http://yle.fi/uutiset/iranilainen_homo_uskoi_paratiisiin_kun_han_haki_turvapaikkaa_suomesta/8956593
Missä viipyy nyt seta? Kaukalossa pari vähemmistöläistä, ja heidän seksuaalinenpurkautuminen on jo piikissä!
Nyt pian heitä auttamaan!
27
222
Vastaukset
- jonna_x
Kyllä on homot taas saaneet palstatilaa Ylellä.
- jahvemeneeroskiin
Jossainpäin maailmaa vielä teokratiat jylläävät ja he saavat vainota ihmisiä vapaasti uskonnollisiin satuihinsa vedoten. Onneksi ei Suomessa. Täällä näille saduille ja jonna_x kaltaisille lahkonsa varajeesuksille voi nauraa vapaasti :)
- asdfasdfgasdf
Eipä ollenkaan taaskaan yllätä se, että lahkolaiset ovat runkkaamassa ihmisten ampumiselle.
- Jeesus_voi_uudistaa
Hyvää anova ihminen voi Jeesuksessa uudistua terveeseen parisuhteeseen.
- tervehdyvain
Käynti psykiatrilla voi vapauttaa ihmisen paimentolaismiehen keksimästä mielikuvitusjumalasta ... toinen on koulutus. Onnea matkaan :)
- Jumala_on_suuri
Vaihda jo levyä!
- järkikäteen
Näkymätön mielikuvitusjumalasi ei todelliseksi muutu vaikka miten uskoisit.
- jonna_x
Oletko polveutunut apinasta? Menes nyt peilin eteen ja mieti.
- jahveltapääsipieru
Nuoleskeletko paimentolaismiehen keksimän mielikuvitusjumalan persettä? Menes nyt peilin eteen ja mieti miten naurettava olet.
- jonna_x
Kävitkö peilin edessä?
- jahveltapääsipieru
Nuoleskelitko paimentolaismiehen keksimän mielikuvitusjumalan persettä?
- jonna_x
Vastaa, Kävitkö peilin edessä?
- jahveltapääsipieru
Muistitko tänään nuoleskella paimentolaismiehen keksimän mielikuvitusjumalan persettä?
- jonna_x
Vastaa kysymykseeni.
- jahveltapääsipieru
No muistitko tänään nuoleskella paimentolaismiehen keksimän mielikuvitusjumalan persettä?
- jonna_x
Vastaa kysymykseeni, noita.
- jahveltapääsipieru
Kerro vain rohkeasti nuoleskeletko paimentolaismiehen keksimän mielikuvitusjumalan persettä?
- jonna_x
Vastaa ensin esittämääni kysymykseen.
- jahveltapääsipieru
Älä turhaan kainostele. Kerro vain rohkeasti nuoleskeletko paimentolaismiehen keksimän mielikuvitusjumalan persettä?
- jonna_x
Vastaa ensin kysymykseeni.
- jahveltapääsipieru
Onko mukavaa nuoleskella paimentolaismiehen keksimän mielikuvitusjumalan persettä?
- jonna_x
Vastaisitko ensin kysymyseeni?
- jahveltapääsipieru
Älä turhaan ujostele. Kerro vain rohkeasti nuoleskeletko paimentolaismiehen keksimän mielikuvitusjumalan persettä?
- jumalarankaiseekurittomi
Päädyin vastauksistasi siihen, että olet todella polveutunut apinasta ja että olet itse perkeleen riivaama. Näitähän riittää nykypäivänä, mutta muista, että olet polvistuva kuitenkin Jumalamme edessä, tahdoit sitä sitten itse tai et.
- jahveltapääsipieru
Minä puolestani päädyin vastauksistasi siihen että todellakin nuoleskelelet paimentolaismiehen keksimän mielikuvitusjumalan persettä palkinnon toivossa. Teidän rivithän ovat tottakai häviämässä koska vain aivopesu lapsena tai mielen sairaus kuten skitsofrenia saa ihmisen uskomaan näkymättömiin olentoihin.
Muista että palvomasi jumala on paimentolaismiehen keksimä ja täysin olematon, ymmärsit sitä sitten itse tai et :) - ensimmäinenApina
Muistan. Ja muistan myös sen, että olet apinasta polveutunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992