Ku oon näitä keskustelupalstoi lukenu nii tosi monessa on ollu et rustoon ei saa ampua korua läpi. Mut tuolla missä mää sen aattelin ottaa nii siella ammuttais ja se alotus koru ois semmonen muvinen ja terävä missä se "tikku" on pitempi et sitä pystyy liikuttelee. Et oisko sellanen parempi eikä semmonen metallinen/titaaninen korun hinta on 14€, johon siis sisältyy koru ja se "reikä" korvaan. En tiiä tajusittekst mut vastauksia mielellään nopeesti
Rustokoru ampumalla
2
519
Vastaukset
- eläotariskiä
Ei todellakaan ampumalla rustoon! Jos se tehdään kultasepänliikkeessä tms. niin ei myyjät ole ammattilävistäjiä. Ja siis jos rustokorun laittaa ampumalla ja se meneekin jotenkin väärään kohtaan tms. niin siinä on halvaantumisen riski. Olen itse myyjä, perus korvalehden rei'ityksiä teemme mutta näin minulle ruston rei'ityksestä pomo silloin aluksi opetti. Ei saada niitä tehdä vaikka se teoriassa laitteella onnistuiski ja vaikka asiakas niin haluaisi.
Lävistysliikkeeseen ehottomasti kun kyse jostain muusta kuin korvalehden rei'ityksestä. (Ja toki silloinkin lävistäminen parempi tapa.) - Joohjuh
Mulle tehtiin rustokoru ampumalla sillon kun olin 2lk nyt meen 9lk ei siinä ainakaan mitään oo tullu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2303009Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1952637Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1121253Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies1411208- 701108
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait2971105Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka3711082Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.
Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k5831065Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a211005Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22818