Vai pitääkö naisen olla nuorempi?
Kelpaako suhde oman ikäisen kanssa?
59
650
Vastaukset
- eimullamuuta
Pitää se olla nuorempi. Kaksi päivää nuorempi riittää.
- 111333555
Rakkaus ratkaisee. Ei ikä ratkaise kenestä voi tykätä, ihastua ja lopulta jopa rakastua.
- mjgj
Näin kolmkymppisenä ätminä pitää melkein katsella nuorempia jos kauniin naisen haluaa.
- KuuleNYVAAN
Ätminä sun pitää katsella oman ikäsiä , oot hypergaminen jos haluaat kauniin jos olet itse ruma
- 318
KuuleNYVAAN kirjoitti:
Ätminä sun pitää katsella oman ikäsiä , oot hypergaminen jos haluaat kauniin jos olet itse ruma
Ätmithän ovatkin niitä hypergamisista hypergamisimpia. Näkeehän sen näistä kirjoituksista.
- mielipiteeni
Ei ikä kerro ihan kaikkea. Nainen voi näyttää todella hyvältä vaikka olisi vaikka 5v vanhempikin, sanoisin että jos mietitään parisuhdetta tositarkoituksella niin tuollainen ehkä 5v vanhempi on maksimi mutta se edellyttää sitten aika hyviä perintötekijöitä.
Anne Kukkohovi esim:
http://www.seiska.fi/images/upload/cms/files/styles/636x410/public/admin/2014/01/14/annekukkohovi_thumb.jpg- johannyttyrkynlykkäs
Anne on vasta 45-vuotias. Näyttää kyllä vähintään sen ikäiseltä, vaikka onkin ammattimeikkaaja. Toivottavasti henkinen kypsyys tulee ryppyjen myötä, Annehan on kova julkisuudessa arvostelemaan muita ulkonäköasioissa.
Eri asia on, että miksi ihmeessä kenenkään pitäisi näyttää nuoremmalta kuin on. Ei tarvitse.
http://www.hs.fi/webkuva/taysi/700/1450838443470?ts=448
http://www.seiska.fi/images/upload/cms/files/styles/636x410/public/admin/2015/01/16/anne_kukkohovi_thumb.jpg
http://spablogi.fi/wp-content/uploads/2013/03/annekukkohovinhuulipuna.jpg
https://i.ytimg.com/vi/vrc3fbXQoGk/maxresdefault.jpg
vaikka oon tietysti näin jokaisen nussima lutikka niin silti oon ollut aina se nuorempi.
- persoonaton
Kaikilla 50-vuotiailla naisilla ei ole panohaluja enää. Tietysti kaikki miehet haluavat 50-vuotiasta naista jos ilmaiseksi saa.
- 7658567856
Asutko maalla?
Näytät siltä.
Ei sinua muuten nusittaisi.
Tämä ätmiys ja muu höröhöys on miesten keksimä tekosyy sille, että ovat tunteneet vuosikausia itsensä tyhmäksi, kun ovat suostuneet nussimaan kaikkea liikkuvaa.
Sisimmissään tuntevat sen vääräksi. ha hah, enkö jostain vasta lukenu nimenomaan täältä että just maalaisia ei vois panna? ku paska haisoo ja banjot soi. että koitahan nyt päättää. ja ai niin, pistätkös samaan syssyyn omanki ruman lärvis tähän näytille..? niin voidaan kato vähä vertailla kumpi rumempi.
ei mua tuo ätmiys sun muu tän palstan hölynpöly muuten kiinnosta ei sitten yhtään, kunhan vierailen välillä.- 4567567
Olet ruma automaattisesti, sillä sisäinen maailmasi hyökkäsi vastaan kun puhuin ruma käsityksestä.
Koita siis sinä selvittää persoonallisuushäiriösi.
Olen blondi ja kaunis, mutta en sinisilmäinen.
Kuviani en sinulle todellakaan laita. On ihan päivän selvää, että emme seiso edes samalla rivillä kilpaillessamme.
Landeja nussitaan. Juuri amikset ja uskovaisten lahkojen herrat. - kyselenköliikaa
Voisinnuumari. Mitä sinulle on tapahtunut?
- Ex----------PUA
4567567 kirjoitti:
Olet ruma automaattisesti, sillä sisäinen maailmasi hyökkäsi vastaan kun puhuin ruma käsityksestä.
Koita siis sinä selvittää persoonallisuushäiriösi.
Olen blondi ja kaunis, mutta en sinisilmäinen.
Kuviani en sinulle todellakaan laita. On ihan päivän selvää, että emme seiso edes samalla rivillä kilpaillessamme.
Landeja nussitaan. Juuri amikset ja uskovaisten lahkojen herrat.Sinä et ole mikään kaunis, mutta blondi olet samaan tapaan kuinmitä ollaan blondivitseissä.
- voimaria
epävakaa persoonallisuushäiriö
- Ikis__M
Ikä ei ole se oleelisin kysymys välttämättä. Esim, eilen täällä oli se linkki väitetysti kaksikymppisen p..ekuvaan joka ihan hirveä, ei semmoista vaikka ikä olisi mikä mutta jos on laatupeba niin saisi olla iäkkäämpikin ja toki kasvotkin vaikuttaa, oiekeastaan ihan kaikki mukaanlukien naisen historia ja käyttöaste.
- 456456
Käyttöastehan pitää naisen paikat tiukkoina, jos niitä harjoittaa seksin aikana.
Paskapuhetta siis.
Miehet haluavat menkkaisen neitsyen, sitten kuitenkin kammoavat menkkoja.
Logiikka? - Ikis__M
Niin pitää geishakuulatkin ja mieluuummin kyllä otan semmoisilla kuin muilla miehillä treenanneen naisen.
- Jgjfjjf
Ikis__M kirjoitti:
Niin pitää geishakuulatkin ja mieluuummin kyllä otan semmoisilla kuin muilla miehillä treenanneen naisen.
Ai että ihan otat? Hoh!
- Ikis__M
Niin, se on ihan itsestä kiinni haluaako olla se joka otetaan vai se joka ottaa.
- 666002
Ikis__M kirjoitti:
Niin, se on ihan itsestä kiinni haluaako olla se joka otetaan vai se joka ottaa.
Mitähän ätmijoukko tuosta lauseesta tykkää? Miehet, jotka eivät millään ilveellä saa naista ja sitten tulee joku sanomaan, että se on ihan itsestä kiinni.
- Ikis__M
666002 kirjoitti:
Mitähän ätmijoukko tuosta lauseesta tykkää? Miehet, jotka eivät millään ilveellä saa naista ja sitten tulee joku sanomaan, että se on ihan itsestä kiinni.
Et nyt tajunnut, juurikin ne jotka kerjää ja itkee on niitä jotka otetaan vaikka ne saattaa saada useamminkin kuin semmmoinen joka ottaa, ei se ole kerroista tai naisten märästä kiinni vaan asenteesta mitä haluaa olla.
- 635
Jgjfjjf kirjoitti:
Ai että ihan otat? Hoh!
No hänellä nyt on niin suuret luulot itsestään, että halkeaa kohta.
- Ex----------PUA
456456 kirjoitti:
Käyttöastehan pitää naisen paikat tiukkoina, jos niitä harjoittaa seksin aikana.
Paskapuhetta siis.
Miehet haluavat menkkaisen neitsyen, sitten kuitenkin kammoavat menkkoja.
Logiikka?Käyttöaste nimenomaan löysyttää naisen, niin henkisesti kuin fyysisesti.
(Seksuaalinen löyhäpäisyys).
Samoin, neitsyt se vasta piukka onkin, eikä neitseillä ole koko aikaa kuukautisia.
Eikä heidän kuukautisten joukossa tule tooisten miesten kuvotttavaa mälliä, tosin kuin saastaisilla lutkilla, jotka saisi polttaa elävältä.
- Trololololool
Kelpaa 35v neitsyt nainen ;d
- Naisasialooseri1
Ei kelpaa kolmekymppinen tytöntyllerö. Naisen pitää olla vähintään 50-vuotias MILF
- Tytytii
En ole lesbo, joten nainen ei käy.
Ei myöskään lyhyt ja kalju mies. Ei myöskään eronnut, muuten kyllä mutta jos on erossa katkeroitunut mies niin ei erotilityksiä jaksa kuunnella. Jos on selvillä vesillä erosta, niin sitten käy.
Paitsi jos on huoltajuuskiistoja - sitten ei käy! Siinä menee itsekin sekaisin.
Jos on köyhä, ei käy. Itsekään en ole niin rikas että voisin jakaa rahaa aikuiselle miehelle.
Minua vanhempi, ei käy. Sillä jos se ei käy, niin sitten ei varmasti käy! Kyllä kelpaa.
- 35mies
Pitää olla noin 20 vuotias nanen kun itse olen 35. Nuoremmat on kauniimpia.
- Eräkettu
Nuoremmat naiset on parempia. :D
Koen olevani ns. Aikaa kestävä mies, eli mielellään nuorempi saisi olla sen 10v, jolloin ollaan optimaalisessa tilanteessa pari suhteen kannalta.
Mutta koska tiedämme mitä ns. Sillä "oikealla" tarkoitetaan, niin eihän tunne katso ikää, jos kaikki natsaa. Tietenkin, jos nainen sattuisi oleen vanhempi tuossa tilanteessa, niin sitten pitäisi ehkä istua alas ja miettiä ihan järjelläkin asioita ja mikä on mahdollista ja mikä ei. Aina ei voi antaa tunteenkaan viedä elämässä.- Pe69
Kyllä kelpaa samanikäinen. Ja jotakin plus miinus. Persoona ratkaisee. LaRito näyttää nuorelta, mutta kaunis nainen. Ehkä ei vain blondin makuun, vaikkei hiusten värilläkään ole väliä.
- kyynikkotäti
Toisinaan isokin ikäero toimii, mutta useimmiten eri ikäiset ihmiset ovat täysin erilaisissa elämäntilanteissa. Elämäntilanteet ovat erilaiset, vaikka esim. mies olisi sinkku ja lapseton yli kolmekymppinen ja nainen sinkku ja lapseton parikymppinen. Periaatteessa sama tilanne, käytännössä jotain aivan muuta. Olen sen verran kyyninen, että en oikein jaksa uskoa kaikki esteet voittavaan rakkauteen. Tosin on niitäkin nähty, joten jos uskallusta riittää niin kokeilemaan vaan.
- Pe69
Mikäs sinut on kyynistänyt?
Mitä esteitä sinulla on? - kyynikkotäti
Pe69 kirjoitti:
Mikäs sinut on kyynistänyt?
Mitä esteitä sinulla on?Kokemus vain tehnyt realistiksi. Itse aikanaan aloittelin opintoja samaan aikaan kun mies oli jo lopettanut. Näinkin vähäinen ikäero, alle 10 vuotta teki elämäntilanteista hyvin erilaiset. Jouduttiin säätämään jonkin aikaa kun minä vasta harjoittelin itsenäistä elämää ja hänellä oli jo vuosien kokemus siitä ja edessä vakituisen työpaikan haku ja sen myötä muuttaminen työn perässä. Me pysyimme yhdessä, mutta ei se ideaali tilanne ole aloittaa yhteiselämää. Tunsin itseni usein lapselliseksi ja tyhmäksi toisen rinnalla ja piti aikuistua nopeammin kun toinen oli jo aikuinen.
- Pe69
Ei kai ikäero siis ollut varsinainen syy. Jos olisitte aloittaneet kymmenen vuotta myöhemmin, olisit ehkä ehtinyt aikuistua, eikä ongelmaa olisi ollut. Nelikymppinen on kokenut siinä, missä viisikymppinenkin.
Älä kyynisty liikaa ja mieti välillä mukavia :) - kyynikkotäti
Pe69 kirjoitti:
Ei kai ikäero siis ollut varsinainen syy. Jos olisitte aloittaneet kymmenen vuotta myöhemmin, olisit ehkä ehtinyt aikuistua, eikä ongelmaa olisi ollut. Nelikymppinen on kokenut siinä, missä viisikymppinenkin.
Älä kyynisty liikaa ja mieti välillä mukavia :)Olet oikeassa siinä, että mitä vanhempia ihmiset ovat, sitä vähemmän ikäero vaikuttaa. Nykyisin mies ja minä olemme samanikäisiä. Nelikymppinen ja viisikymppinen ovat tosiaan aika lailla samalla viivalla.
- Pe69
Hyvä, nyt kuulostaa paremmalta!
Voi olla vähän vanhempikin.
Oman ikäinen nainen kelpaa lähes aina, kun miehen ikä on välillä 15-25.
- jokaisellatoivoo
Kun ihastuu ei se ikää katso
- Noeikiitos
35 mies täällä.
Vittuako minä oman ikäisellä teen?
Näytän ikäistäni nuoremmalta ja varmaan elämäntavatkin on se mukaiset.
Osa naisista näyttää 30 vuotiaana jo ihan tädeiltä minuun verrattuna. Monilla on lapsia tai on muuten pantu poikittain ja pilalle.- äläkävalita
Ole sitten yksin
- Noeikiitos
äläkävalita kirjoitti:
Ole sitten yksin
Yksin tai nuoremman seurassa! :D
Oman ikäisiltä naisilta se juna meni jo! - ymmärretteväää
äläkävalita kirjoitti:
Ole sitten yksin
Jos 20 vuotiaat olisi kiinnostuneita sinusta, olisit nyt suhteessa. Kannattaa olla realistinen eikä haaveilla mahdottomista. Ehkä voit pari vuotta nuoremman saada,mutta tuskin ihan 20vuotiasta kuitenkaan. Ja en usko että kukaan nainen haluaa seurustella miehen kanssa, joka seurustelee tämän kanssa vain pelkästään hänen iän takia...Mutta onhan se surullista, jos ei näe naisessa muuta kuin ulkonäön.
- Niitti333
Noeikiitos kirjoitti:
Yksin tai nuoremman seurassa! :D
Oman ikäisiltä naisilta se juna meni jo!Sanohan vaan totuus eli se että haet parisuhdetta ja haluat perustaa perheen koska muilla samanikäisillä jo on. Sinulla alkaa olla kiire, alat panikoitua koska muutaman vuoden päästä täytät 40.
Siksi haet nuorta naista joka jakaisi kohtalosi. Mutta kuka nuori nainen huolii nelikymppisen miehen? Ikä ei ole vain numero! Ja peilikin näyttää jonain päivänä totuuden.
Kaltaistesi miesten ylimielisyys kertoo vain lisääntyvästä kauhusta sitä kohtaan että juna meni jo TEIDÄN kohdalta. - Ex----------PUA
Niitti333 kirjoitti:
Sanohan vaan totuus eli se että haet parisuhdetta ja haluat perustaa perheen koska muilla samanikäisillä jo on. Sinulla alkaa olla kiire, alat panikoitua koska muutaman vuoden päästä täytät 40.
Siksi haet nuorta naista joka jakaisi kohtalosi. Mutta kuka nuori nainen huolii nelikymppisen miehen? Ikä ei ole vain numero! Ja peilikin näyttää jonain päivänä totuuden.
Kaltaistesi miesten ylimielisyys kertoo vain lisääntyvästä kauhusta sitä kohtaan että juna meni jo TEIDÄN kohdalta.Osu ja upppos! :D
Femakko kurpparaivoaa ja yrittää siirtää ikäkriisiään.
Miehen MA nousee iän myötä, ja hän saa itseään nuoremman, samalla MA:n tasolla olevan naisen kyllä.
Minunkin nainen on 20v, mutta teitä vanhoja haaskoja ei katsele kukaan.
Ikä on numero on nimenomaan se, mitä nuoremmat naiset ajattelevat, mutta teihin kurppiin se ei sovi. Luonto jo näyttää sen että ette pysty edes lisääntymään tietyn ajan jälkeen, mutta mies pystyy. - Ex----------PUA
ymmärretteväää kirjoitti:
Jos 20 vuotiaat olisi kiinnostuneita sinusta, olisit nyt suhteessa. Kannattaa olla realistinen eikä haaveilla mahdottomista. Ehkä voit pari vuotta nuoremman saada,mutta tuskin ihan 20vuotiasta kuitenkaan. Ja en usko että kukaan nainen haluaa seurustella miehen kanssa, joka seurustelee tämän kanssa vain pelkästään hänen iän takia...Mutta onhan se surullista, jos ei näe naisessa muuta kuin ulkonäön.
Minulla on 20v nainen. :D Ja ei todellakaanoleaina joka on minusta kiinnostunut.
Eihän moni muukaan ole löytänyt naista, mutta se ei meinaa sitä, etteikö kukaan olisi kiinnostunut.
Missä sinun miehesi sitä vastoin on? Eikä täti olekaan kelvannut enää kenellekään, ja nyt yrittää siirtää ikäkriisiään ennustattavallla tavalla mieheen joka vasta lähenee parhainta MA:tansa?
Naisille seksi ja parisuhde ovat vapaaehtoisia, mutta sinä olet hypergaminen ahne kurppa jolla on paskainen loppu, ja nyt yrität saada miehen eksymään tieltänsä. - N33eteläs
Omanikäinen kumppani olisi itselleni paras vaihtoehto. On vain hyvin vaikeaa löytää seuraa samanikäisistä, kun tuntuvat hakevan juuri 5-10 nuorempaa naista. Kieltämättä vetää hieman mieltä matalaksi, vaikka positiivisena ja toiveikkaana yritän itseni pitää. Seurustellut olen vain kerran, eikä lapsia ole. En ole siiderisieppo enkä sysiruma.
- djgfhjgdhdf
Kyllä, halusin parikymppisenä itseni ikäisen naisen, ja tilaus on edelleen voimassa, eli se parikymppinen kelpaa edelleen. Vähän hyvitystä pitäisi tietenkin saada siitä, jos sen saa vasta nyt yli 10 v. myöhässä.
- ikäinen
Minusta viisi vuotta nuorempi nainen on hyvä ikäero kunhan nainen on henkisesti aikuinen.
- Eiputumia
Eräs päälle kolmekymppinen mies tuossa totesi "jos nainen on sutjakka vielä 3kympin jälkeen niin ei se siitä enää räjähdä herkästi. Mutta parikymppisistä ei voi tietää, osa lösähtää heti pariuduttuaan" Perusteli näin miksi katselee ikäisiään tai mielummin jopa vanhempia. Aika babyface vieläpä se mies.
Naapurustossa yks lähes 30v ukkeli otti just 16-kesäisen likan vuosia sitten. Meni pari vuotta ja putum! Nyt siellä pihalla huutaa päivittäin v*ttuperkelettä yli 100 kiloinen matami eikä ikää ole vielä edes 25.. Mahtaa olla mukavaa kun on nuorempi avokki x) - miessssssssssssssssss
Olen koko ikäni halunnut omanikäisen naisen mutta onnistuin siinä vasta 28v kun sain 27v naisen.
Nyt kun olen 30v niin kyllä edelleen kelpaisi 30v nainen. - 30vuotiasmies
Tällä hetkellä olen tapaillut 19-vuotiasta tyttöä muutaman kuukauden ajan ja itse olen 30-vuotias. En yleensä ole kiinnostunut noin nuorista, mutta jotenkin meillä kemia ja jutut toimii todella hyvin. Ikäerosta on keskustelu ja hieman pelottaa miten tämä tulee toimimaan pidemmällä tähtäimellä, mutta katsotaan miten käy. Ainakin vielä menee hyvin ja suhde ei tunnu mitenkään erilaiselta vanhempiin naisiin nähden.
Tätä ennen on ollut vähintään muutaman vuoden nuorempia naisia. Siinä mielessä olen vanhainaikainen, että mielestäni naisen pitää olla nuorempi ja miehen vanhempi. - Ex----------PUA
En voisi vakavissani harkita suhdetta muuta kuin itseäni selvästi nuoremman kanssa.
- ei.maksa.vaivaa
Täällä on paljon kirjoittajia, joiden kohdalla suhde yleensäkin on niin epätodennäköinen, että heidän on turha spekuloida kiinnostaisiko enemmän nuori vai vanhempi.
- miksipäeiv
Kelpaa. Ikää 34v
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .995365Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453603Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503215Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4452506Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2551559- 861304
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131299- 771238
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321223Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1411150