Teuvo Suni: Vihaako Saatana Kristuksen verta?

Kyllä, ja kovasti vihaakin, mutta täysin eri syystä, kuin mitä eräs Saatanan uskollinen palvelija täällä monen henkiolentonsa nimimerkeillä suu vaahdossa veren voimalla hehkuttaa.

Saatana tiesi, minkälaisella suunnitelmalla se lopun aikana Poikansa kautta tulee valittunsa Saatanan synnin orjuudesta vapaaksi ostamaan:

Jos hänen palvelijansa Jumalan tahdon mukaisesti Jeesuksen tappaisivat, niin Jeesuksen vuodattaman veri olisikin ennakkomaksu valittujen ostamiseksi pois sen synnin orjuudesta.

Siksi se kohdisti kaiken vihansa Getsemanessa Jeesukseen niin, että tämä päätyisi itsemurhaan, jolloin Jeesuksen tappaminen ei olisikaan hänen tahdosta tehty, ja silloin ei yksikään hänen orjistaan pääsisi ikinä vapauteen:

Ja niin Jeesus joutui Getsemanessa käymään oman, itsensä asettaman ahtaan portin kamppailunsa, ja monin verroin rajummin kuin mitä sen joutuu käymään jokainen hänen seuraajansa:

"Jeesus lähti kaupungista ja meni tapansa mukaan Öljymäelle. opetuslapset
seurasivat häntä. Tultuaan sinne Jeesus sanoi heille:

"Rukoilkaa, ettette joutuisi kiusaukseen." Itse hän meni vähän edemmäksi, kivenheiton päähän, polvistui ja rukoili:

"Isä, jos tahdot, niin ota tämä malja minulta pois. Mutta älköön toteutuko minun tahtoni, vaan sinun."

Silloin taivaasta ilmestyi hänelle enkeli, joka vahvisti häntä. Suuressa tuskassaan Jeesus rukoili yhä kiihkeämmin, niin että hänen hikensä vuoti maahan veripisaroiden tavoin."

Tämän takia hän tuli minutkin ostamaan vapaaksi, sen orjuudesta yli 28 vuotta sitten, kuten Pyhä Henki Johannekselle ilmoitti:

"He lauloivat uuden laulun: -- Sinä olet arvollinen ottamaan kirjan ja avaamaan sen sinetit, sillä sinut on teurastettu, olet verelläsi ostanut Jumalalle ihmisiä kaikista heimoista, kaikista kielistä, kansoista ja maista."

Tästä syystä Jumala muutti myös Jeesuksen verta symbolisoivan ehtoollisviinin vihan viiniksi:

"Sen porton ( näiden lopun ajan seurakuntien ) viiniä, vihan viiniä, ovat kaikki kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat ( siis esivallat ) ovat irstailleet hänen kanssaan, ja kaikki maailman kauppamiehet ovat rikastuneet hänen vauraudestaan ja ylellisestä elämästään

Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi: "Lähtekää pois, jättäkää hänet, te, jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen synteihinsä, ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään. Hänen syntiensä röykkiö ulottuu jo taivaaseen asti, eikä Jumala unohda hänen
pahoja tekojaan."

158

796

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kun Jeesuksen oli aika aloittaa julkinen toiminta, oli Saatanakin valppaana ja iski silmänsä heti häneen, koska hän halusi Jeesuksesta johtajan hänen loistokkaisiin temppeleihinsä.

Siksi teki hänelle todella houkuttelevan tarjouksen:

"Vielä Paholainen vei Jeesuksen hyvin korkealle vuorelle, näytti hänelle maailman kaikki valtakunnat ja niiden loiston ja sanoi: "Kaiken tämän minä annan sinulle, jos polvistut eteeni ja kumarrat minua."

Silloin Jeesus sanoi hänelle: "Mene pois, Saatana! On kirjoitettu: 'Herraa, Jumalaasi, sinun tulee kunnioittaa ja ainoastaan häntä palvella.'"

Silloin Paholainen jätti Jeesuksen rauhaan, ja hänen luokseen tuli enkeleitä, jotka palvelivat häntä."

Saatana olisi varmasti rakennuttanut hänelle Vatikaanin loistoakin mahtavimman temppelin, mutta kun Jeesus ei suostunut niiden Jumalaksi, niin hänpä ryhtyikin itse:

"Hän, Vastustaja, korottaa itsensä kaiken jumalana pidetyn yläpuolelle, asettuu itse istumaan Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala."

Kun Kristuksella ei täällä maan päällä ole temppeliä ja seurakuntaa, ei sitä myöskään voi olla hänen valituillaan.

Sillä ei näillä eväillä, Pyhällä Totuuden Hengellä, täällä Saatanan valtakunnassa ketään ruokita, siitä on tämäkin keskustelupalsta erinomaisena esimerkkinä.

"Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään. Se eläketulo, mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.

Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua. Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut.

Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään. Ja jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."

"Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."

"Kun minä sanon jumalattomalle, että hänen on kuoltava, asetan sinut vastuuseen hänestä.

Ellet sinä puhu hänelle, ellet varoita häntä hänen jumalattomuudestaan pelastaaksesi hänet, hän kuolee syntiensä tähden -- ja hänen kuolemastaan minä vaadin tilille sinut."

"Tämä valtakunnan evankeliumi julistetaan kaikkialle maailmaan, kaikille ihmisille todistukseksi ja sitten tulee loppu."

Näille lopun ajan Saatanan orjille kelpaa vain lipevät valheet, vääryys ja Veren voima.

Näillä on Paavalin ajoista Kristusta mieleiseksi kirkastettu:

"Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä? "

Niin, MIKSI?

• kansantodistaja

Odotan näkeväni Teuvo Sunin kuolinilmoituksen.

• Et varmasti ole ainoa, joka tuota toivoo. Ensimmäisenä sitä julkisesti toivoi ihmeliimakauppias ja exodus-lahkon johtaja jo 21 vuotta sitten:

"Valehtelija Teuvo Suni, Sinähän puhut täyttää sontaa ja valhetta ja tuota väität Pyhän Hengen sinulle valaisseen. Armeijassa epäonnistuit, Hengellisellä alueella yritit menestyä, mutta sielläkin epäonnistuit myöskin. Seisot nyt elämäsi raunioilla."

Jostakin syystä hän ei ehtinyt nähdä toiveensa toteutumista, kun kuolema korjasi hänet.

Pidä sinä varasi, ettei sinulle käy samoin. Sillä Jumala ei salli, että väärämieliset loputtomasti hänen Henkeään herjaavat.

http://keskustelu.suomi24.fi/t/14251049/teuvo-suni-jumalan-kosto-ja-varjelus

• kansantodistaja
        TeuvoSuni kirjoitti:

Et varmasti ole ainoa, joka tuota toivoo. Ensimmäisenä sitä julkisesti toivoi ihmeliimakauppias ja exodus-lahkon johtaja jo 21 vuotta sitten:

"Valehtelija Teuvo Suni, Sinähän puhut täyttää sontaa ja valhetta ja tuota väität Pyhän Hengen sinulle valaisseen. Armeijassa epäonnistuit, Hengellisellä alueella yritit menestyä, mutta sielläkin epäonnistuit myöskin. Seisot nyt elämäsi raunioilla."

Jostakin syystä hän ei ehtinyt nähdä toiveensa toteutumista, kun kuolema korjasi hänet.

Pidä sinä varasi, ettei sinulle käy samoin. Sillä Jumala ei salli, että väärämieliset loputtomasti hänen Henkeään herjaavat.

http://keskustelu.suomi24.fi/t/14251049/teuvo-suni-jumalan-kosto-ja-varjelus

Emmehän ole täällä Raamattupalstalla keskustelemassa niin mitättömästä asiasta kuin jonkun ihmisen, Teuvo Sunin maallisen valleuksen päättymisestä ja kuolinilmoituksesta.
        Kyllä meidän tulee olla suuremmalla asialla ja tiedämme että kuolinilmoituksella tarkoitetaan tässä yhteydessä kuolemista pois synnistä,tätä kuolinilmoitusta Teuvo Sunin osalta, kuolemista pois synnistä moni toivosi.
        Mutta synti elää lihassa ja lihan mieli on syntinen ja siksi ajatuksesi ovat maallisen lihasi mukaisesti maallisen kuolemasi mietteitä maallisesta kuolinilmoituksestasi kun ne tulisi olla syntisen luontosi pois kuolemisessa,siinä maallisesta suuremassa.

1. Mitä siis sanomme? Onko meidän pysyttävä synnissä, että armo suureksi tulisi?
        2. Pois se! Me, jotka olemme kuolleet pois synnistä, kuinka me vielä eläisimme siinä?
        3. Vai ettekö tiedä, että me kaikki, jotka olemme kastetut Kristukseen Jeesukseen, olemme hänen kuolemaansa kastetut?
        4. Niin olemme siis yhdessä hänen kanssaan haudatut kasteen kautta kuolemaan, että niinkuin Kristus herätettiin kuolleista Isän kirkkauden kautta, samoin pitää meidänkin uudessa elämässä vaeltaman.
        5. Sillä jos me olemme hänen kanssaan yhteenkasvaneita yhtäläisessä kuolemassa, niin olemme samoin myös yhtäläisessä ylösnousemuksessa,
        6. kun tiedämme sen, että meidän vanha ihmisemme on hänen kanssaan ristiinnaulittu, että synnin ruumis kukistettaisiin, niin ettemme enää syntiä palvelisi;
        7. sillä joka on kuollut, se on vanhurskautunut pois synnistä.
        8. Mutta jos olemme kuolleet Kristuksen kanssa, niin me uskomme saavamme myös elää hänen kanssaan,
        9. tietäen, että Kristus, sittenkuin hänet kuolleista herätettiin, ei enää kuole: kuolema ei enää häntä vallitse.
        10. Sillä minkä hän kuoli, sen hän kerta kaikkiaan kuoli pois synnistä; mutta minkä hän elää, sen hän elää Jumalalle.
        11. Niin tekin pitäkää itsenne synnille kuolleina, mutta Jumalalle elävinä Kristuksessa Jeesuksessa.
        12. Älköön siis synti hallitko teidän kuolevaisessa ruumiissanne, niin että olette kuuliaiset sen himoille,
        13. älkääkä antako jäseniänne vääryyden aseiksi synnille, vaan antakaa itsenne, kuolleista eläviksi tulleina, Jumalalle, ja jäsenenne vanhurskauden aseiksi Jumalalle.
        14. Sillä synnin ei pidä teitä vallitseman, koska ette ole lain alla, vaan armon alla.
        15. Kuinka siis on? Saammeko tehdä syntiä, koska emme ole lain alla, vaan armon alla? Pois se!
        16. Ettekö tiedä, että kenen palvelijoiksi, ketä tottelemaan, te antaudutte, sen palvelijoita te olette, jota te tottelette, joko synnin palvelijoita, kuolemaksi, tahi kuuliaisuuden, vanhurskaudeksi?
        17. Mutta kiitos Jumalalle, että te, jotka ennen olitte synnin palvelijoita, nyt olette tulleet sydämestänne kuuliaisiksi sille opin muodolle, jonka johtoon te olette annetut,
        18. ja että te synnistä vapautettuina olette tulleet vanhurskauden palvelijoiksi!
        19. Minä puhun ihmisten tavalla teidän lihanne heikkouden tähden. Sillä niinkuin te ennen annoitte jäsenenne saastaisuuden ja laittomuuden palvelijoiksi laittomuuteen, niin antakaa nyt jäsenenne vanhurskauden palvelijoiksi pyhitykseen.
        20. Sillä kun olitte synnin palvelijoita, niin te olitte vapaat vanhurskaudesta.
        21. Minkä hedelmän te siitä silloin saitte? Sen, jota te nyt häpeätte. Sillä sen loppu on kuolema.
        22. Mutta nyt, kun olette synnistä vapautetut ja Jumalan palvelijoiksi tulleet, on teidän hedelmänne pyhitys, ja sen loppu on iankaikkinen elämä.
        23. Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.

• Kansantodistajalle:

Jäi eilen kysymättä, kysyn nyt:

Minkä kansan todistaja sinä olet:

Kansanlähetyksenkö
        Kansan Raamattuseuranko
        Vaiko sen miehen perillinen, joka 1960 luvulla tuli laittamaan rötösherrat kuriin, koska Kansa tietää?

• kansantodistaja
        TeuvoSuni kirjoitti:

Kansantodistajalle:

Jäi eilen kysymättä, kysyn nyt:

Minkä kansan todistaja sinä olet:

Kansanlähetyksenkö
        Kansan Raamattuseuranko
        Vaiko sen miehen perillinen, joka 1960 luvulla tuli laittamaan rötösherrat kuriin, koska Kansa tietää?

Minultakin jäi kysymättä eilen,kysyn nyt...

Miksi aloit vastauksessasi parjaamaan jotakin kuollutta henkilöä minulle antamassasi vastauksessa?

Toiseksi, koska sinä et tiedä mitä Jumala sallii ja ei salli palautan toisen virkkeesi lyhentämättömänä takaisin jotta voit miettiä uudestaan kuolemanilmoitustasi.

"Pidä sinä varasi, ettei sinulle käy samoin. Sillä Jumala ei salli, että väärämieliset loputtomasti hänen Henkeään herjaavat."

• Viljelet erinomaisesti tätä saatanallista lopun ajan raamattusanastoa:

parjaaminen on totuuden kysymistä
        herjaaminen on totuuden kertomista

Siis, minkä kansan todistaja sinä olet?

Minä olen Kristuksen todistaja.

• alfa123om2222

""Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi: "Lähtekää pois, jättäkää hänet, te, jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen synteihinsä, ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään. Hänen syntiensä röykkiö ulottuu jo taivaaseen asti, eikä Jumala unohda hänen
      pahoja tekojaan."""

Kaikki uskonnot murhaavat ihmisiä Jumalansa nimessä. Onhan Mooseksen lakikin täynnä käskyjä murhata. Jos esim. lapsi osottautuu juopoksi on vanhemmilla lupa tuon kirjan mukaan murhata lapsensa.

Uskontojen lisäksi sosialismi on paljon murhannut samoin fasismi. Yms.

Mihin oikestaan kehotat ihmisiä lähtemään ja menemään???? Kaikki vanhan viinin nauttijat ovat murhaajia uusiin sukupolviin nähden, koska haluavat kehittää maailman oman etunsa mukaiseksi tulevaisuudessa.

Kehotatko ottamaan jonkin uuden viinin vastaan, joka sekin osottautuu vanhetessaan lasten ja uusien sukupolvien tai köyhien viholliseksi. Jos haluaa murhaajista eroon pitää erota koko siitä sukupolvesta, johon on syntynyt?

Vaikka olen itse halunnut olla puhdas ja synnitön; niin en minkään rakasta uusia sukupolvia enää tässä iässä. Ihan yhtä lailla olen ajatuksissani murhannut heidät.
      Toki yritän Jumalan käskyjä ja päätöksiä totella ja tuoda julki. Ehkä hän ei sentään ole murhaaja???? Mutta otatko sinä itse vastaan Iankaikkisen Isän vuoden 2013 säätämyksen MAAILMANLAAJUISESTA KANSALAISPALKASTA. Se on ainoa kompensaatio kaikille. Vai haluatko lisää tietoja asiasta ennen kuin päätät onko se Jumalasta lähtöisin??? Jos kuvittelet, että tuo hanke ei ole Jumalasta lähtöisin niin erehdyt pahoin.

Eli itse en saarnaa eroamista selvästä Portosta, koska kaikki me olemme väärin tekijöitä ja väärin ajattelijoita ja väärin puhujia. Hoosean kirjan mukaan tulee Poika, jossa käy ilmi seuraava: MISSÄ ON ENNEN SANOTTU: TE ETTE OLE MINUN KANSAANI: SANOTAAN NYT: TE OLETTE ELÄVÄN JUMALAN LAPSIA.

Sanon suoraan, että minun osuudekseni riittää, että ajan MAAILMANLAAJUISTA KANSALAISPALKKAA. Se on Jumalan kompensaatio ja hänen ratkaisunsa kaikkiin maailman ongelmiin. Sinä ajat eroa Portosta. Se on toinen ratkaisu. Tällä foorumilla on monia muita, joilla on kolmas, neljäs ja viides ja kuudes etc. ratkaisu. Kaikki aivan yhtä tärkeitä ratkaisuja. Kunpa muut vain kertoisivat mitä Jumala on heille antanut evankelioitavaa ja sanaa ja missioita!!!

• alfa123om2222

Kyllä se on hieman rivien välissä ilmaistu mihin tarkoitukseen Messiaat yms. tulevat. Profeetta kertoo pyhistä, jotka palvovat temppelissä ja kuinka he ovat loistavaa kultaa. Mutta temppeliin pyrkii noita, jotka ovat arvotonta seosmetallia joukkoon ja sitä Jumala ei suosi. Siksi hän lähettää Messiaita puhdistamaan temppeliä niin, että temppelistä erkanisiva hylkyhopea ja katinkulta. Tarkoitus on, että kaikki nuo, jotka eivät ole puhdasta kultaa lähtisivät seuraamaan messiaita ja messiaiden uusi verso ilmaantuu.

Entä oma työsi? Oletko puhdistamassa temppeliä saastasta niin että pois lähtisivät kaikki, jotka ovat katinkultaa ja hylkyhopeaa?? Mutta kenet voit osoittaa tuon joukon messiaaksi? Mihin heidän pitäisi lähteä?? Seuraava Messias on tämän hetken tietojen mukaan islamin Imaami Mahdi!

Onko kirkko Portto vai Kristuksen ruumis? Jos saarnaat se on Portto niin epäilen sinun haluavan vain puhdistaa temppelin ja kirkon huonolaatuisesta metallista. Jos saarnaat, että Kristuksen ruumis niin se on vaikeampi asia vielä? Kykenetkö itse ottamaan vastaan kaiken Jumalan sanan? Esim. Herra Sebaot kirosi koko Vanhan Maailman asukkaat ikuiseen selibaattiin 31.08.2013. Tuo on sen laatuinen asia, että sitä on vaikea uskoa. Itse epäilen, että kyse on Hoosean kirjan jekusta: Missä aiemmin sanottiin: Ei minun kansaani sanotaan nyt Elävän Jumalan lapset!

Jumalalliset julistukset, joita apostoli Pietari kehotti viljelemään ovat kaikki minusta hyvin epäilyttäviä ja juonikkaita. Sitä paitsi Profeetta Hesekielin kirjan mukaan Babylonin portto on salaisuus joka tuntuisi viittaavan Tuonelaan.
      Babylonin Portto = Tuonela. Ehkä tuo kehotus lähteä hänestä tarkoittaa Tuonelaa. Se voi viitata jälleensyntymiseen tai ylöstempaukseen tms. Jos joutuu tuonelaan tai hautaan niin voi tulla kehotus: Lähtekään hänestä???

• Hapatuksiisi ei ole tarvetta vastata, mutta tähän nyt vastaan:

Babylonia on koko Saatanan hallussa oleva maailma ja tässä ovat sen tätä kansaa rakastelevat portot.

adventistit

aglikaanit

agrigolalaiset

arkkimunkkilaiset

armonkalliolaiset

baalbeklaiset

babtistit

birkittalaissisaret

branhamilaiset

cityseurakuntalaiset

dominikaanit

elämänsanalaiset

elämänlähdeläiset

eläväsanalaiset

ekumeeniset

exoduslaiset

gnostilaiset

henotesläiset

helluntailaiset

hengenuudistuslaiset

heränneet

esikoiset

ilmestysmajalaiset

ilosanomalaiset

israelinystävät

Jarihotellilaiset

Joosualaiset

jehovalaiset

Jeesuksen pyhän veren papit

Jeesuksen ruumislaiset

Jeesus on herralaiset

kalamoslaiset

katolilaiset kylväjät

kansanraamattuseuralaiset

kalleimman veren sisaret

kansanlähetysläiset

Kellonkartanolaiset

koivuniemiläiset

korpelalaisuus

kotikirkkolaiset

kulmakivenseurakuntalaiset

kulmakiviseurakuntalaiset

kuninkaansoturit

kristilliset eläkeläiset

kriisipalvelulaiset

kotisatamalaiset

liekkiläiset

luterilaiset

lähetysseurakuntalaiset

luthersäätiöläiset

lasarusveljet

lähdekalliolaiset

lännenhunttarilaiset

maranatalaiset

majakkalaiset

metodistit

missiomaailmalaiset

mormoonit

munkkiluostarin munkit

nunnaluostarin nunnat

nokialaismissiolaiset

onewayhouselaiset

ortodoksit

pelastusarmeijalaiset

patmoslaiset

palatsiseurakuntalaiset

paavalinsynodilaiset

paratiisikotilaiset

pikkuesikoiset

priskillalaiset

pyhänikolauslaiset

perjantaikristuksellelaiset

raamattupuhuulaiset

radiodeiläiset

rauhansanalaiset

rauhanyhdistysläiset

ristiinnaulitut

risteyspaikkalaiset

ristiretkeläiset

ropolaiset

rukouspalvelulaiset

rukousystäväläiset

ruusuristiläiset

ristiinnaulittulaiset

saalemilaiset

sadonkorjuulaiset

sanansaattajalaiset

sanajaylistysläiset

sauluslaiset

savenvalajalaiset

scientologilaiset

siloalaiset

slevy:n miespapit

slevy:n naispapit

stefanuslaiset

suomenraamattuopistolaiset

teologisetinstituuttilaiset

tabernaakkelilaiset

takeitnowlaiset

teologisetistuuttilaiset

Timoteusyhteisöläiset

totisestiparannetut

tuomasmessulaiset

totuudenystäväläiset

tunnustukselliset luterilaiset

torontonsiunaajalaiset

uusheränneet

uusapostoliset

uusitoivolaiset

uusiviiniläiset

valon enkelit

vapaakirkolliset

vanhauskoiset

vapaamuurarit

viadolorosalaiset

vineyardilaiset

yhteyskristuksessalaiset

yhteysliikeläiset

yeshualaiset

Monenko luona sinä olet käynyt halujasi tyydyttämässä?

• TeuvoSuni kirjoitti:

Hapatuksiisi ei ole tarvetta vastata, mutta tähän nyt vastaan:

Babylonia on koko Saatanan hallussa oleva maailma ja tässä ovat sen tätä kansaa rakastelevat portot.

adventistit

aglikaanit

agrigolalaiset

arkkimunkkilaiset

armonkalliolaiset

baalbeklaiset

babtistit

birkittalaissisaret

branhamilaiset

cityseurakuntalaiset

dominikaanit

elämänsanalaiset

elämänlähdeläiset

eläväsanalaiset

ekumeeniset

exoduslaiset

gnostilaiset

henotesläiset

helluntailaiset

hengenuudistuslaiset

heränneet

esikoiset

ilmestysmajalaiset

ilosanomalaiset

israelinystävät

Jarihotellilaiset

Joosualaiset

jehovalaiset

Jeesuksen ruumislaiset

Jeesus on herralaiset

kalamoslaiset

katolilaiset kylväjät

kalleimman veren sisaret

kansanlähetysläiset

Kellonkartanolaiset

koivuniemiläiset

korpelalaisuus

kotikirkkolaiset

kuninkaansoturit

kristilliset eläkeläiset

kriisipalvelulaiset

kotisatamalaiset

liekkiläiset

luterilaiset

lähetysseurakuntalaiset

luthersäätiöläiset

lasarusveljet

lähdekalliolaiset

lännenhunttarilaiset

maranatalaiset

majakkalaiset

metodistit

missiomaailmalaiset

mormoonit

munkkiluostarin munkit

nunnaluostarin nunnat

nokialaismissiolaiset

onewayhouselaiset

ortodoksit

pelastusarmeijalaiset

patmoslaiset

palatsiseurakuntalaiset

paavalinsynodilaiset

paratiisikotilaiset

pikkuesikoiset

priskillalaiset

pyhänikolauslaiset

raamattupuhuulaiset

radiodeiläiset

rauhansanalaiset

rauhanyhdistysläiset

ristiinnaulitut

risteyspaikkalaiset

ristiretkeläiset

ropolaiset

rukouspalvelulaiset

rukousystäväläiset

ruusuristiläiset

ristiinnaulittulaiset

saalemilaiset

sadonkorjuulaiset

sanansaattajalaiset

sanajaylistysläiset

sauluslaiset

savenvalajalaiset

scientologilaiset

siloalaiset

stefanuslaiset

tabernaakkelilaiset

takeitnowlaiset

teologisetistuuttilaiset

Timoteusyhteisöläiset

totisestiparannetut

tuomasmessulaiset

totuudenystäväläiset

torontonsiunaajalaiset

uusheränneet

uusapostoliset

uusitoivolaiset

uusiviiniläiset

valon enkelit

vapaakirkolliset

vanhauskoiset

vapaamuurarit

viadolorosalaiset

vineyardilaiset

yhteyskristuksessalaiset

yhteysliikeläiset

yeshualaiset

Monenko luona sinä olet käynyt halujasi tyydyttämässä?

Teuvo, eikö mieleesi juolahda kysymys oletetun jumalasi kyvyttömyydestä ilmaista tahtoaan selkeästi?

Ei liene maan maosen asia tulkita jumalan tahtoa, mutta kuitenkin sitä innoissaan uskonharhaiset tekevät.

Tuo oletettu jumala tuntuu myös kyvyttömältä oikaisemaan vääriä tulkintoja, koska niitä on syntynyt yli 30 000 erilaista.

Ihan tulee mieleen, että tuo oletettu jumala on joko olematon tai antaa ihan piruuttaan minunkin häntä rienata.

• Herra tykistöupseeri he-ma:

Minun Jumalani ilmaisi itsensä minulle jo 10-vuotiaana, vaikka en sitä vielä silloin ymmärtänyt muuten kuin mahtavana tunteena sydämessäni:

Ollessani hieman päälle 10-vuotias, olin Ylämaan seurakunnan poikaleirillä.
        Istuimme erään järven rannalla kalliolla ja lauloimme yhdessä virttä:

"Kiitos olkoon Jumalalle, Karitsalle, olen armoliitossa, minut kalliisti hän osti, minut nosti kadotuksen kuopasta."

Virren aikana sain kokea ensimmäisen Jumalan antaman näyn, kun taivaasta tuli alas kirkas valokiila, joka täytti koko sylini, ja antoi minulle tavattoman ihanan tunteen, kun katselin sitä valonsädettä, joka sylistäni kohosi kapenevana kiilana kohti korkeuksia.

Ei sitä kukaan muu nähnyt, enkä siitä kenellekään mitään puhunut. Ihmettelin vain, että mitähän tämäkin mahtoi tarkoittaa, ja miksi se juuri minulle annettiin.

En kokenut, että olisin siinä joutunut johonkin horrokseen tai hurmokseen.
        Sillä tuskin tuon ikäinen poika edes näitä sanoja ja niiden merkitystä ymmärsikään.

Olet ilmeisesti lukenut, miten Jumala sitten 40 vuoden kuluttua ilmaisi itsensä tuon saman virren soidessa, ja aloitti puhumisen selvällä Suomen, kielellä. Ja puhuu edelleenkin, kuten ilmoitettu on:

"Te ette kuitenkaan usko, koska ette ole minun lampaitani.

Minun lampaani kuulevat minun ääneni ja minä tunnen ne, ja ne seuraavat minua.

Minä annan heille ikuisen elämän. He eivät koskaan joudu hukkaan, eikä kukaan riistä heitä minulta.

Isäni, joka on heidät minulle antanut, on suurempi kuin kukaan muu, eikä kukaan voi riistää heitä Isäni kädestä.

Minä ja Isä olemme yhtä."

Sinun jumalasi, joka on tämän maailman jumala, on hallinnut sinua jo äitisi kohdusta alkaen , ja siksi sinä toteutat hänen tahtoaan ilman hänen puhettakaan.

Sen tahdon noudattamista kutsutaan perisynniksi, Saatanan perintölahjana kaltaisillesi:

"Väärämieliset ovat harhateillä syntymästään saakka, äitinsä kohdusta asti ovat valehtelijat eksyksissä."

Sitä minä sinussa ihmettelen, miksi et ole suuttunut minulle, kuten nämä kymmenet tekopyhät, jotka tulevat tänne rinta rottingilla, oksentavat kaikki herjansa totuutta kohtaan ja sen jälkeen häipyvät takaisin pimeyden puskiin.

Ja läksiäislahjana vielä yrittävät mantrata minusta Kristuksen Henkeä pois, kuten tässä viimeisessäkin yrityksessä:

"spirito.di.verita

Teuvo Sunissa oleva saastainen henki, vannotan sinua Jeesuksen Kristuksen nimessä ja Golgatan veren voimassa;Lähde hänestä!! Lähde hänestä välittömästi, Jeesuksen nimessä!! Teuvo Suni on Jeesuksen Kristuksen omaisuutta, eikä sinulla ja sinun demoneillasi ole Teuvoon mitään oikeutta!!Nyt en puhu sinulle Teuvo, vaan sinussa olevalle emoniselle hengelle:

"Teuvo Sunissa oleva saastainen henki, vannotan sinua Jeesuksen Kristuksen nimessä ja Golgatan veren voimassa;Lähde hänestä!! Lähde hänestä välittömästi, Jeesuksen nimessä!! Teuvo Suni on Jeesuksen Kristuksen omaisuutta, eikä sinulla ja sinun demoneillasi ole Teuvoon mitään oikeutta!!"

Etkö huomaa minun hengessä ja tuonkin mantraajan hengessä mitään eroa?

• spirito.di.verita

Minähän pyysin ettet kerskuisi jälkeenpäin kun kerroin jättäväni sinut omiin oloihisi muunnellun Totuuden kanssa . Mutta toisin kävi kuten arvelinkin...tämä taas kertoo pahan hajuisesta hengestäsi lisää :)

• spirito.di.verita

Mutta mädännytä lisää Totuutta , kuhan kävin moikkaamassa :D

• spirito.di.verita kirjoitti:

Mutta mädännytä lisää Totuutta , kuhan kävin moikkaamassa :D

Totuus ei koskaan mätäne, vaan toteutuu jatkuvasti. Eilenkin, kun spirito.di.verita niminen koira palasi oksennukselleen.

Jos Totuuden Henki edelleen sinusta pahalle haisee, niin jatka mantraamistasi.

• ei-lahkolain
        spirito.di.verita kirjoitti:

Minähän pyysin ettet kerskuisi jälkeenpäin kun kerroin jättäväni sinut omiin oloihisi muunnellun Totuuden kanssa . Mutta toisin kävi kuten arvelinkin...tämä taas kertoo pahan hajuisesta hengestäsi lisää :)

no jopas jotakin. spiritus yrittää saada Teuvon hengiltä mantraamalla veren voimaa

• spirito.di.verita

Ei Totuuden Henki haise Teuvo pahalle vaan tuo sinun tyylisi tuoda esille osaa Totuutta, tästä olen niin paljon sinulle jo kirjoittanut ja todennut sinut epäkelvolliseksi Totuuden tuojaksi koska sinulla riittää saatanallisia ominaisuuksia niin paljon, Kuulostat entiseltä alkoholistilta joka on keksinyt itseään pönkittävän tarinan korostaen itseään taivaalliseksi ... näitä herroja on paljon ja on myös niitäkin ketkä itseään kutsuvat Jumalan lähettämiksi ...on guruja , on Jeesuksen lähettämiä jne...et ole ainoa vaikka itseäsi ainoaksi väitätkin :)

• Mitä sinun saatanallisiin ominaisuuksiisi tulee, ei omena ole kauas puusta pudonnut, sillä samaa mieltä olivat kaukaiset esi-isäsi pelastajastani ja lähettäjästäni Jeesuksesta Kristuksesta:

"Tyytyköön opetuslapsi samaan kuin opettaja ja palvelija samaan kuin isäntä. Jos talon isäntää nimitetään Belsebuliksi, ( Pahojen henkien päämieheksi ) kuinka paljon helpommin sen nimen saa talonväki!"

Tiedä myös tämä: Iloiten minä olen oppinut saamaani tehtävään tyytymään.

• ei-lahkolain kirjoitti:

no jopas jotakin. spiritus yrittää saada Teuvon hengiltä mantraamalla veren voimaa

Kyllä he vielä tänä juhannuksena saavat nauttia ja iloita Johannes Kastajan kohtalosta.

Kenties jo etsivät rohkeaa miestä, joka tekisi saman Teuvolle mikä Herodeksen käskystä tehtiin Johannes Kastajalle.

• JanneTool

moosesta ;) 17:12 Mutta jos joku menettelisi niin julkeasti, ettei kuulisi pappia, joka siellä seisoo palvelemassa Herraa, sinun Jumalaasi, tai tuomaria, niin se mies kuolkoon. Mietippä sitä Teuvo :) Raamatun sanaa vastaan olet .

• alfa123om2222

Noin kahdeksassa manitsemistasi seurakunnista olen käynyt:

adventistit Noin kolmessa kokouksessa
      helluntailaiset Noin 10-20 kokousta plus Alfa kurssi
      jehovalaiset Noin 1-2 vuotta
      kansanlähetysläiset Noin kahdessa kokouksessa
      luterilaiset Noin alle 50 kokouksessa plus Alfa kurssi
      pelastusarmeijalaiset Noin 10-20 kokousta
      tuomasmessulaiset Noin 5 kokousta
      vapaakirkolliset Noin 1-2 vuotta

Sanoisin että väite yksi päivä Herran esikartanoissa on parempi kuin tuhat muualla on siinä mielessä kääntäen pitänyt paikkansa, että pyhiinvaelluksella ulkomaille tai mahdollisimman etäälle omasta paikasta on tuo vaikutus. Ei kukaan ole profeetta omalla maallaan.

Näyttää kuin luterilaisessa kirkossakin vaikuttaisi Herran Henki, joka Jeesuksen meinasi kalliolta tiputtaa kun hän puhui ennustuksen Naamanista ja leskestä, joiden luo hänet lähettettäisiin. Herran Henki on välillä liian kiihkonationalistinen käsitettäväksi.

jehovalaiset ovat ilman muuta se seurakunta, jonka Jehova on suositellut minulle. Tuli vain riitaa seurakunnan kanssa, joka myi lapsia saatanalle, ja alkoi melkoinen meno tuosta. Vuodet 2011-2014 olivat melkoista menoa koko Suomessa kuten tiedät, jos olet salaisuuksiin perehtynyt. Naisista tuli tuolloin Iizebel porttoja ja nyt on vähän vaikea seurakuntaan mennä. Nikolaaiittoja, Iizebelejä, pedofiilejä ja jos jonkin sortin harhaoppia on liikkeellä.

Olen yrittänyt omaa seurakuntaa perustaa, mutta britit suosittelevat vain puolueen perustamista. He eivät seurakuntaa hyväksy, vaan puolueen.

Seurakunta sai alkunsa Israelissa 1996 ja on nimeltään SBTHOI. Voit lisätä sen listaasi jos kehtaat. Tehtävä on järjestää apua ja tukea pyhiinvaelluksen tekemiseen Israeliin, koska se on ainoa paikka, jossa Jumala on ja koska pyhiinvaellus on ainoa keino irrottautua kotiseurakunnan kahleista ja vailla paimenta olemisesta.
      Seurakunnalla on apostolinen sukksessio kunnossa. Apostoli Pietari ja alkuseurakunta kastoivat hengellisesti minut Välimeressä matkan aikana.

Pieni juttu minulle on seurakunnan perustaminen, mutta sen puhtaana pitäminen on toinen juttu. Mitä jos joku Israeliin lähetetty köyrii matkan aikana ja seurakunnan pitäisi rankaista tai sovittaa moinen teko.

Nyt onkin kulunut jo lähes 20 vuotta eikä ketään ole lähetetty. Olen valmis odottamaan vielä toiset 20 vuotta, mutta en kauempaa välttämättä. Jehovalaiset opettavat, että joskus kestää 40 vuotta ennen kuin hedelmää alkaa syntyä.

• Kun noin kovasti rakastat ALFA-kursseja, katson tarpeelliseksi lisätä tämän sinun rakkaasi, yhteiskristillisen AlfaTV:n muiden porttojen seuraan, sillä yhteiskristillisyys on yhdessä eksytystä:

adventistit

aglikaanit

agrigolalaiset

alfaTVläiset

arkkimunkkilaiset

armonkalliolaiset

baalbeklaiset

babtistit

birkittalaissisaret

branhamilaiset

cityseurakuntalaiset

dominikaanit

elämänsanalaiset

elämänlähdeläiset

eläväsanalaiset

ekumeeniset

exoduslaiset

gnostilaiset

henotesläiset

helluntailaiset

hengenuudistuslaiset

heränneet

esikoiset

ilmestysmajalaiset

ilosanomalaiset

israelinystävät

Jarihotellilaiset

Joosualaiset

jehovalaiset

Jeesuksen ruumislaiset

Jeesus on herralaiset

kalamoslaiset

katolilaiset kylväjät

kalleimman veren sisaret

kansanlähetysläiset

Kellonkartanolaiset

koivuniemiläiset

korpelalaisuus

kotikirkkolaiset

kuninkaansoturit

kristilliset eläkeläiset

kriisipalvelulaiset

kotisatamalaiset

liekkiläiset

luterilaiset

lähetysseurakuntalaiset

luthersäätiöläiset

lasarusveljet

lähdekalliolaiset

lännenhunttarilaiset

maranatalaiset

majakkalaiset

metodistit

missiomaailmalaiset

mormoonit

munkkiluostarin munkit

nunnaluostarin nunnat

nokialaismissiolaiset

onewayhouselaiset

ortodoksit

pelastusarmeijalaiset

patmoslaiset

palatsiseurakuntalaiset

paavalinsynodilaiset

paratiisikotilaiset

pikkuesikoiset

priskillalaiset

pyhänikolauslaiset

raamattupuhuulaiset

radiodeiläiset

rauhansanalaiset

rauhanyhdistysläiset

ristiinnaulitut

risteyspaikkalaiset

ristiretkeläiset

ropolaiset

rukouspalvelulaiset

rukousystäväläiset

ruusuristiläiset

ristiinnaulittulaiset

saalemilaiset

sadonkorjuulaiset

sanansaattajalaiset

sanajaylistysläiset

sauluslaiset

savenvalajalaiset

scientologilaiset

siloalaiset

stefanuslaiset

tabernaakkelilaiset

takeitnowlaiset

teologisetistuuttilaiset

Timoteusyhteisöläiset

totisestiparannetut

tuomasmessulaiset

totuudenystäväläiset

torontonsiunaajalaiset

uusheränneet

uusapostoliset

uusitoivolaiset

uusiviiniläiset

valon enkelit

vapaakirkolliset

vanhauskoiset

vapaamuurarit

viadolorosalaiset

vineyardilaiset

yhteyskristuksessalaiset

yhteysliikeläiset

yeshualaiset

• KveekariSimo

Kveekarit puuttuvat listaltasi! Rauhaa ja Jumalan valoa!

• JanneTool

moosesta ;) 17:12 Mutta jos joku menettelisi niin julkeasti, ettei kuulisi pappia, joka siellä seisoo palvelemassa Herraa, sinun Jumalaasi, tai tuomaria, niin se mies kuolkoon. Mietippä sitä Teuvo :) Raamatun sanaa vastaan olet .

• Tämä on mietitty ja todeksi todettu jo paljon ennen kuin Kristus minulle ilmestyi:

"Papit tekivät yhä enemmän syntiä minua vastaan, sitä mukaa kuin heidän joukkonsa kasvoi. Minä muutan heidän kunniansa häpeäksi."

"Papit ovat kuin rosvojoukko, joka on asettunut väijyksiin. He tekevät murhia Sikemin tiellä, heidän tekonsa ovat iljettäviä!"

Tämä profeetta Hesekielin ennustus astui voiman, kun paimen Golgatalla menetti henkensä ja temppelin esirippu repesi. Sitä paikkaa ei enää ollut, jossa Jumala oli ilmestynyt papeille.

Koska tuohon hetkeen päättyi pappien tehtävä Jumalan palvelijoina:

"Minun laumani on hajonnut, kun se on jäänyt paimenetta, ja minun lampaani ovat joutuneet petojen suihin, kun ne ovat joutuneet erilleen laumastaan.

Minun lampaani harhailevat pitkin vuoria, pitkin korkeita kukkuloita, ne ovat hajaantuneet joka puolelle maata, eikä kukaan kaipaa eikä etsi niitä.

"Sen tähden, paimenet, kuulkaa Herran sana.

Näin sanoo Herra Jumala: Minun lampaani ovat joutuneet petojen saaliiksi. Minun lampaani ovat joutuneet kaikenlaisten petojen suihin, koska kukaan ei ole niitä kainnut, koska paimeneni eivät ole tunteneet murhetta niistä. Paimenet ovat pitäneet huolta vain itsestään, minun laumastani he eivät ole huolehtineet.

Sen tähden, paimenet, kuulkaa Herran sana.

Näin sanoo Herra Jumala: Niin totta kuin elän, minä panen paimenet vastaamaan, minä vaadin heidät tilille lampaistani. Enää he eivät saa olla laumani paimenia, enää he eivät saa huolehtia minun laumastani eivätkä omasta hyvinvoinnistaan. Minä pelastan lampaani heidän hampailtaan, enää ne eivät joudu heidän ruoakseen.

"Näin sanoo Herra Jumala: Minä etsin itse lampaani ja pidän niistä huolen.

Niin kuin paimen pitää huolta lampaistaan, kun ne ovat hajaantuneet hänen ympäriltään, niin minä huolehdin lampaistani ja haen ne turvaan kaikkialta, minne ne sumuisena ja synkkänä päivänä ovat kaikonneet."

Täsmälleen tämän ennusuksen mukaisesti paimen, Jeesus Kristus, tuli ja haki minut turvaan luterilaisen porton penkistä Sanna-myrskyn päivänä 11.8.1985

• MuttaKuidenkin

Päävastustajasi pappi hänkin, elää edelleen. Jos olisit Jumalan asialla niin kai häntä kosto olisi kohdannut ensimmäisenä? Äläkä ala heti sättimään jostain hartaanselän hengistä minua kun tämän sanon.

• MuttaKuidenkin yksi jengistä, noista Hartaanselän hörhöhengistä.

"Näky odottaa vielä toteutumistaan, mutta määräaika lähestyy joka hetki, se hetki tulee vääjäämättä. Jos se viipyy, odota, näky toteutuu varmasti ja ajallaan."

Sama liittyy myös sinun ikiomaan laumaasi.

• spirito.di.verita

Ja tuo saatanallinen symbolisi kuvasi tilalla kertoo myös sinusta että pimeys valtaa valon , se sinä olet :) Teuvo on pimeys ja Totuus valo ja Teuvo ottaa nyt vähän liikaa alaa Totuudesta pönkittäessään omaa huonoa omatuntoaan :) Se on selvää vaikka sitä vastaan täällä taisteletkin joka päivä väittäen itseäsi pyhäksi :D Totuutta sinä et pääse noilla tarinoillasi ja nostatuksillasi karkuun ...se sinun tulisi ymmärtää ...ei muuta :)

• TeuvoSuni

Se ei ole saatanallinen symboli, vaan suuri suurennus, siitä piikkipensaikosta, jonka keskellä minäkin saan olla.

Se liittyy kirjan kansikuvaan.

ÄLÄ HEITÄ PELKÄÄ vaikka olet heidän keskellään kuin piikkipensaikossa.

http://cdon.fi/kirjat/teuvo_suni/älä_heitä_pelkää-4315288

Kiitos, kun koit jälleen tarpeelliseksi palata oksennuksellesi!

Tervetuloa uudelleen!

• spirito.di.verita

Viha huokuu kirjoituksistasi mutta ei se minua haittaa :) Sinähän sitä kylvät lihamielelläsi :) Oksennukselleni?? Taas tarinoita keksit päästäsi ja ei ihme ...tätä olen saanut todistaa jo hetken aikaa , ja henkesi on koeteltu vaikket siitä pidäkkään :D

• Mitä sinun oksennukseesi tulee, se on Raamatun totuus sekin:

"Jos he ovat päässeet eroon maailman saastasta tullessaan tuntemaan meidän Herramme ja Vapahtajamme Jeesuksen Kristuksen mutta sitten taas vajoavat siihen ja joutuvat sen valtaan, heidän tilansa on lopussa pahempi kuin alussa.

Parempi olisi heille ollut, etteivät olisi lainkaan oppineet tuntemaan vanhurskauden tietä, kuin että he sen opittuaan kääntävät selkänsä pyhälle käskylle, jonka ovat vastaanottaneet.

Heidän on käynyt juuri niin kuin sananlaskussa sanotaan: "Koira palaa oksennukselleen", ja: "Pesty sika rypee rapakossa."

Näillä tarkoitetaan Pyhän Totuuden Hengen herjaukseen syyllistyneitä, jotka tästä syystä ovat ajautuneet Jumalan paaduttamiksi.

Siis tuhon yhteen ja ainoaan syntiin, jota ei koskaan anteeksi anneta.

Se helmi, josta Jeesus varoittaa on pieni sana: Aamen (se on totta). Tätä helmeä ei kenenkään pidä mennä lisäämään heidän puheittensa tai kirjoitustensa perään.

Koska tällaisen teon tehnyt syyllistyy itse tuohon samaan syntiin.

Tutkikaa palstan kymmeniä T-herjauskeskusteluja, niin näette miten runsaasti Saatanan palvelijat jakelevat näitä Aamen-helmiä omille koirille ja sioille tämän kaavan mukaan:

Ensiksi jonkun lauman kellokaskoira käy oksentamassa palstalle, oman inhottavan olonsa totuutta kohtaan. Ja palaa hetken kuluttu takaisin kirjoittamaan Aamenensa.

Tämän jälkeen alkavat muut koirat ja siat nuoleskella oksennusta omilla aamenillaan.

• JanneTool

Raamatun mukaan olemme muutamasta ihmisestä lähtöisin joten oletko Teuvo insestin kannattaja? Omien lapsien seksuaalisen hyväksikäytön jne...eli koetko että tyttäresi olisi kelvollinen kantamaan lastasi jos sinulla tytär olisi/on ? Tämähän on Raamatun mukaan sallittua ... sairasta minun mielestäni .

• JanneTool

Konstantinopolin kirkolliskokouksessa vuonna 381 taas käsiteltiin erityisesti Pyhää Henkeä. Konstantinopolissa kolminaisuusoppia täsmennettiin siten, että jumaluudessa on kolme persoonaa, jotka ovat yksi ja sama entiteetti, yksi täydellisyys, yksi Jumala.

• Saatana on sitonut sinut Vanhan liiton aikaan.

Jumalan kolminaisuus ei liity mitenkään Saatanan porttopiispojen ja -pappien julistuksiin.

Eivätkä myöskään heidän saatanalliset uskontunnustushokemansa.

Isä ja Poika olivat olemassa jo silloin, kun ihmiset luotiin:

"Jumala sanoi: "Tehkäämme ihminen, tehkäämme hänet kuvaksemme, kaltaiseksemme, ja hallitkoon hän meren kaloja, taivaan lintuja, karjaeläimiä, maata ja kaikkia pikkueläimiä, joita maan päällä liikkuu."

Pyhä Henki on taivaan internet, joka välittää Isän tietoa Pojan kautta valituille.

• JanneTool

niinpä tietenkin Teuvo, Oletko insestin kannattaja kuten Raamatussa ollaan vaiko et? Joko olet Raamatun mukaan tai et :)

• Jeesus ilmoitti, miten eksytys leviää hänen nimensä voimalla:

"Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.

Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!"

Hänen nimi jäi varjoon, kun Saatana Paavalin opeilla sai jo vuonna 90 koko ihmiskunnan omaan hallintaansa.

Sitä seurasi hänen suuren urotekonsa, Veren voiman, tuominen Jeesuksen nimen jatkoksi.

Tämä on Saatanan pyhän hengen korvike, jolla ei enää ajetakaan ulos sen omia henkiä, vaan Kristuksen Totuuden Henkeä.

Erinomaisena esimerkkinä tämän helluntailaiseksi kastetun spirito.di.veritan mantra:

"Teuvo Sunissa oleva saastainen henki, vannotan sinua Jeesuksen Kristuksen nimessä ja Golgatan veren voimassa; Lähde hänestä!! Lähde hänestä välittömästi, Jeesuksen nimessä!! Teuvo Suni on Jeesuksen Kristuksen omaisuutta, eikä sinulla ja sinun demoneillasi ole Teuvoon mitään oikeutta!!Nyt en puhu sinulle Teuvo, vaan sinussa olevalle emoniselle hengelle:

"Teuvo Sunissa oleva saastainen henki, vannotan sinua Jeesuksen Kristuksen nimessä ja Golgatan veren voimassa; Lähde hänestä!! Lähde hänestä välittömästi, Jeesuksen nimessä!! Teuvo Suni on Jeesuksen Kristuksen omaisuutta, eikä sinulla ja sinun demoneillasi ole Teuvoon mitään oikeutta!!"

Toivotan kaikille hyvää juhannusta!

Kaikki väärämieliset, nauttikaa täysin rinnoin Johannes Kastajan muistopäivänä hänen kohtalostaan. Siihen asti, kunnes teette saman minulle:

"kansantodistaja
      21.6.2016 12:53
      Odotan näkeväni Teuvo Sunin kuolinilmoituksen. "

• lopunalku

TeuvoSuni
        20.6.2016 21:37

"Saatana tiesi, minkälaisella suunnitelmalla se lopun aikana Poikansa kautta tulee valittunsa Saatanan synnin orjuudesta vapaaksi ostamaan:"

Olet ilmeisesti sekoamassa lopullisesti?

• spirito.di.verita

Ei Teuvo sekoamassa ole , hän vaan saa tehdä mitä tykkää ja käännellä takkiansa miten sattuu paikkaa ja aikaa katsomatta mutta se on hänelle sallittua koska hän on mitä hän väittää olevansa eli ainoa ja ylin :D

• JanneTool

Miksi tässä keskustelussa sanot Paavalia saatanan omaksi ja 2007 vuonna kirjoituksissasi myönnät olevasi samaa maata Paavalin kanssa ja teissä vaikuttaa sama Henki? Ja vielä muistaakseni ylpeillen

• JanneTool

"Ei Jumala hyväksy vanhurskaiksi niitä, jotka vain kuulevat lain
        sanoja, vaan vanhurskaiksi julistetaan ne, jotka myös noudattavat lakia.

Pakanakansatkin, joilla ei ole lakia, saattavat luonnostaan tehdä,
        mitä laki vaatii. Silloin pakanat, vaikka heillä ei lakia olekaan,
        ovat itse itselleen laki.

Näin he osaltaan osoittavat, että lain vaatumus on kirjoitettu
        heidän sydämeensä. Siitä todistaa heidän omatuntonsakin,
        kun heidän ajatuksensa syyttävät tai myös puolustavat heitä.

Tämä tulee näkyviin sinä päivänä, jona Jumala minun julistamani
        evankeliumin mukaisesti tuo ihmisten sisimmätkin salaisuudet
        Kristuksen Jeesuksen tuomittavaksi."

Tämä oli apostoli Paavalin julistusta, siinä samassa Hengessä,
        jonka minä myös Jumalan suuresta armosta saan omistaa.
        "Sinun kirjoittamaasi Teuvo" http://keskustelu.suomi24.fi/t/4877728/uudestisyntyminen-ylhaalta

• JanneTool

Kertoisitko mikä on muuttunut tällä välillä ? :D Totuuden Hengen olet tuolloinkin "omistanut" mielestäsi ja juttusi heittävät härän pyllyä .kertoisitko lisää tästä takin käännöstäsi ja kun olit Paavalin Hengen alainen tuliko saatana tutuksi kuten väität hänen olleen? Muokkaatko Totuutta vain omaksi eduksesi kuten on tullut huomattua? Tämähän on Totuus sinusta jonka toin esille joten turha ruveta manailemaan minua sinun virheistäsi .

• JanneTool

Eli tuo Paavalin kanssa yhtynyt näkemys oli Totuuden Henki ja nyt väität kun olet Paavalia vastaan että kyseessä on myöskin Totuuden Henki , Teuvo... Mikä on Totuus? Kuinka Totuus voi muuttua noin paljon jos kerran kyseessä on Totuuden Henki joka sinussa vaikuttaa??? Omien kertomuksiesi mukaan olet omannut saatanallisen Hengen joka myöskin Paavalilla oli joten missä vaiheessa se on muuttunut Totuuden Hengeksi?

• spirito.di.verita

tähän väliin on taas sopiva laittaa tämä Teuvolle;"Teuvo Sunissa oleva saastainen henki, vannotan sinua Jeesuksen Kristuksen nimessä ja Golgatan veren voimassa; Lähde hänestä!! Lähde hänestä välittömästi, Jeesuksen nimessä!! Teuvo Suni on Jeesuksen Kristuksen omaisuutta, eikä sinulla ja sinun demoneillasi ole Teuvoon mitään oikeutta!!Nyt en puhu sinulle Teuvo, vaan sinussa olevalle emoniselle hengelle:

"Teuvo Sunissa oleva saastainen henki, vannotan sinua Jeesuksen Kristuksen nimessä ja Golgatan veren voimassa; Lähde hänestä!! Lähde hänestä välittömästi, Jeesuksen nimessä!! Teuvo Suni on Jeesuksen Kristuksen omaisuutta, eikä sinulla ja sinun demoneillasi ole Teuvoon mitään oikeutta!!"

• ei-lahkolain

tähän väliin on taas sopiva laittaa tämä Teuvolle;"Teuvo Sunissa oleva saastainen henki, vannotan sinua Jeesuksen Kristuksen nimessä ja Golgatan veren voimassa; Lähde hänestä!! Lähde hänestä välittömästi, Jeesuksen nimessä!! Teuvo Suni on Jeesuksen Kristuksen omaisuutta, eikä sinulla ja sinun demoneillasi ole Teuvoon mitään oikeutta!!Nyt en puhu sinulle Teuvo, vaan sinussa olevalle emoniselle hengelle:

Kyllä sinussa itsessäsi on tuo saastainen henki, joka sieltä uhoaa.

Teuvo Sunissa on Aabrahamin, Iisakin ja Jaakobin Jumalan, Luojamme eli Herran Henki.

• spirito.di.verita

Jos kerran olette Jeesuksen Kristuksen nimessä täällä niin eihän tuon kirjoittamani pitäisi silloin aiheuttaa sinussa ja Teuvossa niin pahaa oloa jota se teille on jo tuottanut . Jos Jeesus nimi saat teidät puolustamaan itseänne kihisten niin on se aika jännä homma !

• ei-lahkolain

Jos kerran olette Jeesuksen Kristuksen nimessä täällä niin eihän tuon kirjoittamani pitäisi silloin aiheuttaa sinussa ja Teuvossa niin pahaa oloa jota se teille on jo tuottanut . Jos Jeesus nimi saat teidät puolustamaan itseänne kihisten niin on se aika jännä homma !

Juuri Jeesuksen nimessä ne kaltaisesi eksyttäjät esiintyvät ja "kihisevät", kuten itse asian ilmaiset ja eksyttääkseen, jos mahdollista valitut.

• sitkaspuru
        ei-lahkolain kirjoitti:

Kyllä sinussa itsessäsi on tuo saastainen henki, joka sieltä uhoaa.

Teuvo Sunissa on Aabrahamin, Iisakin ja Jaakobin Jumalan, Luojamme eli Herran Henki.

Jos henki haisee saastaiselle , kannaattaa pureskella piparminttupurkkaa.

• JanneTool
      • JanneTool

Vanha liitto on kuulemma saatanasta , uusi testamentti on saatanasta , Paavali on saatanasta ja Jeesuskin on uhrattu Teuvon mukaan saatanalle.... mikä raamatussa ei ole saatanasta Teuvo ? On näet niin paljon saatanaa Teuvon jutuissa kun kaikki muut ihmisetkin paitsi hän on saatanasta :D Hahha ! Paavali oli ennen herkku ja nyt onkin saatanasta .

• JanneTool kirjoitti:

Vanha liitto on kuulemma saatanasta , uusi testamentti on saatanasta , Paavali on saatanasta ja Jeesuskin on uhrattu Teuvon mukaan saatanalle.... mikä raamatussa ei ole saatanasta Teuvo ? On näet niin paljon saatanaa Teuvon jutuissa kun kaikki muut ihmisetkin paitsi hän on saatanasta :D Hahha ! Paavali oli ennen herkku ja nyt onkin saatanasta .

Tämäkin vielä JanneToolille, sinne pimeydenpuskan riettauden virtaan:

Taas olet kieli pitkällä kuunnellut Saatana, ja valtavassa hurmoksessa viestität kuulemasi edelleen.

Vanha liitto ei ollut Saatanasta, vaan papit johdattivat tämän valitun kansan Saatanan syliin jo 700 vuotta ennen Jeesuksen syntymää.

"Papit ovat kuin rosvojoukko, joka on asettunut väijyksiin. He tekevät murhia Sikemin tiellä, heidän tekonsa ovat iljettäviä!"

Jonka johdosta Jumala tämän kansan paadutti jo Jeremian aikana.

Kun Jeesuskaan ei saanut sitä enää Jumalan tahdon alaisuuteen kääntymään, niin Saatanan haltuun tämä kansa lopullisesi jäi:

"Te olette lähtöisin Saatanasta. Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää.

Saatana on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras.

Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä.

Mutta minua te ette usko, koska minä sanon teille totuuden."

Tästä syystä joka ainut Saatanan porttoseurakunta tuota kansaa paapoo ja rakastaa. Kun tunnistavat heissä saman valheen ja vääryyden hengen.

• Janne Toolille:

"Te ette kuitenkaan usko, koska ette ole minun lampaitani.

Minä annan heille ikuisen elämän. He eivät koskaan joudu hukkaan, eikä kukaan riistä heitä minulta.

Isäni, joka on heidät minulle antanut, on suurempi kuin kukaan muu, eikä kukaan voi riistää heitä Isäni kädestä."

Jeesus sanoo myös: "Ilman minua te ette mitään voi."

Apostoli Johanneskaan ei pystynyt kirjoittamaan Ilmestyskirjaa ennen kuin vasta vuonna 96, kun Pyhä Henki se hänelle saneli.

Siis vasta 63 vuoden kuluttua Pyhän Hengen saamisesta.

Samoin on näiden Paavalin valheiden paljastamisen kanssa.

Niiden paljastamisen minulle aloitti Pyhä Henki kuusi vuotta sitten.

Ne kaikki voit lukea tästä:

http://keskustelu.suomi24.fi/t/14135248/teuvo-suni-rosvojen-luolasto

• JanneTool

Eli siis Totuuden Henki sinussa oli väärässä vuonna 2007 kuten kerrot... no...ei siinä sitten mitään :D hahhha :D

• Mukava nähdä, että Raamatun todistuksen mukaan palasit jälleen oksennuksellesi, joka on tässä:

"Teuvo Sunissa oleva saastainen henki, vannotan sinua Jeesuksen Kristuksen nimessä ja Golgatan veren voimassa; Lähde hänestä!! Lähde hänestä välittömästi, Jeesuksen nimessä!!

• kansantodistaja

Koska olet taas muuttanut kertomustasi saatanalle uhraamisesta niin voisitko selventää lukijoille kenen voimavaikutuksesta Jeesus teki väittämäsi itsemurhan.

Tekikö Jeesus itsemurhan saatanan,itsensä vai Jumalan toimesta?

TeuvoSuni

20.6.2016 21:37

>>Siksi se kohdisti kaiken vihansa Getsemanessa Jeesukseen niin, että tämä päätyisi itsemurhaan, jolloin Jeesuksen tappaminen ei olisikaan hänen tahdosta tehty, ja silloin ei yksikään hänen orjistaan pääsisi ikinä vapauteen:<<

• Mitään totuutta ole muuksi muuttanut, vaan jokaisen totuuden viestin Saana kääntää sinulle sellaiseksi, mitä sinä kulloinkin haluat.

Jeesus ei tehnyt itsemurhaa, vaikka Saatana sitä tahtoi:

TeuvoSuni

2.4.2015 15:44

Tapahtui Getsemanessa torstai-iltana 1982 vuotta sitten.

Siellä Jeesus joutui käymään oman ahtaan portin taistelunsa. Ei Jumalaa, vaan Saatanaa vastaan.

Kun se hyökkäsi Jeesusta vastaan kaikella mahdillaan ja voimallaan, saadakseen hänet luopumaan Isänsä tahdosta ja tekemään itsemurhan, ettei hänen palvelijansa joutuisi Jeesusta ristiinnaulitsemaan.

Sillä jos Jeesus olisi tuohon päätynyt, ei kukaan ihminen olisi enää sen jälkeen taivaaseen päässyt, koska Jeesus ei olisi voinut tulla vereensä vedoten ostamaan ketään vapaaksi Saatanan synnin vankilasta.

Johon hän on onnistunut paratiisin herätyskokouksen seurauksena kaikki maailmaan syntyneet ja edelleen syntyvät ihmiset sulkemaan.

Tuskallinen oli minunkin ahtaan portin taisteluni 27 vuotta sitten, mutta ei se vetänyt vertoja Jeesuksen taistelulle:

"Jeesus lähti kaupungista ja meni tapansa mukaan Öljymäelle. opetuslapset seurasivat häntä. Tultuaan sinne Jeesus sanoi heille:

"Rukoilkaa, ettette joutuisi kiusaukseen." Itse hän meni vähän edemmäksi, kivenheiton päähän, polvistui ja rukoili:

"Isä, jos tahdot, niin ota tämä malja minulta pois. Mutta älköön toteutuko minun tahtoni, vaan sinun."

Silloin taivaasta ilmestyi hänelle enkeli, joka vahvisti häntä. Suuressa tuskassaan Jeesus rukoili yhä kiihkeämmin, niin että hänen hikensä vuoti maahan veripisaroiden tavoin."

Hän kesti tuskan ja suostui Isän tahtoon, niin että Saatanan palvelijat saivat hänen verensä vuotamaan, kun seuraavana päivänä hänet ristiinnaulitsivat.

Ja niin taivaassa laulettiin uusi laulu tammikuun viimeisen viikonlopun yönäkin 1988, kun Jeesus Kristus tuli ja osti minutkin vapaaksi Saatanan vankeudesta, jossa olin 51 elämäni ensimmäistä vuotta vankina ollut.

"He lauloivat uuden laulun: -- Sinä olet arvollinen ottamaan kirjan ja avaamaan sen sinetit, sillä sinut on teurastettu, olet verelläsi ostanut Jumalalle ihmisiä kaikista heimoista, kaikista kielistä, kansoista ja maista."

• Korjaan kirjoitusvirheet:

Mitään totuutta en ole muuksi muuttanut, vaan jokaisen totuuden viestin Saatana kääntää sinulle sellaiseksi, mitä sinä kulloinkin haluat.

• HolyNumber3

Totuus Teuvo on kuitenkin ihmisten keksimien sanojen takana , voit ja voitte pelleillä sanojen takoituksilla loputtomiin mutta Totuus on kaukana teidän leikeistänne .

• HolyNumber3 kirjoitti:

Totuus Teuvo on kuitenkin ihmisten keksimien sanojen takana , voit ja voitte pelleillä sanojen takoituksilla loputtomiin mutta Totuus on kaukana teidän leikeistänne .

Minkä porton totuutta sinä mahtanet edustaa, sillä ei Kristuksen Henki tuollaista nimeä kenellekään anna: "HolyNumber3"

• HolyNumber3

Totuutta joka on sanojen takana , sinulle portto .. minulle Jumala . Sanat näet on ihmisten itsensä keksimiä ja niiden tarkoitus myös.

• HolyNumber3

Jos olet sokea , niin saat olla . Jos haluat toimia ihmisten sanojen kautta niin silloin toimit mutta Totuus on niiden takana jota Luojaksi kutsutaan.

• HolyNumber3 kirjoitti:

Jos olet sokea , niin saat olla . Jos haluat toimia ihmisten sanojen kautta niin silloin toimit mutta Totuus on niiden takana jota Luojaksi kutsutaan.

Jumalan paaduttamana sieltä riettauden virrasta Totuuden Henkeä herjaat, kun Saatana on tehnyt sinulle totuudesta valhetta ja vääryyttä.

Tässäkin on totuus, jota et millään käsittänyt:

"Totuutta joka on sanojen takana , sinulle portto .. minulle Jumala."

Sillä jokaista porttoseurakuntaa johtaa ja hallitsee sama, tämän maailman jumala:

"Hän, Vastustaja, korottaa itsensä kaiken jumalana pidetyn yläpuolelle, asettuu itse istumaan Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala."

Minun osani on tässä:

"Me olemme Jumalasta.
        Joka tuntee Jumalan, kuuntelee meitä, mutta joka ei ole Jumalasta, se ei meitä kuuntele.
        Tästä me tunnemme Totuuden Hengen ja eksytyksen hengen."

• Miksimiksimiksi

Kerropa nyt teuvo miksi uskonnollisen urasi tuhonut kirkkoherra elää? Olet uhonnut sillä kuinka Jumala on nitistänyt kaikki vastustajasi, mutta valehtelet siinäkin asiassa.

• HolyNumber3

Kyllähän se Teuvo nyt vaan on tosi asia ja Totuus että sanat ovat ihmisten itsensä keksimiä , todellinen Jumala on sanojen ulottumattomissa . Kuten huomattu on sinun Paavali leikkisikin , aluksi olit Paavalin kanssa samaa maata ja nyt vastaan ... vastauksesi oli että Totuus muuttuu.Saatat olla nyt tuota mieltä ja vuoden päästä taas aivan eri mieltä nähtävästi joten turha kirjoitella minulle merkityksettömiä litanjioita . Koska sinun Totuutesi muuttuu jatkuvasti ja silloin se ei voi olla Totuus joka on ikuinen kuten Jumala on . Sinun väittämäsi perusteella Jumala muuttuu ja muuttaa mielipiteitänsä jatkuvaan tahtiin...ei Teuvo , ehei todellakaan . Sinun Jumalasi on se joka käy "kauppaa" saatanan kanssa ...Luuletko että todellisen Jumalan tarvitsee käydä kauppaa taikka on jonkinlaisten sääntöjen alainen ? Sinulla Teuvo on ongelma hyvästä että pahasta , juuri siitä puusta josta ei olisi sopinut syödä. Näet kaiken takana on Totuus , ei ole hyvää taikka pahaa kuten ei ollut ennen syntiinlankeamistakaan.

• HolyNumber3

Totuus vain on , ei ole erittelyä hyväksi taikka pahaksi ...tätähän sinä et pysty syntisenä ymmärtämään koska olet mieltynyt ihmisten keksimään Jumalaan vaan et ole päässyt vielä puusta pidemmälle . Luuletko tosiaan että Jumalan on jaettava itsensä hyvään sekä pahaan? Ainoa paha mikä on olemassa on ihminen itse ja vain sen takia koska on erillinen Jumalasta ...koska tuli tietoiseksi hyvästä sekä pahasta jolloin alkoi erittely mikä ei ole ihmisen tehtävä .

• HolyNumber3

Tuolloin ihminen alkoi tuomitsemaan asiat hyviksi tai pahoiksi ...ymmärrätkö Teuvo mitä ajan takaa? Epäilen , koska olet niin kiintynyt tuohon näkemykseesi turvaten aina milloin mihkäkin .

• Miksimiksimiksi kirjoitti:

Kerropa nyt teuvo miksi uskonnollisen urasi tuhonut kirkkoherra elää? Olet uhonnut sillä kuinka Jumala on nitistänyt kaikki vastustajasi, mutta valehtelet siinäkin asiassa.

Hän saa rauhassa nauttia itselleen hankkimasta olotilasta:

"Kiusalliseksi tämän tekee se, kun Suni on oikeassa."

• HolyNumber3 kirjoitti:

Tuolloin ihminen alkoi tuomitsemaan asiat hyviksi tai pahoiksi ...ymmärrätkö Teuvo mitä ajan takaa? Epäilen , koska olet niin kiintynyt tuohon näkemykseesi turvaten aina milloin mihkäkin .

Kyllä minä ymmärrän, että sinä ajat takaa sitä, mitä Saatana käskee.

• Tutkamies

Milloin tulet kaapista ulos?

• HolyNumber3
        TeuvoSuni kirjoitti:

Kyllä minä ymmärrän, että sinä ajat takaa sitä, mitä Saatana käskee.

Selvä homma siis , saat muuttaa Totuutta mielinmäärin ja väittää Jumalaa heikoksi Luomiensa keskuudessa. Et edes huomaa kuinka olet perisynnin vallassa täysin . Kerroppa minulle Teuvo mitä oli ennen tietoa hyvästä että pahasta ? Sinullehan Totuus on saatanasta ja kuinka oikein pidät kiinni puustasi eli perisynnistä on mieletöntä vallan . Olet kuin saatana joka pitää itsepintaisesti kiinni hyvästä ja pahasta ja väittää sen olevan Totuus kuten paratiisissakin väitti sen olevan tie ... tätähän sinä julistat...hyvää sekä pahaa vaikka se on juurikin se kaiken pahan alku ja juuri . Itsesi erittelet hyväksi kuten saatanakin teki.... Jumalan ei tarvitse itseään eritellä miksikään koska Jumala on kaikkeus .

• HolyNumber3

Eli mielestäsi ihmisen kuuluu olla tietoinen hyvästä että pahasta vaikka Raamatussa toisin väitetään ? Kutsut minua saatanan puhemieheksi vaikka itse olet täysin järjetön näiden sinun omien Totuuksiesi kanssa ... muuttuvien sellaisten .

• HolyNumber3

15 Herra Jumala asetti ihmisen Eedenin puutarhaan viljelemään ja varjelemaan sitä. 16 Herra Jumala sanoi ihmiselle: "Saat vapaasti syödä puutarhan kaikista puista. 17 Vain siitä puusta, joka antaa tiedon hyvästä ja pahasta, älä syö, sillä sinä päivänä, jona siitä syöt, olet kuoleman oma."

• HolyNumber3

Näet Teuvo...ihmisen ei kuuluisi olla tietoinen hyvästä taikka pahasta ....ja sinä väität tätä asiaa vastaan vaikka se lukee RAAMATUSSA!

• HolyNumber3

Silloin kun Jumala armahtaa sinut tieto hyvästä että pahasta katoaa jolloin erittely katoaa ... tästä Jeesuskin on opettanut mutta tätähän sinä vääristelijä et näe tai ymmärrä ja kaiken lisäksi luulet että olet pelastunut . 14. Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
        15. Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.

• 1234321

Teuvo on ensimmäistä käskyä vastaan kuten oli saatanakin juonimassa saman asian puolesta eedenissä! On siinä meillä Jumalan mies ! Keltä mahtanut tehtävänsä saada!

• hehkulamppu2
        TeuvoSuni kirjoitti:

Jumalan paaduttamana sieltä riettauden virrasta Totuuden Henkeä herjaat, kun Saatana on tehnyt sinulle totuudesta valhetta ja vääryyttä.

Tässäkin on totuus, jota et millään käsittänyt:

"Totuutta joka on sanojen takana , sinulle portto .. minulle Jumala."

Sillä jokaista porttoseurakuntaa johtaa ja hallitsee sama, tämän maailman jumala:

Minun osani on tässä:

"Me olemme Jumalasta.
        Joka tuntee Jumalan, kuuntelee meitä, mutta joka ei ole Jumalasta, se ei meitä kuuntele.
        Tästä me tunnemme Totuuden Hengen ja eksytyksen hengen."

Kommentoin Teuvoa, joka siteeraa Raamattua:

"Me olemme Jumalasta---".
        Ketkä me? Eihän sinun kirjoitustesi perusteella ole muita kuin sinä. Muut ovat vailla pelastusta jo lähtökohtaisesti, koska sinun mukaasi tuot totuutta (evankeliumin ilosanomaa) vain ilmoitukseksi siitä, mitä ei muille ole tarjolla. Missä siis sanoman ilo? Ilmeisesti vain siinä, että kummallisesti Jumala päätti pelastaa vain TeuvoSunin, muut repikööt siitä.

• Penuela
        TeuvoSuni kirjoitti:

Minkä porton totuutta sinä mahtanet edustaa, sillä ei Kristuksen Henki tuollaista nimeä kenellekään anna: "HolyNumber3"

Olen lukenut kaikkia vastauksia mitä sinulle on nettu. Minulle riittisi jo

• Olen toiminut sinukin suhteen saamani tehtävän mukaisesti:

"Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään. Se eläketulo, mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.

Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua. Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut.

Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään. Ja jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."

"Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."

"Kun minä sanon jumalattomalle, että hänen on kuoltava, asetan sinut vastuuseen hänestä.

Ellet sinä puhu hänelle, ellet varoita häntä hänen jumalattomuudestaan pelastaaksesi hänet, hän kuolee syntiensä tähden -- ja hänen kuolemastaan minä vaadin tilille sinut."

"Tämä valtakunnan evankeliumi julistetaan kaikkialle maailmaan, kaikille ihmisille todistukseksi ja sitten tulee loppu."

• Niin_saatana

Saatanasta tehdään taas syntipukkia jenkeiltä opitulla false-flag menettelyllä. Kaikkien todistajalausuntojen mukaan se oli juuri Jeesus joka oli uhkaillut saatanaa ja oli vieläpä julistanut suureen ääneen tietävänsä, missä Saatana asuu ja että tulee hakkaamaan Saatanan lapsilta polvet paskaksi persäpallomailalla.

• Väärää_luuloa

Ei vihaa. Saatana suorastaan rakastaa veriplättyjä ja mustaa makkaraa puolukkahillon kanssa.

• HolyNumber3

Teuvo siis väittää ettei perisynti eli tietoiseksi tuleminen hyvästä sekä pahasta ollutkaan virhe vaan ? Kertoisitko lisää Teuvo tästä Totuuden muunnelmasta ?

• HolyNumber3

Saatana on Totuuden Hengelle helppo tunnistettava.

Ihmiskunnan ensimmäisessä herätyskokouksessa eli missiossa se aloitti kaltaistesi miellyttämisen:

"Onko Jumala todella sanonut:"

Tänään se julistaa: "Teuvo siis väittää..."

Vaikka Teuvo ei ole yhtäkään valhetta väittänyt totuudeksi eikä yhtäkään totuutta valheeksi.

• HolyNumber3

Ja taas vastaus jäi saamatta ... kuten jäi Paavali asiaankin ja moneen muuhunkin ... sitten todellakin kehtaat väittää puhuvasi totta vaikka todellisuudessa vain välttelet , vältteleekö Totuus ? No ei välttele vaan se kohtaa kaiken Totuudella eikä kuten sinä Teuvo kiertelemällä, liioittelemalla sekä välttelemällä.

• HolyNumber3

Eikä se ollut julistus vaan kysymys ...sinä vääristelijä , sitä sinä olet .

• HolyNumber3

17 Vain siitä puusta, joka antaa tiedon hyvästä ja pahasta, älä syö, sillä sinä päivänä, jona siitä syöt, olet kuoleman oma." , Oletko sinä Teuvo tietoinen Hyvästä että Pahasta? Kerro jos suinkin vaan kykenet etkä taas kiertele,liioittele taikka välttele.

• HolyNumber3 kirjoitti:

Ja taas vastaus jäi saamatta ... kuten jäi Paavali asiaankin ja moneen muuhunkin ... sitten todellakin kehtaat väittää puhuvasi totta vaikka todellisuudessa vain välttelet , vältteleekö Totuus ? No ei välttele vaan se kohtaa kaiken Totuudella eikä kuten sinä Teuvo kiertelemällä, liioittelemalla sekä välttelemällä.

Turhaan täällä Totuuden Hengen perässä norkoilet ja aamenia kerjäät.

Uskoisit jo, ettei Totuuden Henki sinulle ikinä halujesi mukaista valhetta julista.

Jos julistaisin, kokisin Paavalin kohtalon ja olisin siellä riettauden virrassa sinun paras kaverisi.

• HolyNumber3 kirjoitti:

17 Vain siitä puusta, joka antaa tiedon hyvästä ja pahasta, älä syö, sillä sinä päivänä, jona siitä syöt, olet kuoleman oma." , Oletko sinä Teuvo tietoinen Hyvästä että Pahasta? Kerro jos suinkin vaan kykenet etkä taas kiertele,liioittele taikka välttele.

Totuus ja valhe, hyvä ja paha paljastuu Totuuden Hengelle jo sinunkin muutamasta ensimmäisestä sanasta.

Tämä sama, mistä Johannes julisti vaikuttaa kaikissa Kristukselta Hengen ja tehtävän saaneissa. Myös Teuvo Sunissa:

"Me olemme Jumalasta. Joka tuntee Jumalan, kuuntelee meitä, mutta joka ei ole Jumalasta, se ei meitä kuuntele. Tästä me tunnemme Totuuden Hengen ja eksytyksen hengen."

"Me tiedämme olevamme Jumalasta, mutta koko maailma on Pahan vallassa."

Saatanan pelossa sinä täällä hillut sen antaman uuden nimen takana, uskoen sen lupauksiin:

"Voi niitä, jotka kätkeytyvät Herralta salatakseen suunnitelmansa, niitä, joiden teot piilevät pimeydessä ja jotka sanovat: "Kukapa meidät näkisi, kukapa meidät tuntisi!"

"Voi niitä, jotka sanovat pahaa hyväksi ja hyvää pahaksi! Pimeyden he kääntävät valoksi ja valon pimeydeksi, karvaan makeaksi ja makean karvaaksi."

Tällaisen miehen on Saatana sinusta tehnyt. Vai oletko lainkaan mies?

• HolyNumber3

Aikaisemminhan olet kertonut omaavasi saman Hengen kuin Paavalillakin oli . Ja taas kiertelyä, välttelyä ja jopa valehtelua minusta että aamenia kerjäisin . En halua tietynlaista valhetta sinun kertovan vaan Totuuden! Oletko sinä Teuvo tietoinen Hyvästä ja Pahasta ?

• HolyNumber3

Kyllä sinä minusta pahaa pystyt nähtävästi tehtailemaan vaan Totuutta ei kuulu sinulta eli suoraa vastausta .

• HolyNumber3 kirjoitti:

Kyllä sinä minusta pahaa pystyt nähtävästi tehtailemaan vaan Totuutta ei kuulu sinulta eli suoraa vastausta .

Usko jo, en pysty antamaan sinulle halujesi mukaista vastausta, vaan ainoastaan totuuden:

"Väisty tieltäni, Saatana! Sinun ajatuksesi eivät ole Jumalasta, vaan ihmisestä!"

• HolyNumber3

Et pysty antamaan minkäänlaista vastausta . Et tuohon Paavali asiaan et Hyvän&Pahan tiedostamiseen ...Et pysty antamaan selkeätä vastausta joka edes miellyttäisi sinua itseäsi! Tuo ei ollut Totuus vaan hätähuuto...kun et pääse luikertelemaan karkuun niin vain niin sinun täytyy tuollainenkin hätähuuto keksiä tähän väliin... PELOTTAAKO SINUA TOTUUDEN KERTOMINEN NOIN PALJON?

• JanneTool

• Sinä olet unohtanut tämän:

Paavalin opetuksissa on 75% valhetta ja vain 25% totuutta.

Miksi en saisi julistaa edes sen vertaa totuutta. Kaikkein paras Paavalin totuuden julistus on tässä:

"Jumala, joka on luonut maailman ja kaiken, mitä siinä on, hän, joka on taivaan ja maan Herra, ei asu ihmiskäsin tehdyissä temppeleissä.

Häntä ei myöskään palvella ihmiskäsin, ikään kuin hän tarvitsisi jotakin - itse hän antaa kaikille elämän, hengen ja kaiken muun.

Yhdestä ihmisestä hän on luonut koko ihmissuvun, kaikki kansat asumaan eri puolilla maan päällä, hän on säätänyt niille määräajat ja asuma-alueiden rajat, jotta ihmiset etsisivät Jumalaa ja kenties hapuillen löytäisivät hänet.

"Jumala ei kylläkään ole kaukana yhdestäkään meistä: hänessä me elämme, liikumme ja olemme. Ovathan muutamat teidän runoilijannekin sanoneet: 'Me olemme myös hänen sukuaan.'

Koska me siis olemme Jumalan sukua, meidän ei pidä luulla, että jumaluus olisi samankaltainen kuin kulta, hopea tai kivi, kuin ihmisen mielikuvituksen ja taidon luomus.

Tällaista tietämättömyyttä Jumala on pitkään sietänyt, mutta nyt sen aika on ohi, hän vaatii kaikkia ihmisiä kaikkialla maailmassa tekemään parannuksen."

Hän sanoi heille: "On kirjoitettu: 'Minun huoneeni on oleva rukouksen huone.' Mutta te olette tehneet siitä rosvojen luolan."

Jumalan tuomio, kun se ihmiskunnan kerran kohtaa, se alkaa juuri näistä Saatanan palvelijoillaan rakennuttamista jumalanhuoneista, joissa vuosisadasta ja -tuhannesta toiseen ihmisiä pidetään Saatanan orjina juuri noilla ihmiskäsin tehtävillä jumalanpalveluksilla.

Siksi Raamatun viimeisimpiä Jeesuksen Kristuksen käskyjä on kutsua kaikki omansa pois noista Saatanan rituaalipalveluksista, ennen kuin hän saapuu ne tuhoamaan:

"Sen porton ( näiden lopun ajan seurakuntien ) viiniä, vihan viiniä, ovat kaikki kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat ( siis esivallat) ovat irstailleet hänen kanssaan, ja kaikki maailman kauppamiehet ovat rikastuneet hänen vauraudestaan ja ylellisestä elämästään

Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi: "Lähtekää pois, jättäkää hänet, te, jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen synteihinsä, ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään. Hänen syntiensä töykkiö ulottuu jo taivaaseen asti, eikä Jumala unohda hänen pahoja tekojaan."

Tätä käskyä ei yksikään Jumalan jo paaduttama kykene noudattamaan, koska Jumalan lähettämän rajun eksytyksen vaikutuksesta tätä kehotusta rakkaan seurakuntansa jättämisestä pidetään Saatananasta lähteneenä. Vaikka tämä on yhtäpitävä Jeesuksen ja profeettojen ilmoitusten kanssa:

"Kun Jeesus oli tullut ulos temppelistä ja oli lähdössä pois, opetuslapset tulivat hänen luokseen näyttääkseen hänelle temppelialueen rakennuksia. Mutta Jeesus sanoi heille: "Näettekö kaiken tämän? Totisesti: kaikki revitään maahan, tänne ei jää kiveä kiven päälle."

"Kuulkaa siis: teidän temppelinne on jäävä asujaansa vaille."

Näin oli Jumala ihmiskäsin tehdyt jumalanhuoneet lopullisesti hylännyt, ja näin käynyt toteen hänen profeetoilleen antamansa ennustukset:

"Oman majansa hän tuhosi, hävitti puutarhansa, löi maan tasalle pyhäkkönsä. Juhlapäivän ja sapatin hän antoi unohtua Siionissa. Kauhistuttavassa vihassaan hän hylkäsi kuninkaan (siis esivallan) ja papit.

Myös oman alttarinsa hän jätti, hylkäsi temppelinsä. Hän antoi vihollisen käsiin palatsit ja muurit.

Herra oli päättänyt hävittää Siionin muurit. Tarkoin hän tiesi, mitä teki. Ei hän vetänyt kättään tuhoamasta: valli ja muuri itkivät kohtaloaan, yhdessä ne sortuivat."

Miksi Jumala tällaisen teon teki. Sekin on selvästi ilmoitettu:

"Herra päästi kiivautensa purkautumaan, vuodatti koko hehkuvan vihansa. Hän sytytti Siionin tuleen, poltti sen perustuksia myöten.

Eivät uskoneet maan piirin kuninkaat, ei tullut kenenkään mieleen, että jonakin päivänä vainooja ja vihollinen tulisi sisään Jerusalemin porteista.

Tämä tapahtui profeettojen syntien tähden, pappien rikkomusten tähden, he vuodattivat kaupungissa viattomien verta. Silmät sokeina he nyt harhailevat kaduilla veren tahrimissa vaatteissa. Vaatteita, joihin eivät saisi edes koskea, he kantavat yllään."

Todistukseksi kaikelle tällä Jumala salli roomalaisten tuhota oman temppelinsä vuonna 70

Siksi Jeesus ei suostunut tähän Saatanan mahtavaan tarjoukseen, jolla hän suostutteli häntä näiden rakennustensa johtajaksi:

"Kaiken tämän, koko maailman ja sen loiston minä annan sinun valtaasi, sillä se on annettu minun haltuuni ja minä voin antaa sen kenelle tahdo. Jos kumarrat minua, tämä kaikki on sinun."

Jeesus ei kumartanut, mutta sitten tulivatkin paavit, kardinaalit, patriarkat, metropoliitat, arkkipiispat, piispat, papit, evankelistat, julistustyöntekijät, vanhemmistoveljet, saarnaajat, kaatajat, kastajat.

• HolyNumber3

Eli sama Henki joka sinussa ja Paavalissa on jota Totuuden Hengeksi sanot puhuu mielestäsi 75% palturia ja loput Totuutta...eli siis vain 25% on Totuutta jota tänne kirjoitat ...Kuka tällaisen prosenttilaskun on tehnyt? Jumala? Tämä paljastuksesi saa minut erittäin mietteliääksi ....ja herääkin kysymys "Kuinka sinä kehtaat?"

• Sen on Totuuden Henki tehnyt.

Saamani tehtävän mukaisesti minä en häpeä totuutta, koska tiedän, mikä on kohtaloni, jos siitä luopuisin.

Tiedän sen myös varmasti, ettei totuutta voi kukaan minulta pois riistää:

Te ette kuitenkaan usko, koska ette ole minun lampaitani

Isäni, joka on heidät minulle antanut, on suurempi kuin kukaan muu, eikä kukaan voi riistää heitä Isäni kädestä."

Enkä tiedä yhtään ns. virallista porttoseurakuntaa, joka tuollaista hapatusta levittäisi, kuin mitä sinä täällä auliisti jakelet. Siitä huolimatta, ettei aamenten huutelijatkaan siihen usko.

Sinulle on käynyt kuten Paavalille, kun Saatana on aistinut lihasi hengelliset halut, hän on erinomaisten ilmestysten vauhdittamana repinyt ne sinulle sinun omasta lihastasi, ja näin saa pitää sinut ikuisesti omanaan.

Näin on tämä Paavalin julistama totuus käynyt toteen sinunkin elämässäsi:

"Tulee näet aika, jolloin ihmiset eivät siedä kuulla tervettä oppia vaan haalivat itselleen halunsa mukaisia opettajia kuullakseen sitä mitä kulloinkin mieli tekee.

He tukkivat korvansa totuudelta ja kääntyvät kuuntelemaan taruja."

Saatana on erikoistunut juuri tuollaisten hengellisten halujen tarjoilijaksi.

• HolyNumber3

Mutta kuten kerroit,puhut 75% valhetta ja 25% Totuutta ja sitten kutsut itseäsi Totuuden Hengeksi ja vielä ainoaksi noin 1950 vuoteen ...Ja kaiken kukkuraksi kerrot kirjasi olevan ilmestyskirjan jälkeen tärkein opus vaikka sinussa on valhetta niin paljon kuten myönsit joka vääristää myös Totuuden .. Eikö olisi jo pikkuhiljaa aika katsoa peiliin ja kysyä...mikä meni mönkään? Eikä tuo julistamasi taaskaan pitänyt minusta paikkaansa...Ja huomaan kuinka kirjanoppinut olet ...et muuta

• HolyNumber3

Mikään sinussa ei viittaa Jeesukseen Kristukseen ja hänen opetuksiinsa .

• HolyNumber3

Totuus Teuvo ei ole mikään prosenttilasku....kuten sinä olet asian ymmärtänyt. Joko on Totuus tai sitten sitä ei ole olemassa

• HolyNumber3 kirjoitti:

Totuus Teuvo ei ole mikään prosenttilasku....kuten sinä olet asian ymmärtänyt. Joko on Totuus tai sitten sitä ei ole olemassa

Tätäkään et ymmärrä, mutta sanon silti:

Sinun julistuksessasi on totuutta 0% ja valhetta 100%.

Tätä ei ole kirjoituksissa, sillä tämän on Pyhä Henki minulle opetustensa yhteydessä ilmoittanut:

Mikäli Saatana joskus kirjoittaisi 99 sanaa totuutta, ja vain yhden sanan valhetta, niin koko julistuksen 100 sanaa on silloin valhetta.

Paavali ei ymmärtänyt, miksi hänet valehtelemisen tähden tuomitaan syntisenä.

Mahtanetko sinäkään sitä ymmärtää:

"Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?"

• HolyNumber3 kirjoitti:

Mutta kuten kerroit,puhut 75% valhetta ja 25% Totuutta ja sitten kutsut itseäsi Totuuden Hengeksi ja vielä ainoaksi noin 1950 vuoteen ...Ja kaiken kukkuraksi kerrot kirjasi olevan ilmestyskirjan jälkeen tärkein opus vaikka sinussa on valhetta niin paljon kuten myönsit joka vääristää myös Totuuden .. Eikö olisi jo pikkuhiljaa aika katsoa peiliin ja kysyä...mikä meni mönkään? Eikä tuo julistamasi taaskaan pitänyt minusta paikkaansa...Ja huomaan kuinka kirjanoppinut olet ...et muuta

Tämä ei ole ihmisen omasta lihasta:

"Menkää sisään ahtaasta portista. Monet menevät avarasta portista ja laveaa tietä, mutta se vie kadotukseen.

Miten ahdas onkaan se portti ja kapea se tie, joka vie elämään, ja vain harvat löytävät sen!"

"Monet ovat kutsuttuja, mutta harvat valittuja.'"

Ymmäsitkö?

"VAIN HARVAT LÖYTÄVÄT SEN!"

" MUTTA HARVAT VALITTUJA."

• HolyNumber3

mutta sinun sanoistasi 75 on valhetta ja 25 Totuutta mielestäsi...silloinhan sinun julistuksesi siis omastakin mielestäsi on valhetta. Juuri noin sen muotoilit itse...en minä. Vai väitätkö että ne sinun 25 Totuuden sanaa muuttaa Totuudeksi ne 75 valheellista sanaa??? Olet aivan oikeassa siinä etten ymmärrä sinua ...nähtävästi tykkäät tuomitakkin , jos se sinut onnelliseksi tekee .

• HolyNumber3

No jos siitä portista valheella pääsee läpi niin se ei ole minun porttini mistä minä olen käynyt ja puhdistanut syntisen luontoni .

• HolyNumber3

Kuten sanoin...olet kirjanoppinut .

• HolyNumber3

Korottanut olet itsesi , kirjan takakannesta sen voi lukea ja monista muissakin asioissa tunnut olevan varsin ylivertainen mutta ; (Jes 14:12-15) Kuinka olet taivaalta pudonnut, sinä kointähti, aamuruskon poika! Kuinka olet maahan syösty, sinä kansojen kukistaja!
        13. Sinä sanoit sydämessäsi: 'Minä nousen taivaaseen, korkeammalle Jumalan tähtiä minä istuimeni korotan ja istun ilmestysvuorelle, pohjimmaiseen Pohjolaan.
        14. Minä nousen pilvien kukkuloille, teen itseni Korkeimman vertaiseksi.'
        15. Mutta sinut heitettiin alas tuonelaan, pohjimmaiseen hautaan.

• HolyNumber3

Onnea matkallesi !

• HolyNumber3 kirjoitti:

Onnea matkallesi !

Nyt siis oli sinun vuorosi palata takaisin pimeyden puskiin, vaikka rinta rottingilla tänne tulit.

11 vuodessa, tällä palstalla, näitä kaltaisiasi on tullut ja mennyt jo yli 100, ja tästä syystä:

"Minä annan teille viisauden puhua niin, ettei yksikään vastustajanne kykene kiistämään eikä kumoamaan sanojanne."

Jos tämä Kristuksen ilmoitus olisi ihmisillä mahdollista itsestään esille repiä, olisit sinäkin tehnyt tämän jo ennen minua:

"Autuaita olette te, kun teitä minun tähteni herjataan ja vainotaan ja kun teistä valheellisesti puhutaan kaikkea pahaa.

Iloitkaa ja riemuitkaa, sillä palkka, jonka te taivaissa saatte, on suuri. Niinhän vainottiin profeettojakin, jotka elivät ennen teitä.

"Te olette maan suola. Mutta jos suola menettää makunsa, millä se saadaan suolaiseksi? Ei se kelpaa enää mihinkään: se heitetään menemään, ja ihmiset tallaavat sen jalkoihinsa.

"Te olette maailman valo. Ei kaupunki voi pysyä kätkössä, jos se on ylhäällä vuorella.

Eikä lamppua, kun se sytytetään, panna vakan alle, vaan lampunjalkaan. Siitä sen valo loistaa kaikille huoneessa oleville.

Näin loistakoon teidänkin valonne ihmisille, jotta he näkisivät teidän hyvät tekonne ja ylistäisivät Isäänne, joka on taivaissa."

Aika näyttää, palaatko sinä vielä takaisin oksennuksellesi, kuten edeltäjäsi spirito.di.verita ?

• HolyNumber3 kirjoitti:

mutta sinun sanoistasi 75 on valhetta ja 25 Totuutta mielestäsi...silloinhan sinun julistuksesi siis omastakin mielestäsi on valhetta. Juuri noin sen muotoilit itse...en minä. Vai väitätkö että ne sinun 25 Totuuden sanaa muuttaa Totuudeksi ne 75 valheellista sanaa??? Olet aivan oikeassa siinä etten ymmärrä sinua ...nähtävästi tykkäät tuomitakkin , jos se sinut onnelliseksi tekee .

Kiitos sinulle siitä, että otit esille tuomitsemisen.

Tässä saat kotimatkallesi muistoksi Jeesuksen sanat tuomitsemisesta kaltaisillesi ja omille valituilleen:

"Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi. Niin kuin te tuomitsette, niin tullaan teidät tuomitsemaan, ja niin kuin te mittaatte, niin tullaan teille mittaamaan.

Kuinka näet roskan veljesi silmässä, mutta et huomaa, että omassa silmässäsi on hirsi?

Kuinka voit sanoa veljellesi: 'Annapa kun otan roskan silmästäsi', kun omassa silmässäsi on hirsi?

Sinä tekopyhä! Ota ensin hirsi omasta silmästäsi, vasta sitten näet ottaa roskan veljesi silmästä."

Hänen omat opetuslapset saivat toisenlaisen käskyn.

Tässä Jeesuksen totuuden sanat omilleen - minullekin:

"Koko ajan, kaikissa koettelemuksissa, te olette pysyneet minun kanssani.

Niinpä minä annan teille annan teille kuninkaallisen vallan, niin kuin Isäni on minulle antanut."

"Älkää tuomitko sen mukaan, miltä asia päältä katsoen näyttää, vaan tuomitkaa oikein."

Ja kun Jeesuskaan ei ketään tuomitse, eivät sitä tee myöskään hänen omansa, vaan tuomio tuleekin niiden sanojen kautta, jotka hän, ja hänen omansa julkituovat:

"Jos joku torjuu minut, eikä ota sanojani vastaan vaikka on ne kuullut, en minä häntä tuomitse. En ole tullut maailmaa tuomitsemaan vaan pelastamaan sen.

Jos joku torjuu minut, eikä ota sanojani vastaan, hänellä on kyllä tuomarinsa: se sana, jonka olen puhunut, tuomitsee hänet viimeisenä päivänä."

"Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut. Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."

Tämä on yhtäpitävä Jumalan profeetoilleen antamalla käskyllä:

Varoittanut olen sinuakin, joten en sinun takia joudu kadotukseen.

• hehkulamppu2
        TeuvoSuni kirjoitti:

Tätäkään et ymmärrä, mutta sanon silti:

Sinun julistuksessasi on totuutta 0% ja valhetta 100%.

Tätä ei ole kirjoituksissa, sillä tämän on Pyhä Henki minulle opetustensa yhteydessä ilmoittanut:

Mikäli Saatana joskus kirjoittaisi 99 sanaa totuutta, ja vain yhden sanan valhetta, niin koko julistuksen 100 sanaa on silloin valhetta.

Paavali ei ymmärtänyt, miksi hänet valehtelemisen tähden tuomitaan syntisenä.

Mahtanetko sinäkään sitä ymmärtää:

"Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?"

Ja TeuvoSuni vain kansakoulun käyneenä ei sitä vähää ymmärrä Raamatun kielikuvista, hyperbolasta, retorisista kysymyksistä tai muistakaan kirjallisen ilmaisun ja retoriikan hienouksista. Ei siis ihme, että hän ei ymmärrä tätä Paavalin kirjoittamaa lausetta: "

• HolyNumber3

75% valhetta Teuvo , Sama Henki kuin Paavalilla ketä mollaat , enkä suinkaan pimeyteen palaa vaan elämään ja jätän sinut paasaamaan tänne rauhassa "Totuutta" . Jotkut näet kertovat siitä eläessään omalla elämällään vaan ei suinkaan orjana enään vaan tuoden ilmoitusta että on mahdollista rikkoa kahleet ja päästä vapauteen syntisestä luonnostaan . Sen sinäkin sait tehtävän jaossasi vaan et kuunnellut , jäit ja jumiuduit tänne internetin saastaiseen maailmaan jossa opetuksesi eivät koskaan tule kuuluville..juurikin tämä on sitä pimeyden puskissa olemista ja sieltä käsin huutelua . Heippa hei :)

• Niin kävi, kuten arvelinkin: HolyNumber3 palasi oksennukselleen.

Heinäkuussa 2005 Pyhä Henki johdatti minut näihin keskusteluihin:

"Kokeile, mitä täällä saa aikaan totuus."

Pysyn täällä, kunnes hän antaa uuden tehtävän.

Sinäkin ehdit lihassasi tuntea, mitä totuus sai siellä aikaan.

• Odottamiseenkyllästynyt

Joko viimein kokeilisit sitä totuutta, ennen kuin joudut hautaan ja pirun nokittavaksi? Olet käsittänyt väärin kun luulet että pelkkä totuus sanan hokeminen olisi totuus. Tosin et muuta voi kun hokea sanaa totuus kun et totuutta valheen isänä perkeleenä voi kertoa.

• 1234321

Eihän Teuvo muuta teekkään kun kopioi tänne Raamatun tekstejä ja asia mitä tuo esille on vanha juttu joten ihmettelen hänen tyyliään olla Totuuden tuoja vaikka asia on käsitelty jo monissa paikoissa ennen häntä ja samalla kaavalla ? Mutta kun on niin makeata ratsastaa muiden kirjoituksilla kun oma pää ei riitä kertomaan Totuutta omasta näkökulmasta kuten on kaikki muut tehneet ! Pitäisiköhän itsekkin ruveta kopioimaan tänne Raamatun tekstejä ja nimittää itsensä Totuuden Hengeksi kuten Teuvo .hmmmm , tosin idiootin leima on varma joten en kehtaa :) Mutta olisi hienoa tuntea olevansa etuoikeutettu kun kokee kaiken vihana vaikka sitä se ei ole .

• HolyNumber3
        TeuvoSuni kirjoitti:

Niin kävi, kuten arvelinkin: HolyNumber3 palasi oksennukselleen.

Heinäkuussa 2005 Pyhä Henki johdatti minut näihin keskusteluihin:

"Kokeile, mitä täällä saa aikaan totuus."

Pysyn täällä, kunnes hän antaa uuden tehtävän.

Sinäkin ehdit lihassasi tuntea, mitä totuus sai siellä aikaan.

Jos sinä itseäsi oksennuksena pidät niin sitten se varmaan on niin tosin miksi kerran kun Totuudesta väität kertovasi ?

• Kopioisikin
        1234321 kirjoitti:

Eihän Teuvo muuta teekkään kun kopioi tänne Raamatun tekstejä ja asia mitä tuo esille on vanha juttu joten ihmettelen hänen tyyliään olla Totuuden tuoja vaikka asia on käsitelty jo monissa paikoissa ennen häntä ja samalla kaavalla ? Mutta kun on niin makeata ratsastaa muiden kirjoituksilla kun oma pää ei riitä kertomaan Totuutta omasta näkökulmasta kuten on kaikki muut tehneet ! Pitäisiköhän itsekkin ruveta kopioimaan tänne Raamatun tekstejä ja nimittää itsensä Totuuden Hengeksi kuten Teuvo .hmmmm , tosin idiootin leima on varma joten en kehtaa :) Mutta olisi hienoa tuntea olevansa etuoikeutettu kun kokee kaiken vihana vaikka sitä se ei ole .

Teuvolta tulee niin hurjaa Pyhän hengen pilkkaa ja Sovitusveren herjaa ettei sellaista ole Raamatussa kopioitavaksi. Hänen tekstinsä tulevat suoraan saatanan sanelusta.

• HolyNumber3 kirjoitti:

Jos sinä itseäsi oksennuksena pidät niin sitten se varmaan on niin tosin miksi kerran kun Totuudesta väität kertovasi ?

Vieläkin palasit.

Jos minua et olisi täällä tavannut, et olisi muuallakaan pystynyt niin selvästi Totuuden Henkeä herjaamaan, kuin juuri täällä.

Sillä Totuuden Henkeä et löydä minkään porttoseurakunnan jumalanhuoneista.

Siitä pitää niiden jumala, Saatana ja Antikristus, heidän väärän profeettansa Paavalin opetusten kanssa varmasti huolen.

• TeuvoSuni kirjoitti:

Vieläkin palasit.

Jos minua et olisi täällä tavannut, et olisi muuallakaan pystynyt niin selvästi Totuuden Henkeä herjaamaan, kuin juuri täällä.

Sillä Totuuden Henkeä et löydä minkään porttoseurakunnan jumalanhuoneista.

Siitä pitää niiden jumala, Saatana ja Antikristus, heidän väärän profeettansa Paavalin opetusten kanssa varmasti huolen.

Kopioisinkin.

Jos Pyhää Henkeä olisin pilkannut, olisin siellä riettauden virrassa sinunkin paras kaverisi. Ja Saatana ottaisi silloin minustakin kaikki irti, ja sinäkin huutelisit aamenia kirjoitusteni perään.

Jeesus ei missään puhunut sovitusverestään, joka avaisi taivaan ovet kaikille siihen uskoville, vaan:

"Hän, Jeesus Kristus, on tullut veden ja veren kautta -- ei ainoastaan veden, vaan veden ja veren. Ja Henki on todistaja, sillä Henki on totuus."

Vaan hurmoshenkesi kanssa luotat tähän Saatanan Paavalille sanelemaan veren ylistykseen:

"Rakkaus ohjatkoon elämäänne, onhan Kristuskin rakastanut meitä ja antanut meidän tähtemme itsensä lahjaksi, hyvältä tuoksuvaksi uhriksi Jumalalle."

Tällä ilmestyksellään Saatana sai uskoteltua Paavalille, että Jeesuksen uhraus oli samanlainen toimenpide Jumalan tahdon noudattamiseksi, kuin mitä olivat Vanhan liiton eläinuhritkin:

"Tuokaa kaksi nuorta sonni, yksi pässi ja seitsemän karitsaa, joiden on oltava vuodenikäisiä, ja antakaa ne tuoksuvaksi polttouhriksi, joka on Herralle mieluisa."

"Uhratkaa Herralle mieluisaksi, tuoksuvaksi polttouhriksi nuori sonni, pässi ja seitsemän karitsaa, joiden on oltava vuoden ikäisiä. Kaikkien eläinten tulee olla virheettömiä."

"Juhlan ensimmäisenä päivänä teidän tulee tuoda polttouhriksi, tuoksuvaksi tuliuhriksi, joka on Herralle mieluisa, kolmetoista nuorta sonnia, kaksi pässiä ja neljätoista vuoden ikäistä karitsaa. Kaikkien eläinten on oltava virheettömiä."

Koska kaikkien uhrattavien eläinten piti olla virheettömiä, junaili Paavali Jeesuksesta eläinten kaltaisen virheettömän uhrin Jumalalle:

"Jos jo pukkien ja härkien veri ja saastuneiden päälle vihmottava hiehon tuhka puhdistaa ihmisen ulkonaisiin menoihin kelvolliseksi, kuinka paljon paremmin puhdistaakaan Kristuksen veri?

Ikuisen henkensä voimalla hän on antanut itsensä virheettömänä uhrina Jumalalle, ja hänen verensä puhdistaa meidän omatuntomme kuoleman teoista, niin että voimme palvella elävää Jumalaa."

Tällä erinomaisella ilmestyksellä Paavalille, Saatana uskoi pystyneensä hävittämään ikiajoiksi kaikki jäljet siitä, että hänen palvelijansa Jeesuksen hänelle uhrasivat, eivätkä suinkaan Jumalalle.

Sillä jos hänet olisi Jumalalle uhrattu, se olisi tehty Jerusalemin temppelissä, eikä rikollisten mestauspaikalla.

Pitkään on Jumalakin pitänyt tätä uhrausta salassa, mutta nyt se on tälle kansalle ja tämän sukupolven keskellä paljastettu.

Jumala olisi tietenkin voinut tämän estää, mutta ei estänyt, koska oli tämän jo profeettojensa kautta ennalta ennustanut.

Sillä verellä, jonka Saatana sai Golgatalla vuotamaan, Jeesus pystyy kaikki valittunsa Saatanan synnin vankilasta vapaaksi ostamaan.

Juuri niin kuin minutkin kävi ostamassa tammikuun viimeisenä viikonloppuna 1988. Silloinkin taivaassa laulettiin:

Mutta kaikki ne, jotka eivät Jeesuksen tahtoa noudattaen, ole ahtaasta portista Kristuksen puhdistettavaksi ja hänen Henkensä omistajaksi päässeet. Ne tänäkin päivänä kaikkialla maailmassa Saatanan heille
        rakennuttamissaan jumalan huoneissa palvovat Saatanan tunnustuksia: kuoleman ristiä, Jeesusta ristillä; kuvissa ja patsaissa.

Ja se on Saatanan vankilaan jääneille ihana valhe, että Jumala olisi todella nauttinut taivaassa Jeesuksen veren hyvästä tuoksusta, hänen kärsimyksistään ja tuskanhuudostaan:

"Jumalani, Jumalani, miksi minut hylkäsit!"

Toistan vielä: Jeesuksen veri oli lunastusmaksu Saatanalle, ei Jumalalle. Sillä ei Jumala ole ketään synnin vankilan kahleisiin johdattanut.

Eikä tämä Jeesuksen vuodattama veri tule perimään taivasten valtakuntaa, vaikka kaikki tekopyhitetyt

ja Jumalan paaduttamat siihen vakaasti uskovat. Vaikka Paavalikaan ei siihen uskonut:

"Sen sanon, veljet, ettei liha ja veri voi saada omakseen Jumalan valtakuntaa ja ettei katoava voi saada omakseen katoamattomuutta."
        "Kenellä ei ole Jeesuksen Henkeä, ei ole hänen omansa."

• 1234321

No kertoisitko tästä heikosta Jumalastasi joka joutuu käymään kauppaa saatanan kanssa? Ja mitä saatana tekee Jeesuksen synnittömällä verellä ? säilyttää sitä kaapissa ja ulvoo kuinka pelottavaa se on ? On vain kovin jännä homma että tämä sinun Jumalasi käy kauppaa...ihan niinkuin kauppamies konsanaan ja vielä kaikenkukkuraksi omien luotujensa kanssa :D tämä paljastaa jo sen että sinun Jumalallasi ja saatanalla on vielä korkeampi Jumala jonka ei tarvitse käydä kauppaa mistään koska on kaikkivoipa . En tiedä mitä avaruusolentoja sinä palvot mutta tuo peli mitä herrasi ja saatana käy on aika lapsellista .

• 1234321

luuletko että Jumalalla on jotkit käyttäytymissäännöt kuinka toimia ja jos on niin silloinhan se viittaa ainoastaan suurempaan voimaan Jumalasi taustalla. Tämä on juurikin samanlaista kuin hindulaisuudessa ...persoonallisia Jumalia ...erillään kaikkeudesta.

• 1234321

Lue Jeremian kirjan luku 51. Siellä kerrotaan, että Saatana on Jumalan työrukkanen, jolla hän teettää kaikki likaiset työt.

Ei ollut Saatanan osa helppo Paavalinkaan suhteen, kun ensin sai hänet omakseen erinomaisilla ilmestyksillä ja sitten oli Jumalan käskystä lähetettävä enkeli Paavalia kurittamaan, kun tämä alkoi julistaa Saatanan opetuksia Jumalan opetuksina.

Pystytkö sinä itse miettimään syitä siihen, että sinäkin toimit Saatanan kellokkaana, rekisterinumerolla 1234321. Kun Saatanan pelko estää sinulta oman nimen käytön.

• 1234321

Ai pitäisikö minun esiintyä nimellä jonka syntiset vanhempani ovat antaneet omien halujensa mukaisesti ? Enkö saakkaan esiintyä nimellä millä haluan?

• 1234321

Ai että Jumalan täytyy käydä kauppaa työrukkasensa kanssa !? HAHHHA :D

• HolyNumber3

"Mutta kaikki ne, jotka eivät Jeesuksen tahtoa noudattaen, ole ahtaasta portista Kristuksen puhdistettavaksi ja hänen Henkensä omistajaksi päässeet. Ne tänäkin päivänä kaikkialla maailmassa Saatanan heille
      rakennuttamissaan jumalan huoneissa palvovat Saatanan tunnustuksia: kuoleman ristiä, Jeesusta ristillä; kuvissa ja patsaissa. " Siinä on Totuutta ja ihan omin sanoin.. 25% tuli esille . Ja lopeta se oksentamisista puhuminen kun tunnut muutenkin olevan hiukan sekaisin :D

• HolyNumber3

Totuuden Henki ei oksenna, eikä joudu palaamaan oksennukselleen.

""Älkää antako koirille sitä, mikä on pyhää, älkääkä heittäkö helmiänne sikojen eteen, etteivät ne tallaa niitä jalkoihinsa ja käy teidän kimppuunne ja raatele teitä."

"Jos he ovat päässeet eroon maailman saastasta tullessaan tuntemaan meidän Herramme ja Vapahtajamme Jeesuksen Kristuksen mutta sitten taas vajoavat siihen ja joutuvat sen valtaan, heidän tilansa on lopussa pahempi kuin alussa.

Parempi olisi heille ollut, etteivät olisi lainkaan oppineet tuntemaan vanhurskauden tietä, kuin että he sen opittuaan kääntävät selkänsä pyhälle käskylle, jonka ovat vastaanottaneet.

Heidän on käynyt juuri niin kuin sananlaskussa sanotaan: "Koira palaa oksennukselleen", ja: "Pesty sika rypee rapakossa."

Näillä tarkoitetaan Pyhän Totuuden Hengen herjaukseen syyllistyneitä, jotka tästä syystä ovat ajautuneet Jumalan paaduttamiksi.

Siis tuhon yhteen ja ainoaan syntiin, jota ei koskaan anteeksi anneta.

Se helmi, josta Jeesus varoittaa on pieni sana: Aamen (se on totta). Tätä helmeä ei kenenkään pidä mennä lisäämään heidän puheittensa tai kirjoitustensa perään.

Väärämielisten Totuuden Hengen herjauksista näette, miten siellä aamenia huudetaan ja jopa ulvotaan; "aamenaamenaamen!"

Koska tällaisen teon tehnyt syyllistyy itse tuohon samaan syntiin.

Joten täysin turhaa on sinun saatanallinen hurmoksesi. Tiedän, että Pyhä Henki varmasti varjelee minua niin, etten missään vaiheessa rupea huutelemaan aamenia teidän koirien ja sikojen saatanallisten oppien perään.

• HolyNumber3

"Totuuden Henki ei oksenna, eikä joudu palaamaan oksennukselleen." Sitähän minä olen sinulle sanonut. Voi kuule kun tietäisit kenelle kirjoitat , itse olet syyllistynyt siihen herjaan josta kirjoitat ...vaan kun et ymmärrä sitä että kyseessä on vain "hallinta" muoto ihmisille , kristinuskon (kirkon) oma työkalu sinunlaillesi hyväuskoisille , tosin olet luonut siitä itsellesi työkalun suojataksesi itseäsi ja kuittaamalla sillä huonon omantuntosi .

• Vähissä olivat kirkon työkalut totuutta vastaan 1. adventtina Ruukin seurakunnassa 1992, kun piispan oli kirkkolakia rikkoen lähdettävä pakoon, kun ei valheen henki sydämessä uskaltanut seurakunnan edessä asettua Totuuden Hengen saaneen ihmisen kysymysten eteen.

Mitä minun omaan tuntoon tulee, Kristus poisti sen tammikuun viimeisenä viikonloppuna 1988, kun ilman valheen puudutusta suoritti kivisydämen poiston ja asensi tilalle uuden puhtaan sydämen.

• Vielä lisäksi tämä:

Kyllä minä tiedän, kenelle kirjoitan:

Saatanan luottovangille, jonka vanginpuvussa on teksti HolyNumber3.

• HolyNumber3

Herjaa vaan , koska jos noin on kuten väität olet myös sinäkin samassa tilanteessa kuin minä eli saatanan luottovanki tai sitten tapahtui Totuuden Hengen herja josta sinä mariset jatkuvasti :)

• HolyNumber3

Sinun tulisi ymmärtää ettei jokainen Kristuksen valittu käytä samanlaista kieliasua kuten sinä vanhan kansan miehenä ja siksi oletkin ehdoton ainoastaan omalle kerronnallesi .

• HolyNumber3 kirjoitti:

Herjaa vaan , koska jos noin on kuten väität olet myös sinäkin samassa tilanteessa kuin minä eli saatanan luottovanki tai sitten tapahtui Totuuden Hengen herja josta sinä mariset jatkuvasti :)

Pahantekijä olet, yksi parhaimmista:

"Voi niitä, jotka sanovat pahaa hyväksi ja hyvää pahaksi! Pimeyden he kääntävät valoksi ja valon pimeydeksi, karvaan makeaksi ja makean karvaaksi."

"Se, joka tekee pahaa, kaihtaa valoa; hän ei tule valoon, etteivät hänen tekonsa paljastuisi.

Mutta se, joka noudattaa totuutta, tulee valoon, jotta kävisi ilmi, että hänen tekonsa ovat lähtöisin Jumalasta."

• HolyNumber3 kirjoitti:

Sinun tulisi ymmärtää ettei jokainen Kristuksen valittu käytä samanlaista kieliasua kuten sinä vanhan kansan miehenä ja siksi oletkin ehdoton ainoastaan omalle kerronnallesi .

Kaltaisillasi, Antikristuksen valituilla, on joka portolle omat kielikuvansa, kasteensa, kielensä ja armonsa.

Kristuksen valituilla on toisin:

"Yksi on Herra, yksi usko, yksi kaste ja yksi Henki."

Tärkein niistä on Pyhä Totuuden Henki:

"Kenellä ei ole Kristuksen Henkeä, ei ole hänen omansa."

Sinulla näyttää olevan tosi vaikeaa palata kotiisi epäonnistuneen lähetysmatkan jälkeen.

• HolyNumber3

On hieno huomata viesteistäsi kun keksit päästäsi kaikkea mitä nyt sattuukin, se vaan kertoo lisää tästä sinun todellisesta luonnostasi .. Lähetysmatkani tarkoitus on se että sinä heräisit siihen todellisuuteen että et ole ainoa laatuasi vaikka niin kauheasti pidät siitä kiinni ... himoiten suorastaan . Ja kuinka onkaan mahdollista että sinulla on kaksi Herraa, usko jonka olet parsinut itse kasaan itseäsi miellyttääksesi ja kuinka voi olla että sinussa on yksi Henki kun esiinnyt Teuvona sekä Totuuden Henkenä ? silloinhan on KAKSI! Ja kuten olet kertonut että sinussa on valhetta 75% ja Totuutta 25% ...tämäkin on sinun omaa kielikuvaasi mutta sehän on sinulle sallittua kun kaikki . Kukaan Totuudessa pysyvä ei tuomitse heti toista jos ei pysy kertojan tarinassa välittömästi vaan meidän tulee koetella kaikki !

• hehkulamppu2

TeuvoSuni:
      "---eräs Saatanan uskollinen palvelija täällä monen henkiolentonsa nimimerkeillä suu vaahdossa veren voimalla hehkuttaa"

Yllä olevan lauseen sisällössä on paljonkin pielessä mutta otanpa tässä nyt esiin vain yhden sen sisältämän väitteen: "suu vaahdossa".

En ole koskaan nähnyt ko. vihjatun henkilön hehkuttavan mitään suu vaahdossa, en ylipäätään ole nähnyt hänen suustaan tulevan vaahtoa. Mitä Suni meinaat? Miksi et pysy totuudessa, jota itse niin hehkutat?

• 1234321

"Mitä minun omaan tuntoon tulee, Kristus poisti sen tammikuun viimeisenä viikonloppuna 1988, kun ilman valheen puudutusta suoritti kivisydämen poiston ja asensi tilalle uuden puhtaan sydämen." Sunilla myöskään ei ole omatuntoa koska Kristus sen on poistanut.. mitä ihmettä? Saatanan kylmä tyyppi sitten .

• Asioistaperilläoleva

#En ole koskaan nähnyt ko. vihjatun henkilön hehkuttavan mitään suu vaahdossa, en ylipäätään ole nähnyt hänen suustaan tulevan vaahtoa.#
        Se on sellainen kuvainnollinen sanonta, jos joku vouhkaa ylen määrin jostain asiasta, kuten ko.henkilö "sovitusverestä" Kompastuit vaan tohkeissasi, niin sanotusti lillukan varsiin. Tajusitko nyt???

• Kehotan sinua ahkerasti tutkimaan hänen herjojaan, joissa vaahdon seassa lentää myös veripisaroita.

• 1234321 kirjoitti:

"Mitä minun omaan tuntoon tulee, Kristus poisti sen tammikuun viimeisenä viikonloppuna 1988, kun ilman valheen puudutusta suoritti kivisydämen poiston ja asensi tilalle uuden puhtaan sydämen." Sunilla myöskään ei ole omatuntoa koska Kristus sen on poistanut.. mitä ihmettä? Saatanan kylmä tyyppi sitten .

Ilmoitettu on:

"Joka ei luovu kaikesta, mitä hänellä on, hän ei voi olla minun opetuslapseni."

"Te ette puhu itse, teissä puhuu Isänne Henki."

"Minä olen viinipuu, te olette oksat. Se, joka pysyy minussa ja jossa minä pysyn, tuottaa paljon hedelmää. Ilman minua te ette saa aikaan mitään."

Kristus ei jätä valittujaan kylmiksi, kuten Saatana on tehnyt tällekin luottovangilleen numero 1234321.

• Vielä tämä tälle hehkulamppu2:lle.

Oletko koskaan kysynyt Saatanalta, miksi hän valaisi sinut tosi vanhalla hehkulampulla joka vielä sattui olemaan kakkoslaatua?

Miksi ei valaissut nykyaikaisella ledillä?

• hehkulamppu2
        Asioistaperilläoleva kirjoitti:

#En ole koskaan nähnyt ko. vihjatun henkilön hehkuttavan mitään suu vaahdossa, en ylipäätään ole nähnyt hänen suustaan tulevan vaahtoa.#
        Se on sellainen kuvainnollinen sanonta, jos joku vouhkaa ylen määrin jostain asiasta, kuten ko.henkilö "sovitusverestä" Kompastuit vaan tohkeissasi, niin sanotusti lillukan varsiin. Tajusitko nyt???

Onko sekin lillukanvarsia kun TeuvoSuni nimittää tässä ketjussa lähimmäisiään koiriksi ja sioiksi?

• hehkulamppu2
        TeuvoSuni kirjoitti:

Vielä tämä tälle hehkulamppu2:lle.

Oletko koskaan kysynyt Saatanalta, miksi hän valaisi sinut tosi vanhalla hehkulampulla joka vielä sattui olemaan kakkoslaatua?

Miksi ei valaissut nykyaikaisella ledillä?

TeuvoSunille:

Tätäkään et käsitä, valistan sinua silti: Hehkulamppuni valo on ikuista valoa, joka ei koskaan sammu, ei siis suinkaan kakkoslaatua. Ja sen maallisen ajan, kun lamppuni palaa, senkin ajan se palaa kaksi kertaa pidempään kuin sinun pimeä lamppusi. Sinä nimittäin vain kovasti yrität hehkua, hehkutat ja hehkutat omaa ylemmyyttäsi ja "totuuttasi", joka tosin ei tosin tunnu tietävän paljon mistään mitään, mutta hehkuun lamppusi ei syty vaan pimeänä pysyy.

Jatka hehkutteluja.

• Penuea

Sinuna en hehkuttais ..ööö.. juu..jätin pois nuo teuvo jutut.. sua ei ylennetä kun alennat. Muita. Oon lukenut "teuvon" juttuja jo vuosia.. luuletko että oot hyvä ihminen kun dissaat "teuvoa?". Hyvää kesää ja rukoilen tukea kaikille aidoile Jeesuksen omille. Sinäkin sen juot... t .. penny

• Penuela
        hehkulamppu2 kirjoitti:

TeuvoSunille:

Tätäkään et käsitä, valistan sinua silti: Hehkulamppuni valo on ikuista valoa, joka ei koskaan sammu, ei siis suinkaan kakkoslaatua. Ja sen maallisen ajan, kun lamppuni palaa, senkin ajan se palaa kaksi kertaa pidempään kuin sinun pimeä lamppusi. Sinä nimittäin vain kovasti yrität hehkua, hehkutat ja hehkutat omaa ylemmyyttäsi ja "totuuttasi", joka tosin ei tosin tunnu tietävän paljon mistään mitään, mutta hehkuun lamppusi ei syty vaan pimeänä pysyy.

Jatka hehkutteluja.

Yhden ain asian oon oppinut....
        Sen miten kivitetään syntinen.... kaikki asettuvat piiriin kivitettävän ympärille... ja sitten heitetään kivet! ' todellako!!?? Jos Jeesus on siellä..kkukaan ei heitä kiveäkään..sillä "se heittäköön ensimmäisen kiven joka ei ole syntiä tehnyt".

• hehkulamppu2
        Asioistaperilläoleva kirjoitti:

Kuule, minä olen tänne aiemmin (=kauan sitten) kirjoittaneena tajunnut sen, että tyylilajeja toki on monia. TeuvoSuni tosin soveltaa niistä mitä tahansa oman makunsa mukaan, esim. kirjaimellista silloin hän kokee kuvaannolliset sanonnat itseänsä loukkavina. Mutta kun hän itse muita sanonnoilla sivaltaa, sitten hän sanookin, että se ei "sika" ei tarkoittanut konkreettista vaan kuvaannollista. Hänhän on sanonut tuovansa "totuutta", niin jos toisen ihmisen suuvaahdoista kirjoittaa, todistakoon sitten sanansa tosiksi.

• hekulamppu2
        Penuea kirjoitti:

Sinuna en hehkuttais ..ööö.. juu..jätin pois nuo teuvo jutut.. sua ei ylennetä kun alennat. Muita. Oon lukenut "teuvon" juttuja jo vuosia.. luuletko että oot hyvä ihminen kun dissaat "teuvoa?". Hyvää kesää ja rukoilen tukea kaikille aidoile Jeesuksen omille. Sinäkin sen juot... t .. penny

Yritä nyt ponnistella ymmärtääksesi: kirjoituksenihan oli vain esimerkki tyylilajista, jota TeuvoSuni on jo yli kymmenen vuotta harrastanut.

• Asioisraperilläoleva
        hehkulamppu2 kirjoitti:

Onko sekin lillukanvarsia kun TeuvoSuni nimittää tässä ketjussa lähimmäisiään koiriksi ja sioiksi?

#Onko sekin lillukanvarsia kun TeuvoSuni nimittää tässä ketjussa lähimmäisiään koiriksi ja sioiksi?#
        Älä huolestu, koirat ja siat ovat suurpiirteisiä eläimiä, että tuskinpa pahastuvat tuollaisista vertauskuvista

• hehkulamppu2 kirjoitti:

TeuvoSunille:

Jatka hehkutteluja.

Lamppusi on samanlainen kuin 1960-luvun Yleisradion aprillipäivän jutusta.

Siinä toimittaja meni tutustumaan keksijään, joka oli keksinyt pimeää antavan hehkulampun.

Kun toimittaja painoi katkaisijaa, muuttui koko huone täysin pimeäksi.

Kristus ilmoitti tämän sinun valosi näin:

"Jos silmäsi ovat huonot, koko ruumiisi on pimeä. Jos siis se valo, joka sinussa on, on pimeyttä, millainen onkaan pimeys!"

• Kokeilpaapa

Ei vihaa. Veriplätyt ja musta makkara ovat puolukkahillon kanssa saatanan hyvää.

• Mistä sinä olet saanut vielä noin paljon Kristuksen verta?

Epäilen sen olevan peräisin tästä Raamatun ilmoittamasta eläimestä, kun se on ensin pesty.

""Pesty sika rypee rapakossa."

• 1234321

Teuvo kyllä se vaan niin on jos ei sinulla ole minkäänlaista omatuntoa niin saatanan valheessa elät ja nähtävästi sillä retosteletkin , Jeesus oli meidän ihmisten puolesta täällä toisin kuin sinä täysin vastakohtana . Sunilaisuus kun on vain saatanan hirmuvallan esittelyä , syyttäjänä toimimista jne . Juurikin sitä itseään .

• 1234321 kirjoitti:

Teuvo kyllä se vaan niin on jos ei sinulla ole minkäänlaista omatuntoa niin saatanan valheessa elät ja nähtävästi sillä retosteletkin , Jeesus oli meidän ihmisten puolesta täällä toisin kuin sinä täysin vastakohtana . Sunilaisuus kun on vain saatanan hirmuvallan esittelyä , syyttäjänä toimimista jne . Juurikin sitä itseään .

Jos Saatanan valheissa eläisin, kirjoittelisin täällä jollakin sen rekisterinumerolla ja olisin sinunkin paras kaverisi.

• Penel

Minulle opetettiin aikoinaan uusi laulu..unessa.. olin kovissa elämän koettelemuksissa.... olin ollut saman kaltaisissa jo lapsena..oli toinen kerta kun tunsin etttä minut on hylätty. Näin myös unen missä. Minulle oli katettu nimellä päytä. .minulle näytettiin miten toiset olivat tulleet aurattua..helppoa tietä myöten ,, Minä kahlasin kainaloita myöten elämäni lumessa. Saavuimme samaan "nimettyyn" pöytään.olen kristitty.. yksinäni.. miksi kukaan ei koskaan puhu kirkon penkin kovuudesta...miten ylennän sieluni rukoukseen kun koko ajan kehooni sattuu? Ev. Lut. Seurakunta on heittänyt minut..reumasairaan ulkopuolelle..ainoa asia mikä on mielessä kirkonpenkissä iistuessa on kipu...miten paljon sattuu..
      I

• "Teuvo Suni: Vihaako Saatana Kristuksen verta?

Kyllä, ja kovasti vihaakin, mutta täysin eri syystä, kuin mitä eräs Saatanan uskollinen palvelija täällä monen henkiolentonsa nimimerkeillä suu vaahdossa veren voimalla hehkuttaa."

Veikkaan että saatan on tosi käärmeissään kateudesta kaikille kristityille jotka saavat harrastaa insestin, kansanmurhan ja verotusoikeuden lisäksi kannibalismia.

Rouskuttakaamme jessen ruumis.
      rouskuti rousks.

juokaamme jessen veri...
      klugGlukGlukk.

nami nami.

Olkaamme siis Drakuloita.

Ja päälle hukkka verovapaata viinaa

• Penuel

Haista oma paska! Et voi kaikkia kristittyjä tuomita yhden mukana.. katolinen kirkko on omansa. Haluatko heittää lokaa muös minulle?! En oo terävin penaalissa.. mut niin tyhnä en oo millon en huomais epäoikeudenmikaisuutta. Sun "henkesi" haisee kuvttavalta tänne saakka. Ainoa asia joka on pitänyt mua elossa tänne asti on Usko. Miten luulet? Kuinka todennäköistä on eteen minä ampunut kanssa kiusaajiani.. kertoisinko kaikki kiusaamisen muodot!? Parempi että en.. saattaisin muuten traumoissani päätyä ampumaan ... kiusaajani. Tosin ei ole edes tullut mieleen. Saatanan koettelemuksissa..edelleen.. kiitos kaikille jotka tuette.

• "Haista oma paska!"

Kävin äsken vessassa.
        Oli aika henkevää.
        Mutta selvisin kuin selvisinkin hengissä.
        Vaik en kovin suuressa hengessä liihoitellutkaan.

" Et voi kaikkia kristittyjä tuomita yhden mukana.. katolinen kirkko on omansa."

Eikös katolinen kirkko ole vallan suuri ja paras kirkko?
        Nämä suomalaiset pikku hihhulikirkot ovat vaan kärpäsen kikkare suuren ja autuaan katolisen kirkon vieressä?

"Haluatko heittää lokaa muös minulle?!
        En oo terävin penaalissa.. mut niin tyhnä en oo millon en huomais epäoikeudenmikaisuutta."

En tunne sinua.
        Enkä heitä lokaa sinulle.

Kirkko, sekä iso ja autuas lastenraiskaajakirkko taasen saa kuulla ne tylsemätkin terät penanananaalista.

" mut niin tyhnä en oo millon en huomais epäoikeudenmikaisuutta."

Lapsenraiskaajat täällä iloisessa suomessa ja sen länsirannikolla ovat sillee ihan jees?

" Sun "henkesi" haisee kuvttavalta tänne saakka."

Aika negatiivisesti sanottu tollee henkilökohtaisella tasolla.
        et kai vaan nyt toimi messuasi vastaan?

" Ainoa asia joka on pitänyt mua elossa tänne asti on Usko. Miten luulet? "

Luulen mitä?

"Kuinka todennäköistä on eteen minä ampunut kanssa kiusaajiani.. kertoisinko kaikki kiusaamisen muodot!? Parempi että en.. saattaisin muuten traumoissani päätyä ampumaan ... kiusaajani. Tosin ei ole edes tullut mieleen. Saatanan koettelemuksissa..edelleen.. kiitos kaikille jotka tuette. "

tuohon jo pikkusen vaikea ottaa kantaa, mutta onnea ja menestystä
        Uskolla tai ilman.

• 1234321

Teuvo on sysännyt kaikki elämänsä pahat vanhempiensa harteille koska kuulemma hänessä ei voi mitään pahaa olla ....varsinkaan kun hänessä nyt on Totuuden Henki niin vastuu siirtyy muille kun hän on niin puhtoinen kaikesta synnistä :D Vittu kuinka säälittävää voi olla sairaan ihmisen elämä , varsinkin kun ei itse sitä näe vaan täällä puhuu Totuudesta jonka ihmiset itse ovat keksineet ...HAHHHAHHAH

• 1234321

Jos tuolla asenteella luulee ansaitsevansa jonkunlaisen rauhan tai taivaan niin turha luulo! OTA VASTUU TEUVO , ÄLÄKÄ SIIRRÄ VANHEMMILLESI TAI MUILLE! vitun paskiainen saatanan luottomies ja mitä vielä !

• Peniel

Olen utelias.. mitä tiiät teuvo sunin elämästä..lapsuudesta ?

• Vaikuttaa vahvasti siltä. että tämän eriomaisen Totuuden Hengen herjauksesta Saatana palkitsi sinut nauruherätyksellä:"...HAHHHAHHAH"

Naura pois, minkin saan nauraa Taivaallisen Isäni kanssa:

"Herra nauraa jumalattomalle, hän tietää, että tilinteon päivä tulee

• wwwwwwwwwwe

Teuvo on erikoinen, nostaa itsensä ylitse muiden ja saarnaa saatanasta , Kristuksen Henki ? Ei ole lähimainkaan

• wwwwwwwwwwe

Jos tämä ihmisiltä ilman Kristusta onnistuisi, olisit sinä tehnyt tämän jo paljon ennen minua:

"Autuaita olette te, kun teitä minun tähteni herjataan ja vainotaan ja kun teistä valheellisesti puhutaan kaikkea pahaa.

Iloitkaa ja riemuitkaa, sillä palkka, jonka te taivaissa saatte, on suuri. Niinhän vainottiin profeettojakin, jotka elivät ennen teitä.

"Te olette maan suola. Mutta jos suola menettää makunsa, millä se saadaan suolaiseksi? Ei se kelpaa enää mihinkään: se heitetään menemään, ja ihmiset tallaavat sen jalkoihinsa.

"Te olette maailman valo. Ei kaupunki voi pysyä kätkössä, jos se on ylhäällä vuorella.

Eikä lamppua, kun se sytytetään, panna vakan alle, vaan lampunjalkaan. Siitä sen valo loistaa kaikille huoneessa oleville.

Näin loistakoon teidänkin valonne ihmisille, jotta he näkisivät teidän hyvät tekonne ja ylistäisivät Isäänne, joka on taivaissa."

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      67
      4192
    2. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      85
      3783
    3. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      42
      3265
    4. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      19
      2598
    5. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      22
      2457
    6. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      55
      2286
    7. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      48
      2115
    8. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      47
      1808
    9. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      36