Vaikka viereltäsi kaatuisi tuhat miestä ja ympäriltäsi kymmenentuhatta, sinä säästyt.
Saat omin silmin nähdä, miten kosto kohtaa jumalattomia.
Sinun turvanasi on Herra, sinun kotisi on Korkeimman suojassa.
Onnettomuus ei sinuun iske, mikään vitsaus ei uhkaa sinun majaasi.
Hän antaa enkeleilleen käskyn varjella sinua, missä ikinä kuljet, ja he kantavat sinua käsillään, ettet loukkaa jalkaasi kiveen.
Sinä poljet jalkoihisi leijonan ja kyyn, tallaat maahan jalopeuran ja lohikäärmeen.
Herra sanoo: "Minä pelastan hänet, koska hän turvaa minuun. Hän tunnustaa minun nimeäni, siksi suojelen häntä.
Kun hän huutaa minua, minä vastaan. Minä olen hänen tukenaan ahdingossa, pelastan hänet ja nostan taas kunniaan.
Minä annan hänelle kyllälti elinpäiviä, hän saa nähdä, että minä autan häntä."
Teuvo Suni: Jumalan kosto ja varjelus
107
638
Vastaukset
- ei-lahkolainen
Hyvän kohdan kirjoitit.
Kerran eräs lahkojohtaja väänsi tuon kohdan siten, että Jumalan varjelus ei pysy, jos en liity juuri siihen uskonlahkoon. Olin kuitenkin alleviivannut omasta Raamatustani, että "Hän antaa enkeleilleen käskyn varjella sinua KAIKILLA TEILLÄSI. Tai kun tuossa uudemmassa painoksessa lukee: MISSÄ IKINÄ KULJET".
Mutta niin vain Jumala ohjasi menemään senkin uskonlahkon ohi. Olivat vapaakirkollisia. Tämäkin Jumalan ilmoitus putkahti esille alleviivattuna, kun edellisen viestisi johdosta otin esille ensimmäisen Raamattuni, joka on täynnä noita tärkeitä alleviivauksia.
Nuhruinen se on ja kannet irronneet paljosta lukemisesta. Ihmeellistä noissa alleviivauksissa on se, etten niitä kaikkia vielä silloin edes todeksi uskonut, kun ne ensimmäisen kerran luin, mutta todeksi ne ovat elämässäni, kerta toisensa perästä, todeksi toteutuneet.
Kyllähän Saatanan palvelijat ovat monella tavalla ihmisiä pelotelleet. Luterilaisessa seurakunnassa uhattiin aluksi toimittaa minut mielisairaalaan, ja vl-kappalainen luki minulle kolme kertaa, sen viiden vuoden aikana, oman mantransa:
"Helvettiin menet, jos et meidän joukossa ole syntejäsi tunnustamassa, sillä vain me olemme oikeita jumalanlapsia, jotka saamme Jeesuksen nimessä ja veressä antaa ihmisille syntejä anteeksi."
Eikä luterilainen portto uskaltanut tätä porttoa helmastaan pois ajamaan, vaikka Pyhän Hengen vaatimuksen tiesi.
Tässäkin toteutui tämä Jumalan ilmoitus:
"Jos Saatana ajaa ulos Saatanan, silloin se on noussut itseään vastaan. Kuinka sen valtakunta silloin voi pysyä koossa?"
Usko tai älä, niin tämäkin on tuossa Raamatussani alleviivattuna:
"Jos nyt saatana ajaa ulos saatanan, niin hän on riitautunut itsensä kanssa, niin kuinka siis hänen valtakuntansa pysyy pystyssä?"
Oletko lukenut täältä sen, miten päädyin käyttämään tätä vuoden 1992 käännöstä?- ei-lahkolainen
No, voitko kertoa, miten päädyit lukemaan vuoden 1992 käännöstä?
Kun Pyhä Henki johdatti minut luterilaiseen Paavolan seurakuntaan vuonna 1987, ja vuonna 1989 saimme käyttöömme lausunnon antamista varten raamatunkäännöskomitean ehdotuksen Uudeksi testamentiksi.
Kun sen läpi luin, ihastuin jo silloin sen selvään suomenkieleen,
siihen samaan kieleen, jolla Pyhä Henki oli minulle jo 4 vuotta
puhunut.
Kun lopullinen Raamattu sitten markkinoille tuli, en suinpäin lähtenyt
sitä itselleni hankkimaan, varsinkin, kun se joiltakin tiukkapipoisilta tekopyhiltä kirjanoppineilta sai varsin murskaavat lausunnot. Sanoihan Kuopion silloinen piispakin, että siitä on "Jumalan pyhyys hävinnyt."
Kun Jumala on ilmoittanut tämänkin: "Älkää mistään olko huolissanne,
vaan saattakaa aina se, mitä tarvitsette, rukoillen, anoen ja kiittäen
Jumalan tietoon", niin jätin tämän raamattuasian hänen
ratkaistavakseen. Enää en muista kauanko siitä rukouksesta oli aikaa
kulunut, kun eräänä yönä näin tällaisen unen:
Seison Helsingissä Sokoksen kulmalla ja katselen liikenteen vilinää ja
ihmisvirtaa, siinä kadun aurinkoisella puolella.. Lähellä oli liperikaulaisen
miehen ympärillä suuri ihmislauma matkalle lähtijöitä, ja tämä mies
luki suuresta kirjasta viimeisiä matkaohjeita:
"Olemme nyt kaikki ikiaurinkoon lähtevät kokoontuneet tähän odottamaan
bussia, joka tuolta Erottajan suunnasta tulee, ja vie meidät kentälle,
josta sitten matkamme jatkuu ikiaurinkoon."
Kadun varjoisalla puolella, Lasipalatsin edessä on myös muutama, jotka
siinä varjossa väristen ovat lähdössä samalle matkalle. Yhtäkkiä tuo
liperikaulainen huutaa: "Nyt se bussi tulee!", ja koko joukko alkoi
kauhuissaan huutaa, kun se tulikin Eduskuntatalon suunnasta toiselle
puolelle katua, ja kun tämä joukko lähtee sinne ryntäämään vaihtuu
juuri sillä hetkellä liikennevalojen keltainen punaiseksi,
ja autojen virta täytti Mannerheimintien. Bussi otti kyytiinsä ne
muutamat Lasipalatsin edessä olleet ja jatkoi matkaansa.
Kun tällaisesta unesta aamulla heräsin, ehdin jo hetken miettiä, että
mitähän Pyhä Henki tällä tahtoi minulle viestittää, ja heti sain
unelleni selvityksen:
"Tässä Raamatussa ihmisen pelastumisen tärkein sanoma on niin selvästi
ilmoitettu, ettei yksikään ihminen, joka sen ääressä vilpittömin
sydämin Jumalan tietä omaan elämäänsä etsii, enää eksy. Eikä yksikään
porttopappi pysty heitä enää eksyttämään.
Eikä ole todellakaan pystynyt eksyttämään, vaikka heidän herhiläisiä pyörii tälläkin palstalla pilvin pimein.Tuo vanha Raamattu on ihmeellinen muistojen aarreaitta.
Totuuden tien alkutaipaleella, kun en vielä täysin tuntenut enkä uskonut kaikkia Pyhän Hengen opetuksia, minulla oli tapana kirjoittaa lapuille tärkeitä raamatunlauseita.
Kirjoitin ne kirjoituskoneella puhtaaksi, ja taltioin Raamatun kirjojen mukaiseen järjestykseen. Ja niin minulla oli käytössä melkoinen raamatunlausekokoelma, kuten Jeesuksen ajan fariseuksilla.
Kun tuota kokoelmaa eräänä päivänä selasin, kuulen Pyhän Hengen puhuvan:
"Hävitä laput! Sinulla on yksi lappu, se on ristin yläpuolella ja siinä lukee: Jeesus Nasaretilainen."
Tulin hetkeksi hieman haikealle mielelle. Sytytin takkaan tulen, ja sinne se mahtava kokoelma hävisi.
Eikä sitäkään tekoa ole tarvinnut katua.- ei-lahkolainen
Juu, ei pidä jämähtää paikoilleen. Jumalan kansa on liikkeellä oleva kansa. Siksi Raamatun kielikin on käännetty tämän sukupolven ymmärtämälle kielelle. Ja Jumala avaa sanaa sen verran kuin sitä kulloinkin tarvitaan sen matkaetapin verran, joka on edessäpäin.Mannaa voi tulla päivä kerrallaan. Tosin ruokahalu kasvaa syödessä?
- Aamenaamenaamen
Totuuden sanoja puhut Ei-lahkolainen, tule pian takaisin.
- ei-lahkolainen
Totuus totuus totuus ja totuus, tällä uskontunnustuksella olen samaa suniaisuutta kanssasi Teuvo. Itse itsellesi kirjoittelet nimimerkillä ei-lahkolainen.
Tässä se tuli taas tuon Hartaanselän hartaan harhalaisen valheen ilosanoma. Saatana kun selittää hänelle, ettei täällä ole ketään muuta, joka tuollaista totuuden harhaa julistaisi, kuin Teuvo Suni, ja siksi hän näkee jokaisen totuuden sanan takana olevan Teuvo puskassa.
Jokainen totuutta puolustava itse tietää, ettei ole Teuvo. Pyhä Henki sen tietää, ja minä tiedän. Joten näiden kolmen todistus on yhtäpitävät.
Kun tuossa eräässä ketjussa, joku etsii tämän ihmisen pahojen henkien nimimerkkejä, on niitä löytynyt jo 33 ja tämä varastettu ei-lahkolainen on jo 34.
On siinä tällä ihmisparalla hermoromahdus lähellä, kun nuo kaikki henget hän pirtissään alkavat yhtä aikaa ulvoa: "Minä se olen! Minä se olen! Minä se olen!"
Sitä hänelle toivon, ettei hänen elämänsä päättyisi, kuten päättyi hänen veljensä elämä.- Lieneekö.juttunsa.faktaa
#Sitä hänelle toivon, ettei hänen elämänsä päättyisi, kuten päättyi hänen veljensä elämä.#
Tämä nuorempi "sankarihan" on raportoinut aikanaan vl palstalle vl:n tekemistä itsemurhista. Lieneekö.juttunsa.faktaa kirjoitti:
#Sitä hänelle toivon, ettei hänen elämänsä päättyisi, kuten päättyi hänen veljensä elämä.#
Tämä nuorempi "sankarihan" on raportoinut aikanaan vl palstalle vl:n tekemistä itsemurhista.Ne ovat hänelle hyvin tuttuja, omastakin perheestään.
Sitäkin alkuun ihmetteli, että miten sitä pystyy tällaista tehtävää hoitamaan, kun Raamattu on paksu kirja, jota ei kukaan millään pysty ulkoa oppimaan.
Kun Pyhä Henki tämän tehtävän 8.11.1988 kello O3.30 antoi:
"Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään. Se eläketulo, mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.
Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua. Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut.
Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään. Ja jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."
En tätä iloiten vastaanottanut, vaikka olin tätä jo odottanut. Kun juuri tätä ennen oli lukenut profeettojen kirjat varmaankin kolmannen kerran läpi, ja vuorossa oli Hesekielin elämän tapahtumat.
"Kiitos ei, kyllä minä sinusta ihmisille puhun, kuten olen tähänkin asti puhunut, mutta tällaista tehtävää en itselleni halua."
Ja vastaus tuli: "Sinä lupasit!"
Ja niin olin todella luvannut jo silloin, kun hän minut opetuslapseksi otti ja paransi kaikki menneisyyden haavat:
"Ei ole mitään väliä sillä, onko sinulla isä tai ei, oletko rikas tai köyhä, terve tai sairas, kunhan elät elämäsi niin, että lopulta saavutat tämän kirkkauden.
Muistan tässä luvanneeksi, että tämän takia, mitä olen saanut nyt nähdä ja kokea, tahdon lähteä mihin vain haluat minut lähettää.
Mutta Jumala ei kutsumistaan perunut, eikä muuttanut vaan pisti päälle tällaisen remmin: ei maistunut, ruoka eikä uni, ja korvissani soi lähes yötä päivää: "Sinä lupasit!"
Ja kolmen kuukauden kuluttua, helmikuun lopulla vuonna 1989 olin vuoteen pohjalla niin heikossa kunnossa, että oli pakko huutaa: "Tässä olen, omapa on valintasi!"
Ja tässä nyt olen, luontaisetujen kera, vastaanottamassa sitä, mikä tähän "koiranvirkaan" kuuluu:
"Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."- ei-lahkolainne
Olen huomannut kyllä, että nuo Leegiot ovat jatkuvasti kimpussasi täällä nettikeskusteluissa ja heitä näköjään piisaa, kun ne tänne pimeyden kätköistään ilmestyvät huutamaan ja herjaamaan.
Mutta tuosta kutsumuksestasi totuuden julistajaksi, Jumala ei kutsumustaan kadu eikä muuta. Antaa voiman ja viisauden, jota vastaan kukaan ei pysty vastaan väittämään. Ja kun eivät pysty asiallisesti vastaan väittämään, niin nuo pimeyden henget alkavat herjaamaan sitä, mitä sinulle on annettu. Eikö menekin näin?
Aivan äsken onkin yksi noista herjaasista rekisteröinyt käyttämäni nimimerkin ei-lahkolainen, joten se piti muuttaa muotoon "ei-lahkolainne".
Olen kehottanut jokaista, joka haluaa täällä vaikkapa vain muutaman sanan totuuden puolustamiseksi sano, että rekisteröisi oman nimimerkkinsä.
Jos vaikka haluaisi rehellisesti omalla väestörekisterissä olevalla nimellään kirjoittaa, eivät nämä Saatanan valioyksilöt sillekään mitään arvoa anna.
Täällä täytyy toistella vanhoja asioita, kun aina tiedä, miten paljon jokin uusi palstalle tullut ihminen on tietoinen siitä, mitä 10 vuoden aikana olen tänne elämästäni kirjoittanut.
Kun Pyhä Henki minut tälle palstalle heinäkuussa 2005 lähetti sanoen:
"Kokeile, mitä täällä saa aikaan totuus."
Kun ennen sitä olin muutaman viikon näitä keskusteluja seurannut, ja todennut, ettei täällä ole totuudesta mitään tietoa.
Aloin miettiä itselleni nimimerkkiä, kuten täällä tapana on. En sitä pitkään ehtinyt ajatella, kun Pyhä Henki kysyi:
"Miksi häpeätnimeäsi, jolla minä olen sinut omakseni ottanut."
Ja niin aloin kirjoittelun nimellä Teuvo Suni. Tosin saman vuoden lopulla oli pakko joksikin aikaa turvautua nimimerkkiin, kun muuan seriffi Admata nimeltään ei sietänyt totuutta minkään vertaa, ja alkoi järjestelmällisesti poistaa kaikki aloittamani keskustelut.
Viimein hän myöskin paljasti, että nimimerkin Henki&henki takana on Teuvo Suni.
Tammikuun puolivälissä 2006, oli pakko rekisteröidänimeni muotoon TeuvoSuni, kun uljaimmat Saatanan palvelijat eivät kaihtaneet alkaa kirjoitella erinomaisia valheittaan minun nimelläni.
Yrittivät vielä senkin jälkeen, mutta lopulta uskoivat, että minä kirjoitan vain tällä rekisteröidyllä nimimerkilläni, joka on myös minun väestörekisterissä oleva nimi.- Vanhoja.muistellen
"Ja niin aloin kirjoittelun nimellä Teuvo Suni. Tosin saman vuoden lopulla oli pakko joksikin aikaa turvautua nimimerkkiin, kun muuan seriffi Admata nimeltään ei sietänyt totuutta minkään vertaa, ja alkoi järjestelmällisesti poistaa kaikki aloittamani keskustelut.
Viimein hän myöskin paljasti, että nimimerkin Henki&henki takana on Teuvo Suni."
Eikö tämä "Admata" vaikuttanut vellu-palstalla?
Jos hän oli seriffi, niin eikö hänen ollut laitonta paljastaa kenenkään nimimerkkiä.
Tämän herjamyrskyn keskellä tulin jälleen ajatelleeksi, mitä tälle keskustelupalstalle tapahtuisi, jos tänne saisi kommentteja tuoda vain omalla väestörekisterissä olevalla nimellä?
Lehdethän toimivat palstoillaan jo niin, että vain harvoissa tapauksissa hyväksyvät nimimerkin käytön.
Tätä olen ylläpidolle varmaankin jo kymmenen kertaa ehdottanut, mutta turhaan.
Heidän toiminta näyttää olevan sellaisen mustan seinän takana, jonne viestit kyllä menee, mutta palautetta en ole kertaakaan saanut.- Ei-lahkolainne
Hurmahenkiset lahkolaiset tulee tänne ja kiertää totuuden puhujain ympärillä ulvoen kuin sudet konsanaan. Yksikin tuolla herjaa ja haistattelee, kun ei enää mitään järkevää lausetta osaa kirjoittaa.
- Ei-lahkolaisenFanittaja
Miksi nimimerkki "ei-lahkolainen vaikeni? Opin niin ihastelemaan hänen puhdasoppisuuttaan että ikävä tulee jos hän noin vain katosi.
Kaikki eivät ole eläkkeellä, kuten minä tai sairauden takia työelämästä poissa, kuten Hartaanselän legioonalainen, jolla ei ilmeisesti enää mikään muu nouse, kuin omat aloituksensa.
Kaikilla ei ole samalla tavalla aikaa viipyä tällä palstalla.
- Kertokaaminulle
Vaikuttaa siltä omien keskustelujen nostokin on hiipymään päin. Mistä tämä kertoo?
Se näytti olleen vain tyyntä myrskyn edellä, kun nyt ovat Hartaanselän legioonalaiset saaneet aloituksillaan lähes koko yhden sivun täyteen herjojaan.
Saatanan työväki on ollut ahkerassa työssä tänä työn päivänä.Tämän entisen ystäväni monien pahojen henkien herjat ovat täyttäneet tämän keskustelupalstan, koska siinä ilmenee Saatanan kostonhalu.
Joka aina tähtää veren vuodatukseen, ja siksi tämä joukko on jatkuvassa verihurmoksessa, Jeesuksen tappamisesta lähtien:
"Onko yhtäkään profeettaa, jota teidän isänne eivät olisi vainonneet? He tappoivat ne, jotka ennalta ilmoittivat, että Vanhurskas oli tuleva. Ja nyt olette te kavaltaneet ja murhanneet hänet!"
Näin käy toteen myös profeettojen ennustus entisen ystäväni veren ja vihanhimosta:
"He tekevät taitavasti pahaa. Virkamies vaatii lahjuksia, tuomari tuomitsee maksun mukaan, mahtimies puhuu omaan pussiinsa. Yhtä köyttä he kaikki vetävät.
Paras heistä on kuin orjantappura, oikeamielisin kuin ohdakepensas. Jerusalem! Koston päivä on tulossa, tähystäjäsi ovat sen ilmoittaneet. Kaikki on kaaosta ja sekasortoa!
Älä luota naapuriin, älä turvaa parhaaseen ystävään. Varo puhumasta mitään vaimolle, joka lepää sylissäsi.
Poika halveksii isäänsä, tytär nousee äitiään vastaan, miniä anoppiaan vastaan. Viholliset ovat oman talon väkeä.
Mutta minä kohotan katseeni Herraan, odotan pelastusta Jumalaltani. Jumalani kuulee minua!"- ei-lahkolainne
Teuvo on Suuri . Allahu Akbar!
- ei-lahkolainne
Tämä ei ole ei-lahkolainne vaan Hartaanselän harras valehtelija, vääryydentekijä ja lisäksi nimimerkkivaras:
"Varas tulee vain varastamaan, tappamaan ja tuhoamaan."- Ei-lahkolainne
Sinä se varas ja tappaja olet Teuvo.
- Devoit-ei-lahkolainne
Ei-lahkolainne kirjoitti:
Sinä se varas ja tappaja olet Teuvo.
Sieltähän se varas ilmestyi rikospaikalle.
- rekrek
Pitääkö opastaa nimimerkin rekisteröinnissä?
- rekrek
rekrek kirjoitti:
Pitääkö opastaa nimimerkin rekisteröinnissä?
"Voi teitä, te sokeat oppaat!"
"Pitääkö opastaa nimimerkin rekisteröinnissä?" Devoit-ei-lahkolainne kirjoitti:
Sieltähän se varas ilmestyi rikospaikalle.
Niin se on Teuvo että sinä se nimimerkkivaras olet . Tulkoot nyt kaikille selväksi mielititeeni joka on: Teuvo on valehtelija ja saatanan lähettiläs.
- Psykologi.Tommi
Pakko kysyä Teuvo sinulta:
Kuinka sinä jaksat päivästä toiseen vahdata täällä muiden kirjoittamia viestejä/vastauksia?
Puratko kenties kokemaasi vääryyttä tänne?- Psykologi.Tommi
Miksi väistelet kysymyksiäni?
Psykologi.Tommi kirjoitti:
Miksi väistelet kysymyksiäni?
En väistele, kun kehotin sinua ensiksi lukemaan sen tiedotteen, jossa tein selväksi, että vastaan vain omiin aloituksiini, enkä vahtaa väärämielisten aloituksia, joita tehtaallaan liukuhihnasysteemillä. aamenia omien viestien perään huutaen.
Eikä tämän Kristuksen ilmoituksen todeksi eläminen tällä palstalla päivästä toiseen ole mitään vääryyden kokemista, vaan se kuuluu automaattisesti hänen valittujensa elämään:
"Minä olen ilmoittanut sinun nimesi niille ihmisille, jotka valitsit maailmasta ja annoit minulle. He olivat sinun, ja sinä uskoit heidät minulle. He ovat ottaneet omakseen sinun sanasi.
Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu.
Pyhitä heidät totuudellasi. Sinun sanasi on totuus."- Psykologi.Tommi
Eikä kukaan minua pakota tekemään kysymyksiä Teuvo .
Mielenkiinnosta tätä sinun projektiasi kohtaan esitän nämä kysymykset. - Psykologi.Tommi
TeuvoSuni kirjoitti:
En väistele, kun kehotin sinua ensiksi lukemaan sen tiedotteen, jossa tein selväksi, että vastaan vain omiin aloituksiini, enkä vahtaa väärämielisten aloituksia, joita tehtaallaan liukuhihnasysteemillä. aamenia omien viestien perään huutaen.
Eikä tämän Kristuksen ilmoituksen todeksi eläminen tällä palstalla päivästä toiseen ole mitään vääryyden kokemista, vaan se kuuluu automaattisesti hänen valittujensa elämään:
"Minä olen ilmoittanut sinun nimesi niille ihmisille, jotka valitsit maailmasta ja annoit minulle. He olivat sinun, ja sinä uskoit heidät minulle. He ovat ottaneet omakseen sinun sanasi.
Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu.
Pyhitä heidät totuudellasi. Sinun sanasi on totuus."Tiedotatko tekemisiäsi muillekin palstoille kuin vain tänne?
Elät siis itseäsi toteen tällä palstalla? Kuulostaa omituiselta.
Perusteletko useinkin kirjoituksiasi muiden kirjoituksilla?
Vastataan nyt sinullekkin että se on varmaan uteliaisuuden Henki joka minussa vaikuttaa :D heh heh - Psykologi.Tommi
En kai loukannut kun lopetit kirjoittamisen?
Tiedotatko tekemisiäsi muillekin palstoille kuin vain tänne?
Elät siis itseäsi toteen tällä palstalla? Kuulostaa omituiselta.
Perusteletko useinkin kirjoituksiasi muiden kirjoituksilla?
Vastataan nyt sinullekkin että se on varmaan uteliaisuuden Henki joka minussa vaikuttaa :D heh hehSiinä on pitänyt pitkä taival kulkea, että olen tänne asti päässyt. Jos et siitä mitään tiedä, klikkaa rekisteröityä nimeäni, niin pääset julkiseen profiiliin, josta saat kaiken tarvitsemasi tiedon.
Totuus pitää voida perustella totuudella, samoin kuin valheet, joita totuus Raamatusta paljastaa.
Heinäkuusta 2005 lähtien olen pääasiassa tällä palstalla julkituonut totuutta, joka on tässä Saatanan hallitsemassa maailmassa, Paavalin Saatanalta saaman opetuksen mukaan julistettava kirotuksi:
"Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu.
Toistan sen, minkä olen ennenkin sanonut: jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä minkä olette saaneet, hän olkoon kirottu."
Se on toistettu kahteen kertaan, jotta myös kaltaisesi tyhmät psykologit tietäisivät, mitä pitää kirota.
Mitä sinä, samoin kuin tuo tykistöupseeri pelkäätte, kun ette uskalla esiintyä reilusti omalla, väestörekisterissä olevalla nimellänne?Psykologi.Tommi kirjoitti:
En kai loukannut kun lopetit kirjoittamisen?
Mihin sinulla on kiire? Pitäisikö minun jatkuvasti kytätä, mitä herran psykologi suvaitsee seuraavaksi kirjoittaa?
Jos olisin tuon tiennyt, en olisi käynyt välillä haukkaamassa pientä iltapalaa.- Psykologi.Tommi
TeuvoSuni kirjoitti:
Siinä on pitänyt pitkä taival kulkea, että olen tänne asti päässyt. Jos et siitä mitään tiedä, klikkaa rekisteröityä nimeäni, niin pääset julkiseen profiiliin, josta saat kaiken tarvitsemasi tiedon.
Totuus pitää voida perustella totuudella, samoin kuin valheet, joita totuus Raamatusta paljastaa.
Heinäkuusta 2005 lähtien olen pääasiassa tällä palstalla julkituonut totuutta, joka on tässä Saatanan hallitsemassa maailmassa, Paavalin Saatanalta saaman opetuksen mukaan julistettava kirotuksi:
"Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu.
Toistan sen, minkä olen ennenkin sanonut: jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä minkä olette saaneet, hän olkoon kirottu."
Se on toistettu kahteen kertaan, jotta myös kaltaisesi tyhmät psykologit tietäisivät, mitä pitää kirota.
Mitä sinä, samoin kuin tuo tykistöupseeri pelkäätte, kun ette uskalla esiintyä reilusti omalla, väestörekisterissä olevalla nimellänne?Eli matkasi tänne keskustelupalstalle on ollut pitkä taival?
Sekin kuulostaa omituiselta.
Eli perustelet koko olemustasi muiden kirjoituksilla?
Sekin kuulostaa omituiselta.
Siihen yhdyn kyllä kanssasi että tämä on saatanan hallitsema maailma ja se on surullista kun niin moni on asialle sokea.
Mutta auttaako tuo asenteesi siihen että muutos tulisi mahdolliseksi?
Tämä on keskustelupalsta,jopa huono sellainen ja en halua siksi esiintyä omalla koko nimelläni täällä.
Anteeksi jos se sinua häiritsee - Psykologi.Tommi
Mutta et haluakaan tuoda muutosta mahdolliseksi.
Haukut ja käyttäydyt epäkunnioittavasti.
Jos Jeesus sinussa vaikuttaa niin sinun tulisi näyttää tietä kohti pelastusta eikä tuomita tällä palstalla muita.
Ehkä se ei olekaan Jeesus joka sinut on lähettänyt tänne? - Psykologi.Tommi
Ymmärrän kirjoituksiasi mutta en ymmärrä miksi käytät voimiasi sotimiseen?
Mutta et haluakaan tuoda muutosta mahdolliseksi.
Haukut ja käyttäydyt epäkunnioittavasti.
Jos Jeesus sinussa vaikuttaa niin sinun tulisi näyttää tietä kohti pelastusta eikä tuomita tällä palstalla muita.
Ehkä se ei olekaan Jeesus joka sinut on lähettänyt tänne?Eipä sinullakaan ole vähäisintäkään tietoa totuudesta.
Kun Saatanan Paavalille sanelemilla uskonopeilla on koko ihmiskunta saatettu sen valtaan valheella ja vääryydellä, niin mitenkä sinäkin voit kuvitelle että se saataisiin sieltä pois totuudella?
Jos sellainen ihme tapahtuisi, silloin olisivat kaikki Kristuksen opetukset pelkää valhetta.
Kun näin ei ole, niin siksi minäkin saan julistaa täällä totuutta vain kaltaisillesi tiedoksi:
"Tämä valtakunnan evankeliumi julistetaan kaikkialle maailmaan, kaikille kansoille todistukseksi, ja sitten tulee loppu."
Ennen kuin seuraavan viestin tänne kirjoitat, lue tarkoin keskustelu: Rosvojen luolasto.
Sinne tuon kaikki Saatanan Paavalille sanelemat erinomaiset ilmestykset.
Huomenna - Jos Jumala suo - on vuorossa erinomainen ilmestys no 7.- Psykologi.Tommi
Eikö Jeesus näyttänyt kirjoituksien mukaan mallia kuinka toimia että pelastus tulisi mahdolliseksi??
Ei minulla ole tietoa sinun totuudesta si jossa soditaan muita vastaan vaan omasta totuudestani joka nojaa todellisuuteen maailman luonteesta. Sen mukaan toimin ja en haasta riitaa muiden kanssa taikka tuomitse,pikemminkin ohjaan oikeaan suuntaan eksyneitä sokeita.
Minua ei voisi vähempää Paavali kiinnostaa vaan Jeesus. - Psykologi.Tommi
Maltilla ja totuudella ihmiset saataisiin pois vääryyden ja valheen tieltä.
Ymmärrän kirjoituksiasi mutta en ymmärrä miksi käytät voimiasi sotimiseen?
Olen täällä 8.11.1988 kello 03.30 Jeesukselta Kristukselta saamani tehtävän mukaisesti Mestarin sotilaana, suorittamassa saamaani tehtävää:
"Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään. Se eläketulo, mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.
Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua. Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut.
Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään. Ja jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."
Ensiksi viisi vuotta luterilaisessa Ruukin seurakunnassa ja heinäkuusta 2005 lähtien tällä palstalla.
Jossa minut yritettiin heti alkuun toimittaa mielisairaalaan, kirkkoherran puolison, uskonnon lehtorin diagnoosin perusteella:
"Kuinka Jumala voi muka sinulle puhua, kun ei se puhu meidän Reijollekaan, joka sentään on pappi?
Se ei kuitenkaan onnistunut, kuten tässä aloituksessa on ilmoitettu.
Et ole vielä vastannut kysymykseeni: Mitä sinä pelkäät, kun et uskalla kirjoittaa omalla väestörekisterissä olevalla nimelläsi?
Kristuksen totuuden mukaan olet pahantekijä, joka et uskalla tulla valoon, mutta et todellakaan ole yksin:
"Se, joka tekee pahaa, kaihtaa valoa, hän ei tule valoon, etteivät hänen tekonsa paljastuisi."
Minua hän ei päästänyt tänne nimimerkkien kanssa junailemaan, vaan tämän ilmoituksen mukaisesti sillä nimellä, jolla hän minut kutsui, koulutti ja teki sotilasmestarista Mestarin sotilaan.
"Mutta se, joka noudattaa totuutta, tulee valoon, jotta nähtäisiin, että hänen tekonsa ovat Jumalasta."Psykologi.Tommi kirjoitti:
Maltilla ja totuudella ihmiset saataisiin pois vääryyden ja valheen tieltä.
Toistan vielä, jos totuudella kaltaisesi Saatanan tekopyhittämät saataisiin totuuden tielle, olisivat nämäkin Jeesuksen ilmoitukset osoittautuneet valheeksi:
"Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu."
Huomaa KAIKKI, eikä vain joku harva.
"Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut. Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."
"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen."
"Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut. Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."- Psykologi.Tommi
"Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua. Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut."
Kirjoitit puhumisesta etkä keskustelupalstoille piilosta käsin kirjoittamisesta...
Sinä kiertelet minun puheenaihettani:
Eikö Jeesus näyttänyt kirjoituksien mukaan mallia kuinka toimia että pelastus tulisi mahdolliseksi?? Psykologi.Tommi kirjoitti:
Eikö Jeesus näyttänyt kirjoituksien mukaan mallia kuinka toimia että pelastus tulisi mahdolliseksi??
Ei minulla ole tietoa sinun totuudesta si jossa soditaan muita vastaan vaan omasta totuudestani joka nojaa todellisuuteen maailman luonteesta. Sen mukaan toimin ja en haasta riitaa muiden kanssa taikka tuomitse,pikemminkin ohjaan oikeaan suuntaan eksyneitä sokeita.
Minua ei voisi vähempää Paavali kiinnostaa vaan Jeesus.Etkö usko edes tätä Jeesuksen ilmoitusta itsestään:
"Luuletteko, että olen tullut tuomaan maan päälle rauhaa? En suinkaan, vaan riitaa!"- Psykologi.Tommi
Loukkasinko jotenkin kun aloit herjaamaan minua?
- Psykologi.Tommi
TeuvoSuni kirjoitti:
Etkö usko edes tätä Jeesuksen ilmoitusta itsestään:
"Luuletteko, että olen tullut tuomaan maan päälle rauhaa? En suinkaan, vaan riitaa!"Uskot siis täysin kirjaan jota on muuteltu aikojen saatossa useaan otteeseen?
Loukkasinko jotenkin tosiaan kun aloit minua herjaamaan? - Psykologi.Tommi
PUHUA SINUN TÄYTYI ILMOITUKSEN MUKAAN EIKÄ PIILOSTA KÄSIN KIRJOITELLA KESKUSTELUPALSTOILLE!
- Psykologi.Tommi
OLET TOIMINUT JUMALASI ILMOITUSTA VASTAAN!! Sinä olet epäkelpo.
"Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua. Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut."
Kirjoitit puhumisesta etkä keskustelupalstoille piilosta käsin kirjoittamisesta...
Sinä kiertelet minun puheenaihettani:
Eikö Jeesus näyttänyt kirjoituksien mukaan mallia kuinka toimia että pelastus tulisi mahdolliseksi??Kuuluuko psykologin ammattiin tietty tyhmyys. kun et edes ymmärrä sitä, että tällä palstalla se, mikä normaalisti kasvotusten kanssa puhutaan, mutta täällä se tulee ulos kirjoitettuna?
Kehotan sinua aloittamaan psykologin pelastussanoman levittämisen tämän palstaan valehtelijoiden ja väärämielisten suosion saavuttamiseksi.
Paavalikin kyllä tuli ärhäkkäänä totuuden puhujana:
"Yritänkö minä tässä vaikuttaa ihmisiin? Tai kukaties Jumalaan? Pyrinkö olemaan ihmisille mieliksi? Jos vielä pyrkisin miellyttämään ihmisiä, en olisi Kristuksen palvelija."
Mutta ei mennyt kuin hetki, kun Saatanan erinomaiset rakkauslaulut veivät hänetkin mennessään ja alkoi ihmisten miellyttäminen:
"Vaikka olen vapaa ja kaikista riippumaton, olen ruvennut kaikkien orjaksi voittaakseni Kristukselle mahdollisimman monia.
Voittaakseni hänen omikseen juutalaisia olen näille ollut kuin juutalainen; voittaakseni lain alaisina eläviä olen näille ollut kuin lain alainen, vaikka en olekaan lain alainen.
Voittaakseni ilman lakia eläviä olen näille ollut kuin eläisin ilman lakia, vaikka en olekaan Jumalan lakia vailla -- onhan minulla Kristuksen laki.
Voittaakseni heikkoja olen näille ollut heikko. Kaikille olen ollut kaikkea, jotta pelastaisin edes muutamia."
Tässä sinulle tämän kansan porttojen lauma, joka on Paavalin opeilla Saatanan syliin johdatettu.
Aloita sinä vaikka heti huomenna maltillasi johdattamaan listan alusta adventistit pois valheesta ja vääryydestä totuuden tielle.
Jne, kunnes yeshualaisetkin elävät totuudessa.
adventistit
aglikaanit
agrigolalaiset
arkkimunkkilaiset
armonkalliolaiset
baalbeklaiset
babtistit
birkittalaissisaret
branhamilaiset
cityseurakuntalaiset
dominikaanit
elämänsanalaiset
elämänlähdeläiset
eläväsanalaiset
ekumeeniset
exoduslaiset
gnostilaiset
henotesläiset
helluntailaiset
hengenuudistuslaiset
heränneet
esikoiset
ilmestysmajalaiset
ilosanomalaiset
israelinystävät
Jarihotellilaiset
Joosualaiset
jehovalaiset
Jeesuksen pyhän veren papit
Jeesuksen ruumislaiset
Jeesus on herralaiset
kalamoslaiset
katolilaiset kylväjät
kansanraamattuseuralaiset
kalleimman veren sisaret
kansanlähetysläiset
Kellonkartanolaiset
koivuniemiläiset
korpelalaisuus
kotikirkkolaiset
kulmakivenseurakuntalaiset
kulmakiviseurakuntalaiset
kuninkaansoturit
kristilliset eläkeläiset
kriisipalvelulaiset
kotisatamalaiset
liekkiläiset
luterilaiset
lähetysseurakuntalaiset
luthersäätiöläiset
lasarusveljet
lähdekalliolaiset
lännenhunttarilaiset
maranatalaiset
majakkalaiset
metodistit
missiomaailmalaiset
mormoonit
munkkiluostarin munkit
nunnaluostarin nunnat
nokialaismissiolaiset
onewayhouselaiset
ortodoksit
pelastusarmeijalaiset
patmoslaiset
palatsiseurakuntalaiset
paavalinsynodilaiset
paratiisikotilaiset
pikkuesikoiset
priskillalaiset
pyhänikolauslaiset
perjantaikristuksellelaiset
raamattupuhuulaiset
radiodeiläiset
rauhansanalaiset
rauhanyhdistysläiset
ristiinnaulitut
risteyspaikkalaiset
ristiretkeläiset
ropolaiset
rukouspalvelulaiset
rukousystäväläiset
ruusuristiläiset
ristiinnaulittulaiset
saalemilaiset
sadonkorjuulaiset
sanansaattajalaiset
sanajaylistysläiset
sauluslaiset
savenvalajalaiset
scientologilaiset
siloalaiset
slevy:n miespapit
slevy:n naispapit
stefanuslaiset
suomenraamattuopistolaiset
teologisetinstituuttilaiset
tabernaakkelilaiset
takeitnowlaiset
teologisetistuuttilaiset
Timoteusyhteisöläiset
totisestiparannetut
tuomasmessulaiset
totuudenystäväläiset
tunnustukselliset luterilaiset
torontonsiunaajalaiset
uusheränneet
uusapostoliset
uusitoivolaiset
uusiviiniläiset
valon enkelit
vapaakirkolliset
vanhauskoiset
vapaamuurarit
viadolorosalaiset
vineyardilaiset
yhteyskristuksessalaiset
yhteysliikeläiset
yeshualaisetPsykologi.Tommi kirjoitti:
OLET TOIMINUT JUMALASI ILMOITUSTA VASTAAN!! Sinä olet epäkelpo.
Näinkö kävi psykologillekin, että totuuden edessä maltti petti ja alkoi huutaminen?
PUHUA SINUN TÄYTYI ILMOITUKSEN MUKAAN EIKÄ PIILOSTA KÄSIN KIRJOITELLA KESKUSTELUPALSTOILLE!
Viisi vuotta minä luterilaisessa seurakunnassa puhuin, ja se päättyi Oulun piispan kirkkolain rikkomiseen, kun ei valheen ja vääryyden henki sydämessä uskaltanut seurakunnan edessä asettua Totuuden Hengen saaneen ihmisen kysymyksiin vastaamaan.
Tänne tulin Pyhän Hengen käskystä: "Kokeile, mitä täällä saa aikaan totuus."
Ja sinäkin muutaman tunnin sisällä sai lihassasi tuntea mitä se sai sinussa aikaan.Psykologi.Tommi kirjoitti:
Uskot siis täysin kirjaan jota on muuteltu aikojen saatossa useaan otteeseen?
Loukkasinko jotenkin tosiaan kun aloit minua herjaamaan?Miksi minä siihen sokeasti uskoisin, kun siihen ei uskonut lähettäjäni Jeesus Kristuskaan:
"Te kyllä tutkitte kirjoituksia, koska luulette niistä löytävänne ikuisen elämän -- ja nehän juuri todistavat minusta.
Mutta te ette tahdo tulla minun luokseni, että saisitte elämän
En minä ole ihmisten kiitoksen tarpeessa. Minä tunnen teidät, teissä ei ole rakkautta Jumalaan.
Minä olen tullut Isäni nimissä, ettekä te ota minua vastaan. Mutta jos joku toinen tulee omissa nimissään, silloin te kyllä olette vastaanottavaisia.
Kuinka te voisittekaan uskoa! Te kärkytte kunniaa toisiltanne ettekä etsi sitä kunniaa, joka tulee yhdeltä ja ainoalta Jumalalta."
Minun totuuden tie alkoi, kun Jeesus Kristus ilmestyi 11.8.1988 ja otti opetuslapsekseen.
Koulutti ja johdatti ahtaa portin kautta hänen henkensä omistajaksi.
Helpoimmin pystyt nuo vaiheet elämässäni lukemaan tästä:
http://kla.fi/keskustelu/index.php?topic=559.0
Vanhan sotilaan, eikä nuorenkaan pitäisi ollenkaan tukeutua tuollaiseen hölynpölyyn.
Mielikuvitusjumala ei suojele vierellä taistelevaa uskonharhaista sen enempää kuin jumalille räkäisesti nauravaakaan. Komposiittikypärä, suojaliivi, ballistiset levyt ja liivin lisäosat suojaavat molempia ihan yhtä hyvin. Sotilaan ainoa turva on järkevästi käyttäytyvä ja vihollisia tappava taistelupari, ryhmä, joukkue tai jaos, komappania tai patteri jne...
Rukoilemaan ja jumalaan luottava sotilas joutaa mielenterveydellisistä syistä joukkosidontapaikalle ja/tai vankilaan.Etkö - he-ma - vieläkään tajua, että tällä taistelukentällä ei taistella liha vastaan liha, vaan Henki vastaan henki?
"Kenen voittama joku on, sen orja hän on."
"Kenellä ei ole Kristuksen Henkeä, ei ole hänen omansa."
Sinun tykkisi kuulat kyllä tappavat lihan, mutta eivät voi Hengelle mitään.Tämä vielä tälle tykistöupseerille:
Oletko koskaan pysähtynyt miettimään sitä, miksi sinun Mielikuvitusjumala ilmoittaa, ettei jumalia ole?TeuvoSuni kirjoitti:
Tämä vielä tälle tykistöupseerille:
Oletko koskaan pysähtynyt miettimään sitä, miksi sinun Mielikuvitusjumala ilmoittaa, ettei jumalia ole?Kysehän on nimenomaan siitä, että tuo mielikuvitusjumala puhuu vain harhaisille heidän oman päänsä sisällä, eikä pysty sieltä mihinkään muuhun vaikuttamaan ilman tuon harhaisen toimia.
Kaikkivaltiaalle ei olisi kummoinen homma vastata vaikkapa tähänkin viestiin, mutta ei kannata pidättää hengitystä vastausta odottaessa.
- Psykologi.Tommi
OLET TOIMINUT TEUVO JUMALASI ILMOITUSTA VASTAAN.
KERROIT JUMALASI KERTONEEN SINULLE ETTÄ PUHUMALLA SINUN TULISI TUODA ITSEÄSI JULKI!
EI PIILOSTA KÄSIN KIRJOITTAMALLA KESKUSTELUPALSTOILLE.
SINÄ OLET SOKEA SEKÄ EPÄREHELLINEN .
Voit kierrellä takaisin sinne koloosi mistä olet lähtöisinkin.
Kiertelet kysymyksiä ,suutut välittömästi jos jokin ei osu yhteen SINUN totuutesi kanssa joka on vääristynyt todellisesta totuudesta.
Olet kuin vesikauhuinen koira.- Psykologi.Tommi
Puhuminen näet vaatii läsnäolon toisin kuin kirjoittaminen jos et Teuvo sitä tajua.
Vinkiksi ennen kuin taas haukut minua. Kyllä se vesikauhuinen koira on nyt psykologin sisuksissa.
Minä lähden nyt unten maille, enkä totuuskauhuista psykologia pakoon.'
Hyvää yötä. Tutki ilmoittamani linkit ja kirjoitukset.- Psykologi.Tommi
Siinäpä oikein läsnäolon mestari .
Taidan tietää enemmän totuudesta kuin sinä luikerteleva käärme.
Tuskin luen kun totuus sinusta tuli julki. Psykologi.Tommi kirjoitti:
Siinäpä oikein läsnäolon mestari .
Taidan tietää enemmän totuudesta kuin sinä luikerteleva käärme.
Tuskin luen kun totuus sinusta tuli julki.Olen sellainen mestari, johon ei Paavalikaan pystynyt, vaikka totuuden tiesi:
"Yritänkö minä tässä vaikuttaa ihmisiin? Tai kukaties Jumalaan? Pyrinkö olemaan ihmisille mieliksi? Jos vielä pyrkisin miellyttämään ihmisiä, en olisi Kristuksen palvelija."
Miksi sinä siitä minulle raivoat, kun jo sen itsekin tiedät, ettei totuus enää kuulu sinun hengellisiin haluihisi?
- Psykologi.Tommi
Kirjoitat itse itseäsi vastaan ja lopuksi muut saavat haukut sinulta :D
Ja sanoit Jeesuksen lähettäneen sinut? - Psykologi.Tommi
KERROIT JUMALASI KERTONEEN SINULLE ETTÄ PUHUMALLA SINUN TULISI TUODA ITSEÄSI JULKI!
Kiertelet kysymyksiä ,suutut välittömästi jos jokin ei osu yhteen SINUN totuutesi kanssa joka on vääristynyt todellisesta totuudesta.
Olet kuin vesikauhuinen koira.
Puhuminen näet vaatii läsnäolon toisin kuin kirjoittaminen jos et Teuvo sitä tajua.
Vinkiksi ennen kuin taas haukut minua.
Ja väität Jeesuksen lähettäneen sinut...Miksi siis valehtelet?- Psykologi.Tommi
Olet kenties voideltu ollut joskus mutta nyt olet pahan hengen vallassa, eksynyt todelliselta tarkoituksella.
Kehtaatkin vielä julistaa sitä että Jeesus olisi sinut lähettänyt!
Jumalasi ilmoituksessa ei käy ilmi myöskään se että sinun kuuluisi nostaa itsesi muiden yläpuolelle? Senhän sinä olet tehnyt ja niin räikeästi että muuta voi kuin rukoilla puolestasi.... - Psykologi.Tommi
Vai että käski Jumalasi tosiaan sinun ottavan yhteyden kansaan internetin välityksellä? Hahha. .vaikka puhumisesta oli sinulle sanonut :D
Mikä siinä oli niin vaikeata ymmärtää?
Varmaan se kun haluat piilosta pimeästä käsin työtäsi tehdä vaan et uskalla tulla valoon puhumaan kuten sinulle Jumalasi oli sanonut.
Näin nopeasti uskottavuutesi rapisi...kirjoitit itsesi pussiin jo monen monta kertaa ja et sitä edes itse tajua kun messiaaksi lähes olet itsesi nostanut - Psykologi.Tommi
Oksetat minua tekopyhyydelläsi jota täällä harjoitat omiin nimiisi
Olet kenties voideltu ollut joskus mutta nyt olet pahan hengen vallassa, eksynyt todelliselta tarkoituksella.
Kehtaatkin vielä julistaa sitä että Jeesus olisi sinut lähettänyt!
Jumalasi ilmoituksessa ei käy ilmi myöskään se että sinun kuuluisi nostaa itsesi muiden yläpuolelle? Senhän sinä olet tehnyt ja niin räikeästi että muuta voi kuin rukoilla puolestasi....Jos valehtelisin olisin Paavalin ja sinun kanssa, Saatanan enkelin kainalossa, siellä Saatanan riettauden virrassa huutelemassa herjoja.
Koska yksikään Saatanan synnin orjuuteen ei tiedä Pyhän Hengen totuudesta yhtään mitään, on teidän vakioherja juuri tämä:
"Jumalasi ilmoituksessa ei käy ilmi myöskään se että sinun kuuluisi nostaa itsesi muiden yläpuolelle?"
Tämäkin Kristuksen totuus on sinulle käsittämätöntä:
"Eikä lamppua, kun se sytytetään, panna vakan alle, vaan lampunjalkaan. Siitä sen valo loistaa kaikille huoneessa oleville.
Näin loistakoon teidänkin valonne ihmisille, jotta he näkisivät teidän hyvät tekonne ja ylistäisivät Isäänne, joka on taivaissa."
Kyllä minä sen hyvin ymmärrän ja uskon, että toki se ottaa korkeasti koulutettua psykologiakin aivoon, kun totuuden valo loistaa korkeammalla kuin hänen päänsä.Psykologi.Tommi kirjoitti:
Oksetat minua tekopyhyydelläsi jota täällä harjoitat omiin nimiisi
Minun puolesta saat oksentaa itsesi vaikka kuiviin, kun kerran totuus sinulle sellaisen taudin antoi, kun siitä ensimmäisen kerran elämässäsi sai tältä palstalta lukea.
- Psykologi.Tommi
Ennen kun aloitat taas haukkumisen niin haluan ilmoittaa että Totuus ei minua okseta vaan sinun tekopyhyytesi ja se että olet itsesi nostanut Messiaan tasolle.
Kukaan ei ole sinun käskenyt käymään internetissä taistelua jossa itseäsi nostatat sekä muita haukut. Ei kukaan!
Maailma on pahan vallassa ja sinä vain kerrot sitä samaa asiaa päivästä toiseen täällä :D aukaise silmäsi jo hyvä mies!!!! - Psykologi.Tommi
TeuvoSuni kirjoitti:
Minun puolesta saat oksentaa itsesi vaikka kuiviin, kun kerran totuus sinulle sellaisen taudin antoi, kun siitä ensimmäisen kerran elämässäsi sai tältä palstalta lukea.
Ei totuus vaan sinä Teuvo
- Psykologi.Tommi
Vanha Jäärä sinä olet Teuvo...et mitään muuta.
Ja anteeksi nyt vaan mutta en ole Paavalin porukassa . Vaikka luulet kaikkien olevan paitsi sinä tietysti olet se suurin ja mahtavin :D
Käärme sinä olet ,saatanan kätyriHyvin olet sinäkin kaukaisten esi-isiesi perintöä kantanut:
"Käärme sinä olet ,saatanan kätyri."
Tätä samaa he sanoivat lähettäjästäni Jeesuksesta Kristuksestakin:
"Tyytyköön opetuslapsi samaan kuin opettaja ja palvelija samaan kuin isäntä. Jos talon isäntää nimitetään Belsebuliksi, (Pahojen henkien päämieheksi) kuinka paljon helpommin sen nimen saa talonväki!"
Vaikka repisit raivoissasi hiukset päästäsi, sanon, että minä olen erittäin hyvin oppinut tähän tyytymään, tästäkin syystä, koska sinä herjauksillasi kasvatat taivastiliäni:
"Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja inhoavat teidän nimeännekin.
Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri. Samoinhan tekivät heidän isänsä profeetoille."
Sotilaseläkkeellä Pyhä Henki varmisti minulle hyvän toimeentuloin maallisen elämäni ajaksi:
"Miksi johdatit minut sotilasuralle?"
"Jotta tietäisit. mitä merkitsee esimiehen käsky, osaisit tehdä sotasuunnitelmia ja sinulla olisi turvattu toimeentulo."
Sama Henki on antanut Saatanalle käskyn pistää tämäkin psykologi minua herjaamaan, jotta oloni taivaassa olisi yhtä turvallinen.- Psykologi.Tommi
Messias Teuvo oikein ....Kiertele ja kaartele kuin käärme....väistele vastuuta
- Psykologi.Tommi
Ja väität Jeesuksen lähettäneen sinut...Miksi siis valehtelet?
VASTAA!Saatanan tekopyhittämille psykologeillekin jokainen totuuden sana on pelkää valhetta, ja siinä on syvin syy siihen, miksi tätä ihmiskuntaa ei enää tulla saamaan totuuden tielle, sillä tällaisella uskolla on helppo kirota totuus, kuten sinäkin olet tehnyt:
"Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon. Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja."
"Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä. Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi."
Toistan sen, minkä olen ennenkin sanonut: jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä minkä olette saaneet, hän olkoon kirottu."- Psykologi.Tommi
Teet vastoin Jumalasi ilmoitusta jonka minulle tänne kirjoitit.
Olet nostanut itsesi lähes Messiaan tasolle.
Väität kaikkia jopa minua saatanan lähettilääksi lähes, olen kohdannut Jumalan ja tiedän kyllä totuudesta.
Sinä väität silti minua vääräuskoiseksi koska kukaan muuhun ei voi tietää totuutta kuin sinä Teuvo?
- Psykologi.Tommi
Kiertelet ja kaartelet kuin osuman saanut käärme.
OTA VASTUU ILMOITUKSESTASI JA SANOISTASI!
Kyllä minä totuuden tunnen vaikka et siitä haluaisi luopua mutta Teuvo ... on meitä muitakin jotka tajuaa jutun juonen ....haluat vaan niin kiivaasti pitää Messiaan roolistasi kiinni että ihan huimaa - Psykologi.Tommi
Ja väität Jeesuksen lähettäneen sinut...Miksi siis valehtelet?
VASTAA!!Montako kertaa tämä on tyhmääkin tyhmemmälle psykologille toistettava:
Jos näiden 28 vuoden aikana, jotka olen saanut Kristuksen todistaja olla, olisin sortunut Kristuksen totuuden vastaiseen valehteluun, hän olisi varmasti toiminut, kuten tehtävän antaessaan ilmoitti, ja olisin Saatanan enkelin kuritettavana sinunkin paras kaveri siellä mustan seinän takana olevassa riettauden virrassa.- Psykologi.Tommi
Teet vastoin Jumalasi ilmoitusta jonka minulle tänne kirjoitit.
Olet nostanut itsesi lähes Messiaan tasolle.
Väität kaikkia jopa minua saatanan lähettilääksi lähes, olen kohdannut Jumalan ja tiedän kyllä totuudesta.
Sinä väität silti minua vääräuskoiseksi koska kukaan muuhun ei voi tietää totuutta kuin sinä Teuvo? TeuvoSuni kirjoitti:
Montako kertaa tämä on tyhmääkin tyhmemmälle psykologille toistettava:
Jos näiden 28 vuoden aikana, jotka olen saanut Kristuksen todistaja olla, olisin sortunut Kristuksen totuuden vastaiseen valehteluun, hän olisi varmasti toiminut, kuten tehtävän antaessaan ilmoitti, ja olisin Saatanan enkelin kuritettavana sinunkin paras kaveri siellä mustan seinän takana olevassa riettauden virrassa.Ihmeellistä kun et syytä psykologi Tommia hartaanselän hengestä Teuvo.
- Psykologi.Tommi
Puhuminen on kun aukaiset suusi ja päästät ääntä, mieluusti kannattaa olla joku kuuntelemassa koska muuten saattaa tulla hullun leima.
Puhuminen on sitä mitä ilmoituksessasi sanottiin kuinka sinun tulisi tuoda itseäsi julki.
Ilmoituksessa ei kerrottu että sinun kuuluu mennä internetiin ja etsiä huono keskustelupalsta jossa tuot huonosti itseäsi esille. Piilosta pimeästä käsin....vai?
Et uskalla tulla valoon koska pelkäät joutuvasi hullujenhuoneelle tai jotain vastaavaa mutta Teuvo se on sinun tiesi jonka ilmoituksessa sait . - Psykologi.Tommi
Ei-lahkolainne kirjoitti:
Ihmeellistä kun et syytä psykologi Tommia hartaanselän hengestä Teuvo.
Syyttää varmaan kohtapuoliin kun ei muuta keksi enään :D
Puhuminen on kun aukaiset suusi ja päästät ääntä, mieluusti kannattaa olla joku kuuntelemassa koska muuten saattaa tulla hullun leima.
Puhuminen on sitä mitä ilmoituksessasi sanottiin kuinka sinun tulisi tuoda itseäsi julki.
Ilmoituksessa ei kerrottu että sinun kuuluu mennä internetiin ja etsiä huono keskustelupalsta jossa tuot huonosti itseäsi esille. Piilosta pimeästä käsin....vai?
Et uskalla tulla valoon koska pelkäät joutuvasi hullujenhuoneelle tai jotain vastaavaa mutta Teuvo se on sinun tiesi jonka ilmoituksessa sait .Itsestäsi kirjoitit: "Et uskalla tulla valoon koska pelkäät joutuvasi hullujenhuoneelle tai jotain vastaavaa"
Jos eläisit totuudessa kirjoittaisit täällä väestörekisterissä olevalla nimelläsi, etkä Saatanan antamalla nimimerkillä.
Montako kertaa tämäkin on tyhmääkin tyhmemmälle psykologille toistettava.
Tämän tehtävän sain 8.11.1988 kello 03.30:
Enkä tätä iloiten vastaan ottanut, kuten olen tässäkin keskustelkussa sen kertonut.
Tämän tehtävän mukaisesti toimin seurakunnassa viisi vuotta, ja kirjoitin 700 sivuisen kirjan tästä lopun ajan rajusta eksytyksestä: "ÄLÄ HEITÄ PELKÄÄ vaikka olet heidän keskellään kuin piikkipensaikossa."
Kirjan jälkeen aloin vasta ensimmäisen kerran tutustua tämän internetin ihmeelliseen maailmaan, ja löysin nämä uskontokeskustelut.
Pari viikkoa näitä seurailin ja ihmettelin, kun ei kukaan täällä julista totuutta. Heinäkuun puolivälissä Pyhä Henki eräänä päivänä sanoi:
"Kokeile, mitä täällä saa aikaan totuus."
Ja eilen sekä tänään se on saanut erään valhe-psykologin valtavaan raivoon ja oksennustautiin.- Psykologi.Tommi
Eli olet lähtenyt pois siltä tieltä joka sinulle alunperin annettiin.
Moisia et varmasti kadulla joka ihmiselle puhuisi mitä tänne kirjoitat.
Valossa olit mutta se häikäisi sinut pimeyteen kirjoittelemaan törkeyksiä. - Psykologi.Tommi
En ole raivoissani enkä oksennustaudissa. ..voin vain pahoin ylemmyyskompleksistasi.
Lähinnä olen surullinen puolestasi. - Psykologi.Tommi
Olet Helvetissä. Toisin kuin sinä jotkut haluavat täältä pois
Syyttää varmaan kohtapuoliin kun ei muuta keksi enään :D
Ei tyhmyys ole suinkaan Hartaanselän legioonalaisten yksinoikeus, vaan sehän on tämän maailman rakastetuin asia, ollut jo vuodesta 90 lähtien:
"Me tiedämme olevamme Jumalasta, mutta koko maailma on Pahan vallassa."
"Ihmiskunnan tietämättömyyden huipulla seisovat teologian tohtorit", ilmoitti Pyhä Henki kerran.
Ja heidän jalkojen juuressa kyyköttävät niin vl-johtomiehet kuin vale-psykologit jakoko ihmiskunta, sillä tämä Jumalan lähettämä raju eksytys on toiminut erinomaisesti, ja toimii edelleen. Ihmiskunnan tuhoon saakka.- Psykologi.Tommi
Niin? Mitä sitten?
Mutta en vieläkään ymmärrä miksi olet lähtenyt polulta joka sinulle ilmoituksessa määrättiin?
Kiertele ja kaartele kuin käärme sanoillasi jota tänne kirjoitat valolta piilossa. Psykologi.Tommi kirjoitti:
Eli olet lähtenyt pois siltä tieltä joka sinulle alunperin annettiin.
Moisia et varmasti kadulla joka ihmiselle puhuisi mitä tänne kirjoitat.
Valossa olit mutta se häikäisi sinut pimeyteen kirjoittelemaan törkeyksiä.Tämä keskustelujakso on tältä päivältä syytä lopettaa tähän Raamatun totuuteen:
"Älä vastaa tyhmälle hänen tyhmyytensä mukaan, ettet itsekin saisi tyhmän nimeä."
Herjoillasi olet antanut minulle jo riittävästi syytä lähteä näin kauniina päivänä kesäpaikan pihalle hyppimään ja karsimaa puiden oksia, saunomaan ja nauttimaan Saimaan aalloista, kun vesikin on jo 12 asteista.
"Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja inhoavat teidän nimeännekin.
Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri. Samoinhan tekivät heidän isänsä profeetoille."
Jumala on tehnyt sinutkin niin tyhmäksi, ettet edes tajua sitä, että totuutta herjaamalla samalla todistat myöskin sen, että olen autuas.- Psykologi.Tommi
Mitä nyt tekstejäsi lukaisin tulen vain siihen johtopäätökseen että koet olevasi Messias, olet harhautunut totuudesta jota et edes kunnolla tunne.
Et tunne vihollista koska koet kaikki vihollisiksi.
Siksi olenkin surullinen puolestasi.
Jopa minä tiedän totuuden syvemmin kuin sinä.
Sinä olet egosi vanki hamaan loppuun asti...ego on saatanan työkalu jos et tiennyt - Psykologi.Tommi
TeuvoSuni kirjoitti:
Tämä keskustelujakso on tältä päivältä syytä lopettaa tähän Raamatun totuuteen:
"Älä vastaa tyhmälle hänen tyhmyytensä mukaan, ettet itsekin saisi tyhmän nimeä."
Herjoillasi olet antanut minulle jo riittävästi syytä lähteä näin kauniina päivänä kesäpaikan pihalle hyppimään ja karsimaa puiden oksia, saunomaan ja nauttimaan Saimaan aalloista, kun vesikin on jo 12 asteista.
Jumala on tehnyt sinutkin niin tyhmäksi, ettet edes tajua sitä, että totuutta herjaamalla samalla todistat myöskin sen, että olen autuas.Olet sairas vanha mies joka on polulta harhautunut...sokea , toivottavasti selviät koetuksestasi
- Psykologi.Tommi
Kaikki muut ovat pahan lähettiläitä paitsi sinä olet Messias mielestäsi :D
Olet luonut ympärillesi mahtavan tarinan... mutta pääsetkö harhoistasi eroonkin silloin tällöin vai tuntevatko läheisesi myös tällaisen syyttäjän?
Veikkaan että silloin voi olla valoa sinulle liikaa kun läheisesi ovat lähelläsi :D joten käyttäydyt kuten kuuluu...luikerrellen ja kaartellen.
Olethan mielestäsi maailman valo, huimaako yhtään? - Psykologi.Tommi
Ja perustelet kaiken kokemasi Raamatun kautta.
Raamattua jos Teuvo tiedät on muuteltu aikojen saatossa yhteiskunta kelpoisemmaksi lukemattomia kertoja...tiesithän tämän ?
Joten en ymmärrä sinua sen takia kun tulkitset kirjaa jota on muunneltu "pahan" toimesta lukemattomia kertoja...
Väistele,Kiertele ja kaartele Teuvo
Totuus on Raamatun pohjalla jos näin voi sanoa ja sen minä tiedän .- Psykologi.Tommi
Ja sinä koet tämän kirjan perusteella olevasi autuas vaikka olet käärme.
Käännätköhän sinä nyt asioita ylösalaisin?
Hyvän pahaksi , pimeyden valoksi jne...
Ja kun näin teet mikä sinä silloin oletkaan? Raamatun totuus on yksinkertaisimmillaan tässä Pyhän Hengen ilmoituksessa:
"Totuus on siinä, etteivät ihmiset usko minuun."
Kun he eivät uskoneet Kristukseen vaan tappoivat hänet:
"Kuolema sille miehelle! Päästä meille Barabbas!"
"Meillä on lakimme, ja lain mukaan hän on ansainnut kuoleman, koska hän väittää olevansa Jumalan Poika."
Tunnetko ihmisen joka ilmestyi tänne lokakuussa nimimerkillä Zygologi .
Hän ilmeisesti suorittanut zygologin tutkinnon samassa psykiatrian sairaalassa kuin sinäkin.
Sillä tänne tullessaan hänellä oli samanlainen TS-trauma eli Totuus Syndrooma kuin sinullakin, sillä yhtä taitavasti Saatana sai hänetkin herjaamaan Pyhää Henkeä.
Hänen herjojaan voit lukea tästä:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13812650/teuvo-suni-jumalan-taydellinen-rakkaus-
Tuo on Saatanan erinomainen tapa saada jotkut synnin orjat ikuisesti omakseen, kun tietää, ettei Kristus tule heitä ikinä häneltä vapaaksi ostamaan, vaikka on ennakkoon tällaisista "logeistakin" lunastusmaksun maksanut.
On ollut kaunis päivä tällaisessa hiljaisessa paikassa, jonne Kristuskin meni joskus hiljentymään herjausten keskeltä.
Tuli myös aloitettu aamu-uinnit Saimaassa, ja ne jatkuvat jäiden tuloon asti, jos Jumala suo.
- Psykologi.Tommi
Pakko myöntää näin kaikkien koetuksien jälkeen Teuvo. ..sä vedät aika makeesti :)
Moni ei tuohon pysty mutta silti ihmettelen miksi tosiaan teet tätä piilossa nykyään jos kerrat olet ollut aikaisemmin kuulemma suuri puhemies??ja kuulemma kirjakin :)
Vedät kyllä aika rajulla otteella vaan tota "asiaasi" mikä suurimmilta osin on TÄYTTÄ Totuutta , siellä on jotakin vääristynyttäkin. ..en enempää siitä aiheesta:)
Liekkö asialla "ikäero" kenties.
Koeta jaksaa mut on tää nettikirjoittelu ihan perseestä. ..kyllä tuo asia pitäisi ihan suullisesti käydä läpi.
Onko oppilaita paljonkin? Hyviä? :D- Psykologi.Tommi
Ja olen mielisairaalassa potilaana :D
Sinä olet eläkkeellä joka on kadehdittavaa :)
Kyllä ero ihmisistä tekee ihan hyvää välillä....oli se sitten eläkkeellä taikka mielisairaalassa :D
Itse koin Totuuden viime syksynä ja olen nyt puoli vuotta selvitellyt että mitä hittoa minulle tapahtui ...Tämä tapahtui sitten että kirjoitan sulle.
Opettajia on monia; (jos millään voisit lukaista näistä asioista)
Jeesus, jalo kahdeksanosainen polku/tie, Jiddu krishnamurti . (Wikipediasta riittää, hyvin selitetty)
Olet tärkeä palikka tässä pelissä , muista se! Voisitko kertoa, miksi Saatanan henki pistää sinut pakosta jotakin myöntämään?
Minä en tee tätä saamani tehtävää pakosta, vaan suuresta ilosta ja halusta:
"Kun minä sanon jumalattomalle, että hänen on kuoltava, asetan sinut vastuuseen hänestä. Ellet sinä puhu hänelle, ellet varoita häntä hänen jumalattomuudestaan pelastaaksesi hänet, hän kuolee syntiensä tähden -- ja hänen kuolemastaan minä vaadin tilille sinut."
- Herran.tertut
TeuvoSuni: "Jos näiden 28 vuoden aikana, jotka olen saanut Kristuksen todistaja olla, olisin sortunut Kristuksen totuuden vastaiseen valehteluun, hän olisi varmasti toiminut, kuten tehtävän antaessaan ilmoitti, ja olisin Saatanan enkelin kuritettavana ..."
Ai, että Saatana on nyt Jessellä töissä, Jahveltahan se sai kuulemma potkut! No niinhän sitä väitetään, että on vaikeeta saada pätevää henkilökuntaa!
Mutta toisaalta, jos kerran on Saatan enkeli tämä viimekäden toteuttaja, niin varmaan Saatana tekee hommat alihankintana. Ajatella aika modernit systeemit siellä, vaikka muuten on niin tunkkaisen vanhanaikaista! Saatana on Jumalan likaisen työn tekijä, jolla Jumala teettää kaikki likaiset työt, ja Saatana tottelee, koska saa pitää valtaamaansa ihmiset ikuisesti omanaan, sillä Kristus ei tule koskaan heitä Saatanan synnin orjuudesta vapaaksi lunastamaan, vaikka on ennakkoon verensä heidänkin puolesta vuodattanut.
Siellä Saatanan synnin orjuuden riettauden virrassa näytät sinäkin onnellisesti kelluvan ja totuutta herjaavan.
Ei Saatana suinkaan omasta tahdosta lähettänyt enkeliään Paavaliakaan kurittamaan, vaan Jumalan käskystä hänen oli pakko se tehdä.
Ja tästä syystä Paavali jäi lopullisesti sen synnin orjuuteen:
Miksi Paavali jäi synnin siteisiin?
Saul sai Jeesukselta sen kolmen vuoden koulutuksen, jonka opetuslapsetkin. Ja jonka minäkin olen saanut.
Paavalin tie Jeesuksen puhdistettavaksi, ja hänen Henkensä omistajaksi päättyi siihen, kun hän ei pystynyt puhdistamaan itseään isiltä perimistään uskomuksista, vaikka Jeesuksen käskyn ja puhdistusmenetelmän varmasti tiesi:
"Jos joku tulee minun luokseni, mutta ei ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla opetuslapseni."
"Älkää ryhtykö epäuskoisten aisapariksi. Mitä tekemistä on keskenään oikeudella ja vääryydellä, mitä yhteistä on valolla ja pimeydellä?
Voivatko Kristus ja Beliar* olla yhtä mieltä? Mikä voi liittää uskovan sellaiseen, joka ei usko?
Miten jumalien kuvat soveltuvat Jumalan temppeliin? Mehän olemme elävän Jumalan temppeli, niin kuin Jumala on sanonut: -- Minä asetun heidän keskelleen ja vaellan heidän mukanaan. Minä olen oleva heidän Jumalansa ja he minun kansani.
Siksi Herra sanoo: -- Lähtekää pois heidän joukostaan ja erotkaa heistä älkääkä koskeko mihinkään saastaiseen, niin otan teidät vastaan ja olen oleva teidän Isänne, ja te olette minun poikiani ja tyttäriäni. Näin sanoo Herra, Kaikkivaltias.
Rakkaat ystävät! Kun kerran olemme saaneet tällaiset lupaukset, meidän tulee puhdistautua kaikesta ruumiin ja hengen saastaisuudesta ja Jumalaa peläten pyhittää elämämme kokonaan hänelle. "
Juutalaisuuden vangiksi hän lopullisesti jäi, sitä todistaa hänen lausuntonsa Rooman vankeudessa:
"Veljet! Minut luovutettiin Jerusalemissa roomalaisten käsiin, vaikka en ole missään millään tavoin rikkonut kansamme enkä isltä perimiämme säädöksiä vastaan. Nyt minut on vangittuna tuotu tänne."
Tämän parempaa todistusta ei Paavalista voi antaa, että hän todella oli loppuunsa asti sidoksissa Jumalan paaduttaman kansan oppeihin, eli Saatanaan, kuten Jeesus tämän näin selvästi omalle kansalleen sanoi.
"Miksi te ette ymmärrä minun puhettani? Siksi, että te ette siedä kuunnella mitä minä sanon?
Te olette lähtöisin Saatanasta, hän on teidän isänne ja hänen tahtonsa te tahdotte tyydyttää. Saatana on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras.
Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä.
Mutta minua te ette usko, koska minä sanon teille totuuden."
Tässä on myös todistus sille, miksi Saul, ei vielä neljän vuoden Pyhän Hengen koulutuksen jälkeen voinutkaan lähteä Kristuksen valittuna, vaan vasta 10 vuoden Saatanan koulutuksen jälkeen täynnä syntiä, Saatanan lähettiläänä. Joka vaati Saulia myös vaihtamaan nimensä, jolla ei ollut mitään sidoksia Jeesukseen Kristukseen, joka Saulin kutsui.
Siksi tämä pysyi Paavalissa loppuun saakka:
"Tiedänhän, ettei minussa, minun turmeltuneessa luonnossani, ole mitään hyvää. Tahtoisin kyllä tehdä oikein, mutta en pysty siihen.
En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo. Mutta jos teen sitä, mitä en tahdo, en tee sitä enää itse, vaan sen tekee minussa asuva synti."
Sen takasi vielä Jumalan käsky Saatanalle jatkaa Paavalin kuritusta.
"Jotta nämä valtavat ilmestykset eivät tekisi minua ylpeäksi, olen saanut pistävän piikin ruumiiseeni, Saatanan enkelin kurittamaan itseäni, etten ylpistyisi."
Jumala ei varmasti omien ilmestysten ja jopa niistä ylpeilemisen takia määrää Saatanaa ketään omaansa kurittamaan:
"Älköön viisas kerskuko viisaudellaan, älköön väkevä voimillaan, älköön rikas rikkaudellaan.
Joka haluaa kerskua, kerskukoon sillä, että tuntee minut ja tietää mitä minä tahdon.
Sillä minä olen Herra, minun tekoni maan päällä ovat uskollisuuden, oikeuden ja vanhurskauden tekoja.
Niitä minä tahdon myös teiltä, sanoo Herra."
Tämän Paavali puki sanoiksi: "Joka ylpeilee, ylpeilköön Herrasta."
Paavalin liha oli juutalaisen perinnön mukaan ympärileikattu, mutta tämä Kristuksen Hengen ympärileikkaus jäi häneltä haaveeksi:
"Häneen teidät on yhdistänyt ympärileikkaus, jota ei ole ihmiskäsin tehty, Kristuksen ympärileikkaus, jossa syntinen luonto riisutaan pois."
Paavali kerskui heikkoudestaan, kun luuli, että Saatana kurittaa hänet niin heikoksi, että vasta sitten voisi saada Pyhän Hengen - Jumalan voiman - kuten hän Saatanan vaikutuksesta uskoi.Herran.tertut
Tämäkin on sinulta Saatanan ilosanomaa:
"Mutta toisaalta, jos kerran on Saatan enkeli tämä viimekäden toteuttaja, niin varmaan Saatana tekee hommat alihankintana.
Ajatella aika modernit systeemit siellä, vaikka muuten on niin tunkkaisen vanhanaikaista! "vaikka muuten on niin tunkkaisen vanhanaikaista!"
Eivät ne Saatanan erinomaiset ilmestykset, joilla se Paavalin omakseen sai, olleet suinkaan vanhanaikaisia.
Jos Paavali olisi pysynyt tässä vanhanaikaisessa:
"Jos vielä pyrkisin miellyttämään ihmisiä, en olisi Kristuksen palvelija."
Ei tätä lopun ajan rajua eksytystä olisi tullutkaan. Mutta se tuli, kun Saatana antoi hänelle toisenlaisen tehtävän:
"Vaikka olen vapaa ja kaikista riippumaton, olen ruvennut kaikkien orjaksi voittaakseni Kristukselle mahdollisimman monia.
Voittaakseni hänen omikseen juutalaisia olen näille ollut kuin juutalainen; voittaakseni lain alaisina eläviä olen näille ollut kuin lain alainen, vaikka en olekaan lain alainen.
Voittaakseni ilman lakia eläviä olen näille ollut kuin eläisin ilman lakia, vaikka en olekaan Jumalan lakia vailla -- onhan minulla Kristuksen laki.
Voittaakseni heikkoja olen näille ollut heikko. Kaikille olen ollut kaikkea, jotta pelastaisin edes muutamia."
Tällä samalla menetelmällä Saatana on omakseen kaikki saanut. Tässä muutama malliksi:
Voittaakseni omaksi katolilaiset, olen itse ollut katolilainen.
Voittaakseni omaksi luterilaiset, olen itse ollut luterilainen.
Voittaakseni omaksi helluntailaiset, olen itse ollut helluntailainen.
Voittaakseni omaksi jehovalaiset, olen itse ollut jehovalainen.
Jne...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?843432- 252023
- 1941931
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3421319Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell851299Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale891137Varoitus kyläläisille Suomussalmella
Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo12935- 82933
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.23855Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha61790