenlaista toimintaa ja tiiän että ei ne ryövärit ole mitään pahoja ihmisiä...

Mulla oli puukko mukana mutta tyydyin vain koko porukan totaaliseen pieksämiseen.

Tosin yhtä kaveria sattu aika pahasti kun se yritti nousta vaikka sanoin että pysy maata vasten sillä välin kun koulutin sen kaveria.

Otinhan mieki siinä osumaa.. Vähän turpos huuli..

Oisin voinu soittaa poliisit.

• parisuhteessa-

Netissä on naiset lähestyneet mutta ne eivät ole tosissaan koskaan ja lopetinkin nettideittailun. Livenä pari kertaa nainen lähestynyt. Olin yökerhossa ja yks nainen pyysi tanssimaan ja suostuin vaikka inhoan tanssimista koska en osaa ja jotenkin vaan vedin siinä ja sitten päädyttiin naisen luokse. Seksiä ei harrastettu heti ja alettiin tapailee ja sille tielle jäin ja siitä on jo 10 vuotta.

• Äijjä.vanhempi

Mua lähestyi viimeksi n. 17vuotta nuorempi tyttönen, eli 18vuotias. Oli aika mukava, silmät/katse teki vaikutuksen muhun.. Mutta ei siitä sen enempäää voi tulla

• aijä.vanhempi

Niin ja olisi varmaan halunnut seksiä...

• Samasta ikäluokasta tai nuorempia. Ovat seksin perässä tai varattuja, jotka hakevat vain juttuseuraa. Kaikki enemmän tai vähemmän kännissä. Ketään ei ole vielä kiinnostanut tutustua kunnolla, tai sitten se kiinnostus on hävinnyt heti.

• 610

Varatut naiset ja heti pitäisi mennä paneen. En ole vielä viittiny, mutta kai sekin hetki vielä tulee.

• Sad-But-true

Kaunis nainen lähestyi. Mutta se kauneus on katsoja silmissä että naisen luonne oli tosi miellyttävä joten sellaista on sopivaa yrittää iskeä.

• rumiluksenarki

Koskaan ei ole naiset lähestyneet. Enpä usko, että enää tulevat lähestymäänkään. Semmoista on ruman miehen elämä.

• da34t

Eipä ole ykiskään lähestynyt.

• Viime kesänä eräänä aurinkoisena sunnuntaiaamuna ollessani lenkillä sellainen 50 nainen pysäytti volvonrämänsä viereeni ja pyysi mukaansa juomaan kaljaa, jota hänellä oli autossakin. Rähjäinen look ja viskibasso ei varsinaisesti valanut minuun seikkailunhalua, vaikka lähtökohtaisesti ei nirsouteen olisi varaa.

• atmonatm

Olet YTM. ATM ei kelpaa edes vanhoille ämmille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      5106
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3636
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      35
      3026
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2995
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      10
      2916
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2353
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1838
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1780
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1721
    10. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      139
      1698
    Aihe