Ku oon näitä keskustelupalstoi lukenu nii tosi monessa on ollu et rustoon ei saa ampua korua läpi. Mut tuolla missä mää sen aattelin ottaa nii siella ammuttais ja se alotus koru ois semmonen muvinen ja terävä missä se "tikku" on pitempi et sitä pystyy liikuttelee. Et oisko sellanen parempi eikä semmonen metallinen/titaaninen korun hinta on 14€, johon siis sisältyy koru ja se "reikä" korvaan. En tiiä tajusittekst mut vastauksia mielellään nopeesti
Rustokoru ampumalla
2
482
Vastaukset
- eläotariskiä
Ei todellakaan ampumalla rustoon! Jos se tehdään kultasepänliikkeessä tms. niin ei myyjät ole ammattilävistäjiä. Ja siis jos rustokorun laittaa ampumalla ja se meneekin jotenkin väärään kohtaan tms. niin siinä on halvaantumisen riski. Olen itse myyjä, perus korvalehden rei'ityksiä teemme mutta näin minulle ruston rei'ityksestä pomo silloin aluksi opetti. Ei saada niitä tehdä vaikka se teoriassa laitteella onnistuiski ja vaikka asiakas niin haluaisi.
Lävistysliikkeeseen ehottomasti kun kyse jostain muusta kuin korvalehden rei'ityksestä. (Ja toki silloinkin lävistäminen parempi tapa.) - Joohjuh
Mulle tehtiin rustokoru ampumalla sillon kun olin 2lk nyt meen 9lk ei siinä ainakaan mitään oo tullu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään22819245Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen964164Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu732643Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv482153Temutatko ?
Ostatko kiinalaisista verkkokaupoista halpaa tavaraa tai vaatteita ja miksi? Siksi että on kiva ostaa kun halvalla saa?1901785Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2891622Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?731561Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1351540Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1681494Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141384