Ku oon näitä keskustelupalstoi lukenu nii tosi monessa on ollu et rustoon ei saa ampua korua läpi. Mut tuolla missä mää sen aattelin ottaa nii siella ammuttais ja se alotus koru ois semmonen muvinen ja terävä missä se "tikku" on pitempi et sitä pystyy liikuttelee. Et oisko sellanen parempi eikä semmonen metallinen/titaaninen korun hinta on 14€, johon siis sisältyy koru ja se "reikä" korvaan. En tiiä tajusittekst mut vastauksia mielellään nopeesti
Rustokoru ampumalla
2
520
Vastaukset
- eläotariskiä
Ei todellakaan ampumalla rustoon! Jos se tehdään kultasepänliikkeessä tms. niin ei myyjät ole ammattilävistäjiä. Ja siis jos rustokorun laittaa ampumalla ja se meneekin jotenkin väärään kohtaan tms. niin siinä on halvaantumisen riski. Olen itse myyjä, perus korvalehden rei'ityksiä teemme mutta näin minulle ruston rei'ityksestä pomo silloin aluksi opetti. Ei saada niitä tehdä vaikka se teoriassa laitteella onnistuiski ja vaikka asiakas niin haluaisi.
Lävistysliikkeeseen ehottomasti kun kyse jostain muusta kuin korvalehden rei'ityksestä. (Ja toki silloinkin lävistäminen parempi tapa.) - Joohjuh
Mulle tehtiin rustokoru ampumalla sillon kun olin 2lk nyt meen 9lk ei siinä ainakaan mitään oo tullu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Omakotitalossa väkivaltaa ounasrinteellä
Kertoo iltalehdet Mitä lienee Tapahtui. Verinen ihminen kannettu lanssiin131466Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka4081281Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait3081249Ethän leiki kanssani J- mies
Jos oletkin joku pelimies, jolla monia vaihtoehtoja, katkon kylmästi yhteyden. En jaksa sellaisia miehiä.100903Miesmäinen vanha nainen joka kulkee lastenvaunujen kanssa
Mikähän kaheli tämä yks kaupungilla karvahattu päässä kulukeva vanha eukko on joka työntää lastenvaunuja. Onhan sitte16864Molemmat päät
aivan tulessa😫 Miksi pitää ihmisen tällaisesta kärsiä??? Jos koko ajan pnettaa, niin miksi sitä seksiä ei voi sitten s114799Liikenne onnettomuus
Luin juuri Ampparista Konneveden kauheasta onnettomuudesta jossa menehtyi 60-luvulla syntynyt mies. Onko kellään tarkemp6750- 34732
Kasteen merkityksestä ihmiselle
Jeesuksen hyvä ystävä Nikodemus meni heti Jeesuksen kasteen jälkeen kysymään häneltä kasteen merkityksestä ihmiselle. J373723Mari Rantanen eroa! Lausunnot vapun pahoinpitelystä ovat järkyttäviä!
Poliisiministerin, eli sisäministeri Mari Rantasen on syytä erota!121691