Mieheni omistaa ravintolan jonne on ottanut töihin nuoren pojan. Poika on molin sivulta saanut työpaikasta tiedon. Molemmat ovat samasta kulttuurista.Yhtäkkiä Kuulen pojan kutsuvan miestäni nimellä PAPA. Usein huutaa noin- kun hämmästyin asiasta mies selittää minulle että on normaalia Turkin kulttuurissa kutsua nimellä papa? En ole koskaan aikaisemmin kuullut heidän välisissä suhteissaan muuta kuin Abi- joten olen syystä hämmestynyt.Mieheni suuttuu minulle kun huomatan asiasta-ja hän ei näytä piittavan asiakkaat miettii.Meilläon lapsia. Neuvosta kiitollinen jos tiedätte miten asia oikein on?
Apua.... Mikä on totuus?
19
720
Vastaukset
- Mamupatjojenongelmat
Tää oli oikeasti päivän paras :) saako sinua kutsua mamaksi ?
- saatanaqqq
Olen äiti vain lapsilleni!
- Hdiguggyh
Se on tietysti tämän miehen poika siksi kutsuu papaksi.
- saatana513
Just noita älyvapaita vastauksia odotin,mitä muuta Suomalaiselta voinykyisinodottaa sivistys kun on vähissä-.Kysymys on asiallinen joten asiallinen vastaus!
- Mietintöjä
No siiiiis.... Tällai suomalaisen korvaan toki särähtää jos oppipoika sanoo miestäs nimellä papa ja senhän nyt kaikki ymmärtää että viittaa isään. Toisaalta itse olen työelämässä monia työkavereita kutsunut pojiksi. Kyllä, myös itseäni paljon vanhempia miespuolisia duunareita. Kyllä, hekin tunnustavat olevansa poikia vaikka ei sentään minun poikia olekkaan.
Tämän lisäksi tuolla kylillä liikkuu poikia jotka kutsuvat minua veljekseen vaikka heissä ei ole pisaraakaan vanhempieni verta, osa veljistäni ei ole edes tavannut minun vanhempiani, enkä minä heidän vanhempia.
Kaikki ei aina ole siis ihan sillai mille asiat näyttää. Itse olen kuullut erään pojan (minua 11 vuotta vanhemman) olevan isäni... Sain selville kuka näin väitti ja annoin hänelle kouraan virallisen paperin josta selviää isäni ja hänen perilliset: minä ja minun sisko. Vitsinä olin faceen pistäny yhden pojan minun isäksi, myös olin merkannut veljeksi poikia jotka ei todellisuudessa ole biologisia veljiäni.
Että jos nyt tältä pohjalta lähdetään oikein miettimään turkkilaista kulttuuria tuntematta ja mitenkään väheksymättä, en jaksaisi huolestua PAPA nimityksestä. Toki sikälimikäli asia sinua häiritsee niin dna testi on melko luotettava vaihtoehto sukulaisuus suhteen näyttämiseen ja mitään salattavaa kun ei ole, niin ihan sama se on sitte testeissä käydä ja selventää tilannetta.
Se mikä kuitenki on todettu ja varmaks osoitettu niin vanhempi mies ei suutu jos häntä pojaksi kutsutaan, mutta vanhempi nainen helposti suuttuu jos häntä tytöksi kutsutaan... Minulle pojat on poikii ja tytöt on tyttöi. Tyttöjen kohdalla pitää kuitenki olla tarkkana sanomisissaan.
Tähän PAPA episodiin palatakseni... Mikäli miehesi olisikin tuon pojan isä, niin tarkoittaako se sitten sitä että miehesi on käynyt pettämässä sinua? Vai onko vaan jättänyt kertomatta että hänellä olisi poika? Jos olettekin seurustelleet n.5v ja poika onkin 20v, niin onko sillä sitten väliä onko se miehesi poika?
Jos taas sillä on jotain väliä, niin mitä muuta väliä kun on miehesi perintöä jakamassa? Kyllä sekin asia selviää sitten perunkirjoituksissa, tai oikeastaan jo hiukan ennen. - alibaba-alibaba
alibaba....eikös se ole turkkilainen nimi? baba saattaa tarkoittaa aivan muuta turkinkielessä
- petetään
Papa on isä, että kyllä miehelläsi on poika turkinvaimon kanssa. Elä ole noin sinisilmäinen, kyllä suo petetään.
- TeetäDnaTesti
Mies on takuuvarmasti pojan isä.
Jos yrittää kieltäytyä testistä, asia on jo sillä selvä. - isäln
Kertoo kyllä totuuden asiasta jos mies suutuin, kun kyselet asiasta, isä on, ei muuten kutsuisi papaksi.
- vaaleanilkeys
mamakin tule käymään
- Fittan
Vastauksista huomaa että joko suomi24sessä käy vain hullut vastaamassa tai kansaamme sivistyksen taso on totaalisesti laskenut.
- KaikkiKäyNoille
Miksi vaihdat nimimerkkiä kun puhut hapesta tai sivistyksestä? Maamme sivistys ryhtyi laskemaan kun tänne ryhdyttiin tuomaan kehitysmaista ihmisiä. Pisa testit todistaa tämän hienosti. Vai pidätkö teitä muka sivistyneinä ? Mikä lie sukukuvio tuokin on. Moneskohan islamilainen jalkavaimo lienet?
- Naimaton4
Puhutko minulle? En ole kenenkään vaimo en edes naimisissa.
- trallallei-
monissa kulttuureissa kutsutaan vanhempia henkilöitä papaksi tai babaksi kunnioituksesta, samoin naisia saatetaan kutsua äidiksi tai siskoksi, ei todellakaan tarkoita, että olisivat sukua toisilleen.
- MainitseMuutama
Esimerkiksi missä kulttuureissa?
- trallallei-
MainitseMuutama kirjoitti:
Esimerkiksi missä kulttuureissa?
teen töitä nuorten afgaanien parissa ja he kutsuvat monia vanhempia naistyöntekijöitä äidiksi tai mummoksi, minua osa kutsuu siskoksi, kun olen seminuori.
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup665151Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1293757Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua483194Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652257Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4501964Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.771648- 631365
- 641306
- 2611107
- 471082